https://yle.fi/uutiset/3-10051511
vau mikä limanuljaska ja sika!
Törhönen ehdottanut seksiä mm pääsykokeikeissa
14
234
Vastaukset
- hutkeko
Sattuisko olemaan ihan omaa tietoa, kun alat nimittelemään ansioitunutta ohjaajaa.
Urallaan pettyneet kilipimpat syyttävät charmööriä elokuvamiestä.- aamutalo
#Sattuisko olemaan ihan omaa tietoa, kun alat nimittelemään ansioitunutta ohjaajaa.
Urallaan pettyneet kilipimpat syyttävät charmööriä elokuvamiestä. #
Miten niin nimittelemään? Sanoin vain mikä hän on, vai kirpaseeko totuus jotenkin? Onko vaikea kuulla totuutta?
Entäpä jos pääsykokeessa pyrkijä ehdottaa seksiä tai antaa ymmärtää? Onko se rikos?
- 1eero
Nii Suuressa maailmassa pestään likapyykkiä niin miksei meilläkin.
- ensiotto
Törhönen kertoi Enbusken ohjelmassa jo 2012, että hän rakastaa kaikkia naisia. Tykkää ottaa makiat!
- ala.arvoista
Samaa kaliiperia kuin palstan ikioma naisten rakastaja, kaikille avoin yleislirkku ;)
- Prrr-luuri-mykistyksellä
ala.arvoista kirjoitti:
Samaa kaliiperia kuin palstan ikioma naisten rakastaja, kaikille avoin yleislirkku ;)
He he. Se vaan että palstan ikioma naisrakastaja jää ilman sitä naistaan joka kerta.
- pystyykö
Prrr-luuri-mykistyksellä kirjoitti:
He he. Se vaan että palstan ikioma naisrakastaja jää ilman sitä naistaan joka kerta.
Palstarakastaja huvittelee naisten kustannuksella, kyllä hän saisi kun täälläkin aivan tyrkytetään.
- suksikaasexiin
///Entäpä jos pääsykokeessa pyrkijä ehdottaa seksiä tai antaa ymmärtää?////kyllä sexii tarvitaan kokeessa,,vallankin jos luokanopettaja on lothari...tms..ja koulu on ..arvaa mikä..?
- Fxfxfxfx
Miksi nämä naiset alkavat kertoa tarinoitaan keski-ikäisenä eikä silloin, kun ne ovat muka tapahtuneet. Knihtiläkin valitti jokin aika sitten, että ikääntyvän naisen on vaikea saada rooleja, kun ne kirjoitetaan nuoremmille.
- siivoamassa
mies ajattelee munillaan kerran sekunnissa.
- Kohtuus-siinäkin
siivoamassa kirjoitti:
mies ajattelee munillaan kerran sekunnissa.
Eikä pidä paikkaansa. Olen keskustellut munani kanssa ja kyllä se on hiljaa puntissaan suurimman osan päivästä, antamatta vastausta johdatteleviin kysymyksiini.
Eihän siitä mitään tulisi jos vetskari vinkuisi räjähdysvaarassa koko ajan.
- KedäVäteen1
Moni kiltti pieni mies siivoaa, pitää kodin kunnossa, että saisi kerran kuukaudessa pitaleipää.
- ValeKoe
Miksi ainoa oikea ja järkevä valintaperuste olisi väärin ? Paperit yleensä ovat väärennöksiä koetilanteita myöten .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2552719Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse812085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181260TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161118Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43954- 71953