Kevään toimintatonnin voisi käyttää johonkin veneen arvoa nostavaan asiaan. eli vessa vai lämppäri. Vene on aika uusi ja alun perin ostaessa en ruksannut niitä listalta mukaan. Veneessä on erillinen WC-tila mutta ei ole tähän mennessä ollut tarvetta pöntölle. Aina on ehditty rantaan kakkoselle. Koskaan veneellä ei ole yövytty joten lämppärillekkään ei ole ollut taarvetta.
Nyt tosin jos veneen laittaa myyntiin niin kumpi on tärkeampi .
Lisäarvoa veneelle
13
442
Vastaukset
- Päättäköön_uusi_omistaja
Osta tankki täyteen!
- jos-joku-ostas
ei kannata, menee enemmän rahaa kuin koko paatin raadosta saisi
- Päättäköön_uusi_omistaja
jos-joku-ostas kirjoitti:
ei kannata, menee enemmän rahaa kuin koko paatin raadosta saisi
Mutta arvo nousee sillä tonnilla!
- lämmitin.tietysti
25-jalkaiseen ei kummoista vessaa saane, liekö kemiallinen pytty jossain punkan alla ainoa vaihtoehto. Näin ollen tietenkin lämppäri olisi se varuste jonka uusi omistajakin ottaisi ilolla vastaan.
- MitaanTietamaton
Komppaan lämppäriä juuri kostean kelin varusteena. Meillä vesivessa vaihtui ensin kemialliseen muutamaksi vuodeksi ja sittemmin sekin jäi viemättä paattiin, niin saatiin lisää säilytystilaa. Oikeaa hätätilaa varten on käytössä Uribag ja kannellinen astia, joista jälkimmäistä ei hätätarpeeseen ole käytetty.
- 25-jalkaa
Etpä ole tainnut uusia 25-jalkaisia paljon nähnyt. Ainut ongelma on matala sisäkorkeus. Vessatilat on nykyöön vakiona ja ihan oikeat vaikkapa seuraava malliksi
https://www.youtube.com/watch?v=8OM0XBbdqeQ
- S38s38
Äänestän lämppäriä. Vastaavan kokoisen omistaneena voin kertoa että lämppärin hankinta lisäsi asumismukavuutta huomattavasti kun sitten saikin esim sadekelillä paikat kuiviksi ja lämpimiksi aiemman kylmänkalsean sijasta.
- tötterstöm
Sori sailorit, mutta vaikka pistätte 10 k€ paattii,n niin ei se arvoon juuri vaikuta. Haluttavuuteen kylläkin...
- Riippuu
Jos meinaatte yöpyä niin lämppäri. Hyyskä on kyllä näppärä sekin. Olen vähän kaipaillut.
- Pilssirotta
Turha tehdä yhtään mitään, jos olet myymässä. Säästä rahat ennemmin uuteen veneeseen.
- Kipparska
Jos se lisää käyttöarvoa ja omaa mukavuuttasi, varustele kaikin mokomin. Myyntitarkoituksessa se ei kannata, tonnista et saa penniäkään takaisin.
- Kipparskanmies
On kuitenkin helpompi myydä kun on lämppäri valmiiksi asennettuna ja toimivana!
Lämppäri Planar maksaa jonkun 500, kemiallinen vessa 60 eur.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184