Juhana Vartiainen on suuttunut!
Vapiskaa työttömät
27
635
Vastaukset
- vahana_jurtiainen
Juhana Vartiainen kehotti työttömiä puhelinmyyntihommiin. Eikö nämä ex-kansanedustajat voisi mennä puhelinmyyjiksi, sen sijaan että nostavat sopeutumiseläkettä? Luulisi heidän siihen kykenevän kun on p_skan puhumisesta kokemusta...
- ahneusmaksaa
Onko Vartiaisen oma vai EU:n ajatus. Vartiainen, paperilla kaikki onnistuu vaikka pyyhkäisy.
JA se mikä ei jää paperiin tulee näköjään suus.......
- Tutiseukkotutise
Juhana Vartiainen on täysi lössö äijä,ei tuollaista viitsi katsella,eikä kuunnella kukaan.
Täysi toisten kustannuksella elelevä nilviäinen ,jonka pitäs kääräistä pakettiin ja palauttaa
Sveean-mamman helmoihin ,josta hän maahamme työntyi. - PitäisivätItse
Ruotsi työntää kaikki jätteensä Suomeen . Ensin Tornion kautta , nyt sitten vielä tämä.....
- v1922
Tässä olisi politisen murhan paikka?
- poliisistapäivää
Laitoin sinusta ilmiantoon linkin .
- Valaiskaaminuaviisaat
Miten tuo poliittinen murha määritellään?
Lauri Törhösen mukaan poliittinen murha on sellainen, jossa taparikollinen potkaisee kerran narkkaria rintaan, jonka jälkeen narkkari pääsee sairaalaan hoitoon, josta kuitenkin poistuu hoitosuositusten vastaisesti narkkaamaan ja kuolee narkkaamiseen noin viikkoa myöhemmin potkusta.
Olen nyt ihan ymmälläni siitä mitä tarkoittaa poliittinen murha. - TotuusEsiin1
Valaiskaaminuaviisaat kirjoitti:
Miten tuo poliittinen murha määritellään?
Lauri Törhösen mukaan poliittinen murha on sellainen, jossa taparikollinen potkaisee kerran narkkaria rintaan, jonka jälkeen narkkari pääsee sairaalaan hoitoon, josta kuitenkin poistuu hoitosuositusten vastaisesti narkkaamaan ja kuolee narkkaamiseen noin viikkoa myöhemmin potkusta.
Olen nyt ihan ymmälläni siitä mitä tarkoittaa poliittinen murha.Eipäs vääristellä. Tämän ihmisen kuolema aiheutui potkusta rintaan. Asia on tutkittu ja käsitelty. Tuomiota tuli lisää rasistisen motiivin vuoksi. Järjestö johon tekijä kuului on lakkautettu. Olisko tuossa uusnatseille sellainen ymmärrettävä viesti siitä, mitä mieltä valtio on tästä toiminnasta. Lisää ohjausta tulee, jos sille on tarvetta.
- Proletariaatti
OOO, Juhana Vartiainen pitäisi laittaa norsunluutornissa itse kokeilemaan, millaista on elää 650€ kk ja saada uhkaus siitä, että kohta et saa sitäkään. Suomessa alkaa kohta aikamoinen kapinointi, jos näitä oikeistolaisia ei saada pois vallasta.
Kokoomus, keskusta ja Persut ei aja pienituloisten/vähävaraisten asiaa, ja äärimmäisenä oikealla on siniset, jotka siekailematta vetävät köyhältä leivän pois kädestä. Ovat unohtaneet ketkä heidät on sinne äänestäneet! Jos kansa ei äänestä porvareita ja jyväjemmareita pois vallasta, niin kuka sen tekee? Pitääkö tulla uusi sisällissota, ennen kuin huomaavat, että kansalla on hätä ja leipäjono venyy joka päivä.- Työttömyyden.nähnyt
Älä sotke Perussuomalaisia tähän soppaan. He eivät ole hallituksessa näitä päätöksiä tekemässä vaan "Sininen tulevaisuus" jotka itse oman etunsa perässä käänsivät takkinsa. He ei kuulu enää millään tavalla Perussuomalaisiin.
Sampo Terho uhosi että muutoksia ei tehdä tähän aktiivimalliin mielenosoituksesta huolimatta. Vartiainen heiluu luullen olevansa tietotoimisto työttömyysasioissa, Urpiaisen kutsumana hänkin tänne suurella palkalla tullut vain suutaan aukomaan ja muka muiden maiden, esim. Tanskan mallia tuomaan vaikka Suomessakin on aikaisemmin ollut työttömillä lyhyempi karenssiaika. Tälle maalle ei hänestä ole mitään apua.
Nyt palattaisiin vain vanhaan malliin, ei se mikään uusi etu tai porkkana ole jos karenssiaika lyhenee. Lisää köyhdytetään niitäkin joilla ei ole edes heikoimmilla alueilla mahdollista hakea moniin työpaikkoihin. Hallitus maksaa vielä työttömien mielenterveyden menetyksillä oman mokansa.
Rahanahneet vallanpitäjät ovat sokeita suomalaisen työttömyysalueen köyhän ihmisen elämälle. Köyhälle on jokainen euro tarpeellinen!
Varmastikaan suomalaiset ei enää katso tätä köyhimpien ihmisten riistoa tässä maassa. Ei hekään jotka ovat itse työssä tällä hetkellä. Eriarvoisuutta lisäävällä malleillaan ja suurilla palkoillaan he ovat sokeentuneet näkemään työttömän tilanne.
- tyhmät
Työtön kansanosa senkun lihoo ja laiskistuu.
- Maksakoonmuut
Joo, laiskistuu, ja veronmaksuhalut on hävinneet, jo toisena työttömyys vuotena tällaiseen maahan.
- kuonaa
Onneksi sinä olet tarpeellinen.
- Todellisiasyitä
Juhana Vartiainen muistuttaa erästä lääkäriä, joka väittää, että minulla on astma. Minulla ei ole edes astmalääkkeitä enkä tiedä mitkä ovat oireet! Olen kysellyt läheisiltäni, että vaikutanko astmaselta, ja olenko saanut ns. astmakohtauksia. Kukaan ei edes usko, että mulla on astma. Sairaat, ja työttömät ovat vain tyhmiä, heille saa tehdä mitä haluaa, ja mikä tulee yhteiskunnalle halvaksi.
- jäätävätotuus
Toki sinä ja läheisesi tietävät nämä asiat paremmin kuin lääkärit. Kyllä on todella outoja tyyppejä nykyään joka paikassa.
- happiviikset
Astman lisäksi sinulla on myös luultavasti keuhkoahtauma. Kannattaa lopettaa heti se tupakointi! Ahtaumaan kuolee tukehtumalla.
- Todellisiasyitä
Avautukohan Vartiaiselle,
, että työttömisssä on tavallisia perheen isiä, ja äitejä? He komentelevat kuin kakaroita aikuisia ihmisiä
Seuraavaan mielenosoitukseen pitää viedä työttömien lapset. He, jos jotkut kärsii nälkää, ja puutetta. Tulevat äänestäjät!! On - realfakta
Suomalaisten suurimpia ongelmia on kansan valtava ylipaino. Erityisesti tämä korostuu alimmissa sosiaaliryhmissä.
- jäätävätotuus
Ylemmissä sosiaaliryhmissä taas ongelmana on mm. aivopöhö joka aiheuttaa kaikenlaista hullultakin vaikuttavaa käytöstä.
- peetro2
Suomalaisten suurimpia ongelmia on luonnevikaiset toisten arvostelijaressukat jotka arvostelemalla toisia suomalaisia paikkaavat omaa huonoa itsetuntoa ja alemmuuttaan kuvittelemalla olevansa toisia parempia. Mutta kun eivät ole, vaan asenteellaan näyttävät kaikille olevansa hauraita riidankylväjiä, yksinäisiä katkeria ihmisiä joiden elämään ei onni kuulu.
- masentaaniinkovin
Lihava on onnellinen saadessaan mässyttää. Muina aikoina masentaa ja ahdistaa.
- Tavanduunari
Juhana Vartiainen on täysin oikeassa, mutta ei voi sanoa niin, kuin haluaisi. Työttömillä on vaikeata katsoa peiliin, kun etsivät syyllisiä työttömyyteensä. Helpompi on syyttää hallitusta tai muita tahoja. Vastuuta itsestä kaivataan. Mikä on muuten vaikeaa näin aikuisena, jos ei ole sitä lapsena jo oppinut.
- JuhanaKoltiainen
Hallitus ryövää vähäosaisia. Kirkko kerää yhteisvastuulla leipää vähäosaisille, Jo on markkinat. Juhana känättää: Hyvä Hyvä.
- silavoidutluuserit
Suomalaisessa työttömässä on rasvaa keskimäärin 27%, ja pitkäaikaistyöttömässä 31%, kertoo tuore tutkimus.
- Todellisiasyitä
Yritys teki konkurssin, ja työttömiä tuli kerralla pieneen kylään noin 3o ! Kenen syy ,ei ainakaan työttömien?
- Koilookk
yritys tekee konkurssin, ja koko systeemi syyttää työtöntä, niinkö?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665944Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per522994- 312183
- 131797
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181730
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121506- 481486
- 91453