12-vuotiaan pojan ensimmäinen ihastus

P-p-poika...Ihastunut

Moi... O- olen 12 vuotta vanha poika... J-ja vähän (tai ehkä enemmänkin) ujo...
Olin hakemassa Splatoon 2 pelikaveria Discordissa, kun eräs tyttö Saksasta vastasi (kutsun häntä vaikka nimellä Maija (esimerkki)), että voisi pelata pian, minä en ollut huomannut tätä viestiä, ja hän DM:äsi (Direct Message) minua asiasta. Olimme hyvät kaverit. Teimme jopa oman minipelin. K-kun... Minä siitä ensin puhuin... Tunsin rakkautta häneen... Ensimmäistä kertaa elämässäni... hän sanoi jotakin, kuten "minä en myöskään", tai jotain todella epäselvää... Siis puhuimme aina Englantia... T-tänään Maijalla on syntymäpäivä... Se täyttää 12, ikä eroa siis noin 3kk. Ollaan TOSI samanlaisia. Molemmat tykkää samoista asioista, meillä molemmilla on jopa masennus (taitaa olla nykyään yllättävän yleinen). Tein Maijalle syntymäpäivälahjan, siis näin tietokoneista tykkäävänä, tein sen POWERPOINTILLA! (Olen tehnyt aikaisemmin perheenjäsenille). Oli pakko laittaa sinne sydän. Laitoin että jos et tykkää musta, se on ihan OK. En ole varma vihaatko minua, mutta et halua kertoa... Vai t-tykkäätkö sinäkin minusta... Hän vastasi tänään minulle yksityisesti (niinkuin aina), että hänkin tykkää minusta, on tykännyt siitä lähtien kuin "tapasimme" (luulen että se alkoi tykkänään (niin kuin minäkin), kun meistä tuli paremmat kaverit... ONKO MAHDOLLISTA, ETTÄ JOKU ON IHAN SAMANLAINEN (paitsi sukupuoli, ja perhe ja kai on muutama muukin) KUIN MINÄKIN? Kannattaisiko joskus tavata? Olen nähnyt siis hänen kuvan, ja hän on muutaman videon YouTube kanavalla on minusta ( 1 kuva). Tämä on molemmille tosi outoa... Molempien ensimmäinen ihastus... Kokemuksia? Vinkkejä? Mitään muuta? En voi vieläkään uskoa, että hän on niin samanlainen kuin minä!

23

3972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P-p-poika...Ihastunut

      Niin ja anteeksi noin pitkästä tekstistä... En usko monen jaksavan lukea kaikkea tuota.
      Anteeksi!

      • P-p-poika...Ihastunut

        Vielä lisäyksenä, että en ole vielä hirveän vanha, en olisi ikinä uskonut ihastuvani johonkuhun tässä iässä (12). Tapaaminen on kallista, nopeasti katsottuna, se olisi noin 800€ menopaluu Suomesta. En edes tiedä missä päin Saksaa hän asuu, joten kustannuksia on mahdoton arvioida. Eli, haluatko hyvän puhelimen, vai yhden lyhyen matkan Saksaan, tapaamaan kaveria? Pano, no... Ei onnistu... Jos edes mainitsin siitä, hän säikähtäisi, niin kuin kyllä minäkin... Sitten kun aikuisille tästä rakkaudesta on vaikea/ei kannata kertoa... Se on vain liian noloa... Eli mietitäänpäs... Huonot puolet: Lento uusi kieli (en osaa Saksaa, eikä hän Suomea) (kyltit yms.) Vanhemmat aikaero (pieni, 1h) tarvitaanko enempää huonoja puolia? Hyvät puolet: voisi tavata.


        Vai pitäisikö joskus yrittää videopuhelua koulun jälkeen, kun ollaan yksin kotona?

        Tämä on niin outoa! En ole ennen ollut ihastunut... Tuntuu oudolta, aina kun puhun hänen kanssa (tai siis kirjoitan).
        Olen huomannut, että hän on minulle tärkeä. En tajua, miksi? Ja myöskin, olemme todella samanlaisia, mutta onko se mahdollista? (Taisin jo kertoakin). Nyt vain toivon, että vanhemmat eivät eksy tänne...


    • Wtfffff

      Xdd miksi kirjoitat ton änkytyksen

      • Ihastunutänkyttäjä

        Siitä on vaikea puhua


      • Eemt

        Olen itsekin 12 ( kohta 13) ja ihastunut. Sinun tilanne kuulostaa todella ihanalta kun molemmat osapuolet tykkäävät toisistaan se on ihanaa ja sinun tilateesa suosittelen näkemistä ja ehkä jos on valmis niin suhteen alkua. Itse en tiädä tykkääkö ihastukseni minusta muttä sinä tiädät että hän pitää sinusta. Onnea teille ja kun puhut hänelle englantia niin onnea mun enkku ei oo mikään hyvä ja oon sua jopa vanhemi kai. En vois ikinä keskustella kellekään enkuks koska... ( anteeks pitkä vastaus mutta toittovasti autto)


      • Viestinlahettaja
        Eemt kirjoitti:

        Olen itsekin 12 ( kohta 13) ja ihastunut. Sinun tilanne kuulostaa todella ihanalta kun molemmat osapuolet tykkäävät toisistaan se on ihanaa ja sinun tilateesa suosittelen näkemistä ja ehkä jos on valmis niin suhteen alkua. Itse en tiädä tykkääkö ihastukseni minusta muttä sinä tiädät että hän pitää sinusta. Onnea teille ja kun puhut hänelle englantia niin onnea mun enkku ei oo mikään hyvä ja oon sua jopa vanhemi kai. En vois ikinä keskustella kellekään enkuks koska... ( anteeks pitkä vastaus mutta toittovasti autto)

        Onnea sullekin... Oon syntynyt joulukuussa...


    • Vaut

      Olen itekki 12 ja ihastunut mutta en lähtisi uhraamaan hyvää ystävyyttä. Olin parhaan kaverini kanssa pari kunnes erosimme, nykyään olen todella mustasukkainen hänestä en pysty olla enään edes hänen ystävä :(

    • TINDERLEGEND

      heti panolle kun mahdollisuus

      • P-p-poika...Ihastunut

        En usko hyväksi ideaksi. Ensinnäkin, tapaaminen on kallista. Suomesta Saksaan (tai toisinpäin) lennot eivät ole ihan halpoja. Toiseksi, vanhempien tarvisi olla mukana (ei kauhean mukava juttu), ja kolmanneksi, en usko hänen suhtauvan asiaan "joo!". En halua säikäyttää. Niin ja siis vanhemmat ei tiedä rakkaudestamme.


    • Girl15v

      Trolli

      • P-p-poika...Ihastunut

        Häh? Ihan totta tämä on.


    • Pysykää ystävinä, niin saatatte pysyä sellaisina pitkäänkin. Kaikki muu kannattaa suosiolla unohtaa.

      Etäsuhde (jo sinällään fail) 12-vuotiaana toisessa maassa olevan samanikäisen tytön kanssa EI ONNISTU! Ei sitten millään.

      Ihastumisesi on normaalia, mutta sen tunteen kanssa on vaan elettävä. Mihinkään se ei tule johtamaan, vaikeuksiin korkeintaan.

      • I-ihastunutPoika

        Niin se taitaa olla... 😢❤️


      • Mmev

        Totta, ei myöskään kannata aloittaa karkkipussin syömistä, muutenhan ne karkit loppuu. Eikä kannata herätä aamulla, eihän se päivä ikuisesti kestä. Ei kannata edes elää, sillä kaikkihan me kuollaan joskus.

        Kaikki päättyy aikanaan, varsin tyhjää olisi elämä, jos pidättäytyisi kaikesta mikä ei kestä ikuisesti. Nauttikaa lapset siitä mitä teillä on, niin kauan kun sitä on.


      • Mmev kirjoitti:

        Totta, ei myöskään kannata aloittaa karkkipussin syömistä, muutenhan ne karkit loppuu. Eikä kannata herätä aamulla, eihän se päivä ikuisesti kestä. Ei kannata edes elää, sillä kaikkihan me kuollaan joskus.

        Kaikki päättyy aikanaan, varsin tyhjää olisi elämä, jos pidättäytyisi kaikesta mikä ei kestä ikuisesti. Nauttikaa lapset siitä mitä teillä on, niin kauan kun sitä on.

        Karkkipussiakaan ei kannata hotkaista liian nopeasti ja varsinkaan ennen pääruokaa. Eikä myöskään kannata herätä aamuneljältä, jos lähteä pitää vasta kahdeksalta. Eikä elämistäkään kannata aloittaa "täysillä", ennen kuin on siihen valmis.

        Kaikella on aikansa. Pitää olla hieman yksinkertainen tai välinpitämätön aikuinen, jossei sitä älyä tajuta.

        Se, että 12-vuotias lähtisi käymään Saksaan asti ihastuksen vetämänä "parisuhde" mielessään on täysin järjetön ajatus. Ystävän tapaaminen vielä menisi, jos saisi perheen siihen suostuteltua.


      • I-ihastunutPoika kirjoitti:

        Niin se taitaa olla... 😢❤️

        Ei kannata olla surullinen, koska voitte silti olla ystäviä. Jos pysytte yhteyksissä tarpeeksi kauan, niin ehkäpä joskus tapaattekin.

        Hyvä ystävyys tuntuu olevan nykyisin todella aliarvostettu, valitettavasti.


    • Mitävaa

      Ite suosittelen olemaan yhteydessä häneen, mutta tuossa iässä harvemmin on kyse mistään perus ihastumista vakavammasta, vaikka itsestä tuntuisi siltä. Itse olin tuossa iässä lähemmäs kaksi vuotta ihastunut samaan poikaan, mutta sitten se ihastuminen vain ns. "katosi". Ja etäsuhteet ikään katsomatta ovat haastavia, joten yritä olla murehtimatta asiaa liikaa;)

    • Pid

      Jos haluat olla hänen kanssa hyvissä väleissä vaikka päivittäin videopuhelua kannattaa harrastaa ja voit varovasti joskus vihjata hänestä vanhemmillesi ja sitten joskus tavata, tuo videopuhelu kuulostaa hyvältä

    • KuollutPaskaHobitti

      Koska sinä olet ilmiselvästi jälkeenjäänyt pikkupaska. Sinun ei kannata lisääntyä.

      • I-IhastunutPoika

        Hiukan meni nyt tunteisiin, mutta, oikeastaan... Enhän minä ole ikinä ymmärtänyt mitään niistä Gamnam style jutuista, mitä kaikki hoki, silloin joskus, tai, ei mulle kukaan ollut kertonut mikä on "dab", ennen kuin kysyin... Sinänsä jälkeen jäänyt, mutta, siinä mitä koulussa opetetaan, olen hyvä...


      • I-IhastunutPoika kirjoitti:

        Hiukan meni nyt tunteisiin, mutta, oikeastaan... Enhän minä ole ikinä ymmärtänyt mitään niistä Gamnam style jutuista, mitä kaikki hoki, silloin joskus, tai, ei mulle kukaan ollut kertonut mikä on "dab", ennen kuin kysyin... Sinänsä jälkeen jäänyt, mutta, siinä mitä koulussa opetetaan, olen hyvä...

        No helkkari, et kyllä ole tuon perusteella missään suhteessa jälkeenjäänyt.

        Omalla tavallaan tuokin, mitä äsken kirjoitit, oli melko syvällistä tekstiä.

        Netti on täynnä idioottimaisesti käyttäytyviä moukkia, jotka dissaa muita. Niiden puheille ei kannata antaa yhtään mitään painoarvoa.


    • No siis aika mahdoton juttu on se, että pääsisitte tapaamaan. Ja muutenkin jos tämän kerrot äidillesi, niin en ihan usko, että se sinua Saksaan päästä.

      Musta aika hauska, että olet löytänyt tytön netistä, joka on antanut vastakaikua ;)
      Mutta ihan netissä nuo jutut.. jollei se ihan sydäntä poksauta tuo rakkaus!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5594
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2413
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2332
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1069
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1054
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      781
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    Aihe