Siis tämä on jatkoa toisesta keskustelusta, mutta mitä en lainkaan kertonut, ja tämä on uusi ongelma.
Vanha: https://keskustelu.suomi24.fi/t/15169057/12-vuotiaan-pojan-ensimmainen-ihastus
Ja nyt, tämän "Maijan" äiti on saamassa selville homman.
Maija laittoi minulle viestin, että hän ei voi käyttää mitään keskustelutapaa enää, paitsi, YouTuben kommentteja. Joo... Olisikohan äiti sanonut niin. YouTuben kommentit on julkisia, ja en yhtään tykkää julkisuudesta, en edes, että "haluatko pelata?". Varmaan tämä äiti seuraa kommentteja koko ajan.
Ilmeisesti tämä äiti, on ottanut lapsensa puhelimen, ja tutkinut sitä...
Kun Maija sanoi, että ei voi enää keskustella, tuli hirveä itku, onneksi kukaan ei ollut kotona meillä... En muista milloin olen niin paljon itkenyt yhdellä kertaa viimeksi...
Mitä pitäisi tehdä? Please vastatkaa, mutta järkevästi.
Ihastukseni äiti estää meitä puhumasta
8
1943
Vastaukset
- hopefulhelper
entä puhelut?
- I-IhastunutPoika
Molemmat ujoja puhumaan... Ja myös, puhuminen saattaa paljastaa mitä tekee, paitsi jos on yksin kotona, mutta ties mikä valvontasovellus hänelle on asennettu...
- aku_anka
Se on voi voi ja kättä housuun
Viestit voi poistaa.
- Tempmail
https://temp.pm
Käyttäkää vaik tota puhumiseen, se poistaa viestin itestään halutussa ajassa. - I-IhastunutPoika
Sinänsä, ymmärrän hänen äidin mielipiteen, jos hän on huomannut "Maijan" olevan rakastunut, ja ajattelee, että ei hänellä vielä mitään poikaystävää tarvitse olla. MUTTA... Sellaisen etsiminen, ja sattumalta sellaisen löytäminen on ihan eri asia...
Kannattaako kukaan seuraavaa lausetta?
Kukaan ei saa estää aitoa rakkautta!
Ei varsinkaan jos se on todella suurta ja aitoa rakkautta... - näinjuuri
sanoisin, että snapchat on oiva ratkaisu
- I-IhastunutPoika
Ja... Nekö katoaa hetken kuluttua? En ole ikinä ollut innostunut Snapchatistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683119
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743024Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682880On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632564Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli392047- 601647
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351605
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241580- 591546