Mikä on sinun fetissisi?

juuri näin

Ihmiset, kirjoittakaapa tänne mikä on oma fetissinne. Myös sukupuolen ja iän voi laittaa. Ihan vaan tämönen galluppi. (Ja olkaa rehellisiä, tai sitten ei tarvitse vastata ollenkaan.)

500

83144

Äänestä

    Vastaukset

    • maried_man

      mies/26v. Haluaisin pitää rakastellessa naisten pikkuhousuja ja sitten nainen runkkais omillaan pikkuhousuilla mun kullia, niin että tuun... ja toinen fetissi olis isojen rintojen väliin nussiminen!

      • 0000

        Mikä ihanapaa kun saada vaimon kiimaiset pikkuhousut jalkaan, ja jos siellä on vielä vieraan miehen jätoksiä, ja sen jälkeen päästä liukkaille kiimaiseen pipsaan.... nami nami


      • vaippa poju

        musta on ihanan kiihottavaa käyttää vaippaa ja pissata siihen sit..sit olis ihanaa kun joku hoitas mua kun oikeeta vauvaa :) olis hoitajaa mulle tääl?


      • naisten

        sääret sukkahousuissa, kärkivahvikkeen alta pilkottavat ihanat punaiset kynnet aah'


      • fetissini+
        vaippa poju kirjoitti:

        musta on ihanan kiihottavaa käyttää vaippaa ja pissata siihen sit..sit olis ihanaa kun joku hoitas mua kun oikeeta vauvaa :) olis hoitajaa mulle tääl?

        saada nainen itkemään.valittamaan,pyytämään armoa nautinnosta sekös vaan antaa lisäpontta nainen on saatava HUUTAMAAN,ITKEMÄÄN,nautinnosta


    • näin...

      mitä kaikkea tehdään naisen kanssa aina: hän hieroo itseään lateksisen puvun läpi istuessaan päälläni, tarttuu jämäkästi kaluuni selkänsä takaa mutta liikuttelee sitä hitaasti koskettaen samalla sormella palleja alta, kun hänen kiimasta lasittunut katseensa antaa ymmärtää että sukkula on saatava venukseen nyt heti, olen avuttomana hänen allaan kädet sidottuna sängyn päätyyn. hän laskeutuu hitaasti tyveen saakka ja aloittaa pumppaamisen saavuttaakseen maksimaalisen nautinnon, läimäytellen samalla kevyesti palleille jolloin jorma hypähtää. huohotan naamion takaa ja koitan olla laukeamatta, hän kiihdyttääkin tahtia ja siirtyy sivuun tarttuen kalun luisuessa ulos ja ottaa kalusta kiinni kovaa ja vatkaa kädellä hieman liian kovaa samalla hieroen sametin pehmeää poskeaan kalua vasten - nalli palaa ja mälli lentää hänen ratsastaessaan vahvan reiteni päällä saaden samalla itsekin orgasmin.

      Muutaman minuutin lepo - ja uudestaan....eikä tämä ole onneksi vain haave vaan kuvaus. M41

      • punaposki

        minulla alkaa jöpöttää ja on pakko kosketella itseäni,kun luen tätä palstaa ja poistelen täältä viestejä.pakko päästä joka päivä koneelle sensuroimaan.palstan kirjoitukset pyörivät koko ajan päässäni,jopa navetassa.


      • klitoriksen

        kieleily,imeminen


    • latexM

      Saada nainen puettua vartalon kokonaan peittävään latex pukuun kaasunaamaria unohtamatta. Ainoa aukko asussa olisi jalkojen välissä ja alkuun siitäkin aukosta sisään menisi kuminen dildo ja päällä olisi pikkuhousut varmistamassa dildon sisällä pysymistä. M36

      • upeeta

        Kyllä tuollainen pakkaus olisi todellinen valo-
        pilkku arkiseen iltaan. Minusta maskiksi sopisi
        suun ja silmät vapaiksi jättävä, tummat ruskeat
        silmät kuin suklaata katsoisivat sinua ja punatut
        huulet tulisivat maskin aukosta suudeltaviksi.
        Puvun vetoketju olsi tietenkin jumiutunut painuen todella provosoivan syvälle ystävättären
        jalkojen väliin.Siinä pakarat erilleen puristu-
        neina tiukanlateksi puvun alla vetskarisauma
        levittää röyhkeästi leidin salaisuuden eteesi ???


      • Kasvot esille

        Kaasunaamari pois, mutta pimulla pitää olla paksupohjaiset reisisaappaat. Ja sitten iso dildo peliin.


      • talkkari
        Kasvot esille kirjoitti:

        Kaasunaamari pois, mutta pimulla pitää olla paksupohjaiset reisisaappaat. Ja sitten iso dildo peliin.

        nykyään kilit ja saappaat


      • Naamio silmillä
        upeeta kirjoitti:

        Kyllä tuollainen pakkaus olisi todellinen valo-
        pilkku arkiseen iltaan. Minusta maskiksi sopisi
        suun ja silmät vapaiksi jättävä, tummat ruskeat
        silmät kuin suklaata katsoisivat sinua ja punatut
        huulet tulisivat maskin aukosta suudeltaviksi.
        Puvun vetoketju olsi tietenkin jumiutunut painuen todella provosoivan syvälle ystävättären
        jalkojen väliin.Siinä pakarat erilleen puristu-
        neina tiukanlateksi puvun alla vetskarisauma
        levittää röyhkeästi leidin salaisuuden eteesi ???

        Olin 18v mies kun viiskyppinen nainen vei naisten iltaan. Laitto eteisessä siteen silmille ja vei muitten naisten luokse. Sain juomaa ja tupakkaa, äänestä päätellen oli monta naista paikalla. Kun tulin humalaan joku talutti sänkyyn ja riisu housut pois, runkkauksen jälkeen nai. Äänestä päätellen muitakin naisia tuli huoneeseen ja naiset vaihtuvat päälläni. En tiedä montako oli tai minkä ikäsiä mutta muna sai kyytiä. Aamulla kun muut olivat lähteneet(montako?) niin tuttuni halus naida ja kysellä miltä tuntu sokkona antaa. Joskus UUSIKSI.


    • Rekkert

      että ei varmasti tarvitse vastata ollenkaan!

    • Kontio

      Kumpparit ja niistä Kontiot.
      Olen kolmekymppinen mies.

      • PM?

        pakkomielteenä kontiot, kysyttiin luullakseni fetisseistä.
        eikä tuo miesten pukeutuminen muutenkaan tänne kuulu


      • ja juuri

        navetasta tulleen akan jaloista


    • Shoelover

      ...galleria sivultani=)


      m/27

      • spiked heels

        Moi,miten pääsee sun galleria sivuille? Olen itse kenkäfriikki,ja ois kiva nähdä hyviä kuvia.Eli neuvopa hieman.


    • tavara.

      rivo ja nussittu spermainen vittu.
      m34

      • Kunnolla

        Olen 55 halukas nainen ja annan nuorten poikien kimpassa naida että tuntuu.Aina vaan haluu montaa (2-9) kokeiltu jotain 16.-20v mutta sai.


    • mies45

      Pidän vaimoni ostamia naisten alushousuja.
      Saan kunnon "seisokin" kun saan piiskaa paljaalle takamukselleni. Vaimoni tietää sen, joten saan piiskaa aika usein.

    • Saapastelija

      Kumisaappaat, esim. kuvankauniit valkoiset Sagat. Ja valkoiset ym. värilliset Kontiot!

      • Juips

        Kumisaappaat ja farkut naisilla on hienoo. Silleen että lahkeet on saappaissa, aahh.

        Tietäiskö muuten joku sivustoa jossa tällaisia kuvia olisi?


      • pegdris
        Juips kirjoitti:

        Kumisaappaat ja farkut naisilla on hienoo. Silleen että lahkeet on saappaissa, aahh.

        Tietäiskö muuten joku sivustoa jossa tällaisia kuvia olisi?

        Hyvännäköisten naisten kainalot ovat todella kiihottavat. Ja kainalokarvat kiihottavat vielä tuplasti enemmän. Nuori ja kaunis nainen jolla on kainalokarvoja on todella seksikäs näky. Mutta kyllä kainalot ovat kauniilla naisella silti toiseksi tai kolmanneksi seksikkäin kohta.


      • ja nailonit
        Juips kirjoitti:

        Kumisaappaat ja farkut naisilla on hienoo. Silleen että lahkeet on saappaissa, aahh.

        Tietäiskö muuten joku sivustoa jossa tällaisia kuvia olisi?

        sironmuotoiset kumisaappaat ja minihame ja nailonit sirosäärisellä naisella

        nailonit kahisee ja kumisaappaat kitisee toisiaan hangaten kiihottavasti kun nainen istuu jalat tiukasti yhdessä


      • kennert
        Juips kirjoitti:

        Kumisaappaat ja farkut naisilla on hienoo. Silleen että lahkeet on saappaissa, aahh.

        Tietäiskö muuten joku sivustoa jossa tällaisia kuvia olisi?

        että Anttilan postimyyntiluettelossa olen nähnyt. Tai sitten Partioaitan mainoksessa.


      • jokuvaanjuu

        Kumisaappaat, varsinkin jos käyttäjästä näkee että hän nauttii niistä, tai jos näkee että hän inhoaa niiden käyttöä. Saappaiden merkillä tai mallilla ei suurtakaan merkitystä. m26.


      • poju
        Juips kirjoitti:

        Kumisaappaat ja farkut naisilla on hienoo. Silleen että lahkeet on saappaissa, aahh.

        Tietäiskö muuten joku sivustoa jossa tällaisia kuvia olisi?

        Jeps, valkoset likaset kontiokummparit tyttöfrendin mutsin jalassa saa kiihottumaan tai sit kun se lainaa tyttöfrendin adidaksen superstareja mennessään hevostallille ja palauttaa ne likasena vau mitkä tuoksut !


      • korjaajana RB

        Kontiota kyllä on sivustolla, mutta määrällisesti aika vähäistä.
        Ei siis kyseessä kontiosivusto, vaan kuten osoitekin kertoo kumisaapassivusto


    • spiked heels

      Olen aviossa oleva sälli,joka saa lisää potkua seksiin korkeista koroista,niin itse käyttäen yhdessä vaimoni kanssa.On olleet kengät seksikäytössä jo yli 10 vuotta ja aina vaan menee paremmin.Rakastan vaimoani sekä hänen jalkojaan sekä kenkiään.Tsemppiä kaikille.

    • .....

      Lateksi, nahka ja korkosaappaat. Jostain syystä vyöt, etenkin niittivyöt naisen lantiolla saa myös aikaan kohtuutonta seisokkia.

      http://www.latexclub.net/!/0610/1.jpg

      n.20wee miehenalku

    • Sukkisfani 2

      Minun fetissini on sukkahousut.

      • 43 vee

        ovat minunkin ehdoton fetissi. Kaikin tavoin!


      • M 17v

        Mulle vanhempi ukko osti punaset verkkosikat ja muut rinsikat. Annan ainoastaan silloin kun olen pukeitunut huoraksi, muuten ei seksi miesten kanssa kiinnosta. Pukeminen kiihottaa vaikka anaaliin pannaankin huorana.


      • nor-lyn

        Jep. Sukkahousut näyttää hyvältä naisilla, mutta tuntuu vielä paremmalta itellä jalassa. Alle pikkarit ja jalkaan sandaalit niin johan alkaa jöpöttämään.


      • jann6
        nor-lyn kirjoitti:

        Jep. Sukkahousut näyttää hyvältä naisilla, mutta tuntuu vielä paremmalta itellä jalassa. Alle pikkarit ja jalkaan sandaalit niin johan alkaa jöpöttämään.

        samaa mieltä täällä, sukkikset jalkaan molemmille.


      • Mies,
        M 17v kirjoitti:

        Mulle vanhempi ukko osti punaset verkkosikat ja muut rinsikat. Annan ainoastaan silloin kun olen pukeitunut huoraksi, muuten ei seksi miesten kanssa kiinnosta. Pukeminen kiihottaa vaikka anaaliin pannaankin huorana.

        Uima hallissa nuori poika tuli vessaan ja katseli minun kullia ja sillä rupes seisoo. Kun toisiakin tuli niin sanoin että menee koppiin. Menin perässä ja kun muut lähtivät niin kokeilin pojan kovaa kullia, ja halu iski miltä tuntuisi. Käskin työntää takapuoleeni ja ei meinannut aluksi mennä kun oli niin paksu. Kyllä tuntu hyvälle kun sai kokonaan työnnettyä. Tulikokeiltua anaali seksiäkin nuoren pojan kanssa.


    • Jake

      Mä oon ihan huumassa muija korkkareihin. Se kyllä tietää sen. Oon ostanu sille joitain pareja netistä ja Marskista. Upeet korkkarit tekee naisesta mun mielestä tosi "kiimasen" näkösen.

      • covana

        sama täällä korkokengät on n:o 1 oon kans ostellut useita pareja vaimolleni niitä sekä saappaita...antaa hyvin vauhtia sänkyleikkeihin))))


    • orja

      Minä haluan että nainen alistaa ja nöyryyttää minua selkäsaunalla mielummin niin että minä olen tottelematon poika joka ansaitsen rangaistus,olen mies!

      • raakeltai

        mikä mies se sinä olet! Miehethän yleensä johtaa juttuja mutta pikkupiliset runkkarit ei saa edes naisia.

        Otaksun, että olet pikkupilinen runkkari, joka ei tule saamaan rangaistusta!


      • reino reikäleipä
        raakeltai kirjoitti:

        mikä mies se sinä olet! Miehethän yleensä johtaa juttuja mutta pikkupiliset runkkarit ei saa edes naisia.

        Otaksun, että olet pikkupilinen runkkari, joka ei tule saamaan rangaistusta!

        Minulla on tälläinen fantasia, että menisin kännissä ravintolaan ja tapaisin siellä humalaisen naisen. Menisimme hänen luokseen ja rakastelisimme tosi huonosti(humalasta johtuen ei oikein seisoisi minulla). Aamulla kun heräisin nainen olisikin tosi ruma vaikka illalla näytti kauniilta. On muuten pari kertaa toteutunut!


      • pippeli
        raakeltai kirjoitti:

        mikä mies se sinä olet! Miehethän yleensä johtaa juttuja mutta pikkupiliset runkkarit ei saa edes naisia.

        Otaksun, että olet pikkupilinen runkkari, joka ei tule saamaan rangaistusta!

        Minun pippeli on pieni kun minä ajattelen sinua,mutta kunajattelen että joku annaa minulle selkäsauna paljalle pyllylle sitten pippeli tule iso,paksu pitkä!


      • BiX

        ruipelot hiiteen!!


      • rakula

        Nautin kun kuningatareni alistaa minua ja laitaa pukemaan palvelian asun päälle.Tiedän että sitten alkaa nakki viuhuamaa.
        Kun työt on tehty hyvin saan ehkä jotakin palkinokisi tai olen tehnyt huonosti palvelian tehtävät,tulee palaute selkäsaunan muodossa.


      • Kinkki juttu

        Mulle on jäänyt fetissi kun olin 18v nainen, vanhempi mies tuli juttelemaan ja tarjos rahaa että lähtisin sen mukaan. Mielenkiinosta menin ja mies kyllä kokorahan edestä naikin. Oli vaan kiihottavaa olla vieraan käytettävissä. Nyt käyn vaikken rahaa haluakkan niin on välillä kiihottavaa kun pitävät lutkana ja tekevät haluamansa joka reikään. Toisen saa heti ja ulos, toiset haluu tehdä pitkään kaikenlaista mitä niitten akka ei anna tehdä.


      • Käytetty monta kerta
        reino reikäleipä kirjoitti:

        Minulla on tälläinen fantasia, että menisin kännissä ravintolaan ja tapaisin siellä humalaisen naisen. Menisimme hänen luokseen ja rakastelisimme tosi huonosti(humalasta johtuen ei oikein seisoisi minulla). Aamulla kun heräisin nainen olisikin tosi ruma vaikka illalla näytti kauniilta. On muuten pari kertaa toteutunut!

        Mun fantasia on vanhemmista naisista ninkä vierestä olen herännyt naitavana. Kyllä seisoo kun vanha mamma ratsastaa munan päällä heti aamusta.


      • Mulla orja

        MInä olen vanhempi rehevä nainen (118kg) ja ikää 50v päälle. On kiva kaveri nyt kai 18v ja painaa kai 50kg.On laiha ja pitkä ja paksu pitkä nuna mitä halun jatkuvasti. Kyllä nai kun käsken tai sillä on pylly punaisena. Pidän sormea sen tiukassa pyllyssää ja annan tahtia kun nai. Jos ei kaikki onnistu niin dildolla annan pakaroille ja anukseen että valittaa, nautin siitä.


    • FOS_6.66

      ... ja korokepohjaiset naistenjalkineet.

    • Nilsson

      Mua kiihottaa juopuneet naiset. Voi olla pikkuhiprakkaista hihittelyä tai kaatokänniä, kaikki käy. OK näköinen pitää kyllä olla, pulimummot ei kiinnosta.

      • Inkeri

        miesten työvaatteet,haalari tai uniformu,haisee ehkä vähän hielle,öljylle löpölle isot kädet,aah


      • Jepperi
        Inkeri kirjoitti:

        miesten työvaatteet,haalari tai uniformu,haisee ehkä vähän hielle,öljylle löpölle isot kädet,aah

        Nainen haalareissa ja kumisaappaissa.


      • Oka1

        Sama mulla....omaa muijaa tulee joskus "juotettuu" =)


      • OK

        Olen humallassa antanut miesten kähmiä, vaikka olen 17v poika niin kiihottaa kun lähentelevät.On jotenkin mielestä pervoo kun rupevaat työntämään vehkeitään takapuoleniini. Mautin kun kaksisikin saa seisomaan kunnoolla.


      • Mukaan joskus

        On kiihottavaa kun humalaiset mammat on munissa, joskus kun ehdottelee suoraan että lähetkö naimaan tulee mentyä. Siinä saa vanhaa ja eukko nuorta


    • Hayne

      Naisten pierujen haistelu on fetissini. Toivoisin, että kaunis neitokainen pyllistäisi ja istuisi naamalleni, sitten piereskelisi tiukilla farkuilla nenälleni ! AAH!!!!

    • pakkanen

      Turn on:
      Sisko&veli jutut, eläinjutut, pissa

      Turn off:
      S/M, alistaminen, raiskaus, tupakka etc.

      Ei vaikutusta:
      Kumi, nahka, lateksi tms.

      • krull

        turn on:
        naisten pierut ja kakka (ainakin fantasiana, käytännössä voisi kaikota halut, sillä on melko skitsoa kiihottua siitä kun näkee naisen ulostavan. Kakkaa en kyllä söisi ikinä, mutta olisi kiva nähdä ja haistaa jolloin tietäisi, että pitääkö sellaisesta oikeasti), lateksi, nahka, kumi

        turn off:
        eläinjutut ja sitä kamalammat jutut ainakin, S/M, raiskaus, alistus

        ei vaikutusta:
        pissa


      • mimmi_fantasia
        krull kirjoitti:

        turn on:
        naisten pierut ja kakka (ainakin fantasiana, käytännössä voisi kaikota halut, sillä on melko skitsoa kiihottua siitä kun näkee naisen ulostavan. Kakkaa en kyllä söisi ikinä, mutta olisi kiva nähdä ja haistaa jolloin tietäisi, että pitääkö sellaisesta oikeasti), lateksi, nahka, kumi

        turn off:
        eläinjutut ja sitä kamalammat jutut ainakin, S/M, raiskaus, alistus

        ei vaikutusta:
        pissa

        Unelmoin tapaavani jossain kujalla yöllä komean miehen joka ottaa minut väkisin ja tekee minulle kuin haluaa ja kauan. Ottaa minut miten haluaa ja käyttää kuin haluaa... Niinku raiskaus, joka ei sinänsä ole raiskaus.


    • mieletönn

      suuri fantasia, navetassa naisen kanssa jolla
      mustat nokian kontio kumisaappaat! :)!!!

      yleensäkin nokian kontiot! muut värit sytyttää paitsi ei valkoset, harmaat.

      kumi yleensäkin, oranssi kumiessu..aaaaahhh!!!
      kumikäsineet..oih!


      m 25

      • mieletönn

        taida naista tähän löytää....


      • Nooh
        mieletönn kirjoitti:

        taida naista tähän löytää....

        Minä fantasioin että,nainen haalareissa ja mustissa kontio kumisaappaissa ottaisi suihin esim.navetassa.


    • Kumihemmo

      Kumi- ja vinyyliasut on ihan jees, mutta varsinkin sadeasut kiihottaa aivan "älyttömästi", ainakin tämän keski-ikäisen äijän mielestä. Ei vaan taida naisista pahemmin löytyä sadevaatefetisistejä, vai löytyykö?

      • pisara

        Kyllä niitä loytyy jos osaa vain hakea.


      • pisara

        tykkään itse sadevaatteista mutta yhden miehen kanssa saanut toteuttaa unelmaani, ilmeisesti hänelläkin oli rima niin korkealla ettei sen jälkeen kelvannut. Jos haette jotain missi tyyppiä niin ilman jäätte ja turha on ruikuttaa.


      • Juppe
        pisara kirjoitti:

        tykkään itse sadevaatteista mutta yhden miehen kanssa saanut toteuttaa unelmaani, ilmeisesti hänelläkin oli rima niin korkealla ettei sen jälkeen kelvannut. Jos haette jotain missi tyyppiä niin ilman jäätte ja turha on ruikuttaa.

        Oletko mahdollisesti sama henkilö, joka esiintyi alan saitilla aikoinaan nikillä 'sadepisara'? Jos olet, niin sinua on sinne kaivattu takaisin, ja erityisesti herkkiä tarinoitasi...


      • Ixnjii
        pisara kirjoitti:

        tykkään itse sadevaatteista mutta yhden miehen kanssa saanut toteuttaa unelmaani, ilmeisesti hänelläkin oli rima niin korkealla ettei sen jälkeen kelvannut. Jos haette jotain missi tyyppiä niin ilman jäätte ja turha on ruikuttaa.

        Niin, oli mulla yksi nainen jota omalla tavallisuudesta poikkeavalla mittapuullani missityyppinä pidin (ja pidän edelleen). Olisi hyvinkin ollut mahdollisuus toteuttaa ainakin osa sadevaatefantasioistani, vaikkei naiseni fetisisti ollutkaan. Vaan kun en sitten lopulta kelvannut. Ei kylläkään johtunut fetissistäni sen enempää kuin ulkonäöstäni.
        Minä haluan sanoa naistani kauniiksi ja tarkoittaa sitä. Mutta se tarkoittaa muutakin kuin ulkonäköä ja minulla on oma kauneuskäsitykseni.

        Että mikä se on kenenkin missi?


      • pisara
        Juppe kirjoitti:

        Oletko mahdollisesti sama henkilö, joka esiintyi alan saitilla aikoinaan nikillä 'sadepisara'? Jos olet, niin sinua on sinne kaivattu takaisin, ja erityisesti herkkiä tarinoitasi...

        En ole sama henkilö valitettavasti, toivon mukaan sadepisara lukee tämän ja palaa.


      • Ixnjii
        pisara kirjoitti:

        tykkään itse sadevaatteista mutta yhden miehen kanssa saanut toteuttaa unelmaani, ilmeisesti hänelläkin oli rima niin korkealla ettei sen jälkeen kelvannut. Jos haette jotain missi tyyppiä niin ilman jäätte ja turha on ruikuttaa.

        Millaisista sadevaate-jutuista sä pidät, Pisara?


      • pisara
        Ixnjii kirjoitti:

        Millaisista sadevaate-jutuista sä pidät, Pisara?

        Tykkään rakastella sadevaatteet päällä, olisi mukava joskus kokeilla rakastella ulkona jossain ihanassa paikassa poissa uteliailta katseilta rauhassa nauttien.


      • Ixnjii
        pisara kirjoitti:

        Tykkään rakastella sadevaatteet päällä, olisi mukava joskus kokeilla rakastella ulkona jossain ihanassa paikassa poissa uteliailta katseilta rauhassa nauttien.

        Mä olen joskus haaveillut että tyttöystävällä olisi päällään polvipituinen sadetakki, kumpparit ja sadelahkeet, muttei pikkuhousuja. Se voisi tuntua kivalta kun olisi sadevaatteet päällä ja silti voisi rakastella.

        Oletko koskaan kokeillut lätäkkö- tai kuraleikkejä? Ne on mun suurin intohimoni.


      • pisara
        Ixnjii kirjoitti:

        Mä olen joskus haaveillut että tyttöystävällä olisi päällään polvipituinen sadetakki, kumpparit ja sadelahkeet, muttei pikkuhousuja. Se voisi tuntua kivalta kun olisi sadevaatteet päällä ja silti voisi rakastella.

        Oletko koskaan kokeillut lätäkkö- tai kuraleikkejä? Ne on mun suurin intohimoni.

        En ole koskaan kokeillut koska en ole saanut kuin kerran miehen kumppaniksi sadevaatteissa. Mielelläni kokeilisin tämän saman kaverin kanssa vaikka mitä jos vain saisin.


      • raza-vili
        pisara kirjoitti:

        En ole koskaan kokeillut koska en ole saanut kuin kerran miehen kumppaniksi sadevaatteissa. Mielelläni kokeilisin tämän saman kaverin kanssa vaikka mitä jos vain saisin.

        Tule joskus tonne chattiin, niin tapaat ihmisiä, joilla on samanlaisia mieltymyksiä.
        http://www.geocities.com/rainforest/5999
        ja siellä chattiiii...


      • kurahousukundi
        pisara kirjoitti:

        En ole koskaan kokeillut koska en ole saanut kuin kerran miehen kumppaniksi sadevaatteissa. Mielelläni kokeilisin tämän saman kaverin kanssa vaikka mitä jos vain saisin.

        sama juttu mulla, vain yhden kerran olen tytön kanssa päässyt sadevaatteet päällä touhuamaan... tekisin saman uudelleen jos tilaisuus toistuisi


    • phm

      Naisella, mulla tai molemmilla sukkahousut päällä ja sopivaan kohtaan tehdään reikä tarvittaessa.

      • panty

        no niin vihdoinkin joku muukin käyttää rakastellessa sukkahousuja, vaikka mies onkin, itse pidän niistä myös ja varsinkin silloin kun ne ovat märät ja stay upit käy myös


      • 43 vee

        kuten ylläolevalla, voidaan ottaa peppuleikit vielä mukaan


      • sukkisjukkis

        Sama täällä, kyllä sukkikset on kivoja kummallakin, kun muija enemmän vielä harrastais niitä...


      • sukkisjukkis kirjoitti:

        Sama täällä, kyllä sukkikset on kivoja kummallakin, kun muija enemmän vielä harrastais niitä...

        Niinpä!


    • m 40

      Ja tulen aivan hulluksi

      • Isot kumpparit

        Moikka! Mun fetissi on uudet, kiiltävät, pitkävartiset ja isot kumisaappaat niin miehillä kuin naisillakin. Ai että se uuden, kiiltävän kumisaappaan tuoksu ja vesileikit uusilla isoilla kumisaappailla!


    • Nylon.

      Ehdottomasti sukkahousut ja stay upit tai nylonit sekä minihameet.

      • Nylon-Antti

        ehdottomasti 15 den naisten sukat ja viela beige-väriset. Sukka paljaan terskan päälle ja esinahka rullaa kivasti sukan päällä runkatessa. Lopulla sukalla sidotaan pallit kepin varteen paketiksi. Kiva on vetaa pitkät sukat omiin jalkoihinkin, vaikka hetero oonkin. Sukkahousut ei kiihota ennen kuin leikkaa sukkaosat irti.


    • mies 37

      vaikka ulkona luonnossa ja mieluiten pissaa minun suuhuni ja pakottaa nuolemaan kakkapyllynkin puhtaaksi.

    • poika

      olisi kiva olla tyttövauva vaipat ja joku kiva asu!
      m 21

      • abdl

        mä pukeudun joskus tyttöjen vaatteisiin, semmosiin röyhelöisiin ja laitan vaipan ja muovipöksyt jalkaan...aaah...mmm


      • ABy
        abdl kirjoitti:

        mä pukeudun joskus tyttöjen vaatteisiin, semmosiin röyhelöisiin ja laitan vaipan ja muovipöksyt jalkaan...aaah...mmm

        Vaippojen lisäksi lasten valjaat, kurahousut, tutti jne..
        Ai niin, pieni ero, olen AB en DL


      • hoito-lapsi

        olisi todella kivaa päästä jonkun tädin luokse hoitoon.
        joka laittaisi vaipat ja asun, pistäisi päiväunille jne...


      • AB
        ABy kirjoitti:

        Vaippojen lisäksi lasten valjaat, kurahousut, tutti jne..
        Ai niin, pieni ero, olen AB en DL

        Fantasioin ihan samasta!


    • HarriZ

      Itse pidän märkäpukua kiihottavimpana!

    • paul pusakka

      Kun pääsis eroon kaikista rooliasuista ,joita olen pakannut päälleni ajan saatossa.Mitään en oo ottanut pois vaan ne kaikki hajoaa kohta mun päälläni ja uusiakaan ei mahdu päälle vaikka haluaisin.Olo on kuin vieraalla sialla ja taitaa se näkyäkkin.
      Alimmaisena jäniksentakki oikein ja väärinpäin,löytyy muuten kaikki muutkin nelijalkaisten rotsit,maatalousalan kaikki varusteet,veneilyä talvella,armeija-ajoilta runkkupuvusta maastoasuun,lännenmiehen tähti pistää rintaan ja vaikka mitä.
      Olen rehellisesti mies keski-iän kriisissä.

    • Tiina-man
    • ihailija

      vekkihameet ja korkosaappaat

    • tekokikoki

      Naisella , sellaiset kokonais pituus total 2,5-3,5 cm

    • Joni

      Mä käyn itse kuumana farkkuihin, joissa on napit. Vielä sexympää, jos ne on silleen helposti havaittavissa...

    • HH marko

      kundi/30v

      pelastusliivit mun fettari juttu (sellaiset missä menee kaksi hihnaa haarojen välistä)

      • jbl1

        sinut saisi sidottu kiinni niihin liiveihin, niin etet pääse irti


      • Pelastusliivikundi
        jbl1 kirjoitti:

        sinut saisi sidottu kiinni niihin liiveihin, niin etet pääse irti

        Olis tosi kiihottavaa!


    • mies

      miesten Kontio kumisaappaat ja lenkkarit. Sitä parempi mitä enemmän käytetty.

    • Make

      Kiiltävät urheilushortsit

    • Pee

      mua kiihottaa kurahousut

      • rainbear

        Varsinkin vähän kuluneet tummat ja miehellä jalassa


      • poju
        rainbear kirjoitti:

        Varsinkin vähän kuluneet tummat ja miehellä jalassa

        Kurahousut mielettömästi varsinki keltaset ja mitä likasemmat ja valkoset kontiosaappaat tytöillä/naisilla vau !


      • raza-vili
        poju kirjoitti:

        Kurahousut mielettömästi varsinki keltaset ja mitä likasemmat ja valkoset kontiosaappaat tytöillä/naisilla vau !

        kun vaan löytäis leikkitoverin jostain....:o(


      • Aapo
        raza-vili kirjoitti:

        kun vaan löytäis leikkitoverin jostain....:o(

        Treffattiin sellaisella kivalla porukalla Hesassa sateisella säällä (joita riitti!). Lautalla ajettiin Pihlajasaareen "piknikille". Kivaa oli! Toivottavasti uusitaan tulevana kesänä.


      • leikkiä

        Mulla alkaa aina stondata kun mä nään keltaisiin kurahousuihin pukeutuneen naisen, niitä vaan on niin harvassa. Saappaat sais olla keltaiset tai valkoiset. Mä luulen että tää on peräisin jostain lapsuudesta. Aina parempi jos niitten pinta kiiltelee märkänä tai sitten kurasena.


      • poju
        leikkiä kirjoitti:

        Mulla alkaa aina stondata kun mä nään keltaisiin kurahousuihin pukeutuneen naisen, niitä vaan on niin harvassa. Saappaat sais olla keltaiset tai valkoiset. Mä luulen että tää on peräisin jostain lapsuudesta. Aina parempi jos niitten pinta kiiltelee märkänä tai sitten kurasena.

        Aivan harvassa tosiaan on mut jos näkee niin tosin kiihottavan näköistä on ! Tosin mulla oli viime syksynä ittellä kuravaatteet päällä ohittaessani siirtola puutarha peltoja yks nainen sotki kumisaappaillaan mun kuravatteeni täysin kivaa oli nöyrtyä saappaille....


      • talkkari.

        vuohet ja kilit


      • saapasherra

        terve käypäs kuule sellaisella sivulla kuin gear fun aivan upea sivusto fetissejä löytyy ja paljon erityisesti haalarit työvaatteet saappaat sadevaatteet kumivaatteet


    • Hoppipoika

      Mun kiihottumisell ei ole rajaa kun kysees on hopparifarkut ja skeittitossut, on vaan jotenkin niin kiimasii kuteita. Tosi makeet roikkuvat farkut.

    • jormas

      Olla pukeutuneena tiukkaan mustaan (naisten) kumipukuun ja kunnon korkosaappaisiin tarvittavia kahleita ja suupalloa unohtamatta. Sitten tekisin kaiken mitä nainen käskee mm. nuolisin hänen kenkiä ja pillua ja saisin piiskaa.

    • mies, 32

      Tupakkaa polttavat naiset on varmaan merkittävin fetissini. Silmälasit on myös sexy juttu.

      Niin ja minun mielestäni naiset on seksikkäimpiä paljain jaloin, ei kumisaappaissa tai korkokengissä, kuten monien muiden mielestä tässä keskustelussa.

    • Veli

      Mun fettari juttu on prätkäkypärät! Kokoelmista löytyy jo viisi komeaa kypärää. Yksi kokonaan musta umpikypärä tummalla visiirillä ja loput on crossi kypäriä hienoilla maalauksilla.

      • motocrossdude

        oon luullut aina olevani yksin tämän fettarini kanssa!! jo pelkästään toi sun kuvaus = stondis
        itellä ei oo yhtään kypärää vaikka olen viimein päättänyt edes yhden hienon crossikypärän hankkia... munki mielestä hienot maalaukset on tärkeät mut myöski aion hommata komeat lasit niihin sitten
        ja toi musta umpikypäräkin kuulostaa hienolta. haluisin joskus sellaisen peilivisiirillä


    • Minna

      Käyn kuolaamassa lätkäotteluissa ihan vaan sen takia että suuret skrodet jätkät pelaa kaukalossa hikisinä upeissa panssareissa!

      • Sentteri

        Hypätä laatikkoon ja ottaa kunnon avojääpusun?


    • Petra

      Mä tykkään käsineistä (kuten lentoemännillä)

      • dude

        Samoin.Lentoemännät mustat nahkahanskat käsissään on älyttömän seksikkäitä.


      • dude

        Nainen mustat nahkahanskat käsissään on erittäin seksikäs,esim.lentoemännät :)


      • musapelle

        millasia käsineitä suula o ? tykkäätkö kumihanskoista esim.. samanlainen kundi olisin.


    • M28

      Semmoinen kunnon pornostara-meikki naisella on jo hyvä alku. Mutta vielä parempaa on oikein kunnolla maalatut kasvot esim. geisha- tai goottityyliin. Kiihottaa mua aivan älyttömästi!

    • Berg

      Luojalla näkyy olevan huumorimieltä, on järjestänyt monenlaisia jekkuja Teille mutta myös minun osalleni Hän on keksinyt kunnon zoukin.

      Minua on aina kiinnostanut naiset jotka ratsastaa hevosella, ponilla tai vaikka aasilla. Eläinseksin kanssa tällä ei ole mitään tekemistä eikä itse eläin kiinnosta yhtään ( tietysti pidän eläimistä ) mutta se nainen siellä selässä....se vaan on NIIN kova juttu. Nainen on seksikäs ja kiihottava kun pukeutuu hameisiin. Nämä sitten yhdistettynä = minun fetismini. Kaikkein kovin juttu on kun nainen on hieman ylipainoinen, mieluummin hänellä on paksut reidet ja lyhyehkö vekkihame sekä hän ratsastaa ponilla tai aasilla. Tästä fetismistä käytetään kansainvälisesti nimeä Riding Cult. Minulla on Yahoossa oma klubi jossa on 1300 jäsentä, valtavasti kuvia ja videoclippejä. Jotkin jäsenet pitävät siitä kun nainen ratsastaa lujaa ja käyttää tarvittaessa piiskaakin.

      • Ratsulle kannusta .

        Oli mielenkintoista lukea,että muillakin on samanlaisia tuntemuksia kun itselläni.
        Itse en kuitenkaan kiihotu jos joku ylipainoinen ratsastaa ponilla ja varsinkin jos käyttävät piiskaa tai kannuksia.Sen sijaan kiihotun mielettömästi kun ratsuna on hevonen ja nainen ratsastaa lujaa käyttäen piiskaa ja kannuksia.Erityisesti kun käyttää piikkikannuksia laukkaavan ratsun kylkiin.


    • Moi

      Ensimmäinen juttuni liittyy ilman muuta nickini mukaiseen naamioitumiseen, sen huomasin jo pikkupoikana.
      Ja kun nylonin "makuun" pääsin, niin säärensä pitkiin sukkiin verhonnut nainen saa kyllä pääni kääntymään.
      Ko. materiaali on hyvin käyttökelpoista BDSM-sessioissakin sitomiseen, suukapulaksi jne.

      Eli nylonista on moneksi:)

      Terv.

      RockariPappiStockari

    • Sukkisherra

      Joo, minun juttuni ovat sukkikset sekä itselläni että naisellani. Kiiltävien, tiukkojen sukkisten tuntu seksileikeissä sukkisreisien hyväillessä toisiaan vasten. Ja ilman muuta visuaalinen anti on aivan huippua! Panohommat on kiva tehdä poistamalla haarakiilat molempien vetimistä.
      Ja tämä kaikki ihan heteropohjalta ;-)

    • mies

      Kauniit shemalet, kumi ja nahka, naisten pierut kakka, ym..

    • Jussi Nike

      fudisshortsit päällä yötä päivää

      • jbl1

        itsekkin käytän aina shortseja


    • Jylppy

      Sellaiset hiukan kiiltävät satiinista valmistetut urheilu- tai jalkapalloshortsit tytöllä ja itsellä yllä. Ovat vielä mukavat käyttää kun vertaa mm. pyöräilyshortseihin. Kurvikkaalla naisella parhaat ovat 80-luvun lyhyet pyöreähalkioiset kiiltävät satiinishortsit...

    • NahkaF

      Nainen nahkahousuissa kokoon katsomatta. Mustat kiiltävät nahkahousut, nahkatakki ja pitkävartiset nahkakäsineet ja saappaat

    • FBB-Fani

      Fyysisesti vahvat ja lihaksikkaat naiset. Myös BBW.

      Mies

    • Nimetön

      Nuori laiha tai sopusuhtainen tyttö tai nainen pissaa housuu ja käy suihkus vaatteet pääl ja antasi mun nuolla hänen alapäätään kun hän pissaa...

      16v poika

    • haave

      Nainen lappuhaalareissa herättää kiinostuksen välittömästi. Onpahan mielikuvituksella jotakin työstettävää :-)

    • Rane,,

      haluaisin paskantaa huorien päälle

    • wetfinn

      Vaatteet päällä uiminen on mahtavan hauskaa. Ihan tavalliset vaatteet, työvaatteet, sadevaatteet, mielialan ja sään mukaan - tietenkin kengät jalassa, ja kaikkina vuodenaikoina! Onko muita?

      -wf-

      • fetissi

        ja vielä kumisaappaat jaloissa veteen.Se vasta kiihottavaa on


      • Pekka

        Kyllä vain! Jopa hietsussa (helsingissä uimaranta) ja ihan julkisesti...


      • Petro
        fetissi kirjoitti:

        ja vielä kumisaappaat jaloissa veteen.Se vasta kiihottavaa on

        Naiset kahlaamassa ja uimassa kireissä nahkahousuissa ja mustissa korkokumisaappaissa. Tietenkin takki ja nahkahanskat päällä myös.


      • peeing
        fetissi kirjoitti:

        ja vielä kumisaappaat jaloissa veteen.Se vasta kiihottavaa on

        Ja siitä ei ole pitkämatka antaa pissin tulla housuihin ....!


    • minä_vain

      Nainen joka pitää strap-on:in käytöstä. Musta sauva naisen lanteilla on kiihottava näky.

      Harmi vain että tällaisia naisia ei juuri löydy.

      • Onnekas mies...

        Itse olen onnekas, kun olen löytänyt Naisen, joka itsekin haluaa peppuunsa pantavan, mutta että myös pitää ja täysin rinnoin nauttii minun panemisesta =)

        Ihanan seksikkäästi pukeutuneena, tulee taakseni, ottaa takaapäin lantiostani kiinni, ja ihanan hitaasti työntyy hyvin liukastettuun peppuuni sopivan kokoisella strap-on:lla ja panee mua niin että litinä vain kuuluu... =)

        Suosittelen myös muita kokeilemaan, tulette varmasti yllättymään sen vaikutuksesta seksielämäänne ;-)

        Eli fetissinä siis toi "alistuminen" strap-on:ia käyttävän Naisen pantavaksi...


    • nupui

      ja cheerleaderit

    • sneakerfreak

      Mun fettari on lenkkarit ja myös skedetossut on aika kiimaset. Kuvaan kuuluu luonnollisesti valkoiset sukat. Eikä mitkään halpahallin lenkkareita vaan esim. Niken Air, Adidaksen Adipremet, Asicsen Gelit ym. Esimerkiksi Saksassa ja Ranskassa alan fettareita on PALJON, Suomessa tuskin ketään...

    • sneakerfreak

      Mä 3-kymppinen nahkapää jannu jolla jalassa aina lenkkarit tai skeittitossut, sekä tietysti valkoiset sukat. Kokoelmissa kaapillinen lenkkareita, eikä mitään halpistossuja vaan Adidas Torsion/Adipreme, Nike Air, Asics Gel ym. Saksassa paljon alan jätkiä, siellä silloin tällöin alan partyja joissa porukkaa kuin pipoa. Mut Suomessa kukaan ei ainakaan uskalla ottaa yhteyttä vaikka kotona nuuhkii ja runkkaa tossuun.

    • sneakerfreak

      Lenkkarit, siis makeet merkkitossut kanssa valkoisten sukkien on mun fetissi. Myös kontio -saappaat on kivat niin loskakelissä kuin sisäleikeissä. Kokoelmissa Kaapillinen lenkkareita, skeittitossuja, kontioita...

    • Ojatutkija

      veri lähtee päästä melkein aina kun kuulee naisen aivastuksen tai flunssaisen äänen ja niistämisen. huomio herpaantuu heti, kun näen naisen kumisaappaissa. erityisesti silloin, kun hän on vaarassa kastella ne. talvivaatteissa pulikointi on itsestäkin kivaa, mutta fantsuin fetissifantasia olisi "pelastaa" vähän tai paljon ylipainoinen nainen avannosta tai suosta, hyvin puettu nainen, nimittäin.

      - m30 -

    • Make

      Mun fetissini on naisilla rakennekynnet, keskipitkät, o,5-1 cm sormenpäästä. Ja siihen vielä ranskalainen manikyyri ja oikein kiiltävä kynsilakka päällä niin ai jai alkaa seisomaan ja pitää mennä runkkaamaan. Myös punainen kynsilakka pitkissä kynsissä on magee, sellainen huoliteltu. Sellaiset kädet kun saisin kyrpääni hivelemään...

    • kiimaa

      mun fetissi on jossa nainen alistaa erikoisuuksilla varsinkin jossa nainen juottaa pissaa

    • et

      tääl on niin paljon tyhmiä feikkejä paljastamassa omaa säälittävyyttään... Feikki-fetissit kyl huomaa joo...

    • heikkomies

      Omani on se kun voimakas nainen nöyryyttää selättämällä ja näyttää kumpi on voimakkaampi sukupuoli. Kokemusta on mutta ikävä kyllä tahtoisin useammin.

      • Annan tehdä.,

        Mulla on tullut fetissiksi kun vanhempi nainen työntää dildoa pyllyyn. Joskus menee tosi rajusti mutta yritän kestää. Kun siihen tottuu niin alistuu ja antaa tehdä isollakin dildolla. Sitä vaan haluu lisää kun nainen on vähän sadisti kun tekee.,


    • calmette-arpi

      fetissini on Suomalaisten naisten ihanat rokotusarvet (katselu ja koskettelu)
      Millään ulkomaalaisilla ei löydy niin kiihottavia ja kauniita rokotusjälkiä,kuin Suomalaisilla reisissään
      ja käsivarsissaan.

    • Herkkupulla

      ...ja tämä keskustelun säie täyttää viisi vuotta!

      • juuri näin

        Minä olen joskus aloittanut tämän keskustelun ja kirjoittanut ensimmäisen viestin, ja siitä on tosiaan jo 5 vuotta! Ei ole kutitusfetissiä tällä palstalla paljoa.. harmi.


    • ME2waan

      Sidotuksi tuleminen, kumiasusteet, siveysvyön pakko käyttäminen. Ja mikä parasta että näitä fetissejä ei tarvitse harrastaa yksin vaan rakkaan kultani kanssa :)

      M34 N27

    • SA lover

      ..on miehillä maastohousut ja maiharit, nam ; ) en ole silti "sotahullu" tms vaan ihan normaali(?) suomalainen nainen.

      • narisevanahkapeppu

        Kiihottaako nahkahousut, latex-catsuit, pvc-asut? Etsitkö nahkahousuja tai muuta fetish-aiheista tavaraa? Haaveiletko omasta kullasta joka pukeutuu kireään kumiin ja nahkaan? Nahkafoorumista löydät vastauksia, vinkkejä, kuvia ja videoita näihin asioihin.


      • SA Man

        Täällä olisi tarjolla yks semmonen.... =)


    • only fani

      Mahtavaa katseltavaa kun näkee naisella jalassa onlyn farkut erityisesti kun näkee rodeo pyllyn -AAhh, valitettavasti vaan useat peittävät only peppunsa pitkän takin alle, eivät ilmeisesti ymmärrä kuinka upealta farkku pylly näyttää.

    • Vaputtaja

      Mies 50v
      Itse pidän siitä kun nainen paljastaa pakaransa ja odottaa piiskani iskua , piiskan isku on koko kehon ja sielun puhdistus ,riitti joka vapauttaa kaikesta.

    • Vaatefetisisti

      Mies,30v

      1. Naisten kiiltävät alusvaatteet: pikkuhousut, rintaliivit, stay up -sukat, korsetit, bodyt, silkkiset yöpaidat.

      2. Muut kiiltävät naisten vaatteet: uimapuvut, bikinit, satiiniset kauluspaidat, kiiltävät ja liukkaat hameet, satiiniset juhlakäsineet.

      3. Seksikkäät naisten jalkineet: saappaat, saapikkaat, sirot korkokengät.

      4. Muut naisten vaatteet: topit, farkut, tiukat toppatakit isorintaisilla naisilla, tiukat kotelomekot hoikilla ja pienirintaisilla, morsiuspuvut, juhlamekot, arkihameet.

      Näillä runkkaaminen on ikävä kyllä salainen harrastukseni, josta vaimoni ei tiedä mitään. Haluaisin kertoa, mutta naiset eivät taida ymmärtää fetisistimiehiä?

      • huivimies

        Minä tykkään naisten alusvaatteista ,yömekoista sekä huiveista ja pidän silkkihuivia kaulassa usein.


      • Aika paljon samoja juttuja, ja myöskin salaa joutuu toteuttamaan. En usko että ymmärtäisi.


      • Hamemies mini
        huivimies kirjoitti:

        Minä tykkään naisten alusvaatteista ,yömekoista sekä huiveista ja pidän silkkihuivia kaulassa usein.

        Tykkään naisten minimekoista nuorena miehenä, on hyvvät sääret , ja pyllyt.ja tykjkkään kun vanhempi mies nostaa hameen takaapäin ja rupee naimaan, pitää niinkauan pantavana kun jaksaa. Muutama hyvä kokemus minimekossa miestenkanssa.


      • Äläpä aliarvio naisten käsityskykyä! Oma ukkoni jäi kiinni 3 vuoden avioliiton jälkeen,tosin olin tiennyt (arvannut) asian jo ainakin 2 vuotta. Syystä että: minä kun pesen pyykin ja vaatteet olivat minun. Useimmiten rakastellessa mulla on ainakin silkkisukat jalassa ja puolikorsetti yllä myös. Joskus remmikengät, toisinaan polviin ylettyvät vinyyli tai nahkasaappaat. Isantä ostanut mulle paljon asusteita,haluaa pukea mua mielihalujensa mukaan. Roolileikkeihin käyviä asusteita paljon ja tottakai saa tehdä niillä mitä haluaa,hänhän ne on maksanutkin.Se alku ajan salailu: oli masentavaa mulle, vaikea ymmärtää ettei mies ei ollut uskoutunut mulle. Ja asia niin helppo hyväksyä,koska minä siitä olen koko ajan ns. hyötynyt monella eritavalla.


      • didi2
        Hamemies mini kirjoitti:

        Tykkään naisten minimekoista nuorena miehenä, on hyvvät sääret , ja pyllyt.ja tykjkkään kun vanhempi mies nostaa hameen takaapäin ja rupee naimaan, pitää niinkauan pantavana kun jaksaa. Muutama hyvä kokemus minimekossa miestenkanssa.

        pidän jatkuvasti naisten asuja kotonani ja minihameita


    • wantobeher

      fantasiani ( ja mistä muutenkin nautin suuresti ) on se että olen itse humalassa, enkä paljoa pysty vastustella mitä mies tekee. Toinen on julkiset paikat, sitominen, sadeasut ilman alusvaatteita. ;) nam.

    • asvii

      Lindexin iki-ihanat satiini pikkupöksyt (on vissiin jo 20 erilaista)
      Leggingsit
      Sukkahousut (harvoin)
      Demonian paksupohjaiset Molly sandaalit
      Rintsikat (joskus)
      Minihame (on useampia)
      Mekko
      Stay-upit
      Pissa pepulle (minä nelinkontin)
      Strap-on (nainen käyttää)
      Pienet rinnat naisella
      Onhan tossa noita, vielä kun löytäis kumppanin joka voisi hyväksyä !!!

    • Nuuhkija

      vaimoni liivejä. Liivit hän asettaa naamalleni ja alkaa runkkata. Liivit ovat 60- luvun tyyliä olevat vaaleanruskeat korseletit. Samalla hän puhuttelee minua impotentiksi. Kerron hänelle ketkä kaikki minua runkkaavat, Tanja Vienonen, Tarja Nurmi, Virpi Miettinen, saksanopettajani, naapurin rouva. Hän sanoo ettei se haittaa ketä runkkaan.
      Paljon muutakin teemme mutta tässä yksi fetissini. Myös hänen hyvät säärensä mustien nailoneiden verhoamina ja ruskeat korkeakorkoiset kengät jalassa, liivit tietysti ja valkoiset rintaliivit. Hän istuu edessäni sääret toinen toisen päällä ns. runkkausasennossa. Siinä tuijotan ja hän runkkaa.
      Siis liivit, mustat nailonit, ruskeat korkekorkoiset kengät, siinä fetissini.

    • xetalman

      Naisellani oikein tiukat, alta avoimet, kiiltävät latexhousut ja reissaappaat suhteelisilla koroilla. avoimet rintaliivit ja PITKÄT hiukset, mielellään vaaleat ja Nainen himokas myös anaaliin.

      Turn off: satuttaminen, lihavuus, lyhyet hiukset, raiskaus, pissa ja kakka jutut

      • noraf

        minun fetissi on napa ja navasta kutitetuksi tuleminen. napa on herkin osani joten haluaisin, että joku (mies) sitoisi minut ja koskettelisi ja kutittelisi napaani


    • vacuuming

      mies24 pölynimuri

    • Piikinki

      Voimakkain on pissan tai kakan pidättäminen. Tykkään kattoa, kun nainen joutuu kiemurtelemaan ja käyttämään kaiken voimansa, ettei sille kävisi vahinkoa ja mikä parasta, kun se epäonnistuu siinä surkeasti.

      Vaaleat, kireät farkut, latex, nahka, kevyt S/M, vaipat..

    • pyllyä...

      hänen pikkupöksyjen läpi.
      Samaten tuulipukuun pukeutuneen naisen pyllyn hyväily kiihoittaa kovasti ;)

    • .....

      Femdom: facesitting, asslicking, pissing.

      Olen mies, 28. Näistä tyttöystävän kanssa on harrastettu facesittingiä ja olen nuollut hänen peppuaan. Lisäksi hän on pissannut päällekin, toivottavasti jossain vaiheessa suostuu pissaamaan myös suoraan suuhun.

      • Poikaa pyllyyn

        Olen 43v nainen ja tykkään katsellla kun 18v miestäni naidaan pyllyyn, olen välillä maksanut parille vanhemmalle miehelle mitkä NAI alistunutta miestäni KUNNOLLA. En tiedä kumpi tykkää enemmän, minä katselusta vai mieheni kun käsken äijien panna sitä kunnolla.


      • sitä saa mitä tilaa
        Poikaa pyllyyn kirjoitti:

        Olen 43v nainen ja tykkään katsellla kun 18v miestäni naidaan pyllyyn, olen välillä maksanut parille vanhemmalle miehelle mitkä NAI alistunutta miestäni KUNNOLLA. En tiedä kumpi tykkää enemmän, minä katselusta vai mieheni kun käsken äijien panna sitä kunnolla.

        Moi.Olen yli viiskymppinen ja kokenut nuorenpana vastaavanlaista, silloisen vaimoni kanssa.
        Nyt haluaisin itse nöyryyttää jotakin nuorenpaa miestä samalla tavalla, kiihottava ajatus kun joku runkkari joutuisi, kiemurtelemaan edessäni, hyvinkin häväistynä, vaikka " Sissynä" sanallista pilkkaa, voi säestää fyysisellä kosketuksella, siitä pitävän nautinto on ääretön, kun vaimo vielä nauraa vieressä yllyttäen, niin orkku on mahtava, sekin vain mahdollisemman nöyryyttävällä tavalla.


    • tahvara

      Mun fetissit on ainaki piikkikorkkarit ja näin miehenä myös itsellä kokeiltuna. Hyväpeppuisella naisella taas kireet farkut, nahka ja pvc-housut jne. Korkeet piikkikorot on kuitenki suurin fetissi. Kiilakorot tai tolppakorot ei pääse ollenkaa tähän kategoriaan.

      • Susiaana

        Eläinten penikset... kolmissakymmenissä olen...


    • nike36

      ehdottomasti naisen pienet lenkkarit...niitä kun saa haistella ja maistella...ja se kun saa olla kyseisen naisen tallomana...astelee vartalolla jättäen kivat kuviot lenkkareistaan iholleni...nam!

    • aitoa tavaraa

      Retro naiset 40-50-60-70-80 luvulta.Ei nuo nykyiset muovi silikoni posliini viritykset kiinnosta yhtään.

    • mahakaipuu

      Oon nainen 18v

      Nii pitkään ku muistan, ollu raskausfetissi. Reilusti yli kymmenen vuotta nyt ainakin. Tiedä mikä minussa on vikana..
      Tungen paidan sisään täytettä mahaksi, kirjottelen kosteita ja kivuliaita synnytyksiä pöytälaatikkoon, kyttäilen youtuben giving birth- klippejä.
      Vielä joskus oon raskaana. Toivottavasti haluun joskus lapsiakin :D

      Onko ketään muuta koko pallolla?

      • 2341

        Mua kiinnostaa olla naisen tallottavana. Se on parasta ku nainen talloo rintakehää. Painoa joku 70-75kg, eli ei ihan höyhen mielellään. Sitten toinen kiinnostuksen kohde on naisten tiukat farkut.


    • Sub / Dom

      Sitominen kiihoittaa.

      Mieluummin köysillä mutta nahkahihnatkin menettelevät.

      Mieluimmin naisia mutta olen hieman harrastanut sitä omankin sukupuolen kanssa ilman seksikontaktia.
      Ei se naistenkaan kanssa ole välttämätön.

      Sitominen ja kiusoittelu on se idis.

      Nautin myös itse olla sidottuna, kiusoiteltuna ja hieman raipalla komennettuna alistumista osoittaviin toimiin.

      • Sepeteus3333

        Minä kiihotun lyhyistä tai polven yläpuolella olevista hameista, leningeista, pitkistä sukista ja sukkanauhoista, korkokengistä ja pitkistä terävistä vaarallisista kynsistä NAISILLA

        Seksuaalisuuden pahin tuhoaja ovat legginsit, varsinkin sellaiset löysät..... YÄK!


      • Only lover
        Sepeteus3333 kirjoitti:

        Minä kiihotun lyhyistä tai polven yläpuolella olevista hameista, leningeista, pitkistä sukista ja sukkanauhoista, korkokengistä ja pitkistä terävistä vaarallisista kynsistä NAISILLA

        Seksuaalisuuden pahin tuhoaja ovat legginsit, varsinkin sellaiset löysät..... YÄK!

        En tiedä mitään kiihoittavanpaa kun tiukat farkut hoikalla naisella..jostain kun löytäs naisen jolla olisi myös sama fetissi niin hyvä olis,tuntuu vaan ettei niitä ihan hirveesti ole tai sitten eivät vaan kehtaa sitä tunnustaa...


    • Moncler

      nahkahousuissa ja pörröisessä villapuserossa tai kiiltävässä satiinipaidassa. Kiiltävät untuvatakit esim. Moncler

      • Mies 43v

        Yhdyn erääseen, tiukat farkut hoikalla tytöllä, löytyisipä jostain kumppani joka kotona pitäisi ja keikistelisi, saisin puristella pakaroita ja etuvakoa hiveltää ja .....
        Ja toinen, haluaisin rakastella naisten pikkuhousuissa ja sukkiksissa, ai jai...löytyispä semmonen naikkonen jonka kanssa onnistuis molemmat.


      • fuzzy

        Etenkin nuo pörröiset villapuserot seksikkäitä naisilla!!!
        Samoin untuvatakit ym. etenkin jos niissä turkiskaulus. noiden kanssa myös muhkeat neulehuivit upeita!


    • G-man99

      Unelmoin usein anopista,tai vaimon siskosta kumi-/latexhameessa,pökkimisestä reisien ja pakaroiden väliin ja valtavasta laukeamisesta juuri siihen hameelle.

    • Jarmo47

      nahka,pvc,latex,vinyyli,kumi ja erityisesti juuri niistä valmistetut sadetakit,kurahousut,hameet ja leningit.
      Naisen vastustelu,sänkypaini ja "nukkuvan" naisen kanssa vehtailu.

    • XXXc1v

      Eli, sopivasti lihava.Njam.

      • aaaaaaaaaaaaah

        Vääntää kättä naisen kanssa ja hävitä!


      • cfnm_M_Hki
        aaaaaaaaaaaaah kirjoitti:

        Vääntää kättä naisen kanssa ja hävitä!

        sellaisesta olen haa.eillut muuttei se taida koskaan totetua

        ja tietenkin haaveilen CFNM jutuista


      • Hävinnyt väännössä
        aaaaaaaaaaaaah kirjoitti:

        Vääntää kättä naisen kanssa ja hävitä!

        Voimakas nainen joka vääntää käteni pöytään on jotakin aivan ....
        Onneksi olen tavannut sellaisen.


      • q64we8 8u78
        Hävinnyt väännössä kirjoitti:

        Voimakas nainen joka vääntää käteni pöytään on jotakin aivan ....
        Onneksi olen tavannut sellaisen.

        "Voimakas nainen joka vääntää käteni pöytään on jotakin aivan ....
        Onneksi olen tavannut sellaisen."

        Osaatko kertoa lisää kohtaamisesta? Nämä tarinat on aina kiva kuulla.


      • Iso huokaus
        cfnm_M_Hki kirjoitti:

        sellaisesta olen haa.eillut muuttei se taida koskaan totetua

        ja tietenkin haaveilen CFNM jutuista

        Täällä 3-kymppinen nainen jonka fetissinä on painiminen miesten kanssa. aaah... onneksi on kivoja miesvaltaisia budolajeja, mistä valita.. ;)


      • Monesti voittanut
        aaaaaaaaaaaaah kirjoitti:

        Vääntää kättä naisen kanssa ja hävitä!

        Monesti oon miehiä kädenväännössä voittanu. Baarissa tulee yleensä matsia otettua. Aika pieni kokoinen olen, monet ei usko et voisin voittaa :)


    • nylonleglover

      minun fetissini on sukkahousut ja korkkarit sekä itseni yllä että naiseni yllä mikä sen ihanampaa rakastellessa kuin nylonin kosketus kun nainen hieroo jaloillaan jalkoväliäni

      • muutama aluksi

        makaan selälläni nainen polvillaan toisen sääreni päällä ottaa suihin minulta ja samalla hieroo itselleen orgasmin säärtäni vasten.

        tuntemattoman kans extempore panot.

        strippari jonka näytös huipentuu aktiin.

        alistuva gootti-tyttö.

        2n 1m.

        alistuva/alistuvat naiset.

        deep throat.

        tuntemattoman naisen hieronta. siis minä hieron naista joka paikasta ja vie mihin vie.

        näin oulussa...


      • muutama aluksi kirjoitti:

        makaan selälläni nainen polvillaan toisen sääreni päällä ottaa suihin minulta ja samalla hieroo itselleen orgasmin säärtäni vasten.

        tuntemattoman kans extempore panot.

        strippari jonka näytös huipentuu aktiin.

        alistuva gootti-tyttö.

        2n 1m.

        alistuva/alistuvat naiset.

        deep throat.

        tuntemattoman naisen hieronta. siis minä hieron naista joka paikasta ja vie mihin vie.

        näin oulussa...

        turn ons
        - ageplay
        - s/m varsinkin alistuminen
        -roolileikit
        -anaali
        -fantasiat....
        -vanhat sedät

        turn ofs
        - julkiset paikat
        - ryhmäseksi
        -nuoret poijjat


    • Mies 23v

      Hoikan kaksikymppisen miehen ja uhkean viisikymppisen naisen seksi, erityisesti kun nainen ottaa suuhun.

      Saparoletit aikuisella naisella.

      Kypsän naisen pyllistys asuna korkkarit, sukat, herkulliset sukkanauhaliivit ja rintsikat.

    • ............

      sekä tiukat pyöräilyshortsit ja tiukat housut muutenkin......
      Kesällä naisten paljaat sääret sekä tahaton tai tahallinen jalkovälin vilautus.
      Olisko samanhenkistä naista joka tykkäisi vilautella ja näytellä paikkojaan?

    • snowfucker

      Fetissini on lumiukon paneminen. Olen homo joten lumiakka ei kelpaa. Kerran kokeilin mutta kyrpä paleltui ja se piti amputoida. :-(

    • eeeeee233

      minun fantasiani on saada kunnon selkä sauna naisen tai naisten antamana olen 45 v:

      • James Bondage

        Ei ole nokialaisten voittanutta! Lenat,Ladyt,Cityt, Evitat naisella jalassa ovat jotain käsittämättömän upeaa.
        Se miten niitä kukakin hyödyntää on jokaisen oma asia.
        (Toivon että tämä ei aiheuta Kontiofriikeille taas uutta aihetta sotkea keskustelua ja häiriköintiä).


    • joaho87

      Siis joa kääpiö naiset, ihana ajatus lyhyestä naisesta.. nami! Ja Raskaana olevat naiset ovat myös ihania..

      Vielä fantasioita, toivottavasti joskus tulee eteen.. :)

      T:J87

    • Matteusko

      Katsoin Vappu Pimiän ja Jennyt Pääskysaaren ohjelmaa ”Korkojen kera”. Koska siinä upeat korkokengät ovat ”asiallisesti” mukana mutteivät pääosassa, koska niitä käytetään luontevasti eikä niillä poseerata, niin minua ainakin tuo ohjelma kiihottaa. Korkkarit saisivat näkyä enemmän ja paremmin ohjelmassa. Mutta kun tallennan ja kelaan ohjelmia, niin saahan niistä paljon silmäruokaa.

    • m36.

      Etenkin Converset!!!

    • nipaah

      Haluaisin että poikaystäväni mm. sitoisi minut, ruoskisi, sanoisi rivoksi lutkaksi, kusisi päälleni/suuhuni, sulloisi kaikki reikäni täyteen jotain ja roiskuttaisi eri nesteitä päälleni. Koen erityisen kiihottavaksi kun nesteet roiskuvat, olipa se sitten mehua, vettä yms.

      Ykkösenä on varmaan perseeseen maidon tunkeminen. Poikaystäväni panisi minua perseeseen maidon ollessa siellä ja kun hän tulisi, roiskuisivat kaikki maidot ja hänen mällinsä kauniisti ulos perseestäni.

      Että näin. N18

      • kompastuit...

        pottaan ja heräsit...


    • rajat

      Monet miehet pitävät vartalonmyötäisiin pvc/nahka asuihin puetuista nuorista naisista niin paljon että kalu rupeaa pullistelemaan housuissa vain pelkkiä kuvia katsellessa. Minulle ei tosin ole koskaan tullut mieleenkään että kyseessä olisi varsinainen fetissi kuten alan klassikko Nokian kumisaappaat. Itse tosin pidän enemmän reisipituisia saappaita käyttävistä naisista. Onhan tietysti joidenkin mielestä isoista tisseistä pitäminenkin jo fetisismiä ja peppupano kinkyä.

      • navetassa

        Ois kiva avustaa kun isokaluinen,nuori ja nätti mulattipoika sekaantuisi lehmään.Hyväilisin ja imisin pojan elimen jäykäksi,valmistelisin mansikin.Asettaisin pojan kyrvän eläimen häpyhuulten väliin,ottaisin hellästi takaapäin kiinni pojan palleista&"työntäisin" elimen sisään...


    • n 33

      Tykkään potkia munille, läpsiä, puristaa niitä ym. ja haluisin panna miestä strap-onilla.

      • Kutsuni ;)

        Juuri noin. Mies on alempiarvoinen ja sietääkin tulla alistetuksi.

        Nyt talviaikaan tuo munille potkiminen ei ole yhtä suuri nautinto kuin kesällä. Syynä on vaatetus. Kesäohuiden housujen läpi polvi tuntee ihanasti kivesten lytistyvän. Talvihousejen paksuus vie tuon hienon tunnon pois. Potkun teho on kuitenkin aina sama eli kuuluu ähkäisy, mies potoaa maahan polvilleen, hengittää vaivalloisesti ja pitelee käsiään haaroissaan. Moneen minuuttiin siitä oliosta ei ole mihinkään. Ah ihanuutta. Mitäs tulee baaristiskillä ehdottelemaan ja käy vieläpä käsiksi.

        Nuo muut intiimimmät toiminnat jätän muille.


      • kumiasussa

        Täällä olis heti vlmis siihen leikkiin ...lateksissa tai ilman


    • itse pidän ja kiihoitun kovasti kun nainen pukeutuu makuuhuoneessa pitkävartisiin korkeakorkoisiin nahka/latexsaappaisiin ja latex korsettiin ja minihameeseen. lisäksi pidän siitä että hän nuolettaa saappaansa minulla ruoskii sitoo ja alistaa :) tykkään myös laueta saappaille ;) ei vaan taida tämmösiä naisia paljon olla tarjolla :( M/20

    • Narutettu

      7-kymppiä lähestyvä mies.

      Viikottainen rutiini on kun vaimo vetään minut talutuslieka kaulassani makuuhuoneeseen.
      Komentaa minut vuoteen viereen polvilleni ja itse sägyn laidalla istuen vetää liekaköyden piikkarin alitse ja siitä kiristäen pakottaa nuolemaan piikkaria.

      Siitä vuoteelle vatsalleen ja takareisien päällä istuen köyttää ensin kyynärpääni niin lähelle toisiaan kuin menee.
      Sitten ranteet selän taakse kiinni.
      Nilkat yhteen ja kiristys ylös kyynärpääköyteen.

      Kääntö selälleen ja kivesten ja siittimen sitominen ohuella narulla.

      Jatko menee ennalta tiedossa olevien vaihtoehtojen, mutta kullakin kerralla ennalta arvaamattomien menetelmien merkeissä.
      Ennen nuoletusta, runkkausta ja ratsastusta härnää, kiusoittelee ja käyttää patukkaa sen verran että joudun rimpuilemaan ja toteamaan itseni täysin avuttomaksi.

      • Mummin käytössä

        Olin junnuna kaverin isoäidin luona, näin kun se riisuiti ja mulla rupes seisoo että huomas sen.Tuli sen jälkeeen sänkyyni ja nai jaikka olikin varmaan seitsemänkyppinen. Nai kunnolla että aamulla oli kyrpä kipee, kyllä sai mammalta litsaria ja piiskaa jos ei heti tehnyt. Vieläkin runkkaan ja muistelen kun laukeen. Olen jotain vanhempia naisia löytänyt jotka ovat kunnolla tehneet alistamista.


    • Sairasta saastaa

      Sairasta!

    • lisa_cohen

      Armeijan uniformut ja tietysti poliisi. Itse omistan vain Venäjän armeijan uniformun ja useamman koppalakin, natsi-koppalakin ja muuta natsi-krääsää. Mutta natsi-upseerin uniformu on se ykkönen. Ja tietenkin nahkasaappaat, nahkakäsineet ja raippa kuuluu asiaan. ;)

      Jos puhutaan fetissiin liittyvistä fantasioista, niin tapahtumapaikkana keskitysleiri, jossa juutalaistyttö joutuisi netsiupseerin nöyryyttämäksi eikä välttämättä selviäisi käsittelystä hengissä. Tapahtumiin liittyy ehkä myös erinäisiä eritteitä, suun kiinni ompelua, hampaiden irti vetoa (ettei voi purra suihinotossa) yms ja lopussa nekrofiliaa (tämä on siis vain fantasiaa jota ei ole tarkoitus toteuttaa, ettei kukaan nyt ilmoita ylläpidolle!).

    • mörrimöykky2011

      Mulla on muutama maastopuku, itäsaksan, bundeswehrin ja sitten suomalainen M62. nahkasaappaat vielä hakusessa. ihan tiedoksi, ei ole fetissini.
      Oma fetissini on nainen ja koira.

    • mikvi

      kaikki pissileikit

    • poopants

      Kiihotun tosi paljon jos näen että mies paskantaa housuun, tai jo siitäkin jos tiän että sillä on kova kakkahätä.

      Mikskähän tällästä fetissiä sanotaan?

      • poopants2

        Haha mullakin on tää. :D Kun kuitenkaan ainakaan mua ei paska itessään kiihota, suorastaan turn off se on, niin tuskin on kuitenkaan ihan paskafetissi? Ehkä joku paska- tai vaippafetissin "alalaji"?


      • poopants
        poopants2 kirjoitti:

        Haha mullakin on tää. :D Kun kuitenkaan ainakaan mua ei paska itessään kiihota, suorastaan turn off se on, niin tuskin on kuitenkaan ihan paskafetissi? Ehkä joku paska- tai vaippafetissin "alalaji"?

        Joo, sama mulla! En määkään haluis sitä p--kaa koskee tai hieroo mihkään, saati syödä, mitä jossain scat sivustoilla näkee. Kyllä jonkun kumitapinkin "ulostus" ihan kivalta näyttää, mut aito tavara on vielä parempaa.. ja nimenomaan housuihin, ei vaippaan.

        Taitaa se jonkinlainen paskafetissin muoto olla..
        http://www.tuntematonmaa.net/TMWiki/index.php?title=Koprofilia


    • kormo

      Naisten alushousut. Pitsiä, röyhelöitä, värejä.

      • Mami hoit..

        Oli parisuhde nuorempaan mieheen joka tykkäs mun alushousuista, pitää ja haistella? Nyt ei olla kimpassa mutta tulee käymään kun haluu kyytiä. Olen oppinut sen haluille ja annansille käytetyt alkkarit suuhun ja saan tehdä mitä halun. Olen ostanut kunnon letkudildon ja annan piiskaa sillä, laitan kalsarini suuhun ettei valita kun rasvaan ja annan dildoa. Sitä on tottunut olemaan määeäävänä kun toinen antaa tehdä.Kyllä kehittyy fetissejä kun saa tehdä.


    • kokovartalohoito

      Vaimoni on kumi/muovi/pissifetisisti. Meillä on muovilakanat ja muu rekvisiitta sen mukaan. Pukeudumme kumi ja/tai muoviasuihin. Piiskaa joskus, pissimistä usein. Kaasunaamarit ovat erityisen kiihottavia. Suuseksi samoin. ja märät muovilakanat ovat taivaallisen kiihottavat. Muovihuput voi kostuttaa nautinnon lisäämiseksi. Kokovartalomuovipussit ja hengityksen kontrolli on myös listoilla. Seksi on niin monipuolista, että aina tulee uusia ideoita. Onneksi tapasin vihdoin samanlaisen kumppanin. Tuntui, että ei koskaan löydy.

      • kokovartalohoito

        Unohtui mainita, että vaimoni on myös bi-sexual. Ja hänellä(meillä) on samanhenkinen tyttöystävä. Olen edelleen hiukan vaivautunut, kun en vieläkään oikein tajua koko juttua. Sehän on minulle aivan mahtava tilanne. Tuntuu kuitenkin joskus, että olen kuvitellut koko jutun tai en ole vielä herännyt. Sitten taas kun menen kotiin ja siellä on kumi/muovipukuinen "hoitaja" odottelemassa niin on kai se sitten kuitenkin totta. Tämä juttu ei ole provo eikä märkä unelma.
        Olen kokenut sitä jo viisi vuotta. Linkkejä, tietoa jne. löytyy jos jotain kiinnostaa.
        Olemme yhdessä käyneet myös tapaamassa muita asian harrastajia ja on syntynyt mielenkiintoisia suhteita. Kokeilkaa kaikenlaista! Se kannattaa!
        Lopuksi. Vaimoni löytyi aivan sattumalta ja en etukäteen tiennyt asiasta. Samoin myös hän vihdoin voi tulla ulos kaapista ja olla oma itsensä.


    • nudes

      Fetissini on anoppi! Tätä on harrastettu jo kauan, eli kun käyn anopillani kylässä, riisuudun alastomaksi ja olen nakuna koko vierailuni ajan. Anopin pyynnöstä ja omasta halustani. Jos hän tulee meille ja olen yksin kotona, olen ilman vaatteita. Kaikenlaista on tehty tähän liittyen, mutta ei sukupuoliyhdyntää.

    • neitonen19 vuotta

      Mun fantasia on, että vuokraisäntäni, karvainen iso miehenköriläs, tulisi keskellä yötä omalla avaimellaan "perimään vuokraa" ja löytäisi minut vuoteestani ja panisi minua isännän elkein ja haukkuisi pikku huoraksi ja ottaisi minut väkisin eri asennoissa.

      Toinen on, että joku äijä kidnappaisi minut ja veisi jonnekin syrjäiseen loukkoon ja lunnasrahoja odotellessa nussisi minua niin kuin lystää.

      Sitten on sellainen fantasia, liftaisin jonkun miehen kyytiin ja hän veisi minut syrjäiselle metsätielle ja lukitsisi autonovet, etten pääsisi ulos. Sitten hän vaatisi minulta suihinoton maksuksi kyydistä.

      Mutta nää nyt on vaan fantasioita, oikeesti em. tilanteissa ventovieraan miehen kanssa voisi olla aika pelottavaa!

      • kovakaluinenkaveri

        Neitosella kivoja fantasioita. Minua kiihottaa tällä hetkellä sellainen fantasia, jossa joutuisimme tyttöystäväni kanssa yhtäkkiä niin vaikeaan taloudelliseen tilanteeseen, että ainoa keino olisi, että hän joutuisi myymään itseään vastentahtoisesti täysin vieraille miehille, jotka nauttisivat täysin siemauksin hänen nuoren solakan vartalon antimista.

        Kiihotun ajatuksesta, että tyttöystäväni joutuisi nöyrtymään jonkun vanhan kuivan käppänän edessä, riisuuntumaan alastomaksi ja joutuisi antamaan miehen työntyä hänen sisäänsä, vaikka hän ei haluaisi, mutta olisi pakko antaa jotta voisimme selviytyä.

        Fantasioin myös silloin tällöin sellaisesta, että olisimme lomalla ulkomailla ja kävelyllä jossain syrjäisessä paikassa, jossa epämääräinen humalainen miesjoukko tunkeutuisi seuraamme ja tilanne johtaisi siihen, että he ottaisivat tyttöystäväni väkisin katsellessani avuttomana vierestä ja laskisivat siemensä vuorotellen hänen sisäänsä.

        No nämä ovat vain fantasiaa, eikä tarkoituskaan että toteutuisivat.


      • KALLE 21

        mULLA on kimmakaveri ja kuiteskin mietin miesten "vehkeitä". Joskus nuorene sain pikasesti joltain ukolta.Menin kolmen ukon luokse dokaamaan ja en arvannut että halus muutakin. Siiinä sai fetissiä kolmeleta mieheltä, ei paljon kysellyt kun oli pylly paljaana mut ei kauheesti satuttanut vaikka peräjälkeen halusivatkin.


      • ryytis

        Kiva ajatus tuo että äijä ei pysty vahingoittamaan sua seksillä.

        Hän vain loukkaisisi sua ja häpäisisi ja joutuisit hänelle antamaan,mut sit kun tilanne olisi ohitse ni tienne eroaisi.

        Mies jatkaisi matkaa sen enempiä ajattelematta, olisi toki havannoinut että olit tosi hyvä pano, panemisesi oli miehen työ ja laukeaminen sisääsi oli suuri nautinto, jopa hieman raivoisa. Niin nuori tiukka pillu ja sähäkkä neitonen, jota joutui pitelemään aloillaan eikä heti alistunut kohtaloonsa ja itkenyt.
        Mies saattoi myös laittaa merkille että taistelitte myös siitä kumpi saa isomman orkun, koska myös sinä sait vasten tahtoasi orkun, et vaan kestä sellaista jyskytystä kun mies ottaa vakisin ja tulet. Sait kelpo orkun miehen mielestä ja se oli takuulla aito koska taistelit vastaan ja et olisi halunnut paljastaa että saat. Mut et edes pystynyt sitä estämään ja paljastui että nautit seksistä sittenkin. Mies pitäisi sua tyypillisenä vosuna, joka valittaa, haistattaa, on kuriton ja pilalle hemmoteltu kakara, mut sit kun sitä panee kunnolla ni siitä kasvaa kelpo nainen ennenpitkään ja orkut on mukavan energisiä.

        Sä taas puolestasi kuljet omaan suuntaasi, mulkoilet miestä murhaavasti kun kävelet poispäin, keikutat kävellessä pyllyäsi osoittaaksesi et sua ei ole nujerrettu. Samalla sua vituttaa kun tuon ällön miehen spermoja valuu sun pikkuhousuihin. Ölet aika täynnä älötystä, mutta joudut myöntämään itsellesi että sait kelpo orkun, koska mies vaan jyskytti niin saatanallisen pitkään ja sopivan syvälle et sitä et voinu vaan millään kestää. Laukesit hänen käsiinsä lapsellisen helposti. Sul on morkkis vitutus ja niin pantu olo. Syljeksit kävellessäsi ja kiroilet että kuka haluaisi jälkiliukkaillesi? Nyt ois paikat liukkaat ja avarat. Ajatus vituttaa sua. Saisit toisen orkun koska tahansa samalla käsittelyllä. Eikä sil oo mitään merkitystä et siel on jo toisen miehen spermat. Haluat nopeasti pesulle. Sut on otettu väkisin, mut sua ei oo raiskattu.

        [email protected]


    • vvoutilainen

      Minä olen 57-vuotias mies ja fetissini on naisten pvc-asut, kumiasut ja sadeasut. Hauskaa on olla niissä. Ne kun pistän päälle niin tunnen että tulee orkku.

    • kopinat

      yksi mitä täs ei oo taidettu sanoa..nii kaunis kopina korkkareista...tai matalapohjaisistakin sexikkäistä naisten jalkineista, joista vain tosiaaan lähtee se kopina..se kiihottavaa...tämä ei lie fetissi, mut perushyvä naisen tuoksu joka ainakin mut huumaa

      ja tiimalasi nainen korsetissa..seksiobjekimaisuus tuossa kiihottaa

    • WOW pelaaja

      Kiihotun niin saatanasti kun pelaan WOW:ia, yleensä laukean heti kun olen kirjautunut sisään mies night elffilläni, joka on 85 lvl.

    • Lady h

      minä kiihotuin,kun sain likaiset sukkani miehen kasvoille laittaa ja hän nuuski niitä.Sitten sain puristaa ja rääkätä hänen palleja -samalla suihin ottaa.aah miten ihanaa se oli.En pysty enään normaaliin sexiin,kun mietin niitä hetkiä mitä koimme. Olisin halunut kokea kun olisin sitonut hänet käsistä ja jaloista kiinni ja saanut doiminoida KUNNOLLA!

      • valkoinensukka

        Minulla oli sama tilanne.Olisimpa saanut kokea vielä jotain kunnon meinigiä!! En tiedä pystynkö kenenkään muun kanssa kokemaan samoja tunteitä tilanteita jne...


      • napa
        valkoinensukka kirjoitti:

        Minulla oli sama tilanne.Olisimpa saanut kokea vielä jotain kunnon meinigiä!! En tiedä pystynkö kenenkään muun kanssa kokemaan samoja tunteitä tilanteita jne...

        Me harrastamme välillä,vaikka emme ole yhdessä enään. Kysy,vaikka hänelta voitteko jakaa niitä hetkiä. hän voi jopa suostua,kun dominoita on niin vähä,tai kaikki ei suostu tekeen. Tsemppiä sinulle


    • dulda

      MInä kiihotuin kun sain monenpäivän pitämät sukat miehen kasvoille laittaa ja hän imi sukkani jotka oli jalassa, suuteli varpaani puhtaaksi! samalla minä puristin hänen palleja ja rääkkäsin kunnolla...ja minä samalla otin suihin aah.kuinka kaipaan niitä hetkiä :(

      • gosta

        Minä kaipaan myös.se on niin taivaallista,kun molemmat nautti täysin. oliko yhden illan juttu vai?


    • leps

      Monetko naisten likaiset sukat omistat ja mikä haju paras? Likka kaverini hastui,kun seurustelun aikana kerroin kunka naisten sukat kiihottaa. Omistan hänen sukkia lähes tusinan! Nainen sai orgasmin,kun nuolin ja imin sen sukkia/varpaista puhumattakaan

      • mastervuokkonen

        Mun fetissini on ehdottomasti naisten pikkuhousut ja terveyssiteet. Käytän naisten pikkareita aina ja ne yleensä valkoisia puuvillaisia esim sloggeja. Runkkaan niihin 2-3 kertaa päivässä haarapalaan. Käytän myös terveyssiteitä. Pissaan niihin hieman ja kävellessä se hankaa mukavasti terskaa. Yösiteet on parhaita kuten vuokkoset tai pirkka. Joskus laitan haaroihini ison pissasiteen ja voin pissata siihen melko runsaasti (esim kaupassa). Se on kiihottavaa.


    • parikymp. nainen

      En sanoisi välttämättä fetissiksi, mutta turn on-juttuja yms. ovat nämä:

      * alistuminen miehelle, ylipäätään kontrollissa oleva ja vähän "kusipäinen" mies
      * erilaisten asioiden tunkeminen sisääni
      * puukolla tms. viiltely esim. selkään
      * päälle/sisään pissaaminen
      * sisään laukeaminen, spermalla pillun sotkeminen kokonaan
      * corpsepaint-meikkaus tehostaa orgasmia ja muitakin reaktioitani hyvin paljon

      Ps. Tahtoisin tulla joukkonaiduksi jossain kellarissa, piiskatuksi ym.

    • mis mun silmälasit

      Mun vetissi on vetissi.Parasta on hyvä vetissin saanit vetissin ollessa vetississä vetissin alla ja päällä.

    • vilperi_88

      Mulla taitaa olla puumat. Haaveilen aina itteeni noin 10 vuotta vanhemmista naisista :P

    • 5732

      Minä viihdyn hyvin naisten pikkuhousuissa, rintaliiveissä ja vyötärökorsetissa. Talvella käytän koko korsettia. Öisin nukun vaimon vanhoissa yöpaidoissa ja silkkisissä pikkuhousuissa. Se on mukava tunne, kun vyötäröllä kiristää korsetti ja rintakehää rintaliivit. Ikäni vuoksi en kovinkaa usein vedä käteen niin pukeutuneena, mutta joskus kuitenkin. Vaimoni vuorostaan lainailee minun alushousuja. Olenkin naureskellut hänelle, että meillä on yhteinen alusvaatelaatikko.

    • Alasti

      TYKKÄÄN riisua vanhemman naisen edessä, itsellä ikää 17v. Kiihottaa kun katselee kun otan alushousut pois ja seisoo. Olen ollut usein srippaamassa jolleekkin rouvalle mikä haluu vaihtelua, siinä saa naista välillä kunnolla. On kiva olla alasti kun toinen katselee ja puristelee munista.

      • Kalle.

        Nimimerkillä alasti, olen ollut nuorena alasti vanhemmillekin naisesten edessä Se on kiihottavaa riisua naisen edessä vaikka on vanhempikin, kyllä rupee seisomaan pelkkä ajatus. Käyn kuusikyppisen naisen luona mikä tykkää katsella kun olen alasti, Haluuvat toiset katsella viikonlopun kun olen munasillaan ja välillä seisoo.


    • Tyyppi94

      Pienet rinnat, silmälasit, kissatyyliset vaatteet (korvat, tassut, häntä). Se kun nainen purisee kuin kissa ja puskee, punaiset hiukset, sähkönsiniset hiukset, mustat alusvaatteet.

    • koira-nainen

      Minä tykkään,että saisin katsella ja runkata vieressä kun iso koira panee naista takaapäin!Eki 44

    • f.y.i.

      tiedoksi: fetissi ei ole sama asia kuin perversio..

      ja oma fetissini on karvattomuus,posliinin sileä iho

    • Nainen 21

      Minulla on monta erilaisia fetissejä ja fantasioita.

      Parhaimmat toteutetut fetissit ja fantasiat:
      - Mies joka ottaa mua rajusti ja kovaa hullun kiille silmissä. Juuri ennen laukemistani hän kuristaa mua ja tunnen kuinka lämmin sperma sykkii syvälle peppuun, taattu orgasmi!!
      - Läpsiminen ja alistaminen
      - 2 miestä. Se tunne kun ratsastan mun rakasta ja minulle tuntematon mies työntää ison munansa peppuun ja rakas kuristaa minua samalla..
      - 2 naista ja 2 miestä. Tykkään vallan tunteesta kun nuolen naista ja miehet on hulluuden partaalla ja me vaan kiusataan niitä. Parasta siinä oli se kun sain molempiin reikiin ja sain nuolla kosteeta pillua!
      - Exän kanssa seksi oli täydellistä se oli sopivan hullu ei kysellyt liikoja ja siinä ei vikisty että päätä särkee. Ja sillon ko exän kanssa rooli leikiteltiin ja kiusottelin, alistin sitä. Esim korkeilla koroilla seisoin hauiksilla ja pyllistyin sen naamalle ja se nuoli mun persettä. Istuin naamalla ja annoin toisen hengittää silloin kun minä halusin!!
      - yksi lempi leikeistäni on että mies panee lähetys saarnaajassa peppuun ja dildo värisee pimperossa... ;)

      Mitä hullummat leikit sen parempi!!! ;)

    • Leikkisä;)

      Huumatuksi tuleminen on jostain syystä aina kiehtonut, olisi sitten hienoa herätä pää pyörryksissä ja huomata olevansa sidottuna ja iso mies alkaisi tehdä kaikkea pervoja juttuja mulle :)

      • Nainen 22

        Kyllä miehet välillä juotta ja vie hotelliin ja kiihottuu kun vanhat miehet haluavat naivat ja toiset runkkaa päälle. Selvinpäin ehkä tekisi mutta kun saan paukkuja tarpeeksi annan tehdä kun itseäkin haluttaa monta samaanaikaan. Tuntuu hyvälle känssä kun moehet panee porukalla.


    • G.A

      Mulla on näitä niin paljon etten jaksa kaikkia luetella, mutta kerrotaan muutamia...Elikkäs.

      - Sitominen
      - Ruoskiminen
      - Sellaiset järeät bootsit
      - Kermavaahdon kanssa läträäminen
      - Kuvaaminen... jne...

      Mies 18v

    • sdgas

      Naisten / tyttöjen söpöt ja naiselliset alusvaatteet :) Ihanat pikkupöksyt, rintsikat ja yöpaidat. Satiiniset pikkuhousut ovat ihania jalassa, kunhan löytää itselle sopivan mallin :) Myös yöpaitoja ja rintsikoita käytän melko paljon, biksuja unohtamatta.

      • Pitsiä ..

        Mun mieskaverini ostaa mulle verkkosukkia ja muuta minihameia mihin haluu mun pukeutuvan. Sillä rupee seisoo kun pukeidun naiseksi, Haluu pitää mua sen huorana, kyllä saa välillä kunnolla että tuntuu kun haluu alistaa.Kiihottavaa olla naisten vaatteissa olla miehen naitavana.


    • Ratsastajatar.

      Oma Fettisini on kannukset.Kiihotun mielettömästi jo kun näen kannukset jonkun toisen saappaissa,mutta kun saan kiinnittää kannukset omiin saappaisiini niin olen heti hulluna kiimasta .Kyllä ratsuni on saanut maistaa monet kerrat liiankin rajua kannusten käyttöäni.Onko ketään muuta joka kiihottuu kannustaessa ratsuaan?

      • RatsastajattarenRats

        Kyllä, kannukset ovat ihania. Kuten saappaat, nahka, ratsastajattaret, piiskat, korot, hanskat, korsetit, monet asusteet yleensäkkin, silkki ja satiini, parhaita mainitakseni. Ai että, tässähän innostu heti. Voisin ottaa kannukset omiin kylkiini anytime ;)


      • Ratsastajatar.
        RatsastajattarenRats kirjoitti:

        Kyllä, kannukset ovat ihania. Kuten saappaat, nahka, ratsastajattaret, piiskat, korot, hanskat, korsetit, monet asusteet yleensäkkin, silkki ja satiini, parhaita mainitakseni. Ai että, tässähän innostu heti. Voisin ottaa kannukset omiin kylkiini anytime ;)

        Voi kun oli kiva lukea,että joku mies haluaisi tuntea kannukset kyljissään.
        Arvaa kiihotuinko kun luin vastauksesi ? Haluaisitko oikeasti joskus kokeilla pony play leikkiä kanssani?Oletko joskus kokeillut ko.leikkiä?


      • Ratsastajatar. kirjoitti:

        Voi kun oli kiva lukea,että joku mies haluaisi tuntea kannukset kyljissään.
        Arvaa kiihotuinko kun luin vastauksesi ? Haluaisitko oikeasti joskus kokeilla pony play leikkiä kanssani?Oletko joskus kokeillut ko.leikkiä?

        Olisi unelmien täyttymys löytää kiva Ratsastajatar, jonka kanssa saisi leikkiä heppa leikkejä. Kannuksen jäljet olisi ihana kantaa ylpeydellä. Siinä tulisi myös kiilloitettua ratsusaappaat ja hierottua Ratsastajattaren jalat muiden paikkojen ohella, mmmm.

        RatsastajattarenRatsu


      • Ratsastajatar.
        JimmyChoo kirjoitti:

        Olisi unelmien täyttymys löytää kiva Ratsastajatar, jonka kanssa saisi leikkiä heppa leikkejä. Kannuksen jäljet olisi ihana kantaa ylpeydellä. Siinä tulisi myös kiilloitettua ratsusaappaat ja hierottua Ratsastajattaren jalat muiden paikkojen ohella, mmmm.

        RatsastajattarenRatsu

        Missä päin asut?Oletko naimisissa/vakisuhteessa?Oletko siis kokeillut ratsastus leikejä ?Arvaa olenko nyt märkänä?


    • minulla taas kiihoittaa löytää oikein kiimainen ja seksin nälkäinen vieras nainen joka tykkää irstailla.

      • Ratsastajatar.

        Millaisesta seksistä pidät.Entä pidätkö kenties ns.pony play leikeistä?


      • Ratsastajatar. kirjoitti:

        Millaisesta seksistä pidät.Entä pidätkö kenties ns.pony play leikeistä?

        hmm.. pidän vähän kaikenlaisesta seksistä ja aina valmis kokeileen uusia juttuja jos tulee vastaan.


    • smoking 100s

      mun haavena olis löytää nainen joka suihin ottaessa polttaa pitkää tupakkaa esim malboro 100s ja antaa panna takaa päin, sekä olisi sellainen että sille käy esim suihinotto ex tempore esim kun ajan autoa tai ihan missä vaan, toki tekisin naiselleni vasta palvelusta ihan mitä hän pyytää.

    • wellfr.

      Onkohan täällä muita joita "lapsettaa"? Olemme vuorotellen "lapsia" ja aikuisia. Lapsi käyttää vaippoja, eikä käy pöntöllä (paitsi joskus). Nyt "lapsi" osaa kävellä, mutta vaipat täytyy aikuisen vaihtaa... Meitä on Suomessa jonkin verran, jotka pidämme yhteyttä mm. web-kameroiden avulla.

    • Fetissimies69

      Mua kiihottaa nahka-asut, kumi ja pvc-asut, erityisesti naisten päällä :)

      www.nahkafoorumi.com

    • secreter

      Mua kiihottaa ihan mielettömästi vaipat ja pissaleikit. Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin se, että mun sisään pissataan tai märissä vaipossa oleminen. Läpsiminen ja peppupanot kanssa tuntuu ihanalta. Tykkään kun mua alistetaan sillain kesysti. -nainen 35v-

    • Joskusmallina

      Pidän alastomana olemisesta ja samaan aikaan ihmiset katselevat minua. Teen joskus taidemallin töitä ja silloin piirtäjät näkevät minusta kaikki paikat moneen kertaan. Näen alapäähäni kohdistuneet katseet ja nautin niistä, olen katseltavana useita tunteja ja nautin jokaisesta tunnista.

    • urho23

      Kiihotun äärimmäisen paljon suurista hauiksista sekä naisella ja välillä miehelläkin. Tykkään katsella ja kosketella lihaksia aina mahdollisuuden tullen. Hipelöin usein miespuolisen ystäväni jatkuvasti kasvavaa hauista ihastuksen vallassa koska lihaksikkaita naisia on harvemmin tarjolla.

    • kumisaapas lover

      Naisten kumisaappaat,ilman korkoa tai korolla .Sironnaiselliset vain naisille tarkoitetut kumisaappaat .Ei mitään kontoita eikä niitä säälittäviä intin saappaita

    • Kumi -kalle

      Samaa mieltä naisten tyylikkäät kumisaappaat korolla tai ilman niissä on sitä jotain toisin kuin kontioissa tai säälittävissä intin saappaissa

    • 16poika

      Minun fetissini on että nainen istuu naamani päälle ja nuolen hänen pilluaan siihen asti kun hän tulee ja kaikki "mahlat" valuvat suuhuni ja nielen ne. Sen jälkeen antaisin vielä suuhoitoa samalla kun hän pissaa

    • yks vaan,,,

      Naisten kumisaappaat ilman muuta ,siron naiselliset naisille tarkoitetut korolla tai ilman ,ei mitään kontioit eikä niitä säälittäviä intin saappaita niissä kun ei ole mitään ..

    • Lena ,,

      Näin on naisten kumisaappaat ovat jotain ihanaa ja niissä on sitä jotain tosin kuin intin saappaissa joita vasten mielisempää tuskin löytyy

    • USB

      parasta,kun saa miehen sitoa,puistaa palleja,työntää varpaat suuhun jne....hän pyytää armoa!! ja minä jatkan hmmmm :)

      • cv

        harvoin vaan tapa selasii miehiä! haluaisin myös tehdä nautin itsekin,kun mieskin nauttii. Mistä niitä löytäis?


      • alistuva mies

        todella kiihottava ajatus, naisen sitomana ja alistamana. Kun löytys sellanen nainen joka haluais silloin tällöin harrastaa kyseisiä leikkejä


    • kikkakapponen

      työnnän barbia perseeseen ja leikin että se mokoma ämmä tutkii luolaani. kannattaa poistaa barbilta hiukset ennen tutkimuksia. kakkainen letti ei ole koskaan kiva :(

    • 48/50

      Olemme 48/50 pari kaikki kunnosa,vaan jotain puuttuu.
      Haaveena meillä on Mies joka ottaa vaimoni ja tekee minusta nöyrän aisurin.
      Aina parempi jos mies on meitä vanhempi ja tekee myös minusta nartun
      itseleen vaimoni nähden.
      Onko muilla kokemuksia ja ajatuksia vastaavasta?????????
      Moraalinvartiat älkää viittikö vaivautua,ko tää on vaan meidän juttu eikä
      satuta teitä milläänlailla.

    • Viuhhhhh...

      Minä ihailen miesten voimakkaita käsivarsia ja varsinkin hauiksia, joista näkee, että voimaa on. Tilanne paranee, jos tuo mies päättää käyttää Koivuniemen herraa meikeläisen Saparokankaalla kestissä, silloin minä joudun tuon mahtavan hauiksen puristuksiin maatessani hänen polviensa päällä.

      • p. 24v.

        Kyllä maistuis mullekkin, tämä poika olisi valmis alistumaan kunnolla, vanhemman miehen palvelukseen, jolla olisi tarvittavasti koko, näköä ja lihasta. Ja hallitsisi koivuniemen herran käytön. Ja riitävästi auktoriteettiä.


      • M17
        p. 24v. kirjoitti:

        Kyllä maistuis mullekkin, tämä poika olisi valmis alistumaan kunnolla, vanhemman miehen palvelukseen, jolla olisi tarvittavasti koko, näköä ja lihasta. Ja hallitsisi koivuniemen herran käytön. Ja riitävästi auktoriteettiä.

        Musta on kiinnostus nuoresta pojasta lähtien katsella miesten munia? Uimahallissa vanhempi mies huomas kun katselin sen paksuu munaa, sillä rupes seisoo ja vei mut vessaan. Käski olla hiljaa ja sain fetissiä takapuoleen vanhan miehen panemana. En tunne homoksi itseäni mutta olen mennyt vanhempien ukkojen matkaan kun niitä panettaa ja ei paljon muuta halukkaan kun rynkyttää pussit tyhjäksi.


    • jföladsjfl

      Naisen piiskaaminen. Se on vaan älyttömän kiihottavaa kun nainen pyllistää tarjoten paljaan takamuksensa piiskattavaksi, ja saan kaikessa rauhassa niin pitkään kuin haluan suomia paljaat pakarat punaisiksi erilaisilla piiskolla, vitsoilla sun muilla. Nainen kiemurtelle, voihkii, nyyhkyttää ja välillä kiljaisee kivusta mutta pysyy nöyrästi paikallaan ja pyllistää. Lopuksi kova pano takaapäin pilluun tai peppuun, I'm in heaven.

    • pysyy ylhäällä

      Fetissini on se, että pidän aina jotain naiselle kuuluvaa päälläni. Se voi olla vaimoni käytössä olleet pikkuhousut tai sukkahousut/steyupit, jopa sukkanauhaliivit sukat. Ostelemme naisten alusvaatteita(jotka sopivat myös minulle)yhdessä vaimoni kanssa.

      • nokkosfani

        Mun fetissi on se,että toinen mies piiskaa kaluni munani ja peppuni nokkosilla ja sitten nussii minua kusilastissa olevalla kullillaan ja laskee kusensa anukseeni.Olen pari kertaa saanut tällaisen käsittelyn ja kyllä teki gutaa.


    • Himokas

      Vanhana eukkona olen kiinnostunut nuorten munista, on kiva katsoo kun seisoo ja saa kunnolla. SIITÄ on tullut himo kun on tarjokkaita. Olen kai seksiadjekti nuorelle munalle kun en saa tarpeeksi välillä. Kuuskyppisenä on irstasta kun nuori nylkkyttää niinkauan kun tulee.

      • Poraaja

        Fetissi on, ku naisella seksin aikana yli polven kiiltävät pvc saappaat isoilla koroilla, stay-up sukat, "runkkaus"hanskat ja joku tiukka latex tai pvc korsetti. Pers pano ja viel roiskeet muijan kasvoille. Siin on sitä jotain :D On kokemusta, exä anto tota settiä hemmetin usein.


    • katsomua

      Fetissini on alastomuus. Nautin siitä että saan olla alasti katseden kohteena. Voi toteuttaa fetissiäni ihan virallisesti ja saan siitä palkkaa. Onko muilla tämä sama fetissi?

    • omituinenotusko

      Mies 54v.

      On se vaan kumma ettei fetissi häviä ajanmyötä. Vai pitäisikö se pystyä toteuttamaan, ennenkuin tietäisi pitääkö siitä todella vai ei. No, muuttuuhan se tietysti pikkuisen, tai kehittyy toisenlaiseski ajanmyötä. Ja kaikenlaiset eri paikat, ja tavat vaihtelevat kuvitelmissa paljonkin.

      Olen nuoresta pojasta lähtien fantasioinut, joskus enemmän joskus vähemmän, alistumisesta ja kurituksen saamisesta. Siihen en itse halua tarjoutua, mutta minut pitäisi jossakin ulkona yllättäen usean miehen/pojan voimin riisua väkisin, armotta aivan alastomaksi, niin että vaikka kuinka yrittäisin estellä, niin en mahtaisi sille mitään. Sitten porukka läiskisi kiinteän perseeni punaiseksi, runkkaisi ja käyttäisivät minua seksileikkikalunaan yhdessä tuumin. Ei mitään kovaa väkivaltaa, vaan sellaista leikkimielistä kuritusta ja alistusta.

      Eihän tuollainen tietenkään toteudu milloinkaan, mutta kyllä siitä saa vieläkin yksin runkkailessa hyvät kiksit. Varsinkin kun kroppa peilistä katsottuna näyttää vieläkin ihan sutjakalta, poikamaisine perseineen kyseiseen fantasiaan.

    • käsiraudoissa

      Mies35 kimppaleikit 2 tai vaikka useammankin noin ikäiseni naispoliisin kanssa. Voisin olla vaikka alistettuna!

    • Reippaasti itseäni vanhempi, uhkea nainen! Ja haluaisin alistua, olla orjana joka leikkii vastustelevaa, mutta antaa tehdä vaikka mitä!

    • vierax

      Kun ison seisovan kalun näen edessäni, polvistun aina sellaista palvelemaan eri tavoin

    • Nnainenn

      Miesten kädet

      Eipä ole tästä aiheesta paljoa kommentteja näkynyt. Siis tykkään miesten käsistä ja katselelen niitä ihan missä vaan,yleensä se on aika helppoa ja huomaamatonta ja helpottuu vielä kesää kohti mentäessä. Parasta siinä on ajatus siitä, että ihanat kädet omaava mies koskettelisi minua kasvoista, kaulasta, olkapäistä,selästä...:). Kaikki kädet eivät kiinnosta, mutta kun kohdalle sattuu tosi ihanat, niin aika meinaa pysähtyä:)

      • Mmies

        . . .Ja täällä mies, joka nauttii suunnattomasti käsillään koskettaa ja hyväillä naista, eikä tämä hyväily siis liity välttämättä seksiin ollenkaan!


      • Kauniinnaisenmies33v
        Mmies kirjoitti:

        . . .Ja täällä mies, joka nauttii suunnattomasti käsillään koskettaa ja hyväillä naista, eikä tämä hyväily siis liity välttämättä seksiin ollenkaan!

        Juu hyväillä naista, silittää rintoja ja imeä niitä, nuolla ja haistella naista, rakastella ja nauttia elämästä :D

        Elämästä ja kauniista vaimostani nauttiminen fetissinä mulla.


      • Nnainenn
        Mmies kirjoitti:

        . . .Ja täällä mies, joka nauttii suunnattomasti käsillään koskettaa ja hyväillä naista, eikä tämä hyväily siis liity välttämättä seksiin ollenkaan!

        Hui, siis juuri noin, eli välttämättä kosketteluun ei liity (ainakaan välitöntä) seksiaktia...ehkä siinä on jotain syvällisempää, mene ja tiedä. Mutta hyvältä se tuntuu ja näyttää. Se on myös ihan huippua, jos näen miehen tyydyttämässä itseään ihanilla käsillään....jesss:))


      • Mmies
        Nnainenn kirjoitti:

        Hui, siis juuri noin, eli välttämättä kosketteluun ei liity (ainakaan välitöntä) seksiaktia...ehkä siinä on jotain syvällisempää, mene ja tiedä. Mutta hyvältä se tuntuu ja näyttää. Se on myös ihan huippua, jos näen miehen tyydyttämässä itseään ihanilla käsillään....jesss:))

        Nnainenn. . . Onko sinunkin mielestäsi tuo kosketus ja koskettelu ikäänkuin syvempää ja sanatonta kommunikointia ja tunteiden osoitusta. Itselleni tuo käsien kautta kulkeva hyvänolon tunne voittaa useimmat muut tuntoaistein tuntemani nautinnot. Tuo oli kyllä uutta, että pidät itsensä tyydyttämisen näkemisestä.


      • Nnainennn
        Mmies kirjoitti:

        Nnainenn. . . Onko sinunkin mielestäsi tuo kosketus ja koskettelu ikäänkuin syvempää ja sanatonta kommunikointia ja tunteiden osoitusta. Itselleni tuo käsien kautta kulkeva hyvänolon tunne voittaa useimmat muut tuntoaistein tuntemani nautinnot. Tuo oli kyllä uutta, että pidät itsensä tyydyttämisen näkemisestä.

        Mmies... puit sanoiksi tuon kaiken:))
        Juu, kyllä miehen katseleminen kyseisessä touhussa on (olisi) mukavaa. Katselen joskus netistä kyseisiä videoita.


      • Mmies
        Nnainennn kirjoitti:

        Mmies... puit sanoiksi tuon kaiken:))
        Juu, kyllä miehen katseleminen kyseisessä touhussa on (olisi) mukavaa. Katselen joskus netistä kyseisiä videoita.

        Olisipa mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia aiheesta lisää, Nnainenn!


      • Nnainennn
        Mmies kirjoitti:

        Olisipa mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia aiheesta lisää, Nnainenn!

        Mmies...annatko spostiosoitteesi...?


    • alistuva mies

      fetissini on et jakkupukunainen sitoisi ja alistaisi/nöyryyttäsi kaikin tavoin. Ei vaan taida löytyä kaveria siihen itäsuomen alueelta

    • napafetissi

      Mulla on napa fetissi. Omaa napaa tykkään rääkätä kaikin eri tavoin. Oma napani on oikein syvä ja navan reunoihin joskus laitan verhonipsuja ja vähän painoja. Ripottelen napaani myös steariiniä aika usein. Kerran olen tumpannut sikarin napaani.. mmmhh.. Kipu oli mieletön ja napa kärähti kunnolla. Napaan tuli kunnon rakkula mikä ei tosin ollut kipeä, mutta pahan näköinen kuiteskin. Olen joskus myös esiintynyt livechatissa camissa kun joku nainen on käskenyt minua...

    • Mä oon alistuva mies ja tykkään käyttää kumiasuja. Myös pvc kiihottaa. Myös naisen käyttämät kumi- ja pvcasut ovat kiihottavia. Tykkään myös piikkikorkoisista saappaista naisella. Etenkin reisisaappaista. Stay upit näyttää ihan hyvältä,mutta ne yhdessä sukkanauhaliivien kans saa halut heräämään.

    • panomasiina

      Kääpiöt ja karvaiset yli 150kg naiset

    • Mistä uusi toimiva

      Mininua on kiinostanut teinistä asti pvc ja latex.Eikä tunnu helpottavan iänmyötä.yksi EX tyttöystäväni oli asiasta kiinostunut ja tykkäs itekin mutta muuten ei oikein seksi toiminut kun yhdyntä sattui häntä lähes aina vaikka oli liukkarit ja kaikki.(hänellä ei ollut mitään sp. tautia)Ja eihän sellainen peli vetele joss ei saa toosaa.Nykyinen vaimoni ei nykyisin suostu/halua pukeutua moisiin vetimiin vaikka niitä olen vuosien saatossa jokusilla tonneilla hänelle ostanut fetishini täyttymiseni toivossa.
      Mutta ei onnistu.Hän aika ajoin jopa riidellessämme irvailee asialla.Taitaa mennä vaimo vaihtoon. M-vm.73

    • fetman

      Mies 37 vee:

      - naisten jalkapohjat
      - se, että nainen sylkee suuhuni
      - se kun nainen levittää käsillään pilluaan auki ja saan heittää runkkaamalla mällit sinne

    • StandarBoyHKI

      Oon 24 v jäbä, ihan perus hetero (?). Työskentelen talvisin lumenpudottajana ja saan ihan jumalattomat kiksit kun puetaan kohteessa turvavaljaat päälle ennen katolle menemistä. Myönnän katselevani muita kundejakin valjaissa, ihan vain valjaiden takia ja tietäen, miten hyvältä tuntuvat - ainakin minusta. Nukun yksin ollessani joskus salaa valjaat päällä, herään aamuyöllä jöpötykseen ja mun on ihan pakko runkata mällit pihalle. Sillä hetkellä olisin seksin suhteen valmis ihan mihin vaan.

    • mies2487

      Jollain tavalla kiihottavaa on lääkärin tai terkkarin tekemä kuulotesti. Siinä kun on joko kopissa tai muuten vain poispäin kääntyneenä niin ettei näe mitä selän takana tapahtuu, luurit estävät ainakin pahimman ulkopuolisen mökän tulon korviin ja tuo etenkin kopissa (lisää edelleen salaperäisyyden tunnetta) ja jos sattuu olemaan hyvännäköinen naishoitsu niin siinä on tietynlainen valta-asetelma, hän laittaa korviini mitä haluaa piippauksina ja homman onnistumiseksi minun on vastattava rehellisesti nappia painamalla.
      Kaikista parasta tuo on kunnon kopissa missä ei näe mitään ja missä on eristettynä ulkomaailmasta :)
      Anteeksi vain hoitsut :)

    • lääkärileikit

      en ainakaan löytänyt täältä ainoatakaan jota kiinnostaa lääkärileikit :)
      oon 48v nainen ja fetissini on olla gynekologilla tutkittavana, en tiedä miksi, mutta mielummin naisella vaikka en ole lesbo enkä bi, mutta mieskin käy...kerran olen tällaisessa leikissä ollut...olin gynekologin tuolissa selälläni, jalat telineissä ja naistohtori asetti valon kunnolla levitettyyn pimpsaani, levitti häpyhuulet ja tutki klitoriksen, emättimen, työnsi erikokoisia dildoja, työnsi sormen peppuun ja runkkasi ym. ym. Mielellään vielä kakkaisin ja haluan nähdä miehen/naisen ilmeen kun hän katselee sitä ja voi sormella ja suulla auttaa....

      • myös potilaana

        Mulla myös lääkärileikkifetissi. Siinä olisin potilaana sidottuna juuri gynekologituoliin ja naislääkäri tutkisi paikkojani. Lopuksi hän ottaisi spermanäytteen pippelistäni joko ihan runkkaamalla tai tyntämällä dildon pappuuni ja hieromalla sillä eturauhastani. Rajummassa fantasiassa lääkäri antaisi myös joitakin pistoksia injektioruiskuilla.


      • piikitykset
        myös potilaana kirjoitti:

        Mulla myös lääkärileikkifetissi. Siinä olisin potilaana sidottuna juuri gynekologituoliin ja naislääkäri tutkisi paikkojani. Lopuksi hän ottaisi spermanäytteen pippelistäni joko ihan runkkaamalla tai tyntämällä dildon pappuuni ja hieromalla sillä eturauhastani. Rajummassa fantasiassa lääkäri antaisi myös joitakin pistoksia injektioruiskuilla.

        Mulla myös nuo lääkärijutut. Perusteellinen tutkimus ja lopuksi pistosten antaminen injektioruiskuilla pakaroihin ja/tai reisiin. Tähän liittyen minua kiihottaa myös rokotusarpien näkeminen varsinkin naisilla reidessä. Kuvittelee heti, miten siihen on joskus piikitetty. Itsellänikin on muistona kouluajalta aika iso "monttu" vasemmassa reidessäni.


    • Minulla on vahva kutitusfetissi, on ollut niin kauan kuin pystyn muistamaan. Olen vähän päälle parikymppinen mies, enkä ole elämäni aikana koskaan kiihottunut kunnolla mistään muusta kuin kutittamisesta. Kun näen nätin naisen, mietin ensiksi mistäköhän hän kutiaa eniten. Mietin miltä hän näyttäisi seksikkäissä, sopivan paljastavissa vaatteissa tai vaikka bikineissä, sidottuna sänkyyn tai sopivalle pöydälle ja miltä hänen naurunsa kuulostaisi. Tykkäisi myös itse olla sidottuna ja kutitettavana. Harmi, että koskaan ei ole vielä päässyt kutittelemaan ketään kunnolla.

    • Nuoret

      Mulla oli vanhana naisena remottipoika laittamassa keittiötä. Sit tarjosin kossua tehdystä työstä. Humalassa tuli kerrottua fetisseistä mitäkumpikin halus tehdä. Kerroin et halun nuorempaa miestä. Poika kerto että tykkää kun runkataan ja sormia pyllyyn työnnetään. Sanoin että on helppo toteuttaa ja riisuin sen housut ja oli heti juhlakunnossa. Sillä lensi mällit paidalle ja riisuin loputkin kiinteestä vartalosta alasti. Kun rupes uudelleen seisoo toteitin fetissini nuoresta, nain kunnolla päällä. Annoin ison rintani suuhun imettäväksi, kun innostuin annoin vielä vitun suuhun nuoltavaksi, kyllä teki hyvää laueta pojan suuhun.

      • fetissi akkojen kaa

        Meillä oli "remontti poika" käymässä ja kun juotetiin niin suostu meidän akkojen arvontaan. Neljä arpaa ja eka pääs ensteks. loput arvonnalla.vuoron perään, Kullä tuntu hyvälle kun ei tarvinnut kun omia haluja tehdä vaikka muutkin naiset nauttivat (nuoresta), Yöllä raiskattiin poikaa kimpassa mikä kiihotti katsella kun kaverit anto vittua kunnolla nuoreen kulliin. Kannattaa jos saa.


    • saisipa seksiä

      Olen mies, ja seksifantasiani on päästä harrastamaan seksiä naisten kanssa. Toivottavasti se joskus toteutuisi.

    • Nahka, takkina tai housuina. Ihanaa nuolla nahkahousuisen miehen etumusta :) Hiukset ja niiden hyväily, herahdan märäksi heti kun saan vain koskettaa miehen hiuksia... esiintyjät, varsinkin muusikot ovat myös fetissini, mulla on ihan sairas kiima päällä kun itse olen yleisössä ja katson esiintyvää miestä, joka ehkä hymyilee lavalta minulle...

      Itse käytän nailonsukkahousuja ja -housuja nimenomaan siksi kun housuosa tuntuu todella kiihottavalta kun se hyväilee lantiota. Liian korkeat kengät, kiihottavaa kun jalka on pakotettu epäluonnolliseen asentoon... Kiihotun myös tuoksuista, mielestäni ei ole olemassa epämiellyttäviä tuoksuja tai hajuja, on vain MIELENKIINTOISIA sellaisia :)

      Menen ihan sekaisin, jos naisella on todella kapea vyötärö, joko luonnostaan tai korsetilla aikaansaatu...

      Tätä ei ehkä voi fetissiksi sanoa, kun tää on niin normi, mutta kaunis penis, onko mitään ihanampaa katseltavaa, kosketeltavaa, nuoltavaa, aaah! Olen ihan penis-friikki :D

    • **hengittäjä**

      Kiihotun siitä, että nainen istuu seksikkäillä pikkuhousuilla kasvoilleni siten, että en pysty hengittämään.
      Pelkkä tälläinen tukehduttaminenkin on kiihottavaa, mutta kiihottavampaa on kun nainen teippää suuni ja aina kun hän antaa minun hengittää nenälläni, hän pieraisee suoraan nenääni, siten että joudun haistelemaan hänen pierun hajujaan. Haluaisinkin nyt naisilta kommentteja, että olisiko haluja kokeilla

    • mies24mm

      Niin outo kuin naisen paino. Vaa'an lukemana siis.
      Miksi?
      Siksi että se on ensinnäkin niin ei-seksuaalinen asia kuin olla ja voi, toki naisen ulkonäkö vaikuttaa ja siihen vaikuttaa paino mutta itse tarkalla luvulla ei ole niin paljon väliä.
      Mutta asia on niin intiimi että sen salaisuus viehättää. Jotkut naiset eivät käy vaa'alla ollenkaan kun eivät halua itsekään tietää, osa pitää sen omana tietona jos ei lääkärikäyntejä ym. lasketa. Jotkut kertovat sisarilleen, ystävilleen jne. Mutta minulta tuo salaisuus säilyy salassa vaikka se olisi kerrottu muillekin. Salaisuus niin lähellä mutta silti niin kaukana. Se kiihottaa

    • Multifetissi

      Kaikki löytyy.

    • peter79

      Mies 32. Tyttö ystäväni äiti kumisaappaissa ja sukkiksissa. Joka toteutunutkin, -eräs ilta ollessani auttamassa häntä varastotiloissa, oli jaloissan juuri tuo yhdistelmä, farkkushortseihin pukeutuneena. Hän kun eronneena,ja upea vartaloinen lady,,rohkaistuin ja kysyin saisinko suudella hänen jalkojaan ja saappaitaan,ihan vaan kun villit ajatukset mielessä.. -hetken ihmetyksen ja punastelun jälkeen hän kysi olisinko ihan varma,,kun ikinä moista keneltäkään kuullut ja juuri hänen jalkansa niin upeat.. niimpä hän suostui ja istuutui varaston jakkaralle,risti jalkansa ja sanoi; -noh, annahan mennä, nyt kun kukaan ei ole kotosalla. Näimpä suutelin saappaita sekä jalkoja, runkkasin ja lauksesin saappaille, Aivan upeaa!

      • sirpsakka;)

        Wau. 20v nuoren naikkosen äitinä olen jolloinkin haaveillut nuoren miehen masturboivan jaloilleni.... (anteeksi tuhmat ajatukseni) tiukan katseeni alaisena...


      • Uusi nuori mies nam

        Toivottavasti jäät kiinni ja tyttöystäväsi saa tuon tietoon. Katkeaa varmana suhde äitiin ja sinuun. No uutta ukkoa tilalle - JEE!


    • T13

      Pakotus seksiin

      • 3+minä

        Mulle on jäänyt fetissi kun kuustoiskesänenä miehet naivat takaa. Olen siitä asti halunnut vanhempia mitkä käyttää hyväkseensä. Kun en muuten saa niin olen ollut monen miehen kimppakivana alasti naitavana. Ainakin saa kunnon orkkuja kun on kunnolla pantavana.


    • LoveThat

      Nainen, ikä 19 ja suuntaus bi.

      Itse sekoan täysin puremisesta ja sitomisleikeistä. Ja aina vaan paranee jos likalla on snake bitesit.

      • jtn rajaa

        "Nainen, ikä 19"

        ei vielä vähään aikaan vaikka noin haluaisit jo kuvitellakin


    • -_-

      Iso nainen kyykyssä, paljas vittu levällään, korkkarit jalassa, kaaressa lentävä kusi ... Ensin runkata katsellen toimitusta, sitten naisen kasvojen eteen, kuorruttaa hänen kasvonsa spermalla ja sen jälkeen huuhtoa kusihuoran naama omalla virtsalla.

    • vaippapylly

      Olen ollut kiinnostunut vaipoista pienestä saakka. En tiedä mistä tämä on peräisin, mutta olen huomannanut, että aina kun esim. näen vaippamainoksen tv:ssä alan hermoilla. Sama juttu, kun kuljen kaupassa vaippahyllyn ohi. Olen yrittänyt pitkään lopettaa, mutta se halu vaippoihin tulee kummittelemaan takaisin. Olen käynyt myös puhumassa seksiterapeutille. Olen ostanut aikuisten vaippoja ja kokeillut niitä, että jos ne auttaisivat ja ovathan ne jotenkin auttaneet tyydyttämään halujani. Eniten minua vaivaa se, että tämä fetissi on osa minua ja pelkään sen haittaavan mahdollisia seurustelusuhteitani. En usko, että naiset haluaisivat aikuisen miehen pukeutuvan vaippaan, tehdä tarpeensa niihin ja sitten pyytää toista vaihtamaan puhdas vaippa, mutta minä pitäisin siitä. Itse pidän vain vaippaan pissaamisesta ja olen myös kokeillut kakkaamista, mutta se haju ja se siivo ei ole mun juttu. Joten miten minun pitäisi jatkaa tämän jutun kanssa tulevaisuudessa? m20v

    • FBB-fani

      FBB ja BBW

    • Mies ikä: 18 suuntaus: bi

      sukat ja pienet vaatekappaleet, sitominen, hentai, nuoleminen.

      • jotain rajaa

        "Mies ikä: 18"

        Eiköhän tuossa ole jotain pielessä, ei tuossa iässä olla vielä mies,
        nuorukainen vielä kyseessä vaikka muuta kuvittelisitkin!


      • joku rajoittaja
        jotain rajaa kirjoitti:

        "Mies ikä: 18"

        Eiköhän tuossa ole jotain pielessä, ei tuossa iässä olla vielä mies,
        nuorukainen vielä kyseessä vaikka muuta kuvittelisitkin!

        Onko tämä joku fetissi kuittailla tällaisista? Täysi-ikäinen on mies tai nainen lainsilmissä. Runkkaa tälle tiedolle.


      • jussina 2012
        joku rajoittaja kirjoitti:

        Onko tämä joku fetissi kuittailla tällaisista? Täysi-ikäinen on mies tai nainen lainsilmissä. Runkkaa tälle tiedolle.

        Täysi-ikäinen ja aikuinen, kaksi eri asiaa, tee itse kuten ehdotit., aikalapsellista, ei aikuismaista.
        Lain silmä ei tunnista aikuisuutta, sille ei ole ikärajaa kuten kiukuttelullasi osoitit


    • bim vaippa

      Vaipat ja nylonit saa aikaan hyvän tunteen.

    • Melko käytäntöä

      Morjenz!
      Suuntautuminen bicorious, ehkä asteikolla 2-4 tai 3-3. Tai no, tuskin pelkästään "corious"...

      Nahka jossain määrin kiinnostaa, muttei fetissitasolla. Kaikkein voimakkainta on paita päällä ja ilman housuja. Suihku- ja vesileikit on kivoja

    • Rajua ekaa kertaa

      Haluisin kun riisuudun vaikka olen 18v että joku ukko katselis ja tulis naimaan kysymättä. Johtuukoha fetissi kun nuorenena kun vanhempi mies käytti väkisin hyväkseen. Se on vaan kiihottanut siitä lähtien.????

      • Mirkku 17.

        En tiedä mistä fantasiat ja HALUT tulee. Käyn ravintoloissa minne pääsen, nuoria miehiä on tarjolla mutta joku fetissi on kun haluun vanhempaa miestä. Annan iskee itseni vanhemman matkaan. Siitä saa kunnon kiksit kun vanhempi mies työntyy sisään ja rupee naimaan. Siitä vaan halusta saada vanhempaa ei pääse irti.


      • Mirkku 17. kirjoitti:

        En tiedä mistä fantasiat ja HALUT tulee. Käyn ravintoloissa minne pääsen, nuoria miehiä on tarjolla mutta joku fetissi on kun haluun vanhempaa miestä. Annan iskee itseni vanhemman matkaan. Siitä saa kunnon kiksit kun vanhempi mies työntyy sisään ja rupee naimaan. Siitä vaan halusta saada vanhempaa ei pääse irti.

        Olisi hauska kuulla kiinnostuksestasi lisää...


    • riuttala76

      Niitä on paljon. Mut kaikkein suurin mulle on kyllä naisten stay-up sukat. Jos strippariltakin joskus privaatin ostan, niin valitsen sellaisen jolla stay-upit jalassa. Aivan ihanaa saada koskettaa kauniita sääriä stay-upeissa. Mustat verkkosukat ehkä parhaat.

    • Nuorta

      Mun fetissinini on nuoret pojat mitkä saa riisua ja imeä kunnolla työntää peppuun kaikkee kivaa. Nautin kun saan alistaa jotain 18v poikaa. Siihen on jäänyt koukkuun kun saa toisia dildolla rassata ja runkata kunnolla.

      • Nakuna

        Mulla on ollut haluja nuorsta tytöstä asti olla alasti jos joku katselee. Nyt olen 21v ja olen joskus ollut jonkun mehen sripparina, on vaan kivaa riisuatoinen kun toinen katselee. Kerran olin 60v ukolle synttärilahjana, en arvannut että oli muitakin miehiä. Rupesivat runkkaamaan kun hitaasti riisuin, siinä kiihottu kun monta munaa katseli. Siinä tuli ekakertaa ryhmäseksiä vanhojen miesten kanssa. Nyt halutta uudestaan kun sai kunnolla ekan kerran, ei kaduta vaikka naivatkin pitkjään vuorollaan.


    • Itseäni n.25v vanhemmat naiset, naisen fistaus (kumpaankin), pissaleikit, anaali ja muita ei mieleen tulekaan. Nainen, jota tämä saattaisi kiinnostaa, ottakoon yhteyttä ;)

    • kyrpä kovana

      Nahka/latex/pvc nahka saappaat wetlook legginssit heppatytöt

    • b-82

      Olen 30-vuotias mies. Minulla on satiinifetissi. Satiini kiiltää seksikkäästi ja tyylikkäästi ja tuntuu ihanalta.

      Minua kiihottavat eniten seuraavat vaatekappaleet ja asut:

      1. Satiini-iltapuvut. Unelmieni täyttymys olisi saada halata, hyväillä ja rakastella naista, jolla on hieno satiini-iltapuku päällään: http://www.youtube.com/watch?v=G0JaiseNOpw
      2. Satiinijakkupuvut. Tyköistuva, kiiltävä jakkupuku on erittäin seksikäs, mutta myös erittäin harvinainen näky: http://www.zimbio.com/photos/Verona Pooth/Felix Burda Award Gala 2009/OzMB7_xRfCL
      3. Satiinipaitapuserot: http://www.youtube.com/watch?v=4RYDOqaDFg4&feature=plcp
      4. Miesten puvun liivin kaltaiset naisten liivit, jonka takaosa on satiinia. Minun tekisi mieli katsella ja tunnustella takaapäin naista, jolla on sellainen liivi yllään kiinninapitettuna, varsinkin jos sen takana on vyötäröä korostamassa soljellinen tamppi: http://www.youtube.com/watch?v=Xe4hzUNLOl0

    • roolileikit mieshoit

      Naishoitajalle pitempiaikainen hoitosuhde mahdollisuus, olet vapaa tai varattu luottamus toimii aina. Käytössä aivan rauhallinen ja viihtyisä turvallinen tutkimushuone varustettu tutkimuspöydällä, yksityisasunossa nauti hetkistä.
      Voit nauttia myös omista fantasioistasi samalla, voimme totuttaa niitä myös monipuolisesti luottamus 100%.
      Myös naisen gynekologinen tutkimus, sekä näytteet, peräruiskeet. ym.

    • pappaaaa

      haluaisin saada reippaasti yli 50v miestä ja että tämä naisi mua kunnolla ja nuolisi märkää pilluani.... 20v tyttö

      • Kirjoita niin jutellaan ihmisten erilaisista haaveista...


    • jape 1

      vaipat

    • Suolet lattialla

      Mulla on veri fetissi. Rakastan hakata miehiä ja naisia (olen bi) siihen asti että verta alkaa tulla

    • kutkumutku

      Fetisseinä jalka- ja kutitusleikit, mieluiten yhdistettynä ;)
      Naisen jalkoja ihana suudella, hyväillä ja kutitella.
      Toiveena olis vielä joskus päästä naisen kutitettavaksi... :)

      [email protected]

    • napillisettiukat

      Ajellut pallit, kyrvänpäällä jää vain pieni tupsu. Sitten tiukat napilliset farkut jalkaan, ilman boksereita tai alushousuja. Asettelen esinahattoman kyrpäni hyvin housuihin ja eikun menoksi. Päälle lyhyt pusakka tai t-paita. Katseita riittää, kiihottavaa. Koko ajan pikku stondis päällä.
      Ps. farkut istuttava myös hyvin ja tiukasti perseen päältä, joten hyvältä näyttää takaakin.

    • aisuriksi tahtoen

      Vaimo vieraan kanssa, itse salaa katsomassa. Lopuksi liukkaille - naminami!

    • IISOMIES

      tahtoisin vetää lökäpöksy pojalta housut kinttuihin, keskellä ruuhkaista katua ja podellä sitä näytillä siinä, käsistä roikottaen. saatais ihailla kaikki sitä pikku mulkkua siinä..

    • mustat pitkät hiukse

      suuri fantasia olisi kun pitkälettinen mustiin pukeutunut hevimies kaappaisi mukaan ja matkan ajaksi huumaisi jollain että pysyisin aloillaan. nams! tekisi minulle sitten mitä itse haluaisi, käyttäisi ehkä jossain mustassa rituaalissaan, viiltäisi minua ja ottaisi verta talteen. sitoisi jonnekkin pimeään nurkkaan kiinni ja pitäisi huumattuna koko ajan.
      alistaisi, käskisi, nöyryyttäisi, kuristaisi... kunnon menoa!
      kipua, tuskaa, avuttomuuden tunnetta

    • Mikko 25v Vantaa

      Pissileikit.On kiva leikkiä märissä farkuissa tai mustat wetlook-verkkarit,niin niistä ei näy vaikka ovat märät,vaikka puistonpenkillä tai bussissa.
      Kerran bussissa , käytävän toisellapuolen oli kaksi murkkutyttöä ja toinen sanoi,että "ai sä teet noin" ja kun katsoin,niin se toinen kusi mustiin farkkuihinsa ja sanoi,"hirvee hätä ja mitä haittaa kun on kivaa "

    • Mikko 25v Vantaa

      Niistä pissileikeistä vielä,ei haittaa vaikka sänkykin kastuu.Ihana leikkiä lämpöisessä lätäkössä.Kirppikseltä taas uusi petari,kun vanha on tarpeeksi lätäkkö.

    • schlurpsteri

      Jos fetissiksi määritellään vaikka jokin ulkoinen seksiin suoranaisesti liittymätön asia, joka kiihottaa, niin onhan niitä:
      Silmälasit, poninhäntä, korkeakauluksinen neulepusero, korkeushyppääjänaiset, hoikka nainen pissaamassa päälle, naamalle istuminen ...

    • lehtonenelina

      Nainen, 40. Alistetuksi tuleminen. Sitominen, piiskaus, lelut, lopuksi kunnon pano.
      Nahan tuoksu.

    • stockman

      Aikuinen nainen makuuhuoneeseen verkkosukat, nahkahame ja saappaat sekä määräilevä asenne. Oih !!!

    • s/m

    • pikkuteini04

      tykkään huorata ja myydä itteeni
      esitellä pilluani julkisilla paikoilla
      vanhat miehet. (30-90v.)
      mustat isot munat, 3mustaa minä.
      raiskausfantasia
      tykkään pissasta ja kakasta :) ja nuolla likasia pyllyjä.
      kimpat. nautin olla monen miehen lutkana samaa aikaa.
      nöyryyttäminen, alistaminen, ssitominen, huorittelu.
      insesti, eläinporno! piiskaus.

      • M 25 v

        tykkään olla vanhemmille naisille huorana
        myös miehet käy
        naisen alistaa seksiin
        rouville kimppasaunassa seksileluna, jokaista vuorollaan
        runkkaus naisen/naisten edessä
        Sitten on muitakin haaveita mitä en ole päässyt toteutamaan, siinä aluksi mitä on tullut tehtyä kun pyydettty.


    • Mies 45

      Minulla on sellainen fetissi, että haluan nousta portaita myöten ylempiin kerroksiin vaikka olisi hissi käytettävissä.

    • HerkkuSuukkis

      Rintamaito on just jees, suoraan lämpösenä tissistä suhkuteltuna suuhun.

    • Keski-ikäinen jätkä

      Minä fantasioin oikeasti voimakkaasta miehestä, jolla on vahvat käsivarret. Tuollainen mies vääntämässä minulta paljasta pyllyä esiin ja sitten koivuvitalla piiskaa paljaalle pyllylle. Tuollaiselta mieheltä se onnistuu ihan polven päällä pidellen.

      • ja kunnolla

        Mistäs tuollainen kuriton jätkä löytyisi? Kookkana miehenä voisin koivuraipalla voidella jätkän persustan kunnolla ja niin että muistaisi vielä parina seuraavanakin päivänä mitä tuli paljaalle saatua.


    • __nainen23

      Mulla on nahkafetissi. Tykkään käyttää nahkavaatteita ja varsinkin jos mies käyttää nahkahousuja ilman alusvaatteita, mm...;) Nahkan tunne ihoa vasten, se haju ja äänet jotka siitä lähtee... Ei oo parempaa. Varsinkin jos mies on kahlittuna sänkyyn eikä voi liikkua, nahkahousut päällä, erektio painaa nahkahousuja vasten, voi painella ja nuolla sitä nahkaa ja tuntea sen kummun siinä etumuksen päällä ja muutenkin kiusotella...mm

      • pekkiss

        Käytätkö itse nahkahousuja?


    • Facesitting

      Mulla on ollu sama fetissi niin kauan ku muistan..ja ikää nyt karvan alle 30v..

      Eli pidän/rakastan/haluan isoa naista, ei nyt mitään 400kg mut kyllä työ tiiätte??tai sit ette.

      Fetissi on naamalle istuminen hhhmm?? no jotkut tykkää jotkut ei, mut minä pidän..

      Lopetin juuri pitkän pari suhteen ja kokeilin joskus pyytää moista juttua mutta eihän puoliso suostunut, joskus juovuksissa suostu ja voi voi miten se tuntu hyvälle...
      nyt ku oon sinkku ni pitää yrittää löytää joku joka toteuttaa ton fantasia fetissin!!

      no joo jokaisella on omat jutut mistä pitää ja mulla tämmöinen..

      Isot NAISET saa laittaa viestiä jos kiinostaa?? [email protected]

    • french maid

      ranskalaisen sisäkön asut

    • naituneidi

      Onhan niitä muutama.. iso munaset osaavat vanhemmat miehet, alistamisleikit (sitomista, tukistusta, piiskaa, kiehuva vesi), & anaali.

    • KAKAT

      Joskus pikku vihneessä tuli tehtyä muutama kerta vaimolle kun hän oli sammunut niin pusersin paskat rouvan jaloissa oleviin pikkuhousuihih, luuuli aamulla että oli itsellä tullut housuihin,oli ihan hiljaista naista aamulla. Nyt tämäkin on jäänyt kun rouva on vähentänyt viinan ottamista. Voisi tehdä uudellenkiin jos tulee tilaisuus.

    • jukupitkä

      kakkamies T. Närväne ottaa osaa sinunkin masennukseesi. Hän on ollut terapiassa jo reilut kymmenen vuotta, eikä ole saanut aikaiseksi kuin
      likaiset alushousut vm.2001.
      Masennushan tarkoittaa sitä, että voi hylätä läheisensä ja muut ystävät
      ilman tunnontuskia. Olla siis vaan kakkapää ihan omaksi huvikseen.

    • ssbird

      Oma kinkkini löytyy (sinänsä turhana) hakutagina profiilisivultani. Häveliäänä luonteena en viitsi alkaa esittelemään vinoutumiani näin julkisesti - varsinkin kun, yleisestä tavasta poiketen, esiinnyn palstalla omalla pärställäni.

    • Lovely

      -läheiseltä naiselta saatu esinahan edestakainen hankaus nahkahanskoilla
      -läheisen naisen nahkahanskoista saadut paijaukset paljaalle iholle ja pyllylle maatessa alasti sängyssä moleminpuolin
      -nappien paineskelut syvälle julkisissa kulkuvälineissä naisten tekeminä nirskuvilla nahkahanskoilla
      -naisen tekemä kuumeen mittaus miehen pyllystä perinteisellä mittarilla

    • Univormut. Varsinkin toisen maailmansodan ja kylmän sodan aikaiset näyttävät upseeriston univormut. Tykkään pitää sellaista myös itse, mutta mikäli mieheltä sellainen löytyisi, olisin totaalisen myyty.

    • Pierujen nuuhkiminen

      Itse saan kauheet kiksit, kun vaimoni pukeutuu seksikkäästi, esim. lyhyt musta nahkahame päällä ja pyydän pyllistään naamani eteen ja pieraiseen sillain että nahkahame pärähtää seksikkäästi ja sitten nuuhkin kaikki paskan "tuoksut" kulli kovana runkatessa!
      Aahh!!!

    • ilmanhuppua

      Naisten puhtaat ryppyiset pyllyreiät. Kiihottavaa kosketella ja nuolla joka pientä ryppyä hellästi lähes kutittamalla. Työntää sormea tai kieltä ihan vähän sisälle.

    • Eetu

      Naisten kumisaappaat sirot ja naiselliset .Lena City, Evita, Susanna, Eeva, ym ym
      Naiselliset kumisaappaat naisella koroilla tai ilman niissä on sitä jotain josta pidän.Varsinkin jos naisella on hameen kanssa kumpparit niin,,

    • Galluppia pukkaa

      Minua kiihottaa todella paljon jos tiedän jonkun salaa seuraavan runkkaamistani. Muutaman kerran on näin käynyt. Usein myös runkkaamme yhdessä mieheni kanssa, mikä kiihottaa molempia. Mutta äsken juuri muistelin yhtä tilannetta hiljaisella uimarannalla... Kysyisinkin teiltä:

      1. ikä, parisuhdetilanne
      2. Oletko koskaan runkannut toisen nähden?
      3. Jos olet, kenen nähden, missä ja miten?
      4. Oliko tilanne harkittu vai "vahinko"?
      5. Kiihotutko ajatuksesta, että joku katselee kun runkkaat.
      6. Vilautteletko koskaan muuten? (I do!)

      Kiitos ja kuumaa kesää odotellen.




      Minua kiihottaa todella paljon jos tiedän jonkun salaa seuraavan runkkaamistani. Muutaman kerran on näin käynyt. Usein myös runkkaamme yhdessä mieheni kanssa, mikä kiihottaa molempia. Mutta äsken juuri muistelin yhtä tilannetta hiljaisella uimarannalla... Kysyisinkin teiltä:

      1. ikä
      2. parisuhdetilanne
      3. Oletko koskaan runkannut?
      4. Oletko koskaan runkannut ja katsellut itseäsi peilistä?
      5. Oletko koskaan runkannut toisen nähden?
      6. Jos olet, kenen nähden, missä ja miten?
      7. Oliko tilanne harkittu vai "vahinko"?
      8. Kiihotutko ajatuksesta, että joku katselee kun runkkaat.
      9. Vilautteletko koskaan muuten?
      10. Onko sinulla mielenterveyshäiriöitä?
      11. Jos ei, miksi ei?
      12. Onko sinulla ollut sp-tautia?
      13. Jos on, mikä?

      Kiitos ja kuumaa kesää odotellen.



      Hei
      1.Ikä,siviilisäätiö,seksuaalinen suuntautuminen?
      2.Nainen,minkälaisia alusvaatteita käytät? esim.stringit,hotpants ja niin.
      3.Minkä takia sä tykkäät juuri niistä?
      4.Rintaliivi koko?
      5.Oletko tyytyväinen niitten kanssa,mikä haluisi muutta niiden kanssa jos ei?
      6.Onko sinun alapää sheivattu?,kuinka paljon jos on
      7. Minkälaisia alusvaatteita sinun partneeri haluisi että käyttäät?

      Kiitoksia




      1.Etunimi?
      2.Ikä?
      3.Harrastukset
      4.Millanen olet luonteeltasi normaalissa elämäs?
      5.Millanen olet sitten masterina?
      6.omistatko mitään välineitä/ asuja?
      7.Onko sinulla kokemusta alistamisesta? Jos on paljonko?
      8.Mikä sinua kiihottaa alistamisessa?
      9.Millaisen nartun haluisit, jos saisit kertoa omin sanoin?



      Tätä on varmaan kysytty ainakin sata kertaa, mut nyt uusi variaatio: Mikä on paras rakasteluasento? Ja koska niitä on niin paljon, annan vaihtoehdoiksi ne kenties yleisimmät.
      1) perinteinen lähetyssaarnaaja
      2) takaa päin
      3) nainen päällä
      4) nainen pöydällä, mies seisoallaan
      5) lusikka
      6) molemmat seisovat
      7) mies istuu tuolilla, nainen päällä
      8) muu, mikä?
      Ja tietenkin kysytään myös ikää ja sukupuolta.



      Pieni gallip liittyen naisten käytettyjen pikkuhousujen haisteluun.

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä?
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja?
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet?
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja?
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin?
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin?
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?
      8. Minkä ikäinen olet?


      eli tässä muutama kysymys..
      1) Haittaako jos nainen ei ole koskaan saanut orgasmia kanssasi, vaikka olisitte olleet yhdessä jo pidemmän aikaa?
      2) Onko mielestäsi hyvä vai huono asia jos nainen on todella märkä yhdynnän aikana, niin että kuuluu lotisevia ääniä?
      3) Mitä ajattelet siitä, että naista hieman sattuu yhdynnässä?


      En oikein osaa petipuuhissa lukea teitä tytöt! Kertokaa mulle muutamiin kysymyksiin vastaus, liittyen seksiin ja suhdeelämään.
      1. Tykkääkö naiset yleisesti esileikeissä pillun nuolemisesta? Itse ainakin kiihotun siitä aivan sairaasti jos saisin sellasta tehdä.
      2. Tykkäättekö itse ottaa suihin mieheltä? Sekin olisi kiva kokeilla!
      3. Onko koolla merkitystä? Kelpaako keskiverto suomalainen mies alapäästään eli 13/12 vai mitä se oli.
      4. Jos edelliseen kysymykseen vastasit myöntävästi niin onko se korjattavissa jos olet rakastunut korvia myöten? Estääkö se suhteen? Voiko tuo about tuo kokoluokka olla sopiva joillekkin naisille? Useimmalle? Harvemmalle?
      5. Mistä asennoista pidätte eniten? Onko tämä henkilökohtaista vai onko yleisesti naisilla jokin mieliasento?
      6. Monta kertaa teitä saa/pitää jyystää yössä? Tykkäättekö sekstailla aamulla?
      7. Mikä ratkaisee hyvässä seksissä kaikkein eniten? Ja mikä tekee sinusta taitavan sinusta taitavan rakastajan???


      1. Missä hyväilyt?
      2. Kauanko parisuhde saa jatkua näin?
      3. Mikä kiihottaa?
      4. Kestääkö kunto
      5. Kuinka kauan haluat olla nudisti kanssani?

      Vain asiallisia vastauksia, kiitos.

    • olen41v ukm.tykkään käyttää korsetteja,sukkanauhaliivejä, sukkia,satiini hanskoja ja dildoja.shemalet ja transut kiihottaa.haaveni olisi,että avovaimoni naisi mua straponilla kun olisin asuissa.olisi myös todella kiihottavaa runkata toisen asuista pitävän miehen kanssa ja käyttää dildoja ja ottaa sihin toisiltamme.ikävä kyllä avovaimo ei halua edes nähdä mua asuissa saatikka panna mua =(

    • Pervoko?

      Naisten pissaaminen, siis sen katseleminen, on jostain syystä kiinnostaa ja on kyl aika kiihottavaakin nähdä. En muuten kyllä lämpene eriteleikeille, varsinkaan ulostejutut on yäk.
      Sitten tää naisten ejakulointi(squirting muistaakseni) on UPEAA. Mahtavaa kun nainen roiskaisee lauetessan.

    • '

      Haluaisin olla kahden yli 65 vuotiaan alistavan naisen panopuuna. Nuolisin toisen naisen pillua ja samaan aikaan saisin toiselta straponia rasvaamattomaan suoleeni. Väkeväaromiset, harmaakarvaiset pillut... NAM..

      • Pari+nuori "mies

        Kun kerran oli vanhalle parille seksileluna on tullut halu mennä uudestaan. Oli alistavaa mutta kaikenlaista kokemusta joutu tekemään ja alistumaan. Mutta kun suostuu niin ei tunnu niin kauheelta vaikka panetetaan ja naidaan kaikella mitä kumpikin haluu. Lisää vaan haluu alistamista.


      • Halu+2

        Kun kerran nuorena "raiskattu" sitä haluu vanhempana(18v) tussua molempiin päihin. Ainakin vanhempia naisia on ollut kippakivassa törkeen halukkaita.


    • n-25-u

      univormu... mie tykkään kattella laivastonsinistä...

      ...ja korko/kenkä, tykkäisin pitää kenkiä, joilla ei voi kävellä...

    • hioohoioioi

      Erilaiset naamiot & puvut, pääosin latex, hengitysleikit, sidonnat, kyllähän näitä löytyy.

      /20v mies

    • väriä pippeliin...

      Meidän nurkilla pyöri, kraffitti jätkiä viime keväänä. Sovittiin naapurien kanssa että pidetään vahtia parittain. Yhtenä yönä saatiin, yks jätkä kiinni, aamuyöstä, ei oltu sovittu mitään sen kummempaa, mitä tehdään jos niin käy. Poliisit kait olisi pitänyt soittaa, mutta sponttaanisti, kaadettiin poika maahan ja naapuri istui sätkivän nuijan rinnan päälle ja minä tempasin siltä lökärit ja kalsarit pois. Ja speijasin sen munat ja pallit ja tempasin jalat ylös ja persuskin sai oman värityksensä. Poika vinkui ja vikisi, pyysi lopettamaan ja oli valmis lupaamaan maat ja taivaat... Päästettiin se sitten menemään ja lähtikin vauhdilla livohkaan. Lieneekö vieläkin alapää maalissa. Minua tilanne jotenkin kiihottanut siitä asti - naapurin kanssa ei asiasta puhuttu enempää ja sovittiin että jää meidän keskeiseksi. Kundi oli joku 17-18v. ? Olisin valmis värjäämään vielä uudestaankin jonkun alapään. Harmittamaan jäi vain kun en vielä remmillä vedellyt pitkin persuksia, tätä tyyppiä, olisikin saanut oikein kunnolla. No tästä tempauksesta jäi tälläinen fetissi päälle, että sitä muistellessa on käsi käynyt useasti...

    • Mies 47

      Suoilhuuhtelut, nelinkontin eläimenä tarpeilla toisen edessä tai toista katsellen, squirt ja sen juominen...

    • Mies 48

      Kakkaleikit ja erityisesti peniksen tahriminen kakkaan joko peppupanossa tai käsitöissä.

    • Sukkahousut itselläni, kauniit sääret sukissa, pissaleikit, shemalet ja transut.

    • vapaa pippeli

      Kulkea collarit jalassa kaupungilla, ilman että alla on kalsareita tai boksereita. Mujavasti keikkuu....

    • Nicklassfree

      Tää on ehkä tyhmää, mut mä saan ihan hirveet kiksit talvella katolla ollessani turvavaljaista. Sekä niiden käyttö, että se että ne on toisella. Ja vielä kun ovat kivan väriset. Oon muuten hetero kundi, mutta toisen jätkän kans voisin vaikka mitä valjaat päällä. Outoa? :D

    • valjaissa

      Ooon mys katellut kundeja turvavaljaissa, lumenpudottajia, pintapelastajia, seinäkiipeilijöit...ym. Ja pohtinut mitä siellä housujen alla ja miten varustus. Ois varmasti aikamoinen tunne jos kivekset luiskahtas, valjaan alle.. Miten sen estätte, kun ne valjaat menee kuitenkin aivan nivusussa.

    • Gazellina

      Uroseläimet kiihottaaaaaa

    • AMH ym

      Olemme ryhmä poliittisesti aktiivisia yltiösuvaitsevia naisia ja meidän fetissimme ovat ympärileikatut pikkupojat. Ympärileikattu pikkuinen pippeli on niin snygg och söt och fin.

    • insesti
      ikäerot

    • sukka-fetissi

      Fetssinä valkoiset sukat miesten jaloissa. Aina kun nään esim bussissa kundilla valkoiset sukat haluaisin mennä ottamaan kengät pois ja hieroa kundin jalkoja.
      Minä itsekin hieman yli 20v kundi

    • FetissiMan

      Pitkä nainen korkeissa korollisissa saappaissa sekä nahkakaa päällä, pitkä tukka on myös kiihottava kun se naimahommissa heiluu etenkin naaman päällä...
      Saappaat, farkut, tiukat housut sekä pitkä tukka niistä saa kickesejä

    • nainen31vuotta

      Poliisit.
      Olisi ihanaa, kun poliisit pysäyttäisi jossain syrjäisellä tiellä, pyytäisivät nousemaan autosta, kovistelisivat vähän ja tekisivät mulle mitä huvittaa..

      Joulupukki.
      Pakottaisi minut polviensa päälle vatsalleni ja läpsisi pyllylle ja kutittelisi pyllyreikää..

      Jonkun kaverin faija
      Nuolisi minua salaa vanhemman miehen kokemuksella, niin että parta raapii paljaan pimppini punaiseksi..

      Itse rakastan pukeutua hameisiin ja piikkikorkoihin. Ja aina on tuhma olo, kun on seksikkäät alusvaatteet.. Musta on tullut ihan pimeä sen jälkeen, kun erosin miehestäni ;)

      • Sänkipartasetä

        Vau, kiihottavaa. Kerro lisää !!!


      • M18v..

        Nuorena tykkäsin runkata vanhempien naisten edessä. Kun kävivät kuulliini kiinni ja halusivat muutakin kun katsella niin sain aika pervoa seksiä välillä kun piti tehdä. Siinä piti joskus toisten naistenkin kavereita tyydyttää, ei aina paha kun halutti jatkuvasti, vaikka hävetti kun oli kokoajan pystyssä. Noloa olla vieraan mamman naitavana äkkiä .


    • reätkorviin

      Missä ovat kaikki miehiset korvarengas-fetistit. Itselläni on tämä hauskuus ollut pikkupojasta asti. Aluksi piti käyttää reiättömille korville tarkoitettuja koruja, mutta myöhemmin olen saanut korviini kahdet reiät. Vaimo ei hirveästi tykkää, mutta aina voi ulos lähtiessä laittaa renkaat heilumaan. Välillä reiät ovat menneet umpeen, mutta mikä on sen kivempaa kuin mennä kultasepänliikkeeseen ottamaan reiät uudelleen. Kaikkiaan on korvani rei'itetty ainakin kymmenen kertaa.

    • Aikuinen mies

      Sehän se on huippua, jos joskus joku iso todella riski mies saisi päähänsä, että minut pitää piiskata. Sillä olis sen verran poweria, että on pystyisi sen aikeita estämään, vaan saisin koivupiiskaa paljaille pakaroille.

      • 35v mies, kumi, pvc, pitkävartiset kumihanskat, reisisaappaat(naisella)


    • Äijä Turust

      Ky se on kiihoittavaa, kun ajattelen tota naapurin rouvaa lattialla nelinkontin,ja sen suuri musta koira nai sitä takkaa päin, niin et litinä ja ujellus kuuluu. Koiran suuri kulli vaan vilkkuu pillun suul,ja koiran mahlat roiskuu ympäris lattiaa. Rouvan huakaeles, lissäää,,,,lissää. Täs vaihees yleensä mult jo kuti karkkaa:-)

      • Erilaista...

        Oi kumpa mullakin ois tollanen naapurin rouva ;-)


      • Erilaista...
        Erilaista... kirjoitti:

        Oi kumpa mullakin ois tollanen naapurin rouva ;-)

        ja aina vain parempi josko tämän rouvan koira tykkäisi myös... =O)


    • Pikkarit ja sukkahousut muut naisten hepeneet

    • alistava orjatar

      haluaisiin miehen joka olisi alistuva saisin pitää orjanani,kuljettaa talutushihnassa ,alistaa hänet ruoskan ja käsirautojen avulla,itser saisin nauttia.

      • Ratsuksi haluava.

        Entä haluaisitko pitää orjaasi ratsuna?Fettiisini on olla naisen ratsuna.Joko nainen ratsastaisi olkapäilläni tai olisin nelinkontin.nainen saisi käyttää joko ratsupiiskaa tai kannuksia.Tuntuisiko houkuttelevalta?Olen siis mies.


    • Fetissi??

      En tiedä onko fetissi kun olen kai seksi riippuvainen nuori mies, nuoresta asti on seisonut housussa että hävettää. Olin kai neljätoista kun vanhempi nainen huomas housujen kiristävän, menin ihan sanattomaksi kun riisu ja rupes naimaan. Hävetti kun kokoajan seiso illanaikana. Lääkäri sano että on paniikkihäiriö kun lamaannuin ja annoin tehdä. Noloa kun kaupassa tai paarissa muna pullottaa, ja kun joku rouva huomaa ja huppelissa rupee hieromaan jalkojen välistä meen ihan sanattomaksi. Siinä viedään sänkyyn kun ei osaa kieltäytyäkkään, hyviä kokemuksia vaikka välillä herää vanhempi nainen munan päällä heti aamusta nauttimassa. Yrittänyt välillä yksin onanoida, mutta tylsää monta kertaa päivässä runkata.

    • vm 83

      Niin pitkään kuin muistan, aina olen katellut raskaana olevia naisia. Se pyöreä vatsa on vaan niin kiihottava. Harmi vaan ettei livenä ole ollut toivoakaan sellaisen kohtaamisesta seksuaalisissa merkeissä, vaan aina on täytynyt tyytyä kuviin ja videoihin.

      Mies 29v.

    • Carl!

      Kauluspaidat ruotsalaisille homomiehillä kiihottaa.

    • RuipeloM

      Kauluspaita miehellä, hihat kääritty niin, että vahvat kyynärvarret näkyvät. Kaipa se miehekäs voima siinä puhuttelee.

    • RITA.

      Ensin oudoksuin mieheni kiinnostusta käydessäni vanhemman miesgynekologin vastaanotolla, kierukan vaihdosta tai tarkastuksesta. Hän halusi naida heti tuoreeltaan tutkimuksista jääneeseen tohtorin liukuvoiteeseen. Erään käynnin jälkeen kerroin hänelle miten lääkäri oli tutkinut myös peräaukkoni , liukasteet riittivät vielä anaaliyhdyntäänkin. Vähitellen on lääkärileikeistä tullut molempien fetissi olemme hankkineet lääkäritakin, metalliset speculat molempien reikieni tutkimiseeen stetoskoopin ja viimeksi mieheni osti emalisen vanhan peräruiskeen punaisella kumiletkulla ja mustalla suutinosalla. Käytetty gynotuoli ylösnostetuilla jalkatelineillä olisi tosi hieno, nyt käytetään itsetehtyä tutkimuspöytää. Pillunkarvat on ajeltu aina tutkimuksissa. Valokuvia on otettu tosi paljon ja se on iso osa leikkiä, toki tavallistakin sexiä harrastetaan.Ollaan hoikkia itsestämme huolehtivia alle nelikymppisiä. Kesän odottelua toivoo RITA.

      • Demis Roussos

        Tuo jos jokin piristää parisuhdetta. Ollapa kärpäsenä katossa!


    • Näillä mennään

      Minä en voi vastustaa naista jolla on hame ja hienot sukkahousut. Vielä jos alushame tai housut pilkahtaisi helman alta! Olen 39 v hetero eronnut mies. Että sillä tavalla.

    • Demis Roussos

      Naiskiekkojoukkueen hienhajuisessa bi-pukukopissa ainoana miehenä kauden päättäjäisbileiden aamutunneilla.

    • Paska-Jake

      Haluaisin olla korviani myöten paskassa :D

    • dududuuans

      Kutitus..

      Pistää miehen kädet selän taa käsirautoihin..suudella, nauraa pirumaisesti ja ilmoittaa että nyt mä muuten kutitan.. kutitan niin kauan.. sen jälkeen otan suihin ja ties mitä. hahah.. ;)

    • dlman1

      Vaippailu kundien kanssa,märät vaipat,seksi vaippailessa.
      Tyttömäiset kundit kanssa sexyjä.

    • jesh1

      Pidän seksikkäistä vaatteista kuten jakkupuvuista, hameista ja mekoista. Kiihottaa kun alamme avovaimon kanssa touhuumaan niin saan pukea häent mieleni mukaan, Elen saunan jälkeen hän ole laittanut korsetin ja verkkosukkikset ja pyysi minua viimeistelemään asun. Pyysin häntä laittamaan satiinisen juhlahameen ja jakun päälle sekä korkkarit. Laitoin käsikahleilla hänen kätensä selän taakse jolloin perse jä kiihottavasti pystyyn sängynlaidalle. Sidoin suun vielä kiiltävällä juhlahuivilla ja aloitin takaapäin hyväilyn. Ihanaa kun hän tykkää myös anaalista. Olin aivan kiimassa ja tulihan siinä sitten melkein puolitoista tuntia touhuttua. Ihanaa nuolla pillua hameen alta ja ruiskia spermat mustalle jakulle ja naamalle. Seuraavaksi kuulemma haluaisi että minä laitan hänen stringit ja hameen kun nussin häntä. Eiköhän tuo minulle sovi... jos saman henkisiä naisia on niin kimppakivaakin saisi meidän kanssa.

    • Sääripeppumies
    • poika 22

      Kunnon kurinpalautus, isommalta mieheltä. Koivuraipalla paljaille pakaroille ja reisille, armottomasti. Eikä auttaisi vastaanpanemiset eikä turvasanat.
      Tulisi kotikuri mieleen, kun faita tai isobroidi antoi piiskan viuhua - eivät vain tienneet että jäin siihen "laittomuuteen" koukkuun..

      • Minulla on samat fantasiot kuin sinä poika 22


      • Keskimmäinen veli

        Kuinka pajon vanhempi on sellainen isobroidi, joka saa ja pystyy antamaan vitsaa pikkuveljelle?


    • Fesistelijä

      Kuvittelen usein, että joku varsin nuori jätkä joutuu kanssani sanaharkkaan. Siinä kun sitten kinastellaan, niin kaveri saa päähänsä nöyryyttää minut piiskaamalla. Vaikka hän on minua nuorempi, niin hänellä on voimaa niin paljon, että pystyy minut vitsomaan paljaalle ja kunnolla. Tietenkin hän pullistelee voimillaan ja nöyryyttää minua henkisesti toimituksen jälkeen. Minun on oltava koreasti tai piiska laulaa uudestaan. Tuollainen kaveri kulkee tietenkin paidassa, jossa hänen lihaksikkaat käsivarret jäävät paljaiksi.

    • latex2

      Kumihanskat ja essu naisenpäällä.Riittää kun pääsen hammaslääkäriin ja naislekuri laittaa tiukat kumihanskat pieniin siroihin kätösiin ja koskee huulia,niin täys stondis päällä.Kotona harrastetaan käsintyydytstä,niin vaimolla on joka kerta liukaspintaiset hanskat kädessä,tykkää viel käyttääkin niitä kun ei kädet tahriinnu ja voi vapaasti kosketella vaikka anustakin.Joskus se viel pukee essun siihen lisäksi,sit ku leikitään vähän viel sottasempia leikkejä.

    • pukumies2

      minulla hamefetissi joskus hankalaa kun jään tuijottamaan hameeseen pukeutunutta naista. ja sidottuna alistumínen naiselle kiihottaa myös.Ja molemmat yhdessä ihan hulvatonta.

    • Minihameinen sihteeri, suihinotto autoa ajaessa..

    • sdadssda

      Tässä nyt jotain mitä tulee ensimmäisenä mieleen

      - suuret ja pehmeät rinnat
      - antelias kaula-aukko
      - kauniisti hoidetut ja naiselliset kädet, pitkähköt kynnet (jos ne ovat siistit ja kivasti lakatut/laitetut)

    • Pyllyileminen sängyllä mahallaan maatessa odotellessa kuumeen mittausta ja kuumeen mittauksen ajan tulevan tyttöystävän tai vaimon edessä kun hän mittaa lasimittarilla kuumetta mun pyllystä. Hyvä vaimo tai -tyttöystävä niinku hoitaa kotiin tällaset jutut :) jos tietää että poikaystävänsä tai miehensä nauttii tällasista. Ainakin mun mielestä naisen tekemä kuumeen mittaus pojan/miehen pyllystä on ihanan seksikästä

    • jukkis-67

      Naisellinen nainen pissat tai kakat pikkareissa, nahka- tai farkkuminihameeseen, tiukkaan toppiin, ja korkokenkiin pukeutuneena shoppailemassa kanssani kaupungin vilinässä.

      Shoppailun jälkeen hänen kanssaan hotelliin nussimaan (pesun kautta jos oli kakat housuissa shoppaillessa, jos vaan pissat, suoraan sänkyyn).

      Ei siis mitään ulosteilla sotkemista eikä miehen ulosteita ollenkaan.

      Tällaista unelmaa tuskin koskaan saa toteutettua, koska naisen pitäisi haluta sitä myös itse ja kiihottua siitä, mutta kun tällaista naista ei taida olla muualla kun mun mielikuvitusleikeissä ja unelmissa.

    • Nainen22v

      Asuna pelkät bootcut farkut ja sellanen lätsämäinen pikkulippainen lakki... Toinen on lolita-asut tyyliin japani. Nämä molemmat siis itsellä. Miehellä herrasmiehen puku tai sitte ei mitään ;)

      • naisten1

        punaisiksi lakattujen kynsien näkyminen avokärkisistä kengistä sukkahousujen kärkivahvikkeen peittämänä kuolasin koulussa alaasteella opettajaltani näkyvät ihanat kynnet niitten päälle kun pääsee runkkaamaan ja levittää lastin niihin wau


    • onneks on tänä talve

      nainen istuu naamalle
      naisella villaset sukat säärystimet hame jne
      naisella hame
      naisella stayupit
      naisella pieneet sortsit
      naisella pyllyn muodot näkyy housuista
      sihteerivaatteet
      babydollit
      pitkä palmikko ts hevosenhäntä vielä nois villavaatteissa

    • tahtoo kans

      Kundit sukkasillaan ulkona. Kerran puistossa istuessa katoin ohikulkevaa kivannäköstä kundia, jolla valkoset sukat vilkku kivasti kävellessä, kundi käveli vähän matkan päähän kavereittensa luo ja potkas kengät pois. Ei voinu muuta kun tuijottaa, kun valitettavan harvoin pääsee mitään sellasta näkeen :D

    • Komea haba

      Täytyy myönttää, että selkäpiissä kihelmöi, kun riskin näköinen mies käärii hihojaan ja hauiksen kohdalla pullistelee komeasti. Enkä minä paikallani pysy, vaan on pakko lähteä liikkeelle. Lopulta minä luovun aika helposti vastarinnasta, siitä ei vain tule mitään, kun toinen karhun voimin riistää minulta housuja jalasta. Siinä vaiheessa minä laukean. Mutta kaveri saa minut piiskata koska se tykkää siitä.

    • pimpulapampula1

      pyykkipojat.

      Kiihotun suunnattomasti siitä kun laitan tai minulle laitetaan häpyhuulet täyteen pyykkipoikia, sekä nänneihin, ja painella dildolla kosteaan pilluuni samalla kun hyvailen klitorista.

      Ainakin tämän hetkinen fetissi.

      olen nainen 22.

    • Olisi tosi kiihottavaa laittaa sinuun pyykkipoikia ja työtää geishakuulat pilluusi. Sitten itse pukisin sukkanauhaliivin ja sukat ja silloin olisi mahtavaa rakastella
      Sirpacd

    • Vaatteet päällä ruualla ja mudalla sotkeminen, pissaleikit, haalarit naisen päällä (mm. farkkuhaalarit, työhaalarit, toppahaalarit, jumpsuit), ratsastushousut sukat, emo look naiset (mut vaan yks huulikoru, nenäkoru, napakoru, kulmakoru ja enintään 1 pieni tatuointi)

    • fetissi_

      Pissaleikit

      Jos vain on aikaa niin rakastelumme alkaa aina nykyisin samalla tavalla. Itse istun suihkun lattialle ja vaimoni asettuu haarat avoinna ylleni ja lorottelee koko rakollisen päälleni, rintakehälle, kasvoille ja suuhun. Sytyn tästä aivan mielettömästi. Sitten vain pesun kautta makkariin ja jo alkaa kiihkeä nainti.

      Mies 25v.

      • PeeloverC

        Joo, toi on ihanaa, mun ystävättäreni tekee mulle samoin, mut ottaa multa myös pissat suuhun ja päälle. Mun ystävättäreni saa myös mielettömiä orkkkuja, kun nuolen hänen pissaavaa pimppiä sormet sisällä pillussa.


    • nammmm

      Olen nainen 24v.
      Mun fetissejä on miehen naamalla istuminen, se vaan on niin v*tun parasta ja siinä saa just hyvin painetta oikeeseen paikkaan ku tiukasti istuu ja hellästi ratsastaa siinä.

      Alistetuksi tuleminen. Siinä määrin, että vahva mies nappaa mut syliinsä, repii multa vaatteet päältä ja ottaa mut - no questions asked! Se ois kivaa. Samoin auton kuumalla konepellillä olis herkkuu naida, jossain syrjäsellä paikalla luonnon keskellä mutta niin että olis olemassa pieni kiihottava mahdollisuus tulla nähdyksi.

      Tykkään myös kiusoitella ja härnätä poikia, tyyliin et paljastan ettei mulla oo hameen alla pikkuhousuja. Ja nähä kuin punaseks äijä menee ja miten housuis alkaa pullottaa :) Nam!

      Kirjotan lisää ku tulee mieleen!

      • K02

        Naisena minun fetissini on hai-saappailla potkiminen. Kyllähän minä olen sitä tehnytkin, mutta voisin tehdä sitä lisää. Se on jotenkin kiihottavaa, kun se saappaan kärki iskeytyy miehen munille. Ja ne miehen munat olisi kiva polkea haitsuilla ihan pehmeäksi. Autolla ajaessa minä kyllä niitä käytän. Siinä saa sitten polkea ihan kunnolla.


    • Munfet

      Yksi on sellainen että rakastan kaluani, siis tunnen syvää rakkautta siihen. Makaan juuri sohvalla alastomana ja katselin tv:tä ja katselin ympärileikattua kaluani joka lepäsi reidelläni, terskan muodot ja sen alapinta näyttävät niin ihanalta, esinahkaa ei ole, on vaan leikkauksesta kertova arpi joka kiertää kalun ympäri. Terska ei saa peittävää suojaa miltään vaan on paljaana ja kokonaan esillä, kultainen prinssi-albert-rengas koristaa terskaa ja kaluni on niin kaunis. Näen usein nettivideoissa jonkun oikein kauniin kalun ja tunnen silloin syvää rakkautta sitä kohtaan, sanon kalulle: "voi sinua rakas" :), ei ole mitään ihanampaa kuin kaunis kalu, sitä katselisi loputtomiin ja paljon toki niitä katselenkin, rakastan kaluja :) Rakastan tietysti naistakin ja hänen vartalonsa suloja ja sitä kaikkea miten noiden sulojen kanssa voi nauttia ja sillon tuntuu kuinka "elämä on laiffii" :)

    • Tyttöpoikanen

      Minulla on sellainen, kun äitini pukee ja meikkaa minut tytöksi ja saan hänen edessään runkata kunnolla

    • Hän tulee lähelle, viereen, ja tönäsee mut sängylle selälleen. Alkaa nylonvarpaillaan hieroa mun sukkiskullia. Hetken päästä hilaa perseensä lähemmäks ja päästää lämpimän kusikaaren jaloilleen ja mun kyrvälle, hieroo viel vähän ja nousee ylemmäs tuo märät, turpeat häpyhuulensa mun nuoltavaks. Ja sillon se vieressä seissyt ja runkkaillut crossdresseri tulee, repii mun sukkahousut, työntyy mun perseeseen ja antaa mun eturauhaselle sellasta kyytiä, ettei ikinä.

    • Muisti kortti piilos

      Minä harrastan pitkiä runkkusesioita joita kuvaan videokameralla, kiihotun niiden katselusta. yksi kiihotava pätkä on kun riisuin metsässä itseni alasti ja runkkasin lennätin lastin puun kylkeen.

    • digudigu

      Tällähetkellä että saisi panna naimisissa olevaa naista.Kielletynhedelmän makua kun saisi paukuttaa rouvaa jolla on pari sormusta nimettömässä

      • Sormukset

        Onko se kiellettyä :)


      • digudigu
        Sormukset kirjoitti:

        Onko se kiellettyä :)

        Joidenkin mielestä kuulemma :D


    • timo_36

      Naisten varpaat

    • cjokke

      Minua kiihottaa nahkaiset tiukat ohutta nahkaa olevat voimistelutossut nyt jalassa mustat ....

    • Janne K.
    • Kontiorunkkari

      Moi! Minulla on fetissinä Kontio-kumisaappaat ja kuravaatteet sekä vaipat. Näissä varusteissa käyn lenkillä kuraisissa paikoissa ja ryömin mudassa ja hinkkaan itseäni puunrunkoja vasten ym. Kotioloissa runkkailen ja nuoleskelen Kontioitani.
      Kontioita voi runkata monella eri tavalla, lopuksi nuolen spermat pois saappaan varsilta.

    • janus

      Kiihottas saada nuolla nuorta tyttöä jolla on ihanat puuvilla pikkuhousut yllään...ihanaa saada nuolla niitä koko haarapala ja reunat ja kaikkiMailaa jos haluut lähettää mulle pikkuhousus..

      [email protected]

      • janus

    • kaikki mitkä

      liittyy sääriin,varpaisiin aah'

    • prinssiA

      Genitaali lävistykset.

    • vaimollananikin

      nainen sukkahoususillaan suihkussa voihan.. et kiihottaa kattoo märkien sukkahousujen läpi näkyvää karvakolmiota"oon kyltymätön niitten katteluun kiihottaakseni itteni orgasmin äärirajoille

    • nainen!!

      sukkahoususillaan suihkussa aah' sitä märkien housujen läpi näkyvää karvakolmiota en saa silmiäni irti siitä"terskani halkeaa"

    • naiset

      sukkahoususillaan siinä sitä fetissiä wau ihanata!!

    • m 19.

      Tosi tiukat farkut - ei mitään arvailujen varaan.

    • b-82

      Olen 31-vuotias mies ja tykkään naisista, joilla on yllään jakkupuku, liivi ja kauluspaita, kuten seuraavan linkin kuvassa oleva nainen:
      http://www.gettyimages.fi/detail/photo/portrait-of-a-businesswoman-standing-with-two-royalty-free-image/56473232

      Ne harvat kerrat, kun näen naisen pitävän jakun alla liiviä, haluaisin nähdä hänen paljastavan liivinsä kiiltävän satiiniselän, nauhat ja soljen:
      http://www.gettyimages.fi/detail/photo/side-profile-of-a-businesswoman-sitting-on-a-couch-royalty-free-image/56568269
      Minun tekisi niin mieli tunnustella naisen liivin satiinia ja leikkiä sen nauhoilla ja soljella.

      Kunpa minulla olisi tyttöystävä tai vaimo, joka pukeutuisi noin seksikkään tyylikkäästi.

    • rippuuroikkuu...

      Isot kivekset - ns. vitjamunat.

    • Olen homomies 30 v.

      Itselläni on spermafetissi. En tiedä mistä se juontaa juurensa mutta jo pienenä maistelin omaa spermaa.

      Minulla on jokin pakkomielle saada spermaa sisääni, erityisesti anaaliin mutta myös suuhun. Fantasioin siitä että ympärillä olisi miehiä runkkaamassa tai minä runkkaamassa heitä ja he laukeaisivat suuhuni ja päälleni.

      Lisäksi on fantasiana tulla ryhmänaiduksi ja kaikkien lastit sisääni...Lopuksi tuntisi kuinka kaikki valuu ulos reisiä pitkin

      Onko muita joilla on vastaavanlaisia fetissejä?

      • ootsä

        kenties homo vaikuttas siltä"hoitoon"


      • Terävin kynä?
        ootsä kirjoitti:

        kenties homo vaikuttas siltä"hoitoon"

        Ihan itsekö päättelit niin?


    • nautintoa.

      pitkästyttävistä rekkamatkoista saa todella nautinnolisia ja kiihottavia kun pukeudun korsettiin, sukkahousuihin ja minihameeseen. vielä ajon aikana haistelen vaimon tuoksuvia pikkareita.. aah! ja vibra täryyttää kyrpää ajon aikana ja sammutan vibran jos orgasmi meinaa tulla. sitten lopulta annan orgasmin tulla, ja aah.. nautin silmät kiinni tuosta ihanasta tunteesta!

    • open toe

      Hikiseksi pidetyt sukkahousut. Niitä on kiihottavaa haistella ja maistella. Samoin naisten hikisiä kenkiä. Vaimo tietää fetissini ja järjestää "aihioita" runkkuhetkiin. Joskus työmaalla tulee nuuskittua naispuolisten työkavereiden kenkiä, ja siitä tietenkin seuraa työmaarunkkausta.

    • Mun fetish on kumi ja pvc asut. Etenkin kiiltävä ihonmyötäinen kumi näyttää kiihottavalta ja tuntuu hienolta. Olo on jotenkin alaston mutta silti vaatteiden verhoama. Kumi tuntuu kuin toiselta iholta.

    • fetissini

      muodostui aivan vahingossa vaimoni ollessa suihkussa sukkahousut jalassa jonka jälkeen v,,, säärien nuoleminen sukkahousujen päältä lopuksi riisutaan sit paljasta voihan vidsit kun tätä kirjoitettaessani alkaa stondaa niin....."vaimo nyt suihkuun" aah'"

    • vaimon

      nähden runkkaamista mitä erilaisimmista asennoista vaimoni ottaa lastin suihin mä samalla hiplaan klittaa samalla kun mälli lentää vaimon kurkkuun saamme järisyttävän yhtäaikaisen orgasmin"kiihottavaa"

    • naisten

      kauniiksi laitettujen varpaiden imeminen"oletteko panneet merkille et nainenkin kiihottuu siitä suunnattomasti antaen todisteen siit varpaiden voimakkailla kipristelyillä suussa sekä olemalla melkoisen"äänekäs""

    • naisten

      sukkahousujen haarakiilan imeminen,haistelu

    • 14+2

      POsliini nainen pantavana jalassaan uudet punaiset kontiot, jotka on nostettu minun olkapäille. Punaiset kumpparit tuoksuvat hyvälle ja nainen saa varmasti taattua kyytiä.

    • Punaiset kynnet

      Kiitos Ritalle hienosta fetissikirjoituksesta. Olemme myös aviopari ja harrastamme lääkärileikkejä. Tun-tuu kivan riettaalta kun mieheni avaa pilluni ja peräaukkoni speculoilla sekä tutkii niitä. Peräruiskeet ovat ihania, pyllistysasennossa kuvittelen oikean miesgynekologin antavan sen minulle, tunteet ovat kivan riettaita ja naimme leikkien jälkeen estottomasti. Pimpin karvattomuus lisää kiihoittavuutta. Mieheni pitää myös punaisista varpaankynsistäni ja haluaa aina joskus että runkkaan hänen spermansa niille.

    • Vanhemmat miehet

      Mökillä oli kimmakaverin setä mikä oli aika hyvännäköinen mies viiskyt tai kuuskyt v?. Saunaan tuli yllättäen pullon kanssa ja nuna seisoen. Siinä juotiin ja halus pestä selän, paino samalla kullisa jalkojen väliin kokonaan ettää iso tuntu. ei lopettanut ennenkuin tuli. Sinä kesänä oltiin varmaan 50 kertaa jossain naimassa.Hävettää kun olin 17v ja en kertonut kellekkään.

      • naisen saa

        itkemään,valittamaan nautinnosta


    • IhanaHankaus M35
    • jeff47

      Olen 48-vuotias naimisissa oleva mies ja haluaisin tulla sidotuksi ja naiduksi vähintään kolmen, vanhemman miehen puolesta. Molempiin reikiin, useamman kerran ja lopuksi kusisivat päälleni ja suuhuni....

    • 29v. nainen oon.
      fantasiani on se, että mies alistaisi minut. Ei antaisi minulle vaihtoehtoja, vaan ottaisi mitä haluaisi.

    • Mun fetissi on nähdä naisten pissaamista julkisilla paikoilla. Sellaista voi joskus päässä näkemään kaupungilla viikonloppuisin tai festareiden yhteydessä. Todella kiinnostavaa :) M30

    • Mun fetissi on, ja oon saanut siitä nauttiakin, kun nainen kävelee mun päällä korkokengillä. Nuolen myös kengät ja varpaat. Kyrvän tallominen kuuluu asiaan ja lopuksi golden shower. Voiko mies muuta pyytää?

    • Sadisti

      Itkevä nainen on aika kiva. Kivun näkeminen ja kuuleminen on myös hauskaa.

    • naiset!

      sukkahoususillaan

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1083
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    6. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    7. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      744
    8. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      740
    9. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    10. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      714
    Aihe