Naruto, missä järjestyksessä?

Hyperio

Minä en paljoa näistä asioista tiedä mutta missä järjestyksessä nämä sarjat ja elokuvat menevät? Elokuvia on vissiin monia. Ja oliko niitä sarjojakin useampia? Missä vaiheessa minä sitten niitä alan katsoa? :'D Anteeksi jos en osannut asiaa tarpeeksi selittää ja kysyin tämän liian monimutkaisesti mutta kiitos jo valmiiksi avusta :)

3

2170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entiedähuonopäivä

Miksiköhän mun edellinen viesti on poistettu "sääntöjen vastaisena"? Sitä tuli kirjoitettua sellaiset kivat puolisen tuntia, no lyhyesti-
      Ensin alkuperäinen sarja sitten ne elokuvat
      Sitten shippuden sarja ja sen jälkeen sen elokuvat ja sitten boguta elokuva ja sen jälkeen se sarja. OVAt ja spesiaalit sen jälkeen tai osa myös jo shippudenin jälkeen. En jaksa kirjoittaa taas kaikki uudestaan kun niitä on valtavsti enkä tiedä jos sekin sitten poistetaan, mutta jotenkin noin.

• edellinenkommentoija

Vielä korjaus. Mielestäni ajallisesti tuo Boguta elokuva kai sijouttuu enemmän johonkin sarjan jaksojen 15-20 välille enemmänkin mutta monet vain järjetystä kysyttäessä sanovat (ainakin minulle) että elokuva tulee ensin. Mutta ihan miten haluat, en ole itse kovin suuri naruto fani, joten jos joku tietää tarkemmin niin voi korjata.

• erikommentoija

Komppaan ylläolevaa: sarjat tässä järjestyksessä: ensin "Naruto", sitten "Naruto Shippuden". Sitten Boruto
      Ylläolevan kommentin "Boguta" on kuitenkin oikealta nimeltään "Boruto". Siitä on elokuva ja sarja, mutta aikajärjestyksessä sarja alkaa ennen elokuvaa. Sarja ei ole edistynyt niin pitkälle, että olisi vielä käsitellyt samaa aikaa kuin elokuva. Mutta ei se haittaa katsomista, kun elokuvakin tuli ennen sarjan alkua. Nuo elokuvat ovat muutenkin hyvin vähän kytköksessä sarjaan juonen kannalta, niin ei niitä tarvitse ajoittaa erityisemmin, katsot vain sarjan jälkeen.
      Jos kaipaat tarkempia tietoja siitä, mihin aikaan elokuvat sijoittuvat, googlaa vaikka "Naruto chronological watching order" tms.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3794
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3189
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2395
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2159
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      22
      2000
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      28
      1656
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1631
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1520
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1473
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1424
    Aihe