Naruto, missä järjestyksessä?

Hyperio

Minä en paljoa näistä asioista tiedä mutta missä järjestyksessä nämä sarjat ja elokuvat menevät? Elokuvia on vissiin monia. Ja oliko niitä sarjojakin useampia? Missä vaiheessa minä sitten niitä alan katsoa? :'D Anteeksi jos en osannut asiaa tarpeeksi selittää ja kysyin tämän liian monimutkaisesti mutta kiitos jo valmiiksi avusta :)

3

1939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entiedähuonopäivä

      Miksiköhän mun edellinen viesti on poistettu "sääntöjen vastaisena"? Sitä tuli kirjoitettua sellaiset kivat puolisen tuntia, no lyhyesti-
      Ensin alkuperäinen sarja sitten ne elokuvat
      Sitten shippuden sarja ja sen jälkeen sen elokuvat ja sitten boguta elokuva ja sen jälkeen se sarja. OVAt ja spesiaalit sen jälkeen tai osa myös jo shippudenin jälkeen. En jaksa kirjoittaa taas kaikki uudestaan kun niitä on valtavsti enkä tiedä jos sekin sitten poistetaan, mutta jotenkin noin.

      • edellinenkommentoija

        Vielä korjaus. Mielestäni ajallisesti tuo Boguta elokuva kai sijouttuu enemmän johonkin sarjan jaksojen 15-20 välille enemmänkin mutta monet vain järjetystä kysyttäessä sanovat (ainakin minulle) että elokuva tulee ensin. Mutta ihan miten haluat, en ole itse kovin suuri naruto fani, joten jos joku tietää tarkemmin niin voi korjata.


    • erikommentoija

      Komppaan ylläolevaa: sarjat tässä järjestyksessä: ensin "Naruto", sitten "Naruto Shippuden". Sitten Boruto
      Ylläolevan kommentin "Boguta" on kuitenkin oikealta nimeltään "Boruto". Siitä on elokuva ja sarja, mutta aikajärjestyksessä sarja alkaa ennen elokuvaa. Sarja ei ole edistynyt niin pitkälle, että olisi vielä käsitellyt samaa aikaa kuin elokuva. Mutta ei se haittaa katsomista, kun elokuvakin tuli ennen sarjan alkua. Nuo elokuvat ovat muutenkin hyvin vähän kytköksessä sarjaan juonen kannalta, niin ei niitä tarvitse ajoittaa erityisemmin, katsot vain sarjan jälkeen.
      Jos kaipaat tarkempia tietoja siitä, mihin aikaan elokuvat sijoittuvat, googlaa vaikka "Naruto chronological watching order" tms.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe