sokeri arvot

ihmeissäniolen

Minulla diabetes 2 kun sokeri laskee alle 6 tulee jo huimaava ja huono olo vaikka arvon pitäisi silloin olla hyvä!Mistä tämä voi johtua onko kellään samanlaista.En nyt saa lääkäriin yhteyttä siksi kyselen täältä.Voisiko joku ystävällinen vastata pian.

17

1955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyrypainaamaata

      Tuskinpa on. Ilmatkin ovat vaihdelleet. Pyry hellitti.

      • snowman_hml

        Johan sitä tulikin. Sokeri lumihommien jälkeen 5.2.


      • ihmeissäniolen

        Kiitos vaan pyrypainaamaata erittäin asiallisesta vastauksesta .Varmasti olet tosi nokkela omasta mielestäsi !


      • Nokkeluusonarvo

        Eläinlääkäri mieheni on useasti sanonut samaa. Käytän hänenkin mielestään sanoja nokkelasti ja monipuolisesti.


      • dibinssivaan

        Vai oikein eläinlääkäri on mies. Minä ihan vaan tavallinen insinööri nainen, luettuani kirjoituksesi pidin sitä tökerönä ja loukkaavana keskustelun aloittajaa kohtaan en huomannut niitä nokkeluuksia ja monipuolisuutta. Mutta huumorin taju on moninainen eri ihmisillä.


      • Disohlaa
        dibinssivaan kirjoitti:

        Vai oikein eläinlääkäri on mies. Minä ihan vaan tavallinen insinööri nainen, luettuani kirjoituksesi pidin sitä tökerönä ja loukkaavana keskustelun aloittajaa kohtaan en huomannut niitä nokkeluuksia ja monipuolisuutta. Mutta huumorin taju on moninainen eri ihmisillä.

        Dipl.ins. Huumorintaju on yhdyssana. Ryhdistäydy kielioppisi suhteen.


      • ihmeissäniolen

        Ensimmäisen ja taatusti nyt viimeisen kerran kirjoitan tälle palstalle. Kysymys oli ehkä tyhmä mutta minulle silloin tärkeä.Oletteko te kaikki oikeesti aikuisia vai mikä syy tehdä pilkkaa toisten sairaudesta? Ja sitten nää tittelit oikein kirjoitukset ym.Ainoa järkevä ja myös ihmettelevä oli tämä dib.ins.(nimimerkki?)mielestäni tällä palstalla keskustelun piti koskea diabetesta? Ei lumitöitä eikä nokkelia sanailuita vaikka kuinka mies olisi eläinlääkäri!!! Tänään olin Diabeteshoitajan luona sain selvyyden mieltäni vaivaamasta asiasta.Kerroin kokemukseni tästä palstasta asiattomana piti hänkin näitä"nokkeluuksia" Kiitos pahasta mielestä ja kohdaltani PISTE.Tälle palstalle!


      • Hyväole

        Ole hyvä


      • Älähän_vielä_luovuta
        ihmeissäniolen kirjoitti:

        Ensimmäisen ja taatusti nyt viimeisen kerran kirjoitan tälle palstalle. Kysymys oli ehkä tyhmä mutta minulle silloin tärkeä.Oletteko te kaikki oikeesti aikuisia vai mikä syy tehdä pilkkaa toisten sairaudesta? Ja sitten nää tittelit oikein kirjoitukset ym.Ainoa järkevä ja myös ihmettelevä oli tämä dib.ins.(nimimerkki?)mielestäni tällä palstalla keskustelun piti koskea diabetesta? Ei lumitöitä eikä nokkelia sanailuita vaikka kuinka mies olisi eläinlääkäri!!! Tänään olin Diabeteshoitajan luona sain selvyyden mieltäni vaivaamasta asiasta.Kerroin kokemukseni tästä palstasta asiattomana piti hänkin näitä"nokkeluuksia" Kiitos pahasta mielestä ja kohdaltani PISTE.Tälle palstalle!

        Et ehkä ole käynyt kovin paljon tällaisilla nettikeskustelupalstoilla. Tuollainen keskustelun luistaminen asian viereen on hyvin tyypillistä ajoittain. Tarvittaisiin hyvin tiukkaa moderointia joka poistaisi myös ketjun asiaan liittymättömät viestit. Täällä sellaista moderointia ei ole, viestejä poistetaan vain ilmiantojen perusteella ja silloinkin viestin pitää olla räikeästi sääntöjen vastainen. Aiheesta poikkeaminen ei anna aihetta viestin poistoon jos kielenkäyttö on edes jokseenkin siistiä.

        Tuollaiset vastaukset jotka sait heti ensimmäiseksi aloitusviestiisi, voit jättää omaan arvoonsa. Hyvä että sait vastauksen diabeteshoitajaltasi. Joskus täältäkin voi saada asiallisia vastauksia, mutta pitää vain hypätä yli nuo asiattomat viestit.

        Kirjoitustapasi olisi ehkä herättänyt vielä enemmänkin huomiota, mutta luulen että olet kirjoittanut viestit huonosti toimivalla puhelimen tekstieditorilla kun välimerkkien perään ei ole tullut oikeinkirjoituksen mukaisia välilyöntejä.


      • Omituinenhöpöttäjä
        Älähän_vielä_luovuta kirjoitti:

        Et ehkä ole käynyt kovin paljon tällaisilla nettikeskustelupalstoilla. Tuollainen keskustelun luistaminen asian viereen on hyvin tyypillistä ajoittain. Tarvittaisiin hyvin tiukkaa moderointia joka poistaisi myös ketjun asiaan liittymättömät viestit. Täällä sellaista moderointia ei ole, viestejä poistetaan vain ilmiantojen perusteella ja silloinkin viestin pitää olla räikeästi sääntöjen vastainen. Aiheesta poikkeaminen ei anna aihetta viestin poistoon jos kielenkäyttö on edes jokseenkin siistiä.

        Tuollaiset vastaukset jotka sait heti ensimmäiseksi aloitusviestiisi, voit jättää omaan arvoonsa. Hyvä että sait vastauksen diabeteshoitajaltasi. Joskus täältäkin voi saada asiallisia vastauksia, mutta pitää vain hypätä yli nuo asiattomat viestit.

        Kirjoitustapasi olisi ehkä herättänyt vielä enemmänkin huomiota, mutta luulen että olet kirjoittanut viestit huonosti toimivalla puhelimen tekstieditorilla kun välimerkkien perään ei ole tullut oikeinkirjoituksen mukaisia välilyöntejä.

        Lyhennä viestejäsi. Puuduttavaa diipa daapaa.


      • Älähän_vielä_luovuta
        Omituinenhöpöttäjä kirjoitti:

        Lyhennä viestejäsi. Puuduttavaa diipa daapaa.

        Ei ole pakko lukea jos on niin huono lukutaito ettei jaksa lukea paria riviä enempää.


      • Kieliope
        Disohlaa kirjoitti:

        Dipl.ins. Huumorintaju on yhdyssana. Ryhdistäydy kielioppisi suhteen.

        Huumorin taju voidaan kirjoittaa myös erikseen. Kuten suomenkieli ja suomen kieli.


    • veoijo98378974

      Normaaliarvo on paastoarvo 4-6. Sitten siinä välillä on tosiheitteleviä jos noudattaa Diabetesliiton satukirjaa ravinnosta.

      Alittajan sokeriarvolla ei tarvitse olla mitään tekemistä diabeteksen kanssa.

      • Satuile_sinä_vaan

        Juu-ei-vaarinhousut. Viestissäsi ei ollut mitään järkeä aloittajan kysymykseen.


    • hyvät-neuvot

      Verensokeri tulee pysyä tietyssä raja-arvoissa, muuten tosiaankin alkaa heikottaa.
      Jos on diabetes,: pitääkseen veren sokerin oikeissa arvoissa, niin siihen auttaa, joko lääkkeet tai terveellisempi tapa on vähentää hiilihydraatit (sokerit) mahdollisimman minimiin.

      • Ajattelisit_vähän

        Jopas oli hyviä neuvoja! Aloittajalla ei ollut korkeita verensokereita vaan aivan normaalit ja silti tuli huono olo kun laski kuuteen. Nuo antamasi "hyvät neuvot" laskisi verensokereita lisää ja huono olo tulisi vielä voimakkaammin.


    • Ihmeissäniolen

      Kiitos vaan hyvät-neuvot erittäin asiallisesta vastauksesta. Varmasti olet tosi nokkela omasta mielestäsi !

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe