Olen aina haaveillut että löytäisin lihottaja naisen (Female feeder) Tai sellaisen naisen joka tykkää jo valmiiksi lihavista miehistä.
Kyseessä siis nainen joka tykkää lihavastia miehestä, siitä kun miehen maha kasvaa isoksi pyöreäksi ja painavaksi. Kuinka miehelle kasvaa isot pyöreät tissit lihomisen takia.
Nainen kannustaisi miestä syömään koko ajan entistä enemmän, seuraisi painon nousua puntarilla ja mittaisi mahan kasvua. Nainen myös kommentoisi kuinka miehen keho on paisunut, pitäisi päiväkirjaa ja ottaisi valokuvia.
Nainen voisi toimia salaa niin että vaihtaa miehen vaatteet isompiin kokoihin, lihottaa miestä pikkuhiljaa tai sitten tehdä miehelle selväksi että lihominen on ainoa vaihtoehto tässä suhteessa.
Mikäli mies on ahtanut mahan täyteen tai lihonut oikein kunnolla niin nainen palkitsisi miehen seksillä.
Nainen voisi syöttää myös miestä käsin samalla kun hyväilee kasvavaa masua.
Nainen kiihottuisi siitä kun miehen keho paisuu isommaksi, mies muuttuu laiskemmaksi ja kunto huononee.
En ole ikinä törmännyt lihottaja naiseen tai sellaiseen naiseen joka tykkää lihavasta miehestä.
Lihottaja nainen/lihavista miehistä pitävä nainen
11
1108
Vastaukset
- Miksi-taas-uusi
Olisit jatkanut noihin vanhoihin ketjuihin. Nyt koetat keksiä pyörää uudelleen. Se vanha pyörä on täysin onnistunut.
- Kulttuurin.kääntöpuoli
Jos rakastat ruokaa ja olet jo valmiiksi ylipainoinen, ymmärrän hyvin, miksi unelmoit tuollaisesta. Muistathan kuitenkin, että se johtaisi sinut lopulta liikuntakyvyttömäksi vuodepotilaaksi ja kuolemaan.
- yäk
Kukaan valmiiksi ylipainonen ole , syömällä ja laiskottelemalla ittes olet pilalle pistänyt, hirveen näkösiä tommoset hylkeet, varmaan lisäksi violetti tukka , hyi saatana
- Janne.zex
Entäs jos ois sukupuolet toisinpäin. Mä tahtoisin just noin lihotella naista. Paitsi että kunto ei vois huonontua. Ois vaan niin kiihottavaa hyväillä niitä uhkeita lihavia muotoja. Onhan noita jo valmiiksikinlihavia naisia tuolla liikkeellä.
Todella kiihottavaa on katella uhkeita reisiä, peppuja, masuja.- OutoUkmHki
Mun 40 vaimolla on pullea vatsa,muhkeat ulkonevat pakarat... ja itse ilmeisen outo? 53v ukm,kun haaveilen tutustumisesta vanhempaan myös muodoista pitävään paksuvarust. Hesalaiseen sinkkumieheen,ja jos juttuun tullaan ja kemiat toimii,tutustuttaa myös vaimoonikin,kyläillessämme miehen luona ujonkainolle vaimollekkin pikkuhiljaa selviäisi miehen mieltymys häneen ja hänen muotoihinsa... miehestä ja hänen hienovaraisuudestaan ja tahdikkuudestaan sitten olisi kiinni,kuinka pitkälle tuttavuus etenisi... hierontataito ja sauna
- OutoukmHki
OutoUkmHki kirjoitti:
Mun 40 vaimolla on pullea vatsa,muhkeat ulkonevat pakarat... ja itse ilmeisen outo? 53v ukm,kun haaveilen tutustumisesta vanhempaan myös muodoista pitävään paksuvarust. Hesalaiseen sinkkumieheen,ja jos juttuun tullaan ja kemiat toimii,tutustuttaa myös vaimoonikin,kyläillessämme miehen luona ujonkainolle vaimollekkin pikkuhiljaa selviäisi miehen mieltymys häneen ja hänen muotoihinsa... miehestä ja hänen hienovaraisuudestaan ja tahdikkuudestaan sitten olisi kiinni,kuinka pitkälle tuttavuus etenisi... hierontataito ja sauna
Vai eikö vanhempia pullea nainen innosta...?
- BBWLover
OutoUkmHki kirjoitti:
Oukei! Olisin melkein voinut kirjoittaa tämän itse... minunkin rouvani on uhkea ja muhkea.. ja toiveissa onkin Löytää vanhempi herrasmies yhteisiin leikkeihin.. En malta edes odottaa, että näen vieraan kädet vaimon rinnoilla, vartalolla. Eli et sinä meitä muita oudompi ole.. samanlainen pervo vaan.
- OutoukmHki
BBWLover kirjoitti:
Oukei! Olisin melkein voinut kirjoittaa tämän itse... minunkin rouvani on uhkea ja muhkea.. ja toiveissa onkin Löytää vanhempi herrasmies yhteisiin leikkeihin.. En malta edes odottaa, että näen vieraan kädet vaimon rinnoilla, vartalolla. Eli et sinä meitä muita oudompi ole.. samanlainen pervo vaan.
Kiva kuulla ; ). Löytyisi vaan sellainen aiheesta kiinnostunut 'setä',jolle voisin esitellä ideani ja sitten vaimonkin...
BBWLover kirjoitti:
BBw lover mistä päin olette, kirjoittele spostia nimimerkin mukaisesti tällä sivustolla.
Edelleen hakusassa kyseinen nainen. Minua ei myöskään haittaisi vaikka nainen pyöristyisi parisuhteessa tai olisi entisestään pyöreä, muhku.
Vieläkin etsin lihottaja naista itselleni, laita viestiä mikäli olet kiinnostunut :)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372425Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell982156Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761341