Voi, se on helppoa!
Tässä pojat antavat ymmerrettävällä kielellä käytännön ohjeet:
https://www.youtube.com/watch?v=eAL6TWx0dyM
Kuinka pullukka naimisiin Turkissa?
8
534
Vastaukset
- PumpanTulppa
Kevään tullen pullukat alkavat varailemaan Alanyan- matkojaan ja yllä olevat ohjeet tulevat tarpeeseen.
On tosin vahinko ettei tuossa ole tekstitystä suomeksi koska pullukat eivät muuta puhu.- Anorektik
Ei saisi olla kateellinen vaikka olisi vähän pullukka ,ei muutakuin passi anomus vetämään ja reissuun niin kuin muutkin.
Matkustelu on tänäpäivänä helppoa ja edullista ja tylsäähän se on sieltä kotoa muita ohjeistaa.
- PimpanTumppi
Tässä pullukoille vielä ruokailuohjeita koska heidän pukeutumistyylinsä tulee muuttumaan siellä Turkissa:
https://www.youtube.com/watch?v=b5UOkxR_oRg - TompanHomppa
On taas tullut aika pitkäksi, kun yksin keskustelu maittaa noin hyvin.
- Paskamaa
Totta se on paikalliset tai landemuslimit itäturkista etsivät vain jotain hölmöä lihavaaä ja vanhempaa näistä, jotta pääsisivät esim Suomeen. Kun oleskelulupa saatu, ero otetaan ja nuori mimmi tilalle. Nää on niin nähty.
- Lepolassek
Älä ole noin kateellinen vaan hommaa itsellesi passi ja lähde paikan päälle tutustumaan paremmin tilanteeseen ei sitä matkustamista pidä pelätä.
Turha sitä kotona on yksin ruikuttaa ,. - Nuc3riuncrnck
Olen ollut tässä paskamaassa 24v, joten touhu on niin nähty.. teen duunii Turkissa. Ihan sama kaava joka kesä, eti nainen, mee naimisiin, tee lapsi, pääset skandeihin ja enkkuihi ja ero päälle, kun oleskelulupa tullut.Tosin jätkät yllättyy kyllä, koska he ovatkin aikalailla alinta paskaa suomes ja muualla asuessaan. Lyhytjalkaisia tumppeja geelitukassaan. Jepulis.
- Rxezezrzr
Sehän olisikin hyvä, jos nuo pullukat ja muut luuserit menisivät ja jäisivät sinne Turkkiin, mutta muutaman kuukauden kuluttua siitä pariutumisesta se pullukka miehineen tulee Suomeen ja jää tänne. Se juontajablondikin sanoi jäävänsä miehineen Turkkiin, mutta täällä nyt ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984