Vw:n myynti laski viime vuonna 3,4 % ja nyt 2,0 %

MyyntiLaskee

Volkswagenin myyni laskee Suomessa koko ajan, vaikka autojen myynti on ollut nousussa. Esim Toyotan myynti nousi viime vuonna 16% ja nyt tammikuussa 28,8 %.

11

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmemiiljoonaa

      Haittaakse aloittajaa? Kun on noinkin huolissaan? Onhan se hyvä , kun informoit meitä kolmea miljoonaa seuraajaa, jos me ostaisimme vaikka volkkarin, kun se muka on noin alakynteen jäänyt.
      Tasoitetaan tilanne. Kiitos infosta.

    • kohdentaminenOntuu

      Kyllä jollain reppanalla on elämä kateissa kun pitää viikosta toiseen seurata perusautojen myyntimääriä ja provoilla siitä päivittäin?
      Aktiivimalli pitäisi kohdistaa juuri tuollaisiin tyyppeihin jotka kaiket päivät notkuvat netissä ja tarkoitus on vain provoilla. Heidät pitäisi saada yhteiskuntakelpoiseksi ja mukaan, niin heidän mielenterveytensä eheytyisi ja kaikki voitaisivat. Mutta onhan tuo säälittävää, että tuollaiset ovat meidän elätettävänä ja kuitenkin he kärsivät suurista mielenterveysongelmista.

    • analisaattori

      Kyllä jollain reppanalla on elämä kateissa kun pitää viikosta toiseen seurata perusautojen myyntimääriä ja provoilla siitä päivittäin?

      Oiskos tuo "reppana" nimeltään Trafi? Se kun seuraa ja julkaisee! Niin ja itsekin näyt netissä norkoilevan. Miksi? Onko sulla jo mielenterveysongelmia kun on jo noin katkeraa avautumista.

    • MuttaKetjuYlös

      Alaspäin se menee. Muut nousee.

    • HolistiAhertaa

      Entäpä sitten?

    • onko.ongelmia

      No, sitä vaan mietin, että mistäköhän tuo voisi johtua jos ei pysy vauhdissa muiden mukana. Yleensä kaikkeen notkahdukseen on jokin syy. Itsensä pettämistä ja päänsä pensaaseen tunkemista on henskelit paukkuen ilmoittaa että kyllä konsernin kaikki merkit kuitenkin yhteensä vielä myyvät enemmän kuin jokin yksittäinen merkki.

      • VW-jyrää

      • EiköMuutenOnnistu
        VW-jyrää kirjoitti:

        Tojohan tässä on pudonnut kyydistä ja on jäämässä joka vuosi kauemmaksi VW:n taakse. Niin koko maailmassa kuina Suomessakin.
        https://m.iltalehti.fi/autouutiset/201801302200706673/

        Tuossa linkissä sanotaan:

        "Allianssin valmistamia tuotteita myytiin myös kaikkiaan 200 eri maassa kymmenen merkin alta. Näitä olivat Renaultin, Nissanin ja Mitsubishin lisäksi Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine, Lada, Infiniti, Venucia and Datsun."

        Käy taas kymmenen auton allianssilla yhtä ainoaa Toyotaa vastaan.


    • kun.ei.itse.osaa

      Rellun allianssi on oma juttunsa. VW tekee kaikki autonsa itse. Siihen ei tojo pysty. Tojona myydään niin PSAn kuin Subarunkin autoja.

    • tojo.tero.on.tyhmä

      "Käy taas kymmenen auton allianssilla yhtä ainoaa Toyotaa vastaan."

      Kuinka tyhmä tojo-tero voi olla? Tojo on samanlainen monen automerkin allianssi kuin Rellukin.

    • saatanan.apinat.vw

      Volkkari on täysin susi tuote, katoaa markkinoilta tuota pikaa. Tesla se laittoi juuri maailman suurimman raketin avaruuteen, Volkkari vasta haaveilee että joskus saisi sakot maksettua.

      Volkkari on niin kusessa ja hävetköön jokainen joka tukee Volkkarin toimintaa, pitää olla päässä vikaa jos rikollisilta ostelee, ihme että Poliisi sallii tuollaisen rikollisen toiminnan tukemisen. Miksi hamppua ei saa valmistaa jos tuollaisia VW kääryleitä saa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2211
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      268
      2067
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1591
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      117
      1381
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      958
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      861
    Aihe