Onko Virpi Vipsu Jarvi Järvinen?

Uteliasnaapuri

Oikealta nimeltään siis Järvinen ja tämän Tuijan sisar? Molemmat ovat kaiketi epätoivoisesti pyrkineet Julkisuuteen?

Onko kokemuksia hänen "Selvännäöstään?"?

80

9092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löpönhöpöö

      Ei oo kokemusta, mutten tahtoisikaan!

    • voiuteliaisuus

      miksi tälläisiä kysyt? mitä väliä? kai sitä sisaret molemmat voivat olla näkijöitä, yleensä kun se on muillakin peheessä jos esim. toinen vanhempi on näkijä

    • uteliaisuudenhuippu

      näkijällä on syy miksi ei mainitse sukunimeään koska muuten voi koko perhe joutua pilkan kohteeksi, mitä jos sinun nimeäsi huudeltaisiin täällä? ja jos olet niin utelias naapuri ni mikset käy kysymässä

      • Oleutelias

        Jos ihminen tekee julkisesti "henkistä työtä", voi toki ilmoittaa reilusti nimensä. Monetkin kyllä ilmoittavat. Ymmärsin aloituksen siten, että mitä kokemuksia näkijästä on. Sehän on ihan normaalia keskustelua mistä tahansa palvelun tuottajasta.
        Ihminen saa olla utelias tai kyseenalaistaa asioita, mitä pahaa siinä on?


        Eli onko kokemusta selvännäöstään, jota tuottaa kaiketi yrityksenä.


    • yyxxx

      hyvä tyyppi

      • Makujaonmonia

        olen kuullut päinvastaista monelta taholta. En ole itse hänen palveluksiaan tarvinnut, mutta lukenut joskus hänen itserakkaita sepustuksiaan facesta.
        Hyvä on kuitenkin se, että tekee edes jotakin työtä.


    • tuttuja

      On Virpi ollut vuosikaudet ihan ansiotyössä ja ihmisenä positiivinen,ehkei kaikki tarvitsekaan kaikista tykätä mutta mulle aina ollut hemskutin kiva ja iloinen ja kannustava,rempeä rallattelija.

      • Höpöhöpöhöö

        eikö hän ollut siinä kirpputorilla, mikä on pitkäaikaistyöttömille? Mutta missä hän on muka kouluttautunut johonkin ammattiin, kuten Stylistiksi?


    • Vanhatuttu

      On oikealta nimeltään Virpi Järvinen. Virpi Jarvi on taiteilijanimi. Tiedän hänet aikaisemmalta laulajan uraltaan henkilökohtaisesti. Ennustajaksi ryhtyminen oli minulle uutta. Se on tullut myöhemmin.

      • Alastonenkeli

        Mulle laulajana ihan neverhööd, joten ei mistään laulajan urasta varmaankaan kannata puhua.
        Mutta toivotaan hänelle siunausta ja kaikkea hyvää.
        Onko hänen ennusteet käyneet toteen?


      • Lukivika
        Alastonenkeli kirjoitti:

        Mulle laulajana ihan neverhööd, joten ei mistään laulajan urasta varmaankaan kannata puhua.
        Mutta toivotaan hänelle siunausta ja kaikkea hyvää.
        Onko hänen ennusteet käyneet toteen?

        Rouvan kaunokirjoitustaidot kyllä todistavat, että yrittää ihan tarkkispohjalta. Kannattaisi varmaan nyt aikuisena opetella kirjoittamaan edes muutaman lauseen oikein ja miettiä myös, mitä kirjoittaa. Tuo katkeruus ja ihmisten tuomitseminen ei anna hyvää kuvaa yrityksestä.
        Itsensä ylistämiselle tai pallinaamalleenhan kukaan ei voi mitään.


      • Rappioenkeli
        Alastonenkeli kirjoitti:

        Mulle laulajana ihan neverhööd, joten ei mistään laulajan urasta varmaankaan kannata puhua.
        Mutta toivotaan hänelle siunausta ja kaikkea hyvää.
        Onko hänen ennusteet käyneet toteen?

        Eikö hän koettanut takavulskna menestyä talentissa?
        Ennustuksistaan en osaa sanoa. Moitittu on astral tv palautteissa tuomitsevaksi. Fasessaan myös.


      • Miehenpuutteessa
        Rappioenkeli kirjoitti:

        Eikö hän koettanut takavulskna menestyä talentissa?
        Ennustuksistaan en osaa sanoa. Moitittu on astral tv palautteissa tuomitsevaksi. Fasessaan myös.

        Yrittänyt tuoda tseään esille joka tuutissa. Epätoivoisesti kehuu ja ihailee itseään. Kuka mies tuollaista jaksaa?


    • Huh

      Hän on hyvin egoistinen ja tuomitseva ns henkinen ihminen. Kovasti julkisessa fb profiilissa kehuu itseään ja tuomitsee muita kuvitellen olevansa maailman täydellisin ihminen. Vaarallisia on tuollaiset gurut etenkin ihmisille, jotka sairaita, uupuneita ja mieleltään heikkoja. Tämä ns guru on häpeäksi kaikelle henkiselle ihmiselle ja saa aikaan paljon pahaa. Kannattaa varoa.

    • stopthatshit

      Onko teillä parempaa tekemistä?

    • Anonyymi

      Jonninjoutavia,työtävieroksuvia yhteiskunnan elättejä. Virpi näköjään takas Ouluun häiriköimään. .eikait tommonen oikeita töitä saakkaan.

      • Anonyymi

        Nyt joutuu taas lähtemään Oulusta. Valehtelee ja huijaa ihmisiä on oikeen ollut tuomaroimassa laulukisoja, ei kadehdi ketään ja on niin kaunis. Lähellä olevat ihmiset kertovat toista.
        On merkantti ja etsii päällikön töitä. Voi tsiisus!


      • Anonyymi

        Naistenhuoneella oli ollut kommentteja. Pitää nähdä oma vastuu, minkä kuvan itsestään antaa..
        Kuvia kävin katsomassa, enkä usko, että kysymys on kateudesta, enemmänkin säälistä.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt joutuu taas lähtemään Oulusta. Valehtelee ja huijaa ihmisiä on oikeen ollut tuomaroimassa laulukisoja, ei kadehdi ketään ja on niin kaunis. Lähellä olevat ihmiset kertovat toista.
        On merkantti ja etsii päällikön töitä. Voi tsiisus!

        Miksi hän joutuu lähtemään Oulusta, ja minne?


    • Anonyymi

      Facebookissa jatkuvasti kehuu kuinka auttaa toisia. Monet tekevät valtavasti muiden eteen huutelematta siitä toisille. Nöyrästi ja itseään korostamatta.

      • Anonyymi

        Eihän tuo varmaan oikeeta työpäivää koskaan tehny. Yhteiskunnan elättinä vuosikausia,senkun päivät haahuilee kylillä,"kotiaan" siivoilee, ruokaa/smoothieta laittaa. Työvelvoite tuommoiselle!


      • Anonyymi

        Nimenomaan näin.
        Vaatimattomuus kaunistaa, mutta itsensä jatkuva esiintuominen ei valitettavasti tee kaunista kenestäkään:(
        Hän on varsinainen tyrkky,kun ei muu tuo tyytyväisyyttä,niin pitää jo näköjään lyödä tissit tiskiin,että saisi sitä kaipaamaansa huomiota 🤔 🧐
        Voi hyvää päivää sentään!!!!


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Kaikkea tekemäänsä hän kehuu ja itse ihmettelee kuinka ihmeellinen onkaan. Todellinen auttaminen ei tapahdu rumpuja päristellen.

        Pyysiköhän se uskovainen mies julkisesti anteeksi, kun oli laittanut esiin mummelin pepukuvan?


      • Anonyymi

        Tuide sisko fb hyvät huomenet toivottelee normaali-ihmisten lounasaikaan??? Oli kuulemma jonku kirjekurssin "jeejee-arwosanoin" suorittanut!! Voi jesus näitä laatikkopää sikoja! !


    • Anonyymi

      Facebookissa kehuu taas kuinka ei ole koskaan halunnut kellekään mitään pahaa.
      Well, aikamoiseksi koulukiusaajaksi häntä kyllä on sanottu.

      • Anonyymi

        On mielenkiintoista, että nuorten naisten vastaavat kuvat on jopa kauniita, mutta kun yli 50 vuotias täti yrittää olla huulet törröllään se on vain koomista. Ja säälittävää.

        Uskon, että kun pysyy hänestä kaukana, harmiton.


    • Anonyymi

      En suosittele!
      Nauraa asiakkaille päin naamaa,jos heillä on erilainen elämänkatsomus:(.
      Tuo itseään ihan tyrkyksi asti esiin,yäk!

      • Anonyymi

        No, ihmisen joka tuossa iässä kirjoittaa sanan "erilainen " tyyliin " erinlainen", voi jättää omaan arvoonsa.

        Meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle.


      • Anonyymi

        Kuinka hän kehtaa julkisella sivullaan kertoa, että eksänsä 10 vuoden takaa tahtoo hänet takaisin luvaten elättää hänet. ? Eikö nyt tuon ikäisen yli 50 vuotiaan pitäisi jo itse elättää itsensä?
        Tosiasiassa, en usko, että asia on edes tosi.
        Onko mielikuvitusta ja haaveilua?
        Jos olisi totta, antaa epäluotettavan kuvan tästä mummosta.
        En luottaisi hänelle omia asioitani.
        Softatuista kuvista päätellen, valehtelee myös ulkonäkönsä, hän on luonnossa eri näköinen.
        Katso hänen haastattelu niin voit päätellä itse.
        Jollei ihminen voi rehellisesti olla oma itsensä; elää hän harhoissaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka hän kehtaa julkisella sivullaan kertoa, että eksänsä 10 vuoden takaa tahtoo hänet takaisin luvaten elättää hänet. ? Eikö nyt tuon ikäisen yli 50 vuotiaan pitäisi jo itse elättää itsensä?
        Tosiasiassa, en usko, että asia on edes tosi.
        Onko mielikuvitusta ja haaveilua?
        Jos olisi totta, antaa epäluotettavan kuvan tästä mummosta.
        En luottaisi hänelle omia asioitani.
        Softatuista kuvista päätellen, valehtelee myös ulkonäkönsä, hän on luonnossa eri näköinen.
        Katso hänen haastattelu niin voit päätellä itse.
        Jollei ihminen voi rehellisesti olla oma itsensä; elää hän harhoissaan?

        Sama äijä, josta hän hehkuttaa 10 vuotta sitten studio55 fi haastattelussa. Lehti ilmoituksella löytänyt ja täyttänyt morsion 25 kohtaisen vaatimuslistan.?
        Haastatteluunhan otettiin kuka hyvänsä tarinan kertoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama äijä, josta hän hehkuttaa 10 vuotta sitten studio55 fi haastattelussa. Lehti ilmoituksella löytänyt ja täyttänyt morsion 25 kohtaisen vaatimuslistan.?
        Haastatteluunhan otettiin kuka hyvänsä tarinan kertoja.

        Ukosta varmaan kivaa, kun ruoditaan julkisella sivulla. Kyllä on herttainen mummo.
        Ja vähän niinkuin minä ihana, minä erinomainen, minä melkein neitsyt Maarian lapsi ja minä melkein missin sisko, minä kaunotar ja angelsormi, minä ihanien vanhempien suloinen ja menestynyt lapsi, minä kaikkien armoton auttaja, minä en omista mitään.tyyppi.
        Ai niin ja nyt hän on ilmiö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukosta varmaan kivaa, kun ruoditaan julkisella sivulla. Kyllä on herttainen mummo.
        Ja vähän niinkuin minä ihana, minä erinomainen, minä melkein neitsyt Maarian lapsi ja minä melkein missin sisko, minä kaunotar ja angelsormi, minä ihanien vanhempien suloinen ja menestynyt lapsi, minä kaikkien armoton auttaja, minä en omista mitään.tyyppi.
        Ai niin ja nyt hän on ilmiö!

        Eihän tällä työtävieroksuvalla mitään oikeaa elämää ole,meidän elättinä. Koskaan mitään saavuttanut, väärillä raiteilla vuosikymmeniä siskonsa kanssa. Eikä näistä kummastakaan oikeaa eläjää tule,eikö nuo pian eläkeläisiä. Hyi helkatti, ei jatkoonäy. ..yäk!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ihmisen joka tuossa iässä kirjoittaa sanan "erilainen " tyyliin " erinlainen", voi jättää omaan arvoonsa.

        Meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle.

        Voisi tehdä oman, " tarkkisluokan kielioppi kirjan", päivittää, että on jättänyt heilansa ( tietysti miehen huonojen ominaisuuksien vuoksi)
        ja loihe lausumaan ettei tahdo jäädä " huonoisiin parisuhteisiin"
        😁


    • Anonyymi

      Onko tämä se, joka irvistää demonisesti muiden auttajien joukossa...

      • Anonyymi

        Nykyään näkyy seisovan järvessä pepu tietty paljaana, kädet ilmaa haroen.

        Narsismin kukkanen.
        Vähän jo rupsahtanut, mutta kukka kuiten.

        Demoni tulee monistakin " auttajien" kuvista mieleen. Tai noita.
        En luota Astralin viihteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään näkyy seisovan järvessä pepu tietty paljaana, kädet ilmaa haroen.

        Narsismin kukkanen.
        Vähän jo rupsahtanut, mutta kukka kuiten.

        Demoni tulee monistakin " auttajien" kuvista mieleen. Tai noita.
        En luota Astralin viihteeseen.

        Yrittää fasessa määräillä ihmisiä. Jos julkaisee julkisia aivopierujaan, ihmiset toki voivat vapaassa Suomessa niistä muodostaa mielipiteensä.
        Jollei kestä kritiikkiä, menköön pois somesta!
        Fackin idiootti.
        Todellinen tyhmä älä luule, että voit määräillä aikuisia ihmisiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittää fasessa määräillä ihmisiä. Jos julkaisee julkisia aivopierujaan, ihmiset toki voivat vapaassa Suomessa niistä muodostaa mielipiteensä.
        Jollei kestä kritiikkiä, menköön pois somesta!
        Fackin idiootti.
        Todellinen tyhmä älä luule, että voit määräillä aikuisia ihmisiä!

        Ei kestä yhtään poikkipuolista sanaa, vaan haukkuu ihmisiä sivullaan.

        Kyylää ihmisiä ja on olevinaan ystävällinen. Tuossakin tupakointi keskustelussa
        Yllytti ihmisiä tekemään valituksia toisistaan.No luojan kiitos, jos on ainoo kaltaisensa.
        Tuollaisella "auttamisella,",millä haetaan vain itselle mainetta, ei ole pienintäkään siunausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään näkyy seisovan järvessä pepu tietty paljaana, kädet ilmaa haroen.

        Narsismin kukkanen.
        Vähän jo rupsahtanut, mutta kukka kuiten.

        Demoni tulee monistakin " auttajien" kuvista mieleen. Tai noita.
        En luota Astralin viihteeseen.

        Ei mahda löytyä miestä,joka tommosen narsistin kaa elämänsä jakais! Mitääntekemätön ufo tämä "keskisuomen lahja". Tiedän,että 90% tämän puheista/tekemisistä täyttä soopaa! Liekö oikeissa töissä koskaan ollu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mahda löytyä miestä,joka tommosen narsistin kaa elämänsä jakais! Mitääntekemätön ufo tämä "keskisuomen lahja". Tiedän,että 90% tämän puheista/tekemisistä täyttä soopaa! Liekö oikeissa töissä koskaan ollu?

        Karkeaa alamaailman kieltä käyttää kirjoituksissaan. Niissä piireissä tuskin ihanat miehet liikkuvat. Transuja haukkuu ja tytöttelee.
        Jos kunnon miestä kaipaa, kannattaa ensin tarkastella itseään, niin ulkoisesti kuin sisäisestäkin. Vakka löytää aina kanteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karkeaa alamaailman kieltä käyttää kirjoituksissaan. Niissä piireissä tuskin ihanat miehet liikkuvat. Transuja haukkuu ja tytöttelee.
        Jos kunnon miestä kaipaa, kannattaa ensin tarkastella itseään, niin ulkoisesti kuin sisäisestäkin. Vakka löytää aina kanteensa.

        Fb kuvissa ny,makaa kuin Kuutti rantakivillä. Ja tämä kuva kuulemma Oulun rannoilta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fb kuvissa ny,makaa kuin Kuutti rantakivillä. Ja tämä kuva kuulemma Oulun rannoilta!

        Rantaan ajelehtinut valas voi jollekin olla seksisymboli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rantaan ajelehtinut valas voi jollekin olla seksisymboli?

        Vaikka hällä ei kertomansa mukaan ole ollenkaan egoa, mutta kuvien perusteella sitäkin enemmän kehoa.
        Täytyy olla hyvä itsetunto, että vielä noilla kymmenillä esiintyy bikineissä? Vai onko hän heittäytymässä mereen?
        Nämä astral tähdet ovat koomikoita?
        Paras koomikko on tämä zshtiiiina xhahari, rrrreikiiii, istharmaaariiia jne.
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fb kuvissa ny,makaa kuin Kuutti rantakivillä. Ja tämä kuva kuulemma Oulun rannoilta!

        On se varmaan rankkaa olla noin kaunis, naiset eivät voi kutsua edes kylään, kun pelkäävät miestensä tähän lumoojattareen ihastuvan!
        Onko hänellä samanlainen kohtalo kuin tuksulla? Jotain samaa heissä on?
        Elää kateellisten naisten keskuudessa.? Joilla on niin huono itsetunto, että ovat realiteeteista, eivät levittele tyrkkykuviaan tai edes valehtele historiaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se varmaan rankkaa olla noin kaunis, naiset eivät voi kutsua edes kylään, kun pelkäävät miestensä tähän lumoojattareen ihastuvan!
        Onko hänellä samanlainen kohtalo kuin tuksulla? Jotain samaa heissä on?
        Elää kateellisten naisten keskuudessa.? Joilla on niin huono itsetunto, että ovat realiteeteista, eivät levittele tyrkkykuviaan tai edes valehtele historiaansa.

        Fb valehtelee laihtuneensa,pyh päinvastoin. Possunposket,ei vyötäröä. Tosi surkimus,ei jatkoon!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fb valehtelee laihtuneensa,pyh päinvastoin. Possunposket,ei vyötäröä. Tosi surkimus,ei jatkoon!!

        Avioerolapsista pahimmillään tulee tuollaisia. Ja erot jatkuvat sukupolvista toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fb valehtelee laihtuneensa,pyh päinvastoin. Possunposket,ei vyötäröä. Tosi surkimus,ei jatkoon!!

        Minusta on hienoa, että noilla kymmenillä ja kiloilla kuvauttaa itseään bikineissä.
        Monet kauniit ja hoikatkaan eivät viitsi kuviaan fasen laittaa. Osoittaa melkoista itseluottamusta tai ehkä jokin osa on jäänyt kehittymättä teinivuosissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on hienoa, että noilla kymmenillä ja kiloilla kuvauttaa itseään bikineissä.
        Monet kauniit ja hoikatkaan eivät viitsi kuviaan fasen laittaa. Osoittaa melkoista itseluottamusta tai ehkä jokin osa on jäänyt kehittymättä teinivuosissa?

        Kuka tää julkkismies on, joka on luvannut 300 000 YHDESTÄ yöstä? Onpas suomessakin rikkaita julkkiksia?
        Kuinka moni tyhjätasku kieltäytyisi moisesta?
        Toisaalta jo nuorempana esim. tuksu hinnoitteli itsensä 10 000 arvoiseksi.
        Todennäköisesti kaunotarten lihan hinta nousee vanhetessaan? Elikä jos paino on 90 kiloo, tulee hyvä kilohinta? 300 000 :90 ?
        Noi Taavi tavallisten ehdotukset kyllä ymmärrän, kun isntaa silmäilee.

        Ps. ASTRALISSA on jälleen uusia " asiantuntijoita" suomessa on paljon ennustajia.
        En kyllä luota yhteenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tää julkkismies on, joka on luvannut 300 000 YHDESTÄ yöstä? Onpas suomessakin rikkaita julkkiksia?
        Kuinka moni tyhjätasku kieltäytyisi moisesta?
        Toisaalta jo nuorempana esim. tuksu hinnoitteli itsensä 10 000 arvoiseksi.
        Todennäköisesti kaunotarten lihan hinta nousee vanhetessaan? Elikä jos paino on 90 kiloo, tulee hyvä kilohinta? 300 000 :90 ?
        Noi Taavi tavallisten ehdotukset kyllä ymmärrän, kun isntaa silmäilee.

        Ps. ASTRALISSA on jälleen uusia " asiantuntijoita" suomessa on paljon ennustajia.
        En kyllä luota yhteenkään.

        Mitä vikaa tuossa astral tv ssä on, kun siinä eivät " asiantuntijat " viihdy. Ko henkilökin on ilmoittanut lähtevänsä.


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä hänellä on kaikissa kuvissa suu oudosti tötteröllä?

      • Anonyymi

        Vaihtelua irvistykselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtelua irvistykselle?

        Hän ei ole enää julkisuuden henkilö! Astralista lähti tai sai lompsut?
        Nyt on tavallinen tasapaksu talleroinen .

        ASTRALISSA ei narskut viihdy? Suosio jakaantuu niin monelle? Vai kolkutteleeko omatunto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole enää julkisuuden henkilö! Astralista lähti tai sai lompsut?
        Nyt on tavallinen tasapaksu talleroinen .

        ASTRALISSA ei narskut viihdy? Suosio jakaantuu niin monelle? Vai kolkutteleeko omatunto?

        Älähän nyt, lehdistö toivoo saavansa elämänkoululaisesta juttuja, televisioväki piirittää ja neljästi on rukoiltu, että hän suostuisi tekemään omaelämänkerran, kirjan, vähän niinkuin tuksendaali.
        Totta vai tarua?


    • Anonyymi

      Joka toinen päivä mainostaa häipyvänsä pysyvästi julkisuudesta, ja heti sen jälkeen julkaisee enemmän kuin koskaan. Ja jutut toistavat samaa voudesta toiseen.

      • Anonyymi

        Tulin kommentoimaan ihan tätä samaa asiaa. On myös poistunut somesta / lopettanut somen ainakin kymmenen kertaa, ja aina tulee muutaman päivän kuluttua takaisin.

        Ja sitten selittää, että some ei ole oikeaa elämää, ja nytkin on ainakin viisi postausta siitä, kuinka hän käy läpi ja poistaa seuraajiaan. Siihen nähden, että some ei ole todellista elämää, hän viettää yllättävän paljon aikaa somessa.


    • Anonyymi

      Vuodesta siis, ei voudesta. Mutta niinhän Vipsunkin tekstit ovat täynnä kirjoitusvirheitä! ;)

    • Anonyymi

      Nyt kuusi tai seitsemän postausta vuorokaudessa täynnä itsekehua, ja kun joku kritisoi kommenteissa, Vipsu vastaa: ”näen että sinä olet omahyväinen”. Huikea näkijä.

      • Anonyymi

        Melkosen sairasta settiä kirjottaa! Vauva laitettu kompostiin. Hänenhän olisi tuollainen rikos pitänyt ilmottaa poliisille. Tehty nyt ilmoitus, että tietää tuollaisen rikoksen.


    • Anonyymi

      Tämä ketju on oiva esimerkki siitä miksi Suomessa nuoret on koulukiusaajia (ja osa jopa tappajia lopputuloksena). Aikuiset edellä näyttää mallia miten ihmisistä on ok puhua nimellä ja julkisesti - ilmiselvää kiusaamista ja huomion hakua itselle ”näppärän mielipiteen” avulla.

      En tiedä kuka tämä ko. henkilö on, en liioin ole kiinnostunut hänen palveluistaankaan, mutta useat kommentit tässä voisi aiheuttaa kirjoittajalle rikosoikeudellisen vastuun. Olkootkin, että kohteena ooevan henkilön tekemisistä ei välitetä tai se on oikeasti omituista.

      Toivottavasti ihmiset ilmoittaisivat itsestään nettiin kirjoitettuja asioita viranomaisille enemmän. Ei täältä muuten saa kitkettyä tämänkaltaista käytöstä, ei nuorista ei aikuisista.

      • Anonyymi

        Kyllä hänestä on tehty ilmoituksia. Nyt oli julkistanut fb toisten ihmisten viestin, mikä tietysti on rikos. Esim. Tiktokissa on samasta rikoksesta tullut hyviä tuomioita.Luulisi tuon ikäisen jo ymmärtävän, mikä on oikein ja mikä on väärin! Somessa on kovasti puhetta. Voi vaikuttaa myös isosyrran vaalimenestykseen. Hänhän yrittää nyt kristillisdemokraateissa.
        Eikun lykkyä pyttyyn!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hänestä on tehty ilmoituksia. Nyt oli julkistanut fb toisten ihmisten viestin, mikä tietysti on rikos. Esim. Tiktokissa on samasta rikoksesta tullut hyviä tuomioita.Luulisi tuon ikäisen jo ymmärtävän, mikä on oikein ja mikä on väärin! Somessa on kovasti puhetta. Voi vaikuttaa myös isosyrran vaalimenestykseen. Hänhän yrittää nyt kristillisdemokraateissa.
        Eikun lykkyä pyttyyn!

        Just sain viestin, että todella törkeä käytös! Hänellä on vain muutama seuraaja, ig rapiat 30.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just sain viestin, että todella törkeä käytös! Hänellä on vain muutama seuraaja, ig rapiat 30.

        Naapurit on kännänneet, sehän pitää kateellisen laatikkopään ilmoittaa fasessa! Varmaan kiva naapurin mummo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurit on kännänneet, sehän pitää kateellisen laatikkopään ilmoittaa fasessa! Varmaan kiva naapurin mummo.

        Virpi Lärvi on hyvin erikoinen ihminen, kuten sisarensa Tuija Lärvinenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virpi Lärvi on hyvin erikoinen ihminen, kuten sisarensa Tuija Lärvinenkin.

        Toinen lihava lärvi yrittää valtuustoon ja lihava kippuranokkarasahammasalärvi alusvaatemalliksi. Hän saa jopa spakaatin. Katotaan, kumpaa onnistaa 😁😁😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virpi Lärvi on hyvin erikoinen ihminen, kuten sisarensa Tuija Lärvinenkin.

        No,nyt on OulunLärvi Kuapijjjooon muuttanut..."täysin tyhjän päälle" kertoilee. Onneksi olkoon Kuopio ja Kallaves,kyllä kaupunki alkuun auttaa.


    • Anonyymi

      Taas facebookissa joku aika sitten mainosti että aikoo olla täältä pitkään pois. Mutta ihan samaan tahtiin tehtailee postauksia ja bikinikuvia. Ei malta huomionhakuisuudeltaan pysyä poissa.

      • Anonyymi

        Hänen juttunsa on sellasta naivia purkkaa, yrittää olla fiksukin. PÄÄLLEPÄSMÄRI , huomionkipeä lapsinainen. KeskiSuomessa aikanaan alati lehtiin tuli juttujaan tarinoimaan, selibaatista ym arkisista asioista. Jostain syystä huomiohakuinen, pienestä kunnasta peräti Jyväskylään aikanaan muutti päsmäämään ja jostain syystä hän pakenee ja muuttaa alati joka paikkaan. FB jutut ulkokultaista höpinää muka universumista,eräässä Paulin pakeilla hän ei juuri puhunut lahjoistaan vaan yleistä naurun hömppää lässytti,ei mitään näyttöä ja puhetta ns näkijän lahjastaan,vaan korosti lähinnä suurta eläinrakkauttaan ja luonnonlapseuttaan ,voi elämä. .


      • Anonyymi

        Kyllä on Kallavedessä vedenpinta noussut..narsisti käynyt kastautumassa. Minä sitätätä tehnyt muut semmosiatämmösiä..hönö on. Onneksi olkoon Kuopijo,tämmönen jenkkakahva maanvaivana.


      • Anonyymi

        Nyt Kuopiossa pyllistelee facessa. Työttömänä aikaa,protestoiko yhteiskuntaa? Mihin kaupunkiin suuntaa seuraavaksi,surkia on.


    • Anonyymi

      Jyväskylään aina joku Laukaan,Suolahden tai muu lähikunnan ihmeiden tekijä muuttamassa,huomion kipeitä naisia pikkukylistä tulee päsmäämään ja hakeutuu linssiluteeksi joka paikkaan mm Vipsu ja eräs ja itseään täynnä oleva karaoke-emäntä,,,kehuu itseään psykolokiseksi ihmiseksi...

    • Anonyymi

      Facessa taas kehuu kuinka valaistunut on. Ja ilmoittaa vetäytyvänsä sieltä. Sama juttu joka kerta: jaksaa olla pois ehkä pari tuntia ja postaa itsekehuaan seinän täyteen. Tai jos malttaa mielensä ja ei kirjoittele hetkeen, kehuskelee kuinka hyvää somepaasto teki ja kyselee että "miten on, pystytkö sinä tekemään samoin".

    • Anonyymi

      Ketätoi siis edes on? Ikinä kuullukkaa.

    • Anonyymi

      Säälin tätä Virpiä.
      Ei itse ymmärrä kuinka naurunalaiseksi itsensä jutuillaan ja julkaisemillaan bikini/valokuvillaan on saanut.
      Puhuva pää jota ei kannata ottaa vakavasti.
      Reppana.

    • Anonyymi

      Ihan järkyttäviä fb postauksia koko ajan eri ryhmiin. Mulle ihan vieras nimi, mutta piti googlettaa mikä ihmeen julkkis, kun kertoi olevansa niin tunnettu, että ihmiset tulee koko ajan häiritsemään. Miten voi olla noin suuri tarve huomioon ja itsensä korostamiseen ja paljon vihamielisyyttä muita kohtaan. Jonkinlainen terapia voisi olla rakentavampi paikka purkaa asioita ja kohdata itseään.

      • Anonyymi

        Jonninjoutava,ehkä hoitoakin tarvitseva kaikenosaaja työtävieroksuva. Lähinnä näissä pitkäaikaistyöllistymisj6tuissa jotain säälipisteitä saanu. Kuka työnantaja tämmösen haahuilijan palkkais..eläkekertymä 0e+kansaneläke.yhteiskunnan elätti jo kymmeniä vuosia!!


    • Anonyymi

      Surullinen tapaus.

    • Anonyymi

      Oliko tää se tuksun agentti.

    • Anonyymi

      Taas kerran mainostaa Facebookissa, että poistuu loppuvuodeksi somesta. Kunnes jälleen kerran "enkelit käskevät tulla sanomaan " jotain. Tai tulee fiilis julkaista itsestään joku kuva, tai kehuskella kuinka paljon on auttanut muita. Oikeasti nöyrät ihmiset tekevät hyvää salassa.

      • Anonyymi

        Mikset sinne kommentoi? Mitä tänne tulet. Eikös se ole facessa hyvä puoli että voi rehellisesti itseään mainostaa toisin kuin täällä. kaikki anonyymisti haukkuu toisiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sinne kommentoi? Mitä tänne tulet. Eikös se ole facessa hyvä puoli että voi rehellisesti itseään mainostaa toisin kuin täällä. kaikki anonyymisti haukkuu toisiaan

        No kai nyt keskustelupalstalla saa keskustella?! Sitäpaitsi ei ole haukkumista todeta ääneen asia, jonka kuka tahansa voi itse havaita. Perätön kirjoitus tai alatyylinen kieli olisi haukkumista.


    • Anonyymi

      Virpi Jarvi on hirveä tyrkky. Vimmainen halu esitellä itseään erityisesti tuolla Kaakkurin Liikun epävirallisilla sivuilla kuvakansiossa. Aivan käsittämätöntä, miten joku haluaa olla niin tyrkky, tunkea itseään muiden katsottavaksi. Mikä ihme siinä on, että on semmoinen into. Mitä ihmiseltä puuttuu, kun hän täyttää elämäänsä tommosella? Hirveästi varmaan menee aikaakin tommoseen. Katso, katso katsokaa!! Täällä sitä ollaan taas niin reippaana, tekopirteänä, ja filosofista jonninjoutavaa paskaa, tekopyhää tyrkkyfilosofiaa.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe