Kertokaahan BMW-vihaajat...

beeämwee

että, miksi inhoatte kyseistä automerkkiä? Itse
luulen, että useimmat teistä ovat vain ja
ainoastaan kateellisia, kun ei ole
mahdollisuuksia ostaa bemaria. Koska bemuhan
herättää paljon enmmän tunteita kuin monet muut
automerkit. Ja miksi yleensä luette näitä sivuja,
jos ei ole muuta sanottavaa kuin BMW:n
haukkuminen. Odotan mielenkiinnolla
mielipiteitänne :)

42

3069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • honda

      niin, minäkin olin joskus bmw- vihaaja, mutta
      enpä ole enää... sitä kun pääsee kerran ajamaan
      niin kyllä muuttuu ääni kellossa... Itselläni on
      honda prelude 2.0i 4ws- 89, mutta kyllä sen
      bemarin kuuluisi olla.

    • Kiusaantunut

      No tota ehkä sellaiset ("itserakkaat paskiaiset,
      jotka tarvitsevat peniksen jatkeen") nuoret jupit
      ja teinit ovat pilanneet auton imagon, pitää ajaa
      kovaa, vaikka moottori olisi kuinka tehoton
      tahansa (316). Varmaankin normaaleillakin
      ihmisillä on Saksassa BMW. Varsinkin tuunattu 300-
      sarjainen näyttää aika kamalalta (isot vanteet,
      väh. 18" ja suuremmat spoilerit kuin M3:ssa).
      Mielestäni perus BMW on paras, moottori saa olla
      hieman isompi kuin perusmallissa 2,5-litrainen.

      • TK

        En minä sitä merkkiä varsinaisesti vihaa mutta on
        se liian yli-arvostettu. Itselläni oli muutama
        vuosi sitten 525i -90 taisi olla se kuuluisa
        maanantai kappale,nimittäin vikoja oli enemmän
        kuin runsaasti.Tuttavan 316:sta korkkasi kone
        n.35000tkm kohdalla.Nykyään ajan tyytyväisenä
        audilla.


    • Teemu A

      Yli-arvostettu! Mistä se laadun leima on ansaittu?
      Minulla oli v85 uusi 320i bemari surkea talviauto
      joka suhteessa,2hengen auto (ei takapenkille
      mahdu kuin lapset).Laatu parani mielestäni
      reilusti kun vaihdoin japsiin!

      • By germany

        Sul oli joku loppuunajettu 320i ja nyt sul on
        uusi wokkipannu=(japsi) ja nyt vertailet niitä
        et nyt on parempi auto ku ennen.Onhan varmaan
        kehitys kulkenut hieman eteenpäin 17 vuodessa
        jopa japanilaississakin autoissa. Et sillei


      • -T-

        .. kaveri osti isänsä 85vm olevan 520i.
        Kulutusosia on tietysti joutunut vaihtamaan,
        mutta muuten auto on kuin "uusi". Ajo-
        ominaisuuksissa pärjää monelle uudemmallekin
        autolle, pari kesää sitten maalattuna näyttääkin
        korealta. Autokaupassa olivat käyneet kysymässä
        sille myyntihintaa, jonka mukaan sitten voisivat
        omat kauppansa tehdä. Ihan sitä 30 000 mk kaveri
        ei joutunut isälleen sentään maksamaan, mitä
        autokauppa ehdotti..
        Itse olen kyllä sitä mieltä että bemarit, miehet
        ja lapset kuuluu samaan sarjaan.. Ihan kivoja,
        niin kauan kuin ne on jonkun muun ja joku muu
        maksaa niiden menot.. =)


      • Mielipide
        By germany kirjoitti:

        Sul oli joku loppuunajettu 320i ja nyt sul on
        uusi wokkipannu=(japsi) ja nyt vertailet niitä
        et nyt on parempi auto ku ennen.Onhan varmaan
        kehitys kulkenut hieman eteenpäin 17 vuodessa
        jopa japanilaississakin autoissa. Et sillei

        Niin,sanoin että auto oli uusi kun sen
        ostin,vaihdoin sen uuteen accordiin
        vuonna88.Laatu pompsahti heti uudelle tasolle.


      • isäs

        Ota huomioon että auto on 15 vuotta vanha


      • beelo
        isäs kirjoitti:

        Ota huomioon että auto on 15 vuotta vanha

        Jeee!!! Päästäänkö tänä vuonna vielä trollaamaan 13 vitun vuotta vanhoja lankoja?

        Hahahhahaaaa!!!!! Onko BEMARI kuskit niin köyhiä, että käyttää vielä markkoja!?!?!?!?!1233124 Voi teitä raukkoja, ostakakaa Tojo niin pääsette EUROaikaan, LOLOLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOOLOLOLOOLOOO!!!!!!


    • Scheisse

      Ei kai kukaan oikeasti vihaa BMW:tä sanan varsinaisessa mielessä. Tuulipukukansan kateelliset vain osoittavat sen _vihana_ ja se johtuu kaiketi noista teineistä jotka ajelevat 316 tuning vispilöillä. Minä taas en ymmärrä miksi pitää maksaa keskivertoautosta huomattavasti enemmän kuin muiden mallien vastaavista. M-B putoaa samaan kuoppaan. En ymmärrä (saksassa esim hinnoittelu on paremmin kohdallaan muiden automerkkien kanssa joten se siitä). Olen itse samaa mieltä kuin AMS vertaillessaan Mini Cooperia ja isoveljeä 316 ti Compactia, että minillä on enemmän fun factoria ja ajettavuus paremmin kohdallaan ja kun vielä vertaa hintaa niin ei tarvii ihmetellä kumman valitsisin. ASM tosin totesi että BMW on yleisesti parempi koska Ministä puuttuu luistonesto ja se on pienempi tiloiltaan kuin 316 Compact, olipa yllätys. Mutta selkeaästi enemmän ajajan auto kuin isoveljensä on tuo Mini.

      Aina kun olen autoa ollut ostamassa olen ottanut samasta segmentistä laajan siivun autoja ja koeajanut ne ja vertaillut, lukenut myös lehtien arvostelut jne jne ja valinnut se joka parhaiten saavuttaa kriteerini ja halvalla tietysti - miksi maksaa ylimääräistä ilmaa jotta saisi VAIN tietyn merkin.

      Tämän saman jutun voisi laittaa melkein mihin vain osastolle kun kysytään miksi vihataan jne jotain mallia :)

    • Ihmeissään.

      Katsokaa netistä käytettyjen autojen hintoja
      saksassa. Golf pesee baijerilaisia aika
      pahasti... Itse en ole Golfia edes kokeillut,
      mutta ihmettelen syvästi, miksi pari vuotta
      käytetty golfkärry maksaa jopa saman kokoluokan
      uusia autoja enemmän?

      • joni

        ei voi ku nauraa noille jotka vihaa 316:n
        kuskeja!!!!! miksei saa ajaa autolla, josta
        pitää!!!!??? itellä sattuu olee 316 vm. -86 ja
        ikävä kyllä vielä 17" vanteet ja jos se jotai
        vituttaa ni voi PRKL! ;) BMW, se vaa o ajamisen
        iloa!


    • kyl

      Puhuit että ei oo mahdollisuus ostaa bemaria??
      Itselläni on Plymouth Duster V8 450hv,kyseisen
      auton hinnalla ostas 3 uutta bemaria,mutta kuka
      vittu haluaa bemaria ostaa ku pystyy ajamaan
      kunnon autolla.

      • Rdx

        Bmw on juppimainen keino päästä MELKEIN käsiksi
        voimantuntuun. Ei parikolmelitrainen vanha
        baijerilainen ole muuta kun imagonkohotusjuttu.
        Ihmisille, joilla ei ole varaa ajaa tehokkailla
        autoilla, mutta haluavat esittää ajavansa. Nämä
        316- teinipellet ovat onnessaan kun kaikki (lue:
        kaikki alle 16v pimut, joilta saa) luulevat, että
        heillä on urheiluauto. Tosiasiassa opel kadett
        pesee heidän urheiluautonsa mennen tullen, ja 2.0
        vanha paapan matukka 626:kaan ei anna bemarille
        edes mahdollisuutta.


    • köyhyys on sairaus.

      Katkeruudelle ei löydy rajaa.

      • opel_bastardo

        Näinhän se on...


      • turainen
        opel_bastardo kirjoitti:

        Näinhän se on...

        Eikös olekin?


      • Pekka-

        Olisiko hieman viisaampaa olla "äreänä" niile junteille jotka kaahaavat automerkistä riippumatta.

        BMW on laadukas auto, hyvä ajettava, hiljainen ja tehokas. Näin riippumatta siitä kuka sitä ajaa. Juntti on juntti automerkistä riippumatta.

        (Nimimerkillä 38 vuotta ilman sakkoja ja onnettomuuksia, yli 20 vuotta siitä bemareilla, yli miljoona kilometriä siviiliajoa.)


      • Bemarismi on sairaus
        Pekka- kirjoitti:

        Olisiko hieman viisaampaa olla "äreänä" niile junteille jotka kaahaavat automerkistä riippumatta.

        BMW on laadukas auto, hyvä ajettava, hiljainen ja tehokas. Näin riippumatta siitä kuka sitä ajaa. Juntti on juntti automerkistä riippumatta.

        (Nimimerkillä 38 vuotta ilman sakkoja ja onnettomuuksia, yli 20 vuotta siitä bemareilla, yli miljoona kilometriä siviiliajoa.)

        Bmw-kuskilla on suurempi todennäköisyys kaahailuun ja itsekkyyteen kuin muilla. Roikutaan persiissä kiinni, ohitellaan turhaan, ajetaan ylinopeutta, otetaan liikennesäännöt omiin käsiin. Jos otetaan vaikka 100 perässätulija-opelia, 100 perässätulija-tojoa ja 100 perässätulija-bmw:tä, todennäköisimmin ne on bemaristit jotka kyllästyvät jonossa ajamiseen, ja lähtevät ohittelemaan jonoa ja pujottelemaan. Todistettu juttu.

        Kaupungissani on eräs vilkkaasti liikennöity risteys jossa heti risteyksen jälkeen toinen suoraan menevistä kaistoista on suljettu tietyön takia. Risteykseen tultaessa on siis vielä kaksi samaan suuntaan. Aivan päivittäin tässä risteyksessä näkyy niitä jotka ajavat loppuvalle kaistalle, pysähtyvät valoihin, ja kun valo vaihtuu, kaahaavat hirveällä kiireellä että kerkiävät takaisin toiselle kaistalle. Ohittavat siis jonon aivan tarkoituksella vaikka pitkälle näkyy että kaista tulee risteyksen jälkeen loppumaan. Kaikkein useiten tätä tekevät bemaristit, toki on muitakin, mutta mikään muu merkki kuin bmw ei ole yhtä ahnaasti edustettuna tuossa.

        Kyllä se vaan niin on että joko bmw:n hankkiminen lisää nesteen määrää päässä, tai sitten jo valmiiksi nestepäät hankkivat bemarin. Me tavalliset muut huomioon ottavat ihmiset tyydymme tavallisiin autoihin, joilla ei tarvitse yrittää todistella mitään.


    • helppo vastata

      Bemareita saa rahalla mutta älyä ei Bemariikuski pysty ostamaan. Sinäkin ressukka kuvittelet, että Bemari aiheuttaa kateutta. Sääliä se enemmän aiheuttaa.

    • Kerro sinä

      puolestasi,miksi bemarilla ajavat kaahaavat ja vaarantavat liikennettä enemmän kuin normaalit autoilijat? Haluatteko näkyvyyttä vain koska ajatte "premium" autolla ja olette muiden yläpuolella omasta mielestänne?

    • Museoon...

      itellä sattuu olee 316 vm. -86,,,

      Mitä hel*etin ominaisuuksia tollasessa museoromussa on? Kokeile edes joskus jotain 25v. uudempaa autoa.

    • Eivät parane.

      En vihaa kyseistä merkkiä, mutta en halua myöskään samaistua asennevammaisiin bemaristeihin.

    • Bmwnomistaja

      Itselläni en tunne että mulkkuni kasvaa kun astun sisään bemariini itselläni on e46 318 -99. Se on mukava ajaa eikä 1.9 ole mikään bensasyöppökään. Mulla on ollut opel corsa, renault 19,audi 80,opel calibra ja nyt bmw ja on se selvästi laadukkain, myös opelit ovat olleet todella kestäviä. Renault ihan paska ja audista hajosi laatikko yllätys koska audi ei osaa tehdä automaattia. Kyllä tiedän että jollain se kusi nousee päähän kun astuu sisään bemariin ja se on valitettavaa. Oletteko huomanneet että myös skoda kuskit fordi kuskit sekä volvo kuskit aiheuttavat syöpää myös. Olen 20v enkä kuvittele ajavani millään ralliautolla vaan mukavalla ja omaa silmääni miellyttävällä autolla. Ja aivan varmasti tähänkin joku citikkamies tulee huutelemaan tai joku muu mielensäpahoittaja mutta tulkoot.

      • Ehtoopuolella

        Melkein museoikäinen...


    • tämäontotuuss

      koska bmw munan jatke 18v finna naamat ajaa tommosilla romuilla, olen ajannut tommosta romua kuin bmw aivan paska ajettavuus ohjattavuus sekä koko auto on paska, oli kyllä iso virhe ajaa sitä romua

    • olettejuntteja

      olette vaan niin vitun tyhmiä kun ajatte jollai ruosteisellä paskalla merkiltään bmw, eikö teillä pellet ole varaa kunnoliseen autoon, vittu et osaa olla kyöhä auto joku vm2015 m3 että osaa olla kyöhä auto tommosii pikku summii pitelen taskurahana joku 140tuhatta voi voi et on kyllä naurettavia summia.

      tai joku m5 vm2016 köyhiä autoja kyllä on voivoi ei voi muuta kun nauraa tommosille avuttomille paskoille köyhille autoille

      • Autobahnalla_Kovaa

        Sinulle: olettejuntteja.

        No ei sinusta ainakaan autolehteen ole toimittajaksi, koska sinulla ei ole yhtään perustelua. Tästä johtuen sanasi ovat minulle vain tuule huminaa!


      • 8776uyt

        Autobahnalla_Kovaa

        olet pelle


      • Mielikuvitusmatkat

        Vähän kaukana ne bahnat.


    • ttteeeeeeeeeewt4er

      nyt meni bemmi pellet hiljaseks kun alettiin puhumaan asiaa

    • mersumies2

      Minä en vihaa Bemareita, joskus kyllä naurattaa ja säälittää kun joko kusipää Bemarikuski luulee koslansa olevan tieden kuningas.
      Tänään taas tiellä sattui olemaan joku kunkku kun kerran yritti kiihdytellä kapenevalla ajoväylällä viereisellä kaistalta eteeni. Poju oli vähän hölmistyneen näköinen kun hävisi tämän leikkimielisen kiiihdytyskisan. Niin vain poju joutui jäämään taakseni kun Bemarista loppui puhti.

      • säälittävä-bmw

        noihan se menee kun on bmw alla niin heti ollaa kisaamassa tai lähtemässä viivoille, mutta sitte ei kummiskaa pärjätä kun ei se 200hv bmw liikukkaan mihinkään, tämä on tullu todistettua monta kertaa


      • noulaatua

        jos bemari ei osaa tehä ees vuotamattomii venoja juten ne ongelmalliset täytetyt niutrium venat jotka vuotaa sisämykset ulos ni onko se laatua hä?


    • Anonyymi

      KIA on parempi kuin pemari.

    • Anonyymi

      Mersumiehenä sanon vain että on yliarvostettu merkki BMW, monta Bemaria takana ja en kyllä niitä voi kehua jos verrataan kilpailijoihin. Toki kiva ajaa mut Mese paljon parempi.

      Mesessä tulee heti tunnelma että istut laatu autoon ja kun audiot lähtee päälle tajuat että olet todella kalliissa autossa.

      Bemarin sisätilat ei herätä mitään tunteita puhumattakaan äänentoistosta, Passatissa paremmat.

    • Anonyymi

      Ei kukaan vihaa automerkkiä. Kuljettajaa saatetaan vihata, mutta se johtuu vain hänen käytöksestään.

    • Anonyymi

      Ehkä just siks kun kyseinen merkki yliarvostettu, esim. Mese 10 kertaa parempi ajettava, tehokkaampi ja teknisesti kehittyneempi ja parempi.

      • Anonyymi

        Ajelen nyt kolmatta vuotta Mersullani ja varmasti viimeistä. Auto ei ole vakuuttanut ajo-ominaisuuksillaan eikä tehoillakaan. Suuri pettymys, luulin paremmaksi autoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajelen nyt kolmatta vuotta Mersullani ja varmasti viimeistä. Auto ei ole vakuuttanut ajo-ominaisuuksillaan eikä tehoillakaan. Suuri pettymys, luulin paremmaksi autoksi.

        höpö höpö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe