Nivelreuma lääkitys ja alkoholi

Mimosa1977

Hei. Tässä ihan uutena seropositiivisen nivelreuma diagnoosin saaneena ihmettelen. Aloitettiin reko hoidon joka jouduttiin purkamaan asteittain niin että nyt syön vain salazopyrin 1x2 vrk ja prednisolon 2.5 mgx1 aamuisin . Trexania en näihin oloihin mitä läpi kävin alussa edes suostunut ottamaan. Varmaan jatkossa tulossa.
No nyt ajankohtainen ehkäpä teistä jostain ihan tyhmä asia mutta tuo alkoholi. Mistään ei tunnu löytyvän tietoa voiko salazopyrin lääkkeen kanssa ottaa muutaman saunaoluen?

1

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki12345678

Hei! Itselläni trexan, salazopyrin ja oksiklorin. 5 vuotta syönyt ja alkoholia juonut normaalisti niin saunakaljaa kuin isompaa määrää silloin tällöin. Eipä ole missään ainakaan näkynyt, haitoistahan ei toki varmaati tiedä mutta hengissä ollaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2488
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      62
      2242
    3. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      48
      2076
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      210
      1738
    5. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1650
    6. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      21
      1645
    7. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      89
      1447
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      17
      1437
    9. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      12
      1380
    10. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      1364
    Aihe