Voiko tässä iässä löytää uuden?

TahtoisiSuomalaisen

Vieläkö voisi olla mahdollista löytää uusi elämänkumppani?
Miten ja missä se voisi onnistua?

Haluaisin, mutte oikein jaksa uskoa, että voisin löytää sellaisen. Minne kannattaisi lähteä etsimään?

55

1128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnaa.se.yrittämällä

Mieti vapaa tyyppi niistä ihmisestä, jotka tunnet. Sitten menet ja kysyt: mitä jos lähtisimme yhdessä tapahtumiin. Itse tein näin, mutta tämä tyyppi ei lähtenyt kanssani. En siitä loukkaantunut. Vaatii rohkeutta koska on todennäköistä, että tämä pyydetty kertoo siitä muille. Näin kävi minulla, mutta avoimesti totesin että etsin kumppania. Jos vielä jäisin yksin, lähtisin edelleen ensin tästä vaihtoehdosta.
      Netti-ilmoituksen kautta itse löysin. Sitä kokeilisin toisena, jos live-tyrkytys ei onnistuisi.
      Ei kannata suunnitella liian pitkälle. Vain tässä hetkessä yhteisiä menoja. Siitä se lähtee jos lähtee. Me olemme kaksi erillistä ihmistä omine menoinemme ja asumme eri asunnoissa. Vietämme aikaa paljon myös yhdessä määräilemättä liikaa toista, toisen virheineen hyväksyen. Yksi ehto on; kuviossa ei ole muita miehiä eikä naisia muuten kuin etäisen ystävyyden merkeissä.

• etsi.ihmisten.parista

Sadas kysely samasta aiheesta tälläkin palstalla.
      Täältä ei löydy ja hunkillakin on kilometrin jono, peröpäässä kuollaan enneko vuoro tulee.

• Helppo-niksi

Täytyy vaihtaa kassajonoa, etsiä se lyhenpi. Tai mennä itsepalvelukassalle. Sitten on myös irtotuotteita joita ei tarvitse punnita.

• sama.neuvo
        Helppo-niksi kirjoitti:

Täytyy vaihtaa kassajonoa, etsiä se lyhenpi. Tai mennä itsepalvelukassalle. Sitten on myös irtotuotteita joita ei tarvitse punnita.

Ei kannata jäädä jonoon vaan ettiä muualta ja ehkä parempaa kuin kaikiin kopeloima.

• ainaTäälläkö

Ja tekö olette aina täällä ja luette kaikki viestit? Mistä kummasta muuten tietäisitte, että vähintään joka neljäs viesti on ollut täällä aikaisemminkin?

• hyvin.ehtii
        ainaTäälläkö kirjoitti:

Ja tekö olette aina täällä ja luette kaikki viestit? Mistä kummasta muuten tietäisitte, että vähintään joka neljäs viesti on ollut täällä aikaisemminkin?

Puoli tuntia päiväsä riittää, ei päivän tuotoksien lukemiseen sen kauemmin mene.

• Vapaa-sunnuntai
        hyvin.ehtii kirjoitti:

Puoli tuntia päiväsä riittää, ei päivän tuotoksien lukemiseen sen kauemmin mene.

Muu elämänkiire huomioiden jopa kerta viikossa riittää lukea palstan tuotokset ja hyvin pysyy kärryillä kuinka osallistujat elää. Usein riittää kun näkee pelkän otsikon, voi päätellä, mitä se sisältää?

• sitäjasamaa
        Vapaa-sunnuntai kirjoitti:

Muu elämänkiire huomioiden jopa kerta viikossa riittää lukea palstan tuotokset ja hyvin pysyy kärryillä kuinka osallistujat elää. Usein riittää kun näkee pelkän otsikon, voi päätellä, mitä se sisältää?

Riittää hyvinkin ja lukematta voi päätellä mitä jatkuvasti toistuvissa aloituksissa kirjoitetaan.

• tuutuuti

En usko, aikaa on mennyt liian paljon leskenä, joten omat tavat olisi vaikea sopeuttaa toisen tapoihin. Joskus katselen miehiä kaupungilla tai ostareilla, mutta tosi on, että hyvän näköinen mies on vaimon kanssa liikkeellä. Yksin kulkevat ovat usein miten huonosti puettuja, parta ja tukka rehottaa ja vielä se kaljamaha, mikä on todella vastenmielinen näky.
      Suhde voisi olla erilainen, omat asunnot, tavattaisiin liikunnan, retkien ja kulttuurin merkeissä, mutta mikä mies siihen suostuu, kun on heti kiire peiton alle. Kunnon tutustuminen ennen seksiä.

• Seksikin-ratkaisee

Eli vuosi pitäisi odottaa ennen kuin pääsee saman peiton alle?
        Meneppä retkellesi yksin.
        Olet liian vanhoillinen parisuhdemarkkinoille. Nyt on 2018.
        Edes teinit ei ole noin vanhoillisia.

• Heikunkeikku

Joo, olen samaa mieltä tässä ketjussa kommentoineen tyypin kanssa, että kyseinen aloitus tästä aiheesta on ainaskin sadas. Mä melkeen lisäisin, että kahdessadas.

Mistä sitä voisi tietää, löytääkö joku tuntematon tässä iässä (ja kun ei edes ikää ilmoiteta) uuden elämänkumppanin.

Eikä sitäkään tiedä, minkä luontoinen kysyjä on.
      Jos vaikka kysyttäis, että löytäisinkö kumppanin, vaikka olen kauhea Mänttipää. Hirveä huutaja ja itsekäs tyyppi. Sitten olis vähän helpompi sanoa, että nojoo, saattaa olla ettet kovin helposti löydä:)

Kyllähän sitä tämän tästä saa lukea, että joku on löytänyt kaverin "sieltä", joku "täältä", joku aivan yllättävästä paikasta.

Olisko se sitten niin, että kannattaisi kuleksia ekana sinne ja sitä tänne ja sit kummallisiin paikkoihin ja sitä rataa?

En osaa vastata aloitukseen.
      Mut yritystä kyllä oli:)

Sitäpaitsi olen hieman huonolla tuulella ja siksi ehkä ärsyynnyin tämmöseen samanlaiseen kysymysaloitukseen.

-Miks huono tuuli on?
      - Siksi, kun tavan mukaan otin pakastimesta aamulla tyrnimarjakuutioita, knapsasin pari palaa lasiin sulamaan ja kun meinasin laittaa lopun jääpalapussin takaisin pakastimeen, niin knaps vaan koko pakastimen ripa irtosi mun käteen. Rikki-rikki.
      Mistäs nyt rivan löydän? Liimata sitä ei voi tietenkään. Tosi tympeetä.

• pirremiinapas

Sori, mutta minua kyllä nyt naurattaa, he..no ei pitäsi toisen vahingolle, tai oikeastaan en vahingolle naurakaan, vaan sille kuinka siitä kirjoitit .

Muuten kannattaisi kysyä liikkeestä, jossa myydään käytettyjä kodin koneita, sieltä voi löytyä varaosia, joko hylättyjä laitteita, tai sitten Ser -pisteiltäkin voisi hyvällä tuurilla löytyä samanlainen kahva...

• yksi.kulkija

Olen aikoinani netistä löytänyt kahvan rikkoutuneen tilalle. Googlaa laitteen merkillä, saattaa hyvinkin onnistaa.

• Heikunkeikku
        yksi.kulkija kirjoitti:

Olen aikoinani netistä löytänyt kahvan rikkoutuneen tilalle. Googlaa laitteen merkillä, saattaa hyvinkin onnistaa.

"yksi.kulkija" ja "pirremiinapas"

Joo, naurakaa vaan mun aamuvahingolleni. Parempihan se on nauraa muiden vahingoille, kuin omille vahingoille :) Huomattava ero iloille:)

En tiedä, kannattaisko vanhojen käytettyjen koneiden paikasta kysellä, koska mun pakastin on sen verran uusi, että oliskohan niitä vielä poisheittokunnossa olevia?
        Paitsi taidan varmuuden vuoksi kysyä.

Ostin olisko 4 vuotta sitten uuden ison kaappipakastimen ja siihen viereen samanlaisen jääkaapin.

Tuosta teidän ehdotuksesta tulikin mieleen, että voisin kysyä jostakin tehtaasta, jossa niitä valmistetaan. Vai meniskö vaan liikkeeseen ja käskis niiden selvittää ovenripaongelman.

Onneksi koko ovi ei tarttunut mun käteen. Koko ovi maksais inhottavan paljon, jos joutuis hankkimaan.

Aamulla ovenripa kädessäni tunsin itseni VALTAVAN voimakkaaksi.
        Ei kuka tahansa vetäse isoa, pitkää, ovenripaa irti tosta-noin-vaan heleposti:)
        Jotain hyvää kaikessa. Olen voimissaan oleva nainen:)

• RealistiN
        Heikunkeikku kirjoitti:

Joo, naurakaa vaan mun aamuvahingolleni. Parempihan se on nauraa muiden vahingoille, kuin omille vahingoille :) Huomattava ero iloille:)

En tiedä, kannattaisko vanhojen käytettyjen koneiden paikasta kysellä, koska mun pakastin on sen verran uusi, että oliskohan niitä vielä poisheittokunnossa olevia?

Ostin olisko 4 vuotta sitten uuden ison kaappipakastimen ja siihen viereen samanlaisen jääkaapin.

Tuosta teidän ehdotuksesta tulikin mieleen, että voisin kysyä jostakin tehtaasta, jossa niitä valmistetaan. Vai meniskö vaan liikkeeseen ja käskis niiden selvittää ovenripaongelman.

Onneksi koko ovi ei tarttunut mun käteen. Koko ovi maksais inhottavan paljon, jos joutuis hankkimaan.

Katoppas kaappisi merkki ja tyyppi, sitten kuukeloit sen varaosia, jos nyt sattuu olemaan vaikka tämä pakastin niin ei oo kallis kahva https://www.huoltopalvelu.com/rosenlew-kahva.
        Posti tuo, jos ei hukkaa.

• yksi.kulkija
        Heikunkeikku kirjoitti:

Mistä ihmeestä päättelit, että minä nauroin sun vahingolle???? Taidat olla vainoharhainen!!!

• Bengalitikku
        Heikunkeikku kirjoitti:

Mitkä olisi sun mielestä kummallisia paikkoja?
        Ajattelen vinkiksi aloittajalle.
        Voisko se olla rautakauppa? Siis jos kyse on naisesta, tempaisee jonkun kahvan irti ja Rautiassa kertoo, että tarvitsee uuden kahvan.

👼

• hytinäx1
        Heikunkeikku kirjoitti:

Vilkaseppa varsin, jos sinulla on kuitti jäljellä, jos siinä pakastimessa sattuis olemaan takuu jäljellä. Ei niiden ovikahvojen pitäisi rikkoontua noin äkkiseltään.
        Minullakin hajosi kahvinkeittimen suodatinosa, se on kanssa sellainen omituinen härpäke missä on nuppi vieterillä ja jokin osa siitä on nyt sitten katkennut niin se nuppi ja vieterikin ovat irronneet. Aika kauan se keitin on ollut toiminnassa ja löytyisi vielä sellainen suodatin varasosanakin, vaan kun sen hinta on melkein puolet siitä mitä itse kahvinkeitin maksoi. Ja kun postimaksut tulevat päälle niin eipä paljon kannata uutta ostaa. Täytyisi lähtä kiertueelle tuonne second hand butiikkeihin jos sieltä löytyisi samanmoinen kohtuuhintaan . Ja mistä sitä tietäisi vaikka joku kivanoloinen köriläs sattuisi samalle hyllylle penkomaan. ;) Siis aloittajallekin, sinne second hand ja loppisliikkeisiin, sieltä vois löytyä.

• Huussiin-kahvaa
        hytinäx1 kirjoitti:

Vilkaseppa varsin, jos sinulla on kuitti jäljellä, jos siinä pakastimessa sattuis olemaan takuu jäljellä. Ei niiden ovikahvojen pitäisi rikkoontua noin äkkiseltään.
        Minullakin hajosi kahvinkeittimen suodatinosa, se on kanssa sellainen omituinen härpäke missä on nuppi vieterillä ja jokin osa siitä on nyt sitten katkennut niin se nuppi ja vieterikin ovat irronneet. Aika kauan se keitin on ollut toiminnassa ja löytyisi vielä sellainen suodatin varasosanakin, vaan kun sen hinta on melkein puolet siitä mitä itse kahvinkeitin maksoi. Ja kun postimaksut tulevat päälle niin eipä paljon kannata uutta ostaa. Täytyisi lähtä kiertueelle tuonne second hand butiikkeihin jos sieltä löytyisi samanmoinen kohtuuhintaan . Ja mistä sitä tietäisi vaikka joku kivanoloinen köriläs sattuisi samalle hyllylle penkomaan. ;) Siis aloittajallekin, sinne second hand ja loppisliikkeisiin, sieltä vois löytyä.

Maalla, ulkohuussini ovesta on kahva rikki. Löytyisikö siihen sopivaa kahvaa joltain jääkaappi firmalta? Nythän on talvi ja pakkanen joten pakastimen kahvakin kävisi.
        Onkohan kesäkahvoja erikseen?
        Rautakaupoissa on ripoja mutta ne ovat niin persoonattomia. Pitää olla erikoista.

• pirremiinapas

Eiköhän se riipu hieman vaatimustasostakin, oman ikäistä nuorta on turha etsiä :)

• NuorhaMieOon

Miksi? Samanikäinen ei luulosta yhtään hassummalta. Jos elää yli sata vuotiaaksi 60 voi olla vielä melko nuori!!

• pirremiinapas
        NuorhaMieOon kirjoitti:

Miksi? Samanikäinen ei luulosta yhtään hassummalta. Jos elää yli sata vuotiaaksi 60 voi olla vielä melko nuori!!

Ymmärsitkö väärin, tarkoitin ettei kaksikymppisen näköistä seitsemänkymppistä tahdo oikein löytyä :))

• pirremiinapas
        NuorhaMieOon kirjoitti:

Kyllä noin suhteuttaen 60 nen onkin nuori he.

• yksi.kulkija

Hyvä kysymys, samaa olen itsekin miettinyt. Joku tuolla kehotti tutuista kokeilemaan, mutta minulla tutut sinkut ovat samaa sukupuolta kuin itse olen joten tuo neuvo ei ainakaan minulla toimi. Netistä en ole löytänyt, sieltä on tullut sellainen vaikutelma, että vain surffaillaan ja katsellaan uteliaisuuttaan toisten profiileja, mutta ei halutakaan oikeasti mitään löytää. Meille ikäihmisille ei oikein ole mitään paikkoja missä luontevasti tapaisi kumpaakin sukupuolta, tai minä en sellaisia paikkoja tiedä, riippuu tietenkin paikkakunnasta.

• nimim.kokemusta.on

Neuvo:
      Älä koskaan menopaikoilla ollessasi ahnaasti vilkuile sopivia kumppaneita! Sellaisen käytöksen kyllä kaikki huomaa, myös muut kuin kiinnostuksen kohde. Ja sellaista kiilusilmäistä eukkoa/ukkoa lähtee karkuun jokaikinen viisaammanpuoleinen kohde.
      Kannattaa siis olla hienovarainen, jos osaa, vähän niinkuin ei olisi huomaavinaan... Kyllä se mies/nainen sitten aloitteen tekee, jos kiinnostuu. Hollille voit asettua, silloin on helpompaa sinua lähestyä.

• JosNiinKyllä

Jos olet kaunis, ikäistäsi nuoremman näköinen, kroppa vielä suht timmissä kunnossa, ei turhia kiloja, hauska, huumorintajuinen, luotettava, hyvä kokki, ahkera, siisti ja varakas, niin silloin vastaus on KYLLÄ.
      Laitat vaan kuvasi ja tietosi kaupan ilmoitustaululle, tulevat kotiovelta hakemaan.

• en.viitsi

Hitto. Kaikki muu täsmää mutta olen laiskanlainen
        enkä kovinkaan kummoinen kokki.
        Sekin haittaa että en ole sinkku, enkä aio sellaiseksi ruvetakaan
        jos se minusta on kiinni.

• HetiPitääLähteä

;) 🙂. 😀. 😆. 🤙

Pitääkin lähteä heti viemään.

• Voi löytää mutta enää ei vaatia samoja asioita kuin nuorempana.

• 1eero

Kyllä uskoisin löytyvän jos kehtoisi, ei hänen tarvitsisi olla mikään ruusu kuitenkin mielyttävä...näköinenkin.

• 1eero kirjoitti:

Kyllä uskoisin löytyvän jos kehtoisi, ei hänen tarvitsisi olla mikään ruusu kuitenkin mielyttävä...näköinenkin.

Totta tuo. kyllä silmää pitäis miellyttää ja hajuaistiakin😁. Ja mukava ja muutoinki sillai samanhenkinen.

• Yhteystiedot-tietysti

Foto esille. Alle teksti: löytäjä saa pitää.
      Ei mitään muuta.

• henrjii

Jostain pakolaiskeskuksen lähistöltä.
      Jos haluaa suomalasen kannattaa marssia hänen kanssa maistraattiin

• Bengalitikku

Voisihan sitä piirtää omin pikku kätösin kartan ja reitin, mikä päätyisi geokätköksi. Näitä voisi laittaa niihin kummallisiin paikkoihin, esim. rautaosastolle, sivakointivälineisiin, kalavieheisiin, onkiin, veneisiin, sähköpyörään, Tekniikan maailman väliin jne. joukkoon.

👼

• kolom

Kokemukseni on, että etsimällä ei löydä. Tutuista en jostain syystä välitä. Esim. mieheni kuoltua hänen ystävänsä oli kiinnostunut minusta. Minulle hän on edelleenkin mieheni hyvä ystävä, ei muuta. Itse olen kaksi kertaa löytänyt epäsuorasti yhdistystoiminnasta. Minusta miehen on oltava hitusen aktiivisempi. Erilliset asunnot on hyvä juttu.

• bessie-

Kyllä kai nyt sentään etsimällä löytää huomattavasti varmemmin kuin sillä ettei etsi ollenkaan?

• Ei-sitä-voi-tietää
        bessie- kirjoitti:

Kyllä kai nyt sentään etsimällä löytää huomattavasti varmemmin kuin sillä ettei etsi ollenkaan?

Kyllä minä vaan odotan että jonain aamuna joku eukko seisoo makkarin ovella. Osannut pyytää huoltomiestä laskemaan hänen köökkiin.

• 60plus

uuden ja 15 - 25v. nuoremman naisen

• Per-kel

Mitäs sille vanhalle tapahtui??? Kyllä tässä nykyinen riittää, ja ios sattuu lähtemään täältä ennen minua niin koiran otan, en uutta muijaa räksyttämään :)

• Häätö-koiraksi

Lainaa minulle se räksyttäjä muijasi, minulla on sopivasti hihnoja valmiiksi edellisen koiran muistona, jopa hieno kaulapanta.
        Tuossa lähistöillä liikkuu sopivasti mamuja, joille voi räksyttää. Mamuthan pelkää haukkujia.

• pirremiinapas

Pitää vielä kertoa, kun sisareni, joka on nyt ollut leskenä yhdeksättä vuotta eikä ole ketään uutta kai havitellakaan, niin kerran oli puhetta asiasta, niin hän sanoi miten vanhan näköisiä meidän ikäiset miehet ovat :)) - niin se unehtuu oma ikänäkö..

• TUletkoLuokseni

Millaisen kumppanit sinä haluaisit.
      Mikä on tärkeätä?

Miten voisin onnistua vallottamaan sinut?
      Kuinka pitäisi toimia?
      Missä voisimme kohdata?

• Aluksi

Kun annat puh.numeron.

• Psykoterapeutitar

Pelkkä puhelinnumero riittää! Jos menemme kahville, niin ei voi pitkään istua, kun nivelet jäykistyy, eikä pääse kunnolla kävelemään. Ei voi pitkään istua, kun eturauhanen vaivaa ja täytyy pissalle päästä jne. Jos ei muuta, niin ainakin silmälasit on likaiset. Alkaa kaikenlainen rajottuneisuus muutenkin yli kuusikymppisiä vaivaamaan. Kuvittele siinä sitten jotain romanttista. Onnea vaan!

• Aluksi

Jos etsit vain negatiivisia puolia niin turha vaivautua.

• Miten-asian-katsoo

Onhan se romanttista JOS ei jäykisty muu kuin nivelet. Siitähän iäkkäämmät naiset haaveilee, siitä ettei tarvitsisi hameenhelmoja nostaa enää. (Miehille se ei ole romanttista).
        Mieluummin sitä käy pissalla kuin laskee lahkeeseen ja silmälasitkin voisivat huurtua jos vastapäätä istuu todellakin daami eikä kesäasunnon räkätti pelätin.

• Aluksi

Kuten totesin, ikäneidot eronneet tai muuten jätetyt älkööt vaivautuko.

• Ei.häirikkö

Aluksille
        Ketä jää jäljelle? Edellinen vastaukseni poistettii😠

• Psykoterapeutitar

PumpattavaBarbara😂

• tuutuuti

Kiva olisi tavata, vaikka jäisi juttelu tasolle, mutta aina voi tulla jotain muuta. Vaatimuksia on : ei alkoa, ei tupakkaa. Pystyisi liikkumaan metsässä, siis ei rollaattoria, olen vähän menevämpää sorttia. Klassinen musiikki olisi myös plussaa.
        Olenko liian ronkeli?

• Ihankukatahansa
        tuutuuti kirjoitti:

Kiva olisi tavata, vaikka jäisi juttelu tasolle, mutta aina voi tulla jotain muuta. Vaatimuksia on : ei alkoa, ei tupakkaa. Pystyisi liikkumaan metsässä, siis ei rollaattoria, olen vähän menevämpää sorttia. Klassinen musiikki olisi myös plussaa.
        Olenko liian ronkeli?

Just oot sopivasti ronkeli, huono ei kannata ottaakaan

• Ei.häirikkö kirjoitti:

Aluksille
        Ketä jää jäljelle? Edellinen vastaukseni poistettii😠

Lesket, paitsi ne, jotka turvautuvat mieluummin koiraan.

• tuutuuti kirjoitti:

Olenko liian ronkeli?

Täysraittiusvaatimus karsii 90 prosenttia muuten sopivista.

• lacucaracha

Jaha, kevät on siis tulossa kuitenkin ja mahlat kohoavat hieman etuajassa. Nyt on aika kylmää ulkona, joten ehkä ihan kotiovella ei kannata kauaa tuuletella ja katsoa satunnaisotannalla, josko sattuma korjaisi satoa ja elämänkumppani lipuisi kuin venhe aivan omien silmien ohitse.

Paras keino on lähteä liikkeelle. Kotoa harvemmin noutaa muu kuin kuolema ikuiselle reissulle. En oikein usko näihin nettijärjestelyihin, sillä kuva ei kerro kaikkea, kirjallinen anti on pettävää ja suurin osa viestintäämme on kehosamme eli näkee mitä on tarvis nähdä, kun tapaa, kuulee ja kuuntelee. Mikään ei siis ole muuttunut sitten sen ajan, kun nuorempana kaveria etsittiin. Lähde liikkeelel erilaisiin piireihin, äläkä pidä suutasi supussa ja kynttilää vakan alla. Näissä ikälukemissa ei ehkä enää kannata pyytää myöskään kuuta taivaalta eli paras katsoa peiliin ennenkuin latelee kuka ja mikä kelpaa.

• Arvostankunnonunia

Jospa löytyis sellanen kaveri jonka kanssa ei tarivhe nukkua samassa makuuhuoneessa, sillä en saa nukuttua kunnolla jos toinen kuorsaa, tuhisee, kääntyilee ja ramppaa pissalla harvase tunti. Näin eläkeläisenä peittopainit voi hoitaa päiväsaikaan ilman yöunten häirintää, silloin jaksaakin paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2561
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1888
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1883
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1338
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1218
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1070
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      924
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      923
    Aihe