Urheilu ja videopelit tylsiä.

HinteläPoika

Kuten otsikosta huomaatte, en vietä vapaa-aikaani video- ja tietokonepelien parissa enkä TV:n ääressä katsomassa jotain matsia. Minulla ei yksinkertaisesti ole motiivia pelata mitään ammuntapelejä tai seurata jotain tiettyä joukkuetta, mikä masentaa minua suuresti. Olen 15-vuotias poika ja erotun koulukavereistani juuri näiden takia. Tiedän, että kaikki ihmiset ovat erilaisia jollain tasolla, mutta minusta tuntuu, että jään elämästäni jostain paitsi, kun kaikki tuntuu niin tylsältä. Yritän välillä pakottaa itseäni käynnistämään PS3 (johon en ole nyt koskenut 3 vuoteen...), mutta minulla ei vain "syty" pelatessa ja päädyn pelikonsolin sammuttamiseen. En näe missään pelissä sitä mitään erikoista, joka on saanut minut siihen johtopäätökseen, että olen tulossa homoksi (vaikken sitä itse haluaisikaan). Ja kun yritän saada asiani kerrottua kavereilleni, niin eivät meinaa uskoa kuinka tylsään elämään olen syntynyt. Ja vielä kun isäni ja veljeni ovat kunnon jalkapallofaneja... Kannattaako tässä pisteessä edes yrittää muuttaa elämäntapaani? Miten voisin käyttäytyä kuten muut tosi miehet?

13

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14vBoiii

      En oikein ymmärtäny, miten olet tulossa homoksi? Aina ei tartte mennä massan mukana ja ottaa paineita siitä, että olisi samanlainen kuin muut. Kiinnostaako sinua mikään, politiikka esim tai lukeminen? Osaatko sanoa mitä erikoista niissä peleissä kuuluisi olla?, osaan kenties suositella.

      • HinteläPoika

        No oon lähiaikoina kovasti halunnut pelata FPS-pelejä (first person shooters). Oisko joku simppeli peli aloittajille?


      • HinteläPoika kirjoitti:

        No oon lähiaikoina kovasti halunnut pelata FPS-pelejä (first person shooters). Oisko joku simppeli peli aloittajille?

        CS:GO.


      • yuggis_ kirjoitti:

        CS:GO.

        No... Hyi! :D

        Aloittajalle: Ei pelaaminen ja urheilun fanittaminen ole miehen mitta. En minäkään seuraa urheilua millään tavalla, enkä silti koe miehisyyteni olevan uhattuna.

        Viimeksi tv:stä katsomani urheilulähetys taisi olla e-urheilua... Ja joku CS:n EM- tai MM-turnaus. Oi miten ironista.

        Sinä voit olla poika ja tulevaisuudessa miehinen mies myös ilman pelaamista tai urheilufanitusta. Muita miehisiä juttuja on myös olemassa.


      • Oldie kirjoitti:

        No... Hyi! :D

        Aloittajalle: Ei pelaaminen ja urheilun fanittaminen ole miehen mitta. En minäkään seuraa urheilua millään tavalla, enkä silti koe miehisyyteni olevan uhattuna.

        Viimeksi tv:stä katsomani urheilulähetys taisi olla e-urheilua... Ja joku CS:n EM- tai MM-turnaus. Oi miten ironista.

        Sinä voit olla poika ja tulevaisuudessa miehinen mies myös ilman pelaamista tai urheilufanitusta. Muita miehisiä juttuja on myös olemassa.

        En siis suurempi CS:n fani ole (vaikka tuleekin silloin tällöin pelailtua) mutta mielestäni se on aloittelijalle sopiva. Maksaa myös itsensä ajan kanssa takaisin (dropit peleistä, saanut yhteensä jo noin 8 euron edestä tavaraa.). ;)


      • yuggis_ kirjoitti:

        En siis suurempi CS:n fani ole (vaikka tuleekin silloin tällöin pelailtua) mutta mielestäni se on aloittelijalle sopiva. Maksaa myös itsensä ajan kanssa takaisin (dropit peleistä, saanut yhteensä jo noin 8 euron edestä tavaraa.). ;)

        Arvelinkin, että ehdotit sitä juuri aloittelijalle sopivana.

        Mutta että oikein 8 euroa! Rahan tuloa ei näköjään voi estää. :D

        Saitko suoraan tilille, vai oikein käteisenä? ;)


      • Oldie kirjoitti:

        Arvelinkin, että ehdotit sitä juuri aloittelijalle sopivana.

        Mutta että oikein 8 euroa! Rahan tuloa ei näköjään voi estää. :D

        Saitko suoraan tilille, vai oikein käteisenä? ;)

        Steam-tilille myymällä kauppapaikalla.

        Suurin "droppini" taisi olla juuri samana (tai edellisenä) päivänä julkaistu laatikko. Siitä sai heti myymällä noin 4 euroa, avaimesta maksamalla ja sen avaamalla olisi kyllä voinut netota satoja euroja.. Mutta riskinotto ei kuulu omiin kiinnostuksen kohteisiin.


      • yuggis_ kirjoitti:

        Steam-tilille myymällä kauppapaikalla.

        Suurin "droppini" taisi olla juuri samana (tai edellisenä) päivänä julkaistu laatikko. Siitä sai heti myymällä noin 4 euroa, avaimesta maksamalla ja sen avaamalla olisi kyllä voinut netota satoja euroja.. Mutta riskinotto ei kuulu omiin kiinnostuksen kohteisiin.

        On toi pelimaailma nykyään ihmeellistä.

        Ei ollu meidän aikaan tollasta... :D


      • HinteläPoika
        yuggis_ kirjoitti:

        Steam-tilille myymällä kauppapaikalla.

        Suurin "droppini" taisi olla juuri samana (tai edellisenä) päivänä julkaistu laatikko. Siitä sai heti myymällä noin 4 euroa, avaimesta maksamalla ja sen avaamalla olisi kyllä voinut netota satoja euroja.. Mutta riskinotto ei kuulu omiin kiinnostuksen kohteisiin.

        Kaverit ainakin ehdottaneet Fortnite. Se on vielä ilmanenkin...


      • HinteläPoika kirjoitti:

        Kaverit ainakin ehdottaneet Fortnite. Se on vielä ilmanenkin...

        Itse en tykkää. Täynnä lapsia, artsylekään ei innosta. Lasten PUBG.


    • Ja.noin

      Rupeet käyttää huumeita. 💊💉

    • pelistä.viis

      Miten niin homot ei oo kiinnostuneita urheilusta? Mikä sen parempaa kun telkkarista tulee futismatsi ja voi katsella pari tuntia hikisiä miehiä juoksemassa kentällä pallon perässä! Ja tietenkin ne pitkät komeat korispojat! :D 😗

    • Anonyymi

      No onhan nuo asiat Miehes kyl 5/5. Mut jos vaikka urheilee ite esim salia ja soitat vaikka kitaraa oot silti mies

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe