Urheilu ja videopelit tylsiä.

HinteläPoika

Kuten otsikosta huomaatte, en vietä vapaa-aikaani video- ja tietokonepelien parissa enkä TV:n ääressä katsomassa jotain matsia. Minulla ei yksinkertaisesti ole motiivia pelata mitään ammuntapelejä tai seurata jotain tiettyä joukkuetta, mikä masentaa minua suuresti. Olen 15-vuotias poika ja erotun koulukavereistani juuri näiden takia. Tiedän, että kaikki ihmiset ovat erilaisia jollain tasolla, mutta minusta tuntuu, että jään elämästäni jostain paitsi, kun kaikki tuntuu niin tylsältä. Yritän välillä pakottaa itseäni käynnistämään PS3 (johon en ole nyt koskenut 3 vuoteen...), mutta minulla ei vain "syty" pelatessa ja päädyn pelikonsolin sammuttamiseen. En näe missään pelissä sitä mitään erikoista, joka on saanut minut siihen johtopäätökseen, että olen tulossa homoksi (vaikken sitä itse haluaisikaan). Ja kun yritän saada asiani kerrottua kavereilleni, niin eivät meinaa uskoa kuinka tylsään elämään olen syntynyt. Ja vielä kun isäni ja veljeni ovat kunnon jalkapallofaneja... Kannattaako tässä pisteessä edes yrittää muuttaa elämäntapaani? Miten voisin käyttäytyä kuten muut tosi miehet?

13

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14vBoiii

En oikein ymmärtäny, miten olet tulossa homoksi? Aina ei tartte mennä massan mukana ja ottaa paineita siitä, että olisi samanlainen kuin muut. Kiinnostaako sinua mikään, politiikka esim tai lukeminen? Osaatko sanoa mitä erikoista niissä peleissä kuuluisi olla?, osaan kenties suositella.

• HinteläPoika

No oon lähiaikoina kovasti halunnut pelata FPS-pelejä (first person shooters). Oisko joku simppeli peli aloittajille?

• HinteläPoika kirjoitti:

No oon lähiaikoina kovasti halunnut pelata FPS-pelejä (first person shooters). Oisko joku simppeli peli aloittajille?

CS:GO.

• yuggis_ kirjoitti:

CS:GO.

No... Hyi! :D

Aloittajalle: Ei pelaaminen ja urheilun fanittaminen ole miehen mitta. En minäkään seuraa urheilua millään tavalla, enkä silti koe miehisyyteni olevan uhattuna.

Viimeksi tv:stä katsomani urheilulähetys taisi olla e-urheilua... Ja joku CS:n EM- tai MM-turnaus. Oi miten ironista.

Sinä voit olla poika ja tulevaisuudessa miehinen mies myös ilman pelaamista tai urheilufanitusta. Muita miehisiä juttuja on myös olemassa.

• Oldie kirjoitti:

No... Hyi! :D

Aloittajalle: Ei pelaaminen ja urheilun fanittaminen ole miehen mitta. En minäkään seuraa urheilua millään tavalla, enkä silti koe miehisyyteni olevan uhattuna.

Viimeksi tv:stä katsomani urheilulähetys taisi olla e-urheilua... Ja joku CS:n EM- tai MM-turnaus. Oi miten ironista.

Sinä voit olla poika ja tulevaisuudessa miehinen mies myös ilman pelaamista tai urheilufanitusta. Muita miehisiä juttuja on myös olemassa.

En siis suurempi CS:n fani ole (vaikka tuleekin silloin tällöin pelailtua) mutta mielestäni se on aloittelijalle sopiva. Maksaa myös itsensä ajan kanssa takaisin (dropit peleistä, saanut yhteensä jo noin 8 euron edestä tavaraa.). ;)

• yuggis_ kirjoitti:

En siis suurempi CS:n fani ole (vaikka tuleekin silloin tällöin pelailtua) mutta mielestäni se on aloittelijalle sopiva. Maksaa myös itsensä ajan kanssa takaisin (dropit peleistä, saanut yhteensä jo noin 8 euron edestä tavaraa.). ;)

Arvelinkin, että ehdotit sitä juuri aloittelijalle sopivana.

Mutta että oikein 8 euroa! Rahan tuloa ei näköjään voi estää. :D

Saitko suoraan tilille, vai oikein käteisenä? ;)

• Oldie kirjoitti:

Arvelinkin, että ehdotit sitä juuri aloittelijalle sopivana.

Mutta että oikein 8 euroa! Rahan tuloa ei näköjään voi estää. :D

Saitko suoraan tilille, vai oikein käteisenä? ;)

Steam-tilille myymällä kauppapaikalla.

Suurin "droppini" taisi olla juuri samana (tai edellisenä) päivänä julkaistu laatikko. Siitä sai heti myymällä noin 4 euroa, avaimesta maksamalla ja sen avaamalla olisi kyllä voinut netota satoja euroja.. Mutta riskinotto ei kuulu omiin kiinnostuksen kohteisiin.

• yuggis_ kirjoitti:

Suurin "droppini" taisi olla juuri samana (tai edellisenä) päivänä julkaistu laatikko. Siitä sai heti myymällä noin 4 euroa, avaimesta maksamalla ja sen avaamalla olisi kyllä voinut netota satoja euroja.. Mutta riskinotto ei kuulu omiin kiinnostuksen kohteisiin.

On toi pelimaailma nykyään ihmeellistä.

Ei ollu meidän aikaan tollasta... :D

• HinteläPoika
        yuggis_ kirjoitti:

Kaverit ainakin ehdottaneet Fortnite. Se on vielä ilmanenkin...

• HinteläPoika kirjoitti:

Kaverit ainakin ehdottaneet Fortnite. Se on vielä ilmanenkin...

Itse en tykkää. Täynnä lapsia, artsylekään ei innosta. Lasten PUBG.

• Ja.noin

Rupeet käyttää huumeita. 💊💉

• pelistä.viis

Miten niin homot ei oo kiinnostuneita urheilusta? Mikä sen parempaa kun telkkarista tulee futismatsi ja voi katsella pari tuntia hikisiä miehiä juoksemassa kentällä pallon perässä! Ja tietenkin ne pitkät komeat korispojat! :D 😗

• Anonyymi

No onhan nuo asiat Miehes kyl 5/5. Mut jos vaikka urheilee ite esim salia ja soitat vaikka kitaraa oot silti mies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      121
      2732
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      98
      1808
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1255
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      181
      1242
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      77
      1157
    6. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      26
      1124
    7. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      63
      1066
    8. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      987
    9. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      920
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      901
    Aihe