Pesettekö itse pyykkinne?

pyykkipoju

Mun pitää itse pestä vaatteet koska mutsin mielestä vaihdan liian usein. T-paitaa ei kuulemma tarvii vaihtaa jokapäivä ainakaan talvella. Pelaan salibandya ja pelivaatteitakaan ei saisi pestä joka pelin jälkeen. Maksan pesutupavuoron omista viikkorahoista. Olen 14v poika ja kaikki alkoi kun kasvoin niin paljon että yletyn laittamaan pyykit narulle. Sit vielä talon mummot kehuu että on siinä reipas poika! Kaverit ei tiedä että mulla on aina pyykkilauantai.

20

1491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MirandaUusi

      Sama mulla muttaei mun viel sentää tartte omii pyykkei korjata. Paitsi ku ne on kuivat.

    • Onhan se hyvä, että jotain joutuu itse tekemään. Se, että joudut tuon ikäisenä itse maksamaankin, ei tosin ole reilua.

    • Miespyykkäri

      Itsekin olin tuon ikäisenä kesäisin äidin kanssa pyykillä.Pestiiin pyykit pulsaattoripesukoneella. Tykkäsin pyykinpesusta jo silloin. Nykyisinkin pesen pyykit vanhalla pulsaattoripesukoneella. Tykkään tällaisesta pyykinpesusta. Kyllä toi pyykinpesu nykyisin on helppoa kun on automttikone.

    • yyh

      Opettele sinkkuheteromiehen tavoille eli vaihdat puhtaat alusvaatteet vain silloin, kun on naisseuraa tiedossa ;)

    • Itsekin pesen omat pyykkini alusta-loppuun. Eikä se ole mikään suuri urakka...

    • sinkkuopiskelijahetero

      Käytä hajusteetonta dödöä, nuku ilman vaatteita ja käytä urheillessa pyykkiin menossa olevia vaatteita. Itse vaihdan t-paidan ja sukat maanantaina ja torstaina, bokserit joka toinen päivä. Pyykkiä pesen kerran kuukaudessa. Ei mitään ongelmaa.

      • sockboy

        Sukat haisee varmaan hyvältä neljän päivän jälkeen 👍😉


      • sinkkuopiskelijahetero
        sockboy kirjoitti:

        Sukat haisee varmaan hyvältä neljän päivän jälkeen 👍😉

        No joo pohjat haisee melko sporttiselta muttei vielä liikaa ainakaan mun mielestä


      • sockboy
        sinkkuopiskelijahetero kirjoitti:

        No joo pohjat haisee melko sporttiselta muttei vielä liikaa ainakaan mun mielestä

        Millaset sukat sulla on ja mikä kengän koko? 😛


      • sinkkuopiskelijahetero
        sockboy kirjoitti:

        Millaset sukat sulla on ja mikä kengän koko? 😛

        Ihan tavalliset ohuet urheilusukat, kato tästä
        https://aijaa.com/VrNYWd
        Koko 44 yleensä.


      • sockboy
        sinkkuopiskelijahetero kirjoitti:

        Ihan tavalliset ohuet urheilusukat, kato tästä
        https://aijaa.com/VrNYWd
        Koko 44 yleensä.

        Vau! Kiitti! 😙 Btw ootko koskaan haistanu salaa toisen jätkän sukkia? 😊


      • sinkkuopiskelijahetero
        sockboy kirjoitti:

        Vau! Kiitti! 😙 Btw ootko koskaan haistanu salaa toisen jätkän sukkia? 😊

        Oon yhen kerran. Meillä oli talossa remontti ja työmiehet vaihto vaatteet pyörävarastossa ja jätti haalarit ja saappaat sinne yöksi. Yhtenä iltana kun mä vein pyörän kellariin huomasin että yksien työkenkien varsissa roikku sukat kuivumassa sisäpuoli ulospäin käännettynä. En tiedä oliko auringonpistos vai mikä kun oli kuuma kesäpäivä mutta mä otin sukan ja haistoin sitä. No, kokemusta rikkaampi :D


      • sockboy
        sinkkuopiskelijahetero kirjoitti:

        Oon yhen kerran. Meillä oli talossa remontti ja työmiehet vaihto vaatteet pyörävarastossa ja jätti haalarit ja saappaat sinne yöksi. Yhtenä iltana kun mä vein pyörän kellariin huomasin että yksien työkenkien varsissa roikku sukat kuivumassa sisäpuoli ulospäin käännettynä. En tiedä oliko auringonpistos vai mikä kun oli kuuma kesäpäivä mutta mä otin sukan ja haistoin sitä. No, kokemusta rikkaampi :D

        😍Miltä ne haisi??!! Tiesitkä kenen ne oli? Oisit ny hyvä mies ottanu ne sukat mukaan ja vieny aamulla takasin! ;) 🙄


      • sinkkuopiskelijahetero
        sockboy kirjoitti:

        😍Miltä ne haisi??!! Tiesitkä kenen ne oli? Oisit ny hyvä mies ottanu ne sukat mukaan ja vieny aamulla takasin! ;) 🙄

        Mä ajattelin että jonkun remonttijätkän sukat haisee varmaan järkyttävälle, mutta ei ne mitenkään pahalle haisseet, tuli mieleen jotkut juustonaksut. Olisko olleet pari päivää jalassa, kuivuneista hikiraidoista päättelin. Kenkien perusteella tiesin kenen ne oli. Ei olis pitäny haistaa, mä jäin vähän koukkuun ja kävin joka ilta katsomassa kellarissa olisko ne taas siellä, mutta oli vaan pelkät kengät. Onneks tästä ei tullu harrastusta :D


      • sockboy
        sinkkuopiskelijahetero kirjoitti:

        Mä ajattelin että jonkun remonttijätkän sukat haisee varmaan järkyttävälle, mutta ei ne mitenkään pahalle haisseet, tuli mieleen jotkut juustonaksut. Olisko olleet pari päivää jalassa, kuivuneista hikiraidoista päättelin. Kenkien perusteella tiesin kenen ne oli. Ei olis pitäny haistaa, mä jäin vähän koukkuun ja kävin joka ilta katsomassa kellarissa olisko ne taas siellä, mutta oli vaan pelkät kengät. Onneks tästä ei tullu harrastusta :D

        Mulle tästä on tullu jonkunlainen harrastus. Tällanen oli mun "eka kerta". Kun mä olin Haagan ammiksessa niin siinä oli vieressä hotellin työmaa. Siinä koulun edessä parkkiksella oli meidän autot ja mopot ja niitten raksajätkien autot. Ne lähti usein raksalta samoihin aikoihin kun meiltä loppui koulu. Yhtenä päivänä mun mopo ei käynnistyny ja kun mä räpelsin sen kanssa niin yks raksajätkä tuli autolleen, alkoi vaihtaa saappaita tennareihin auton etuoven välissä ja kysyi onks mopo hajalla. Mä sanoin, että ei vaan starttaa ja kaverit odottaa Kannelmäen ostarilla. Sitten se kysyi multa haluunko kyydin. Mä vähän epäröin ja sanoin, että mulla ei ole sitten rahaa jos kyyti pitää maksaa. Ei kuulemma tarvinnu joten menin auton takapenkille. Matkalla se jätkä meni ostamaan röökiaskia Ärrältä ja mä jäin autoon odottamaan. Huomasin, että mun vieressä auton lattialla oli ne työsaappaat ja niitten sisällä sukat. Ääni sisälläni sanoi, että nyt poika tee se mitä sä oot aina halunnu. Otin sukan joka oli valmiiksi nurin päin ja painoin nenän kosteaan pohjaan. Se haisi kuin parmesaani höyryävällä pastalautasella, ripaus kitkeryyttä ja pippuria seassa. Ehdin just haistaa toisenkin sukan ennen kuin jätkä tuli kiskan ovesta ulos, poltti röökin ja vei mut ostarille. Hyvä päivä, vaikka mopo hajosikin ✌😁


      • sinkkuopiskelijahetero
        sockboy kirjoitti:

        Mulle tästä on tullu jonkunlainen harrastus. Tällanen oli mun "eka kerta". Kun mä olin Haagan ammiksessa niin siinä oli vieressä hotellin työmaa. Siinä koulun edessä parkkiksella oli meidän autot ja mopot ja niitten raksajätkien autot. Ne lähti usein raksalta samoihin aikoihin kun meiltä loppui koulu. Yhtenä päivänä mun mopo ei käynnistyny ja kun mä räpelsin sen kanssa niin yks raksajätkä tuli autolleen, alkoi vaihtaa saappaita tennareihin auton etuoven välissä ja kysyi onks mopo hajalla. Mä sanoin, että ei vaan starttaa ja kaverit odottaa Kannelmäen ostarilla. Sitten se kysyi multa haluunko kyydin. Mä vähän epäröin ja sanoin, että mulla ei ole sitten rahaa jos kyyti pitää maksaa. Ei kuulemma tarvinnu joten menin auton takapenkille. Matkalla se jätkä meni ostamaan röökiaskia Ärrältä ja mä jäin autoon odottamaan. Huomasin, että mun vieressä auton lattialla oli ne työsaappaat ja niitten sisällä sukat. Ääni sisälläni sanoi, että nyt poika tee se mitä sä oot aina halunnu. Otin sukan joka oli valmiiksi nurin päin ja painoin nenän kosteaan pohjaan. Se haisi kuin parmesaani höyryävällä pastalautasella, ripaus kitkeryyttä ja pippuria seassa. Ehdin just haistaa toisenkin sukan ennen kuin jätkä tuli kiskan ovesta ulos, poltti röökin ja vei mut ostarille. Hyvä päivä, vaikka mopo hajosikin ✌😁

        Ootko koskaan haistanu muuten kuin salaa? Mä olin kesäduunissa kiinteistöhuollossa ja yhtenä perjantaina kun auto oli saatu varikolle mun työpari ehdotti, että mennään baariin jos vaikka saatais iskettyä jotkut muijat. Päätettiin kuitenkin käydä suihkussa, koska oli hikoiltu helteessä koko päivä haalareissa ja saappaissa. Kaveri huomasi ettei ollu puhtaita sukkia mukana ja alkoi haistella niitä sukkia jotka oli olleet työsukkien alla jalassa. Nää on ollu kaks päivää, voikohan näitä vielä käyttää, miten jos baarissa käy flaksi, kaveri mietti ja työnsi sitten yllättäen toista sukkaa mun nenän eteen ja kysyi, haiseeko liikaa. Nappasin sukan käteeni ja haistoin sitä kärjestä. Haju oli jotenkin pistävä kuin maustekurkkupurkissa kun sen aukasee. Sanoin, että romantiikka on vähissä jos sukat haisee tältä. Kaveri meni suihkuun ja jätti sukat penkille. Mä haistoin niitä vielä uudestaan eikä se haju oikeastaan pahalta tuntunutkaan. Mulla oli repussa kahdet puhtaat sukat, joten annoin toiset lainaksi, hyvä niin koska baarissa kaveri sai naisseuraa, mä en. Kun maanantaina työpäivän jälkeen vaihdettiin vaatteita varikolla, kaveri antoi takasin mun sukat suoraa jalastaan. Jätkä oli pitäny niitä koko viikonlopun. Mä haistoin niitä heti ja sanoin, että no kiitos nyt tästäkin löyhkästä, ja kaveri vaan nauroi. Kotona haistoin niitä vielä kerran, mutta sitten päätin että nyt tämä touhu saa loppua ja panin ne ämpäriin saippuaveteen. Jälkeenpäin harmitti, että pesin ne ;)


      • sockboy
        sinkkuopiskelijahetero kirjoitti:

        Ootko koskaan haistanu muuten kuin salaa? Mä olin kesäduunissa kiinteistöhuollossa ja yhtenä perjantaina kun auto oli saatu varikolle mun työpari ehdotti, että mennään baariin jos vaikka saatais iskettyä jotkut muijat. Päätettiin kuitenkin käydä suihkussa, koska oli hikoiltu helteessä koko päivä haalareissa ja saappaissa. Kaveri huomasi ettei ollu puhtaita sukkia mukana ja alkoi haistella niitä sukkia jotka oli olleet työsukkien alla jalassa. Nää on ollu kaks päivää, voikohan näitä vielä käyttää, miten jos baarissa käy flaksi, kaveri mietti ja työnsi sitten yllättäen toista sukkaa mun nenän eteen ja kysyi, haiseeko liikaa. Nappasin sukan käteeni ja haistoin sitä kärjestä. Haju oli jotenkin pistävä kuin maustekurkkupurkissa kun sen aukasee. Sanoin, että romantiikka on vähissä jos sukat haisee tältä. Kaveri meni suihkuun ja jätti sukat penkille. Mä haistoin niitä vielä uudestaan eikä se haju oikeastaan pahalta tuntunutkaan. Mulla oli repussa kahdet puhtaat sukat, joten annoin toiset lainaksi, hyvä niin koska baarissa kaveri sai naisseuraa, mä en. Kun maanantaina työpäivän jälkeen vaihdettiin vaatteita varikolla, kaveri antoi takasin mun sukat suoraa jalastaan. Jätkä oli pitäny niitä koko viikonlopun. Mä haistoin niitä heti ja sanoin, että no kiitos nyt tästäkin löyhkästä, ja kaveri vaan nauroi. Kotona haistoin niitä vielä kerran, mutta sitten päätin että nyt tämä touhu saa loppua ja panin ne ämpäriin saippuaveteen. Jälkeenpäin harmitti, että pesin ne ;)

        Kerran kun tulin treenin jälkeen kuntosalin pukuhuoneeseen, huomasin että viereisen kaapin jätkällä oli samanlaiset Niken valkoiset sporttisukat kuin mulla. Se oli just ottanu treenikengät ja sukat jalastaan, kengät oli lattialla ja sukat mun kaapin edessä penkillä. Sitten sen puhelin soi ja se alkoi selvittelemään jotain työjuttuja. Mä riisuin omat kengät ja heitin omat sukat sen jätkän sukkien päälle, otin treenikassin kaapista ja laitoin sukkien päälle. Selailin omaa puhelinta vähän aikaa ja odottelin mitä tapahtuu. Kaveri lopetti puhelunsa, huomasi mut ja sanoi, hei sori mun sukat taitaa olla tuon sun kassin alla. Mä vetäsin kassin pois niin, että sukkakasa putosi penkiltä lattialla. Jätkä kiroili ja otti sukat lattialta ja pyöritteli niitä käsissään, muttei tienny mitkä niistä oli omat ja mitkä mun. No haista niitä, mä ehdotin. Se yritti haistella sukkia varovasti jostain parinkymmenen sentin päästä, ihan kuin olis ollu joku sukkafobia. Mä sanoin, että eihän tuosta ny mitään tule, anna mä haistan. Aloin haistella sukkia yksitellen ja erotin kyllä heti missä oli vieras haju. Pohjissa ei ollut ollenkaan huono haju, vaan vahvan täyteläinen miehekäs ja ehkä vähän mausteinen aromi, jossa oli aavistus nuoren miehen testosteronia. Sukat löysivät omistajansa ja mulla oli kiva fiilis loppupäivän. :) 😋


    • Onko pyykkifetissi juttu..?

      • Voi olla monellakin tapaa, mutta aloitus ei viittaa siihen.


      • sukatällöttää

        Pikemminkin sukkafetissi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe