Auringon nousu suunta !

suunnathukas

Mistä suunnasta aurinko nousee ja mihin suuntaan laskee ?

24

9064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikompassia

      Nousee etelästä ja laskee pohjoseen ?

    • ilmiselvää

      Googlaamalla jo tietäisit

    • 666778iijhhtyik

      Nousee suomi24stä ja laskee googleen

    • tiedätkö

      Ei löytyny googlaamaalla ?

    • kyllä_tiedän

      On se onni tämä Suomi24 niille jotka eivät löydä googlaamalla mitään !!

    • Ehdotustässä

      Löytyisikö Googlesta tietoo?

    • 2000a
    • Voi v***u minkälaisia idiootteja täällä pyörii!!!

      Aurinko nousee idästä ja laskee länteen.

      • Alhaallaon

        Välittäjällä ei ole tänään aurinko noussut yhtään


      • Sädettäjä1

        Miten te pösilöt lähdette aina mukaan näihin lapsellisiin trollauksiin. Sinäkin 2000a

        Tv sädettäjä1


    • mökin.mummo

      Aurinko nousee metsän takaa ja laskee lammen taakse.

      • Ei_löydy

        Googlessa ei kyllä puhuttu mistään metsästä tai lammesta??


      • mökin.vaari

        Ei se kuuklekaan kaikkea tiedä, onneksi.


      • Löytyypäs
        Ei_löydy kirjoitti:

        Googlessa ei kyllä puhuttu mistään metsästä tai lammesta??

        Kyllä ne vaan GoogleMapsista löytyy.


    • sieltässetulee

      Aurinko nousee eri paikoista riippuen havaitsija sijainnista, Uudessa Seelannissa eri tilanne kuin Kanadan Ontariossa.

    • kaikkiväärässä

      Te olette kaikki väärässä, ei aurinko nouse tai laske, se pysyy paikallaan, maapallo kiertää aurinkoa ja pyörii vielä akselinsa ympäri jonka kiintopisteet on pohjois ja etelänapa.

      • Varman9ääööe

        Mahtaako olla noinkaan! Katoppa googlesta vielä


    • viisauseinäysusta

      """Te olette kaikki väärässä, ei aurinko nouse tai laske"""

      No, mitens sitte kuu, kun kerran kaiken tiedät sinä hemmetin älykääpiö rämehomo.

    • Tietäjä123

      Riippuu paljon missä päin maailmaa on. Itse olen yrittänyt päätellä kartasta mökillä ympäri vuoden käyvänä että omalla mökillä Suomessa talvella aurinko nousee noin idästä ja laskee noin länteen, ja kesällä nousee noin koillisesta ja laskee noin luoteeseen.

      • CE-hyväksyttyäSeuraa

        Snadi korjaus. jos Suomessa olet, niin kesällä nousee idästä ja laskee länteen. Talvella nousee kaakosta ja laskee lounaaseen.
        Tätähän sä tarkoitit....


      • Kalenterilöytyy

        Ei kun etelä-Suomessa nousee maalis- ja syyskuussa idästä ja laskee länteen. Kesämmällä nousee koillisesta ja laskee luoteeseen, talvemmalla nousee kaakosta ja laskee lounaaseen.


      • CE-hyväksyttyäSeuraa
        Kalenterilöytyy kirjoitti:

        Ei kun etelä-Suomessa nousee maalis- ja syyskuussa idästä ja laskee länteen. Kesämmällä nousee koillisesta ja laskee luoteeseen, talvemmalla nousee kaakosta ja laskee lounaaseen.

        "Ei kun etelä-Suomessa nousee maalis- ja syyskuussa idästä ja laskee länteen."
        Käsityksesi mukaan kuumimmat kuukaudet Etelä-Suomessa ovat maalis- ja syyskuu?

        "Kesämmällä nousee koillisesta ja laskee luoteeseen," Käsityksesi mukaan Suomen keskikesällä aurinko paistaa lähes suoraan pohjoisnavalle?

        Avaas nyt uudestaan se kalenteri ja, jos se on verkkokalenteri, niin laita linkki.


    • AurinkoEiTänäänHäikäise
    • Aurinkokuningas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe