Mikä on markkinoiden tehokkain lupavapaa itsepuolustuskaasusumutin?
Youtube-videoiden testeissä ei kovin vakuuttavilta vaikuttaneet eikö nykymaailmassa voisi kansalaisille olla hieman tehokkaampia kaasuja? Rikollisilla on varmaan tujummat aseet jo muutenkin eli pelkoa ei olisi että rikollisten asearsenaali juurikaan vahvistuisi.
Tehokkain itsepuolustussumutin?
3
1223
Vastaukset
- keittiöapulainen
Hanki erittäin tulista paprikamaustetta ja pumpputoiminen ruiskupullo. Laita etikkaa ja maustetta ruiskupulloon niin sinulla en lupavapaa maustesirotin kun olet ravintolakierroksella.
- MullaJouluruoka
Tyttökaverini jouluna kysyi, että mitä ruokaa haluan, sanoin, että vanahan kansan jauheliha kastike, ja potut, ja puolukkasurvosta.
Hämpä tempasi jonkun chilikastikkeen, jossa ei kipenettäkään jauhelihaa, jotai kasvislientä, ja mitä lie ollu, ja tömpsäytti chiliä puolilitraa.
No minä tohkeissani syömään, kun tyttö-paremminkin jo nainen-kun ikää on 57v- on pohjanmaalta, että varmaan hyvää .
Mutta vaikka oonkin ystävällinen ja ihan kiltti tavoiltani, niin ensimmäisen suullisen nielaistessani lensi vesi silmistä, vaakut korvista ja tekohampaat uloslentävän kastikkeen mukana lautaselle, ja ripulit housuun-ja pystyin vain rääkäsemään, että voe helevetti, mitä ketunmyrkkyä .
Joten laittakaa sitä chilipölyä puolet painepulloon, ja risiiniöljyä uhkaajan ripulin kantomatkan lisäämiseksi-paskantaa lahkeeseensa seuraavanakin päivänä ja saa kiljua allahagbariaansa enemmän kun viisi kertaa päivässä !
- päästä_julkisesti
Peräsilmä. Siitä purkautuvaa kaasua eivät ole herrat vielä hallinneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998