Aiotteko viettää ystävänpäivää? Minä aion antaa pienen lahjsn ja kortin miehelleni ja muutamille tärkeille ystäville.😘
Ystävänpäivä lähestyy..
91
5440
Vastaukset
- KorttiIhminen
Ystävän päiväkorttia ei oikein voi antaa sellaiselle ystävälle, jos ei ole sovittu, että ollaan ystäviä.
Vaikka ihminen, jota näkee ja tapaa ajoittain voisi pitää lähes ystävänä, niin jos ei ole sovittu, että ollaan ystäviä, niin ei oikein voi korttiakaan silloin antaa.
Jouluntervehdyksiä voi jakaa vapaasti, mutta ystävänpäivä kortti on vähän eri asia, se on paljon henkilökohtaisempi.
Asiaa voi ajatella niin, että joku ei vielä ystävän tasolla oleva ojentaisi sinulle ystävänpäiväkortin, vaikka et olisi vielä häelle ystävä, vaan tuttu, jonka kanssa tulee vaihdettua kuulumisia.No Itsellä on muutama oikein läheinen ystävä, joten heille voi laittaa kortin ja suklaata.
- aiheeseen_liittyen
Halpa-Hallissa on näpsäköitä suklaarasioita myytävänä. Sydämmen muotoisia, punaisia. Luullakseni naisväen mieleen.
- KokkolanRealisointi
Lidlissä on jäätelökonvehti sydämiä, joita ajattelin antaa ystävälle....
Naisväki luultavasi innostuu kauniista lahjasta! KokkolanRealisointi kirjoitti:
Lidlissä on jäätelökonvehti sydämiä, joita ajattelin antaa ystävälle....
Naisväki luultavasi innostuu kauniista lahjasta!Jäätelö konvehdit kuulostaa hyvältä.😊
No kai mä sit jotenki vietän. Korttei mä en rupee duunamaan ku on sillai snadisti mimmein hommaa ;) Täytyy täs viel funtsii et lähdenkö skittan kaa vetämään serenaadii vai meenkö mäki vaan Halppikseen hakeen suklaasydämii...
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Ja kaikki varmaan arvaa kenelle menet serenaadia vetämään ja suklaata antamaan?
No täs on kulunut vuos treenates... ;)
artagnan kirjoitti:
No täs on kulunut vuos treenates... ;)
Olet sitten varmaan hyvässä kunnossa?
- Sivuutan_mokoman
Amerikkalaista hömppää, että eipä tule vietettyä. Oiva markkinarako kauppojen krääsänmyynnille.
- KokkolanLuuseri
Mitäs palstan arvon neidot sanois, jos mies antaisi teille suklaasuukon.
Eli sellasen kaupasta ostetun suklaakuorrutteisen vallan herkullisen makea suukon.
Tuli ostettua Tokmannilta sellaisia tarjouksesta kerran, paitsi että olen ne kaikki jo syönnyt.
Niitä taisi olla 25 kpl tarjouksessa 5€. Söin kerralla koko laatikollisen, oli niin vallan herkullisia.
Muita suukkoja ei meikäläinen olekaan saanut koskaan, eikä varmaan tuu saamaan.- Joshuolivat
Naiset vähissä. Anna suukkosi palstan enemmistölle.
- Sun_flower
Häkeltyisin, kait täytyisi varmistaa että mies on tarkoittanut antaa ne minulle. Epätodennäköistä että noin käy:(
- Sun_flower
Sama täällä, askartelen jotakin kivaa korttien mukaan:)
- Arvostan
Itsekin tykkään askarrella.😊
Itse askarrellussa on tunnetta mukana:)
- KokkolanLuuseri
Jos olisi nainen, joka minut kelpuuttaisi, niin varmaa olisi, että ystävänpäiväksi leipoisin naiselleni mokkaruutuja, jos nainen mokkaruudusta tykkäisi tai jotain muuta herkullista, keittäisin parasta kahvia, mitä rahalla saa ja lisäksi antaisin naiselle yhden tummanpunaisen ruusun ja tarjoilisin kaiken naiselleni aamulla sänkyyn...
Myös viikonloppu aamuisin nainen saisi aamukahvin tai teen sänkyyn, koska nainen on kaiken sen arvoinen ja paljon enemmän.
Koskaan nainen ei tarvitsisi siivota, jollei välttämättä halua, koska minä siivoan.
Mut eihän tällainen luuseri edes ansaitse naista, koska olen luuuuuuuuuseri!!!! - Huonoaihe
Ei kiinnostanu ketään! :D
- KokkolanLuuseri
Juu, ei naiset halua kahvia sänkyyn, sänkyhän siinä kastuu, kun muuten ei sänky pysyy kuivana.
KokkolanLuuseri kirjoitti:
Juu, ei naiset halua kahvia sänkyyn, sänkyhän siinä kastuu, kun muuten ei sänky pysyy kuivana.
Hemmetti soikoon kyllä siinä peuhatessa tulee roiskeita ilman kahviakin puolin ja toisin. Tämmöistä meitsi on kuullut vaan puhuttavan.. ;-D
- KokkolanYksinäinen
Vitsi, kun ei yksinäiseen sänkyyn muita roiskeita tuu, kuin kyyneleitä tyynylle..... :(
Jepulista vaan :-) Meitsi aikoo lähettää kuuman kielarin salarakkaalleen kukkien kera sekä rapsutuksia puudelille. Ensi kuun loppupuolella onkin sitten hiukkasen isommat juhlat tiedossa sielläpäin.. 💐❤️💕🌺
Kiitos! 😘Olen muuten nyt Kokkolassa käymässä..😊
On varmasti ihanaa nähdä läheisiään... :))
Kiitos! 😘Olen muuten nyt Kokkolassa käymässä..😊
Meitsi ei olekaan Kokkolassa kotvaseen käynyt :-) Oletko Chihunen viihtynyt hyvin pakkassäästä huolimatta kun muistaakseni olit hiukkasen kylmälle arka?
On toki.😊
Joo, olen kyllä vilukissa.. Mutta olin varustautunut kylmää vastaan, pitkä toppatakki, pipo ja lämpimät talvikengät.😊
Siis aion todellakin viettää :)) Mulla on tarkoituksena leipoa jättisuuri ystävänpäiväpizza ja syöttää se Butchille ja Speedolle...
- talvisia_mietteitä
Onkos täyte minkämoinen, ihmeesti rupesi hiukomaan kun päivän on mennyt kahvilla:)
No kai mäki sit pienen slaissin saan ku tulee muutoin surku puseroon...? :( Jos sä duunaat muru vaik dogibägin...? :)
- talvisia_mietteitä
Perheen neitokaisia muistan ruusukimpuilla ja suklaarasioilla, siinäpä se ystävänpäivän vietto on. Vanhempi ikäpolvi ei ole perinnettä kunnolla sisäistänyt, heihin minäkin lukeudun:)
- ihanturhaaon
En, ihan turhia tuollaiset päivät. Kaupat ovat keksineet myyntiä lisätäkseen.
- KampanjaPuree
Olkaa sitten tarkkana, kenelle ystävänpäiväkortin, suklaata tai kukkia annatte.
Muutoin voit syyllistyä MeeToo seksuaaliseen häirintään. Et voi antaa ystävänpäiväkorttia henkilölle, jonka kanssa et ole virallisesti ystävä. - TosirealistiKokkolan
Hah, lähetän suklaasuukkoja eli entisiä neekeripusuja kaikille ystävilleni eli Ouluntien sinkulle, Ressunihailijattarelle, Lohtajan Päiville, Börjelle, Eläintenystävälle sekä monelle nimeltä mainitsemattomalle henkilölle, hah hah haaa!!!...
- KokkolanYksinäinen
Haluaisin hukuttaa sinut halauksiin, ihana ihastukseni.
Et osaa aavistaa, kuinka paljon olen sinuun ihastunut.....
Olet päivieni lohdutus, ilo ja päivänpaiste. Jos sinua ei olisi, niin elämäni olisi merkityksetön...- TosirealistiKokkolan
Kiitos Börje!
- KokkolanYksinäinen
Realisti on nyt erehtynyt, en koskaan halaa miespuolisia henkilöitä, vain naisia!!!!!!
- TosirealistiKokkolan
Hah, luulin sinua tummaksi komeaksi nuoreksi mieheksi jonka tapasin viime viikolla VesiVeijarissa ja sovimme tapaamisesta, hah hah haaa!!!...
- Kyselyiden_loppu
Väsynyttä läppää, taitaa olla turkoosien taru lopussa :D:D
- KokkolanArvostelija
Oikeassa olet, ei moneen päivään ole kukaan viestiin vastaillut.
Kuollut on koko Ystävänpäivä viestiketju!!! - lopun_alkua
Homma lässähti aikoja sitten. Muuan talipää skannasi tunnistettavan otoksen turkoosista neitosesta, missä tämä kommentoi uimataidon varhaisen oppimisen tärkeyttä ja uimakoulun pitoaan alakouluikäisille. Suivaantuivat siitä kaiketi.
- silmiä_hivelevä_näky
lopun_alkua kirjoitti:
Homma lässähti aikoja sitten. Muuan talipää skannasi tunnistettavan otoksen turkoosista neitosesta, missä tämä kommentoi uimataidon varhaisen oppimisen tärkeyttä ja uimakoulun pitoaan alakouluikäisille. Suivaantuivat siitä kaiketi.
Onnekas kaveri joka sitä deittailee.
silmiä_hivelevä_näky kirjoitti:
Onnekas kaveri joka sitä deittailee.
Ajatellaanpa noin yleisesti..Oletko todella sitä mieltä, että ihminen tulee vain pelkkää ulkonäköä katsomalla onnelliseksi?
Tämän kuvan saa teidän miesten mielipiteistä. Jos noin oikeasti olisi, niin pitäisi ihmetellä miksi niin moni kaunis/komea eroaa kumppanistaan...- yleisesti_ottaen
tinttu-liina kirjoitti:
Ajatellaanpa noin yleisesti..Oletko todella sitä mieltä, että ihminen tulee vain pelkkää ulkonäköä katsomalla onnelliseksi?
Tämän kuvan saa teidän miesten mielipiteistä. Jos noin oikeasti olisi, niin pitäisi ihmetellä miksi niin moni kaunis/komea eroaa kumppanistaan...Kaunista naista on vaikea itsellään pitää kun samaa saalista muutkin halajaa. Yleisellä tasolla väittäisin kauniiden naisten pettävän herkemmin ja vaihtavan kumppania hetken mielijohteesta.
yleisesti_ottaen kirjoitti:
Kaunista naista on vaikea itsellään pitää kun samaa saalista muutkin halajaa. Yleisellä tasolla väittäisin kauniiden naisten pettävän herkemmin ja vaihtavan kumppania hetken mielijohteesta.
Mutta on paljon juttuja, että se mies on menny vieraisiin vaikka vaimo on ollut kaunis nainen..
En mä oikein jaksa muutenkaan uskoa, että se kauniin ulkonäön omaava tekis pomppuja vain siksi kun ottajia on. Täytyy olla siinä suhteessa jotain muutakin tyytymättömyyttä.- aiheesta_on_tutkimus
tinttu-liina kirjoitti:
Mutta on paljon juttuja, että se mies on menny vieraisiin vaikka vaimo on ollut kaunis nainen..
En mä oikein jaksa muutenkaan uskoa, että se kauniin ulkonäön omaava tekis pomppuja vain siksi kun ottajia on. Täytyy olla siinä suhteessa jotain muutakin tyytymättömyyttä.No mainitse niistä monista yksi? Totuus on että kauniilla naisella riittää ottajia ja moni jannu jaksaa kärkkyä sitkeästi. Tämä taasen pohjautuu evoluutioon. Kaunottaren kanssa pariutuvan jälkeläiset ovat keskivertoa paremmin varustettuja ulkonäöllisesti ja pärjäävät paremmin elämässään. Mies sitoutuu kauniin lapsen kasvattamiseen toisin kuin ruman pottunenän.
aiheesta_on_tutkimus kirjoitti:
No mainitse niistä monista yksi? Totuus on että kauniilla naisella riittää ottajia ja moni jannu jaksaa kärkkyä sitkeästi. Tämä taasen pohjautuu evoluutioon. Kaunottaren kanssa pariutuvan jälkeläiset ovat keskivertoa paremmin varustettuja ulkonäöllisesti ja pärjäävät paremmin elämässään. Mies sitoutuu kauniin lapsen kasvattamiseen toisin kuin ruman pottunenän.
Juu..on varmasti kauniilla ihmisellä ottajia ja kärkkyjiä, mutta sen vaan sanon että toivottavasti nämä kärkkyjät ehtii elämään, eikä odota turhia.
Noita tutkimuksia kyllä piisaa ja eivät useinkaan päde oikeaan elämään. Ja tuo taas on täysin puppua, että kauniille/komealle ihmiselle syntyy ulkonäöllisesti paremman näköisiä lapsia saati että pärjäisivät elämässä paremmin kuin tavikset.
Aika uskomaton oli tuo kirjoituksesi. Ihan menin aluksi sanattomaksi :/tinttu-liina kirjoitti:
Juu..on varmasti kauniilla ihmisellä ottajia ja kärkkyjiä, mutta sen vaan sanon että toivottavasti nämä kärkkyjät ehtii elämään, eikä odota turhia.
Noita tutkimuksia kyllä piisaa ja eivät useinkaan päde oikeaan elämään. Ja tuo taas on täysin puppua, että kauniille/komealle ihmiselle syntyy ulkonäöllisesti paremman näköisiä lapsia saati että pärjäisivät elämässä paremmin kuin tavikset.
Aika uskomaton oli tuo kirjoituksesi. Ihan menin aluksi sanattomaksi :/Niin ja se unohtui, että sama minkä näköinen oma lapsi on, niin yhtä rakas se on vanhemmilleen!
tinttu-liina kirjoitti:
Aika uskomaton oli tuo kirjoituksesi. Ihan menin aluksi sanattomaksi :/Oli pakko tulla vastaamaan näin: Voi kiesus miten aivottomia miehiä! Ulkonäkö ei edelleenkään ole se tärkein! Toivottavasti kasvatte vielä aikuiseksi! Itse olen ihan sievä, mutta ei lapsena ole vanhemmat lässyttäneet ulkonäöstä, vaan kasvattaneet kunnon ihmiseksi.
tinttu-liina kirjoitti:
Niin ja se unohtui, että sama minkä näköinen oma lapsi on, niin yhtä rakas se on vanhemmilleen!
Ja kyllä!
Oli pakko tulla vastaamaan näin: Voi kiesus miten aivottomia miehiä! Ulkonäkö ei edelleenkään ole se tärkein! Toivottavasti kasvatte vielä aikuiseksi! Itse olen ihan sievä, mutta ei lapsena ole vanhemmat lässyttäneet ulkonäöstä, vaan kasvattaneet kunnon ihmiseksi.
No elämä opettaa..
Kyllähä sitä nuorempana haaveili vaikka mistä. Järki ja ymmärrys elämää kohtaan ku kasvaa, niin sitä huomaa mikä elämässä on tärkeintä.tinttu-liina kirjoitti:
No elämä opettaa..
Kyllähä sitä nuorempana haaveili vaikka mistä. Järki ja ymmärrys elämää kohtaan ku kasvaa, niin sitä huomaa mikä elämässä on tärkeintä.Toivottavasti opettaa..
tinttu-liina kirjoitti:
No elämä opettaa..
Kyllähä sitä nuorempana haaveili vaikka mistä. Järki ja ymmärrys elämää kohtaan ku kasvaa, niin sitä huomaa mikä elämässä on tärkeintä.Toisaalta onhan noita vanhempiakin miehiä nuorien kauniiden naisten perässä...Tiiä onko siinä sitten kyse siitä, että yritetään iän lisääntyessä todistaa vielä omaa kykyään..Useat miehet selittää sen sillai, että oma vaimo on mukamas rupsahtanu. Se omaa rupsahtamista eivät huomaa.
- ketään_loukkaamatta
No kertokaapas arvon leidit että miten homma käytännössä toimii. Neitokaisen tuntee ulkonäöltä, että on hiton hyvännäköinen pakkaus. Luonteesta on hankala sanoa mitään perusmoikkaamisen perusteella. Eikös silloin luontevinta ole kehuskella sitä puolta mikä näkyy? (Avauskommentin 14.2. klo 22:54 heittänyt nikki)
ketään_loukkaamatta kirjoitti:
No kertokaapas arvon leidit että miten homma käytännössä toimii. Neitokaisen tuntee ulkonäöltä, että on hiton hyvännäköinen pakkaus. Luonteesta on hankala sanoa mitään perusmoikkaamisen perusteella. Eikös silloin luontevinta ole kehuskella sitä puolta mikä näkyy? (Avauskommentin 14.2. klo 22:54 heittänyt nikki)
No miksi pitäis aloittaa kehulla? 15-17v tytöt ehkä ovat mielissään ulkonäön kehuista, mutta aikuiset naiset, varsinkin jos ovat kauniita, niin ovat kyllä kuulleet sitä kauneuslässytystä ihan kyllästymiseen asti.
Keinoja piisaa..kaikennäköisille..Eihän ns. tavallisen näköisellekkään ihmiselle aleta tutustumisvaiheessa sanomaan, että oletpa sinä tavallisen näköinen :)))))
Jos haluaa tutustua aikuiseen naiseen, niin ehkä kannattaa vaan jutella niitä näitä ja ihan järkeviä asioita. Tulee jotenkin semmonen fiilis, että ulkonäön kehumisella kun alottaa, niin saa semmosen ärsyttävän lipevän kuvan...ja lapsellisen.- mielenkiinnosta_kysyn
tinttu-liina kirjoitti:
No miksi pitäis aloittaa kehulla? 15-17v tytöt ehkä ovat mielissään ulkonäön kehuista, mutta aikuiset naiset, varsinkin jos ovat kauniita, niin ovat kyllä kuulleet sitä kauneuslässytystä ihan kyllästymiseen asti.
Keinoja piisaa..kaikennäköisille..Eihän ns. tavallisen näköisellekkään ihmiselle aleta tutustumisvaiheessa sanomaan, että oletpa sinä tavallisen näköinen :)))))
Jos haluaa tutustua aikuiseen naiseen, niin ehkä kannattaa vaan jutella niitä näitä ja ihan järkeviä asioita. Tulee jotenkin semmonen fiilis, että ulkonäön kehumisella kun alottaa, niin saa semmosen ärsyttävän lipevän kuvan...ja lapsellisen.Meinaatteko että säästä puhumisella pääsee alkuun?
mielenkiinnosta_kysyn kirjoitti:
Meinaatteko että säästä puhumisella pääsee alkuun?
No ennemmin vaikka siitä, ku alkaa latelemaa "voi ku sä oot kaunis" tai "hitto ku sä näytät hyvältä, mun silmät sulaa".. :[ Jos mulle joku sanois noin, nii sanoisin sille, että voi ku sulaisit kokonaan näkymättömiin. :[
- Realismia_
Et pääse. Itärajan takaa tulleilla naisilla päänuppi raksuttaa eri tahtia suomityttöihin verrattuna. Suomalaiset ovat käytännönläheisiä puheenaiheissaan kun taas venäläisnaisiin puree ylenpalttinen huomiointi.
Kandee mennä hitosti ulisten perään nii sä saat ainaski sen parisen sekkaa huomioo...
tinttu-liina kirjoitti:
No ennemmin vaikka siitä, ku alkaa latelemaa "voi ku sä oot kaunis" tai "hitto ku sä näytät hyvältä, mun silmät sulaa".. :[ Jos mulle joku sanois noin, nii sanoisin sille, että voi ku sulaisit kokonaan näkymättömiin. :[
Noi on just ne repliikit mitä mä toistelen mut oonhan mä antanut lahjaks keittokirjankin... ;)
ketään_loukkaamatta kirjoitti:
No meitsikin heittää tähän väliin mielipiteen vaikka kaukana leidistä onkin. Parempi on kun suutarit pysyvät lestissään elikkä etsitte seuraa muualta. Kun väsyksiin asti on tullut nähtyä teitä saman virren veisaajia.. :-/
artagnan kirjoitti:
Noi on just ne repliikit mitä mä toistelen mut oonhan mä antanut lahjaks keittokirjankin... ;)
Ihan oikeesti? :))) Jos, nii oot kyllä rasittava tyyppi ;)))
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsikin heittää tähän väliin mielipiteen vaikka kaukana leidistä onkin. Parempi on kun suutarit pysyvät lestissään elikkä etsitte seuraa muualta. Kun väsyksiin asti on tullut nähtyä teitä saman virren veisaajia.. :-/
Oon kyllä niin samaa mieltä! Ku ei tuo ees johda mihinkää.
tinttu-liina kirjoitti:
Ihan oikeesti? :))) Jos, nii oot kyllä rasittava tyyppi ;)))
Ai et sä sit diggaa? No kyl mä asiastakin osaan jutskata... Niinku et silmät sulaa kii ;)
artagnan kirjoitti:
Ai et sä sit diggaa? No kyl mä asiastakin osaan jutskata... Niinku et silmät sulaa kii ;)
Ööh..mä kyllä vähän epäilen Artsi, että tää kohde ei kauaa tollasta kuuntelis ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Ööh..mä kyllä vähän epäilen Artsi, että tää kohde ei kauaa tollasta kuuntelis ;)
No on Speedon heinii jutskata kvanttifysiikast. Mä luotan tohon 'silmät sulaa suhun kii' -tyyliin ku faijaki tsemppas et kandee yrittää... ;)
- KokkolanYksinäinen
No minä ainakin pääsin keskustelussa alkuun minua kiinnostavan naisen kanssa, kun aloitin puhumaan päivän säätilasta ensimmäisellä keskustelukerralla ja jännitti aivan järjettömän paljon. Lopuksi sanoin, että olethan varovainen, ettet kaadu, kun ulkona on niin liukasta.
Ehkä tämä viestitti, että välitän hänestä, koska en halua hänen kaatuvan ja loukkaavan.
Säästä keskutelu on johtanut siihen, että nainen aloittaa juttelemaan kanssani, ennen minua.
Tuo naisen kauneuden kehuminen, niin mielestäni jos koko ajan tuo esiin vaan naisen kauneutta, niin tuskinpa nainen sitä haluaa koko ajan kuunnella.
Naisellehan kauneus on itsestään selvä asia,
Ei sitä tarvitse koko ajan naiselle muistuttaa. Kyllä nainen tietää, että mies, joka naista lähestyy pitää naista kauniina ja viehättävänä sanomattakin.
Jos mies tuo esiin ja kehuu vain naisen kauneutta, niin se antaa pinnallisen kuvan miehestä.
Kauneus on vain hetkellistä ja kauneus alkaa kadota, kun ikää tulee ja pelkästään kauneuteen tuijottava mieshän voi hylätä naisen, kun tämä ei ole enää kaunis.
Varmaan paljon parempi keskustella naisen kanssa on ihan vaikka kysyä joka kerta mitä naiselle kuuluu, koska se osoittaa miehen olevan kiinnostunut naisen elämästä.
Varmaan nainen ottaa tosissaan miehen, joka keskustelee ihan tavallisista asioita ja päivän kuulumisista.
Nainen ei varmaankaan ole kiinnostunut sellaisesta miehestä, joka vain kehuu naisen ulkonäköä kiusalliseen imarteluun saakka, haluaa heti tietää naisen nimen, on haluamassa naisen puhelin numeroa ja alkaa heti ehdotella tapaamisia ja jos nainen kieltäytyy, niin voi jopa siitä suuttua, kun ei saa tahtoaan läpi.
Naiselle varmaan syntyy kuva, että mies vonkaa vain seksiä.
.
Mies joka on jollakin lailla salaperäinen naiselle, ei kerro kaikkea kerralla itsestään, vaan aina vähän kerrallaan, jolloin nainen saa jännityksellä odottaa, milloin mies kertoo nimensä, antaa puhelin numeronsa ja ehdottaa ensimmäistä tapaamista naisen kanssa.
Mies pitää naista pienessä odotuksellisessa jännityksessä.
Mies, joka ei koko ajan muistuta naista naisen kauneudesta luo varmaankin naiselle kuvan siitä, että mies arvostaa naisessa muutakin, kuin ulkoista kauneutta. - KokkolanYksinöinen
yleisesti_ottaen kirjoitti:
Kaunista naista on vaikea itsellään pitää kun samaa saalista muutkin halajaa. Yleisellä tasolla väittäisin kauniiden naisten pettävän herkemmin ja vaihtavan kumppania hetken mielijohteesta.
Luulisin, että jos kaunis nainen on sinuun ihastunut ja haluaa suhdetta kanssasi, niin kaunis nainen katsoo muut lähestymisen yritykset läpi sormien, eikä lähde muiden kelkkaan, ainakin niin kovasti toivoo.
Kyllähän naunista naista moni yrittää itselleen, mutta komeaa miestä ei samalla tavalla naiset yritä, kun lähestyminen ja aloitteen tekeminen on miehen tehtävä, vaikka soisi naisenkin tekevän aloitteita, jos nainen huomaa, että mies on hänestä kiinnostunut, mutta etenee turhan hitaasti, koska on vähän arka aloitteen tekemisessä ja jos naisen mielestä mies on hänelle sopiva, niin voisi nainekin tehdä sen aloitteen ensin.
Lähestyminen on varmaan sitä, että alkaa juttelemaan naiselle ja aloitteen tekeminen sitten varmaan sitä, että pyytää naista kahville tai vastaavaa, ymmärtäisin näin.
Nyt viestiketju elää taas hetkisen.....
Ja pöh!
- KokkolanYksinäinen
Ystävänpäivä keskustelu vilkastuu, kunhan ystävänpäivä lähestyy....
Tuo ja pöh! Oli niille jotka luulee että rekatut ovat kadonneet.. Kai nyt ihmisillä on elämää palstan ulkopuolella, tai pitävät taukoa.
- eimitääntietoasiis
Taitaa olla vain oma oletuksesi?
- Kuuma_vetonaula
Nuoren kaunottaren kera kaikki vaikenee.
- KokkolanYksinäinen
Tänään ihastukseni, ihana nainen toivotti minulle hyvää ystävänpäivää.
Ajattelin, että ehdin toivottaa ensin, mutta hän ennätti ensin.
Tarkoittaako se jotain merkityksellistä, jos nainen toivottaa sinulle hyvää ystävänpäivää.
Eihän sitä toivoteta ihan jokaiselle, vaan suhteessa henkilön kanssa täytyy olla jotain syvempää.
Siis onko suhteemme edennyt ystävyys tasolle, se olisi mukava asia.
Ensi vuonna voin varmaan antaa hänelle jontain pientä ystävänpäivänä. - hössönhössöä
Ystävänpäivä meni jo eikä tullut kortin korttia nytkään laitettua eikä sosiaalisessa mediassa yleisesti toivotettua.
Ei missään muualla vietetä näin ystävänpäivää kuin Suomessa, muualla sitä vietetään rakastavaisten ja pariskuntien päivänä jotka muistavat toisiaan. Nyt sitä täällä toitottaa jokainen sos.mediassa kenties 1000 kaverilleen.
Ystävänpäivä voi olla joka päivä kohtelemalla toisia niin kuin soisit itseäsi kohdeltavan. - IhastunutMies
Se on niin, että jos ihastut naiseen, niin samalla sitä miettii, että kelpaanko edes naiselle ja huoli siitä, että joku toinen mies nappaa naisen matkaansa.
Vaikka ihastuminen tuo suurta onnellisuuden tunnetta, niin samalla se aiheuttaa haikeutta ja huolta siitä, ettei mikään ole varmaa.
Haluaisi ihastuksen omakseen, muttei kuitenkaan halua olla tunkeileva ihastustaan kohtaan.
Että miten sen esittää, että olen sinuun ihastunut ja sinut halauisin...- IhastunutMies
Täytyy hakeutua ihastuksen läheisyyteen karkauspäivänä, jos ihastus vaikka kosisi.
Toivon kyllä, että näkisin ihastukseni karkauspäivänä ja jutellessamme ihastus kosisi.
Se olisi elämän paras päivä, jos niin kävisi.
Toisaalta, jos ihastus ei kosikaan, niin ehkä hän odottaa, että mies kosii, kun en tiedä onko hänen kulttuurissa tätä karkaus päivä tapaa, kuten suomessa, vaikka eivät ne naiset karkauspäivänäkään suuremmin kosi, vaan antavat sen miehen tehtäväksi ja sitten on helppo antaa ne pakit.
Paljon vaativampi suoritus on kosiminen, kuin pakkien antaminen. IhastunutMies kirjoitti:
Täytyy hakeutua ihastuksen läheisyyteen karkauspäivänä, jos ihastus vaikka kosisi.
Toivon kyllä, että näkisin ihastukseni karkauspäivänä ja jutellessamme ihastus kosisi.
Se olisi elämän paras päivä, jos niin kävisi.
Toisaalta, jos ihastus ei kosikaan, niin ehkä hän odottaa, että mies kosii, kun en tiedä onko hänen kulttuurissa tätä karkaus päivä tapaa, kuten suomessa, vaikka eivät ne naiset karkauspäivänäkään suuremmin kosi, vaan antavat sen miehen tehtäväksi ja sitten on helppo antaa ne pakit.
Paljon vaativampi suoritus on kosiminen, kuin pakkien antaminen.No mä funtsin tuolloin et paree tarttuu ite toimeen ku daami ei näyttänyt kosinnan merkkei. Tuli sit yks kukkapenkkiki tallottuu ku puhemiehen kaa oltiin liikentees... ;)
Minulla oli kiva ystävänpäivä, sain kortteja ystäviltä ja mieheni yllätti minut suklaalla ja lahjakortilla.😊
- ystävällinenihminen
Minä en Jenkkiläisten hömpötyksiin osallistu, minulla on ystaviä ympäri vuoden. ei yhtenä päivänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453136- 1082573
- 512561
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402228Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801914- 1101871
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521855Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91694Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151617R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241472