Kaikki ketä äänestivät Niinistöä, niin kertokaahan minulle, millä tavalla hän on parempi kuin minun suosikkini Pekka? Pekka on aito vihreitä puhtaita arvoja edustava, kun Sauli puolestaan edustaa vain rikkaita rahavallanpiirejä. Ei Niinistö välitä oikeasti tavallisista duunareista, työttömistä, opiskelijoista, sairaista tai eläkeläisistä paskankaan vertaa!
Vastaukset 4
- Paitsi_että
Juuri mainitsemiesi syitten vuoksi minä Tuula Haataista äänestinkin.
- lipposkajuu
SDP ei ole ollut milloinkaan tavallisen ihmisen asialla. Lipposen kaudella ja ennen sitä Ahon kaudella toteutettiin rajuja leikkauksia, mm. elatusmaksujen verovähennys poistettiin kokonaan kaikilta. Useita tuhansia yrityksiä meni konkurssiin 90-luvun lamassa, kun markka devalvoitiin.
- punikinpoika
Kyllöstä äänestin , on rehellinen suorapuheinen ihminen . Ei Niinistön ja Haaviston tapainen kiemurtelija he puhuvat kuin savolaiset ( saattaapi olla niinkin , mutta suottaapi olla toisinkin.
- Et.silleen..mä.teen
Äänestin niinistöä siksi kun hän ajaa maamme asioita mielestäni hyvin, köyhiä on aina ollut on sitten ollut kukatahansa presidenttinä, vai meinaatko sinä että köyhyys olisi poistunut maastamme jos haavisto tai rasisti lädy olisi suomen presidentti. Ja minulla on sellainen periaate että en hyväksy homoja mielestäni se ei ole tervettä touhua tökkiä ......seen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73932
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut143802- 57680
- 43605
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180603- 30592
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4586Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565