Kaikki ketä äänestivät Niinistöä, niin kertokaahan minulle, millä tavalla hän on parempi kuin minun suosikkini Pekka? Pekka on aito vihreitä puhtaita arvoja edustava, kun Sauli puolestaan edustaa vain rikkaita rahavallanpiirejä. Ei Niinistö välitä oikeasti tavallisista duunareista, työttömistä, opiskelijoista, sairaista tai eläkeläisistä paskankaan vertaa!
NiinistöjaHaavisto
4
349
Vastaukset
- Paitsi_että
Juuri mainitsemiesi syitten vuoksi minä Tuula Haataista äänestinkin.
- lipposkajuu
SDP ei ole ollut milloinkaan tavallisen ihmisen asialla. Lipposen kaudella ja ennen sitä Ahon kaudella toteutettiin rajuja leikkauksia, mm. elatusmaksujen verovähennys poistettiin kokonaan kaikilta. Useita tuhansia yrityksiä meni konkurssiin 90-luvun lamassa, kun markka devalvoitiin.
- punikinpoika
Kyllöstä äänestin , on rehellinen suorapuheinen ihminen . Ei Niinistön ja Haaviston tapainen kiemurtelija he puhuvat kuin savolaiset ( saattaapi olla niinkin , mutta suottaapi olla toisinkin.
- Et.silleen..mä.teen
Äänestin niinistöä siksi kun hän ajaa maamme asioita mielestäni hyvin, köyhiä on aina ollut on sitten ollut kukatahansa presidenttinä, vai meinaatko sinä että köyhyys olisi poistunut maastamme jos haavisto tai rasisti lädy olisi suomen presidentti. Ja minulla on sellainen periaate että en hyväksy homoja mielestäni se ei ole tervettä touhua tökkiä ......seen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem632902HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat492216- 221903
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3831408- 661343
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301309- 561099
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan201069- 47963
Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?71953