Aika tekopyhää touhua toi, että nuorten nuuskaamiseen puututaan. Se ihan ok, mutta miksei koululaisten vaatetuksiin uskalla ketään puuttua? Useat lapset kulkevat verkkareissa kovilla pakkasilla. Ovatko opettajat ja vanhemmat täysin nynnyjä? Itse olen omat lapset saanut käyttämään ulkohousuja. Eikö teillä vanhemmilla ole yhtään munaa antaa lapsille vaikka kovia rangaistuksia, jos eivät laita ulkohousuja jalkaan. Suurin osa teistä on aivan voimattomia ja täysin munattomia vanhempia. Häpeän teidän ja opettajien puolesta!!
Naurettavaa touhua Eurajoella
29
3052
Vastaukset
- opekeskustasta
Siihen tullaan puuttumaan jälki-istunnoiden kera.
- välittävä
Rehtoreistahan tuo lähtee. Eurajoella moni reksi nynny. Ei uskalla puuttua mihinkään asiaan. Ite kun olisin rehtorin pallilla, niin munaa kyllä löytyisi puuttua moiseen nuorten pelleilyyn. Antaisin kotiin asiasta viestin wilman kautta ja mikäli viesti ei mene perille, niin määräisin jälki-istuntoa kaikille ulkohousuista kieltäytyneille oppilaille. Näin helppoa asiat on, jos vaan viitsii aidosti välittää.
- välittävä
Tästä just näkee opettajienkin nynnyyden. Kukaan opettaja ei uskalla edes kommentoida tätä ketjua millään tavalla.
- lököpöksy
Mikä on wilma?
- eurajokilaisetpelkurit
Kukaan ei uskalla. Kaikki pelkureita.
- Vastuutonkunolen
Reksille lempeä.
- vastuullinen_vanhempi
Aika tekopyhää touhua toi, että nuorten nuuskaamiseen puututaan. Itse olen antanut lapsilleni muunmuassa amfetamiinia kotioloissa. Se on parempi sillälailla valvotuissa olosuhteisa kotona tutustua aineisiin, kuin ihan keskenään kaveriporukassa ulkona.
- hyvöhyvvöö
Just noin, hyvä!!
- Pikkukylästä
Nehän on nynnyjä ne opet, eikä edes moraalisia esimerkkejä lapsille.
Ei niiltä opeilta juurikaan mitään voi vaatia, kun ei edes omaa avioliittoa kunnioiteta.
(en ymmärrä miten ne vaimot kestää)
Älkää helkkarissa enää äänestäko niitä vaaleissa.
Eivät ne mihinkään epäkohtiin puutu.
Kun ovat tarpeeksi myötämielisiä asioissa ja kannattavat hullujakin ehdotuksia kunnassa,( sitten niistä tehdään sivistystoimenjohtajia).
Ruskeakielisyys on Eurajoen motto ollut jo vuosia.
Sivistystoimenjohtajako järjestää kaikkia tapahtumia ja on moottorina asioissa, josta Eurajoki saa hyvää mainetta?
Entinen kulttuuritoimensihteeri oli ihminen paikallaan, joka organisoi kaikkea mukavaa e-jokilaisille.
Kunnan viranomaiset eivät hoida kunnolla hommiaan, johon tuokin kuuluu, että
lapset pukeutusivat asianmukaisesti. Viranomaisia ovat opettajatkin.
Eivät aikuiset kouluun asti näe ja joukossa tyhmyys tiivistyy.
Vaikka toisaalta, mitä me valitetaan, he ovat vain itse
seäänvarten siellä, eivät ne meitä kuuntele, vaikka niiden tulisi kuunnella.
Heidäthän on palkattu meidän verovaroilla.
Me olemme heidän työnantajiaan.- näinseone
Toi on sika hyvä kommentti ja täyttä asiaa!
- Rikkalapio
Onks joku lääkäri määränny kaikki mielenterveyspotilaat kirjottelemaan tänne mitä sattuu? Vihdoikin kirjasto on muuttunu kirpputorista kirjastoksi.
- ruskeateurajoella
Onko sullakin sitten kieli ruskeana?
- klamydia
On kyllä, joka aamu otan rikkalapiota perseeseen .
- Etupenkinpinko
Hei urpot, Eurajoella ei ole koskaan ollu kulttuuritoimensihteeriä vaan kulttuurisihteeri. Eikä sivistystoimenjohtajaa vaan sivistysjohtaja. Meni vissiin omat opinnot vihkoon koulussa kun pitää täällä maksaa potut pottuina opeille. Opet, keep up the good work. Vaikka täällä nuo hutilyönnit huuteleekin.
- opettajatvaihtoon
Etupenkinpinko kirjoitti:
Hei urpot, Eurajoella ei ole koskaan ollu kulttuuritoimensihteeriä vaan kulttuurisihteeri. Eikä sivistystoimenjohtajaa vaan sivistysjohtaja. Meni vissiin omat opinnot vihkoon koulussa kun pitää täällä maksaa potut pottuina opeille. Opet, keep up the good work. Vaikka täällä nuo hutilyönnit huuteleekin.
Kysymyshän on vain opettajien nynnyydestä. Heidän tulisi puuttua oppilaiden vaatetuksiin. Jälki-istunto kaikille oppilaille, jotka eivät käytä ulkohousuja. Tällä asialla ei ole mitään tekemistä jonkun opintojen takia. Opettajat eivät oikeasti välitä yhtään oppilaistaan.
- keittäjäkokki
Ei opettajat voi puuttua mihinkään nykyään ja lasten kasvatus kuuluu vanhemmille,ei opettajille.Minun tyttö on opettajana ja sanoi että nyt loppu nämä hommat,luki toisen ammatin ja lähtee muuta työtä tekemään.Aivan sairasta nykyaikana koulunkäynti,itse olen koulun keittiöllä töissä,korvatulpat pitää olla ruokailun aikana,melutaso 90 desipeliä,että silleen
- onononknn
Olisko se pukeutuminen kuitenkin vanhempien asia?
- viranomaisia
Myös opettajien. He ovat viranomaisia. Heidän kuuluu aidosti välittää.
- kkmkmokom
öh, nykyisen lainsäädännön mukaan ei koulu saa puuttua koulumatkoihinkaan. Jos siis oppilaalla ei ole pyöräilykypärää, ei se ole koulun vaan poliisin asia. Mites sitten villahousuihin puutteeseen pitää puuttua?
- puututtava
Opettajat ovat viranomaisia. Pitää puuttua!
- CallMeAl
Usein soitto helpottaa. Nälkä on helppo tyydyttydyt, Vain rohkeat erottuvat.
- dddddddddddddddddddd
Eikös ne viranomaisetkin toimi lain mukaan eivätkä nettikirjoittajien tarpeiden mukan
- Homekoulu
Väärin. Viranomaiset eivät toimi lain mukaan vaan sen mukaan mistä saa itselleen paremman hyödyn.
- oikeutta
Ihan oikein
- ällöä
Onhan se nyt ihan selvää, että nuuskankäyttö on terveydelle vaarallista!
- Nuuskamuikku
Nuuskaajat sotkevat paikkoja todella rumasti. Hävetkää!
- pbfe
Mä ainakin lyön mälliä huuleen
- terveelämä
Onhan tuo nuuskaaminen nyt nuorille todella epäterveellistä terveysriskeineen. Ihan oikein, että sen käyttöön ja erityisesti välittämiseen puututaan!
- hjkder
Järjetöntä touhua!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021