Ompelukoneissa Toyota on jo menettänyt markkina-asemansa ja autoissa kehitys on menossa samaan suuntaan. Hyundailla on innovatiivisempi, nykyaikaisempi ja uudistuvampi mallist kuin Toyotalla.
Toyota on väistyvä automerkki
99
2863
Vastaukset
- Eioohinattuvielä
No sinulla pittää ostaa se hyntai sitte..
- Hyny_voittaa
Hyny laitettu tilauksee - kiitos vinkistä.
- Merkkivaihtui
Hyny_voittaa kirjoitti:
Hyny laitettu tilauksee - kiitos vinkistä.
Hynyllä ajettu nyt puoli vuotta. Auto on paljon nykyaikaisempi ja miellyttävämpi, kuin edellinen Toyota.
- Ex-Tero
Merkkivaihtui kirjoitti:
Hynyllä ajettu nyt puoli vuotta. Auto on paljon nykyaikaisempi ja miellyttävämpi, kuin edellinen Toyota.
Oikea valinta siis, täytyy itsekin poiketa Hyundai liikkeessä seuraavan kerran autoa vaihtaessa.
- Esson-baari_taakse_jää
Ex-Tero kirjoitti:
Oikea valinta siis, täytyy itsekin poiketa Hyundai liikkeessä seuraavan kerran autoa vaihtaessa.
Minunkin täytynee käydä Hynyyä katsomassa ja ehkä pyytää tarjous. Saa nähdä, paljonko Avesta tarjoavat vaihdossa.
- Anonyymi
Esson-baari_taakse_jää kirjoitti:
Minunkin täytynee käydä Hynyyä katsomassa ja ehkä pyytää tarjous. Saa nähdä, paljonko Avesta tarjoavat vaihdossa.
Avesta ei varmaan paljoa pystytä hyvittään, on se sen verran hanakka ruostumaan.
- Anonyymi
Hynyä mennään katsomaan huomenna autonäyttelyyn. Ennakkotietojen mukaan Hyny on selvästi Tojoa mielenkiintoisempi tuote.
- Anonyymi
Esson-baari_taakse_jää kirjoitti:
Minunkin täytynee käydä Hynyyä katsomassa ja ehkä pyytää tarjous. Saa nähdä, paljonko Avesta tarjoavat vaihdossa.
Ave on niin eilispäivän keksintö, että tuskin sitä lainkaan ottavat vaihdossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ave on niin eilispäivän keksintö, että tuskin sitä lainkaan ottavat vaihdossa.
Avesta tarjouksen voi pyytää Kuusakoski OY:stä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hynyä mennään katsomaan huomenna autonäyttelyyn. Ennakkotietojen mukaan Hyny on selvästi Tojoa mielenkiintoisempi tuote.
Hynyn mallisto vain kehittyy ja uudet mallit ovat upeita – Tojo on vanhentuneita eilispäivän keksintöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hynyn mallisto vain kehittyy ja uudet mallit ovat upeita – Tojo on vanhentuneita eilispäivän keksintöjä.
Voihan maailman eniten myydystä automerkistä näinkin trollata.
- Anonyymi
Ex-Tero kirjoitti:
Oikea valinta siis, täytyy itsekin poiketa Hyundai liikkeessä seuraavan kerran autoa vaihtaessa.
Hyny liikkeessä oli melkoinen tungos, kun Toyotaan pettyneet terot olivat tulleet ihailemaan nykyaikaisia autoja – automyyjillä oli kiire sopimuspapereita täyttäessä.
- 0uyåouyåuy
Euromerkit ovat edelleen edelläkävijöitä.
- Aurismies
Euromerkeistä aika moni katoaa kymmenen vuoden sisällä. Toyotan markkinaosuus senkun kasvaa. Kymmenen vuoden päästä voi olla määräävässä asemassa autojen valmistuksen suhteen. Ainakin kiistattomasti suurin valmistaja.
- pelaamaa
juu, markat poistu jo aikaa sitte, taitat käyvä hitaalla vaiko pitkät piuhat
- Teroliikkeellä
Toyota on todellinen edelläkävijä.
Tänä aamuna Tojo veti mahtavaa jonoa Lahdesta Riihimäelle päin ajettaessa. - Surkeudensurkeus
Teroliikkeellä kirjoitti:
Toyota on todellinen edelläkävijä.
Tänä aamuna Tojo veti mahtavaa jonoa Lahdesta Riihimäelle päin ajettaessa.Etkä onneton päässyt ohi vaikka viikonloppuaamuisin ei ole paljon liikennettä ja ko. tiellä on paljon hyviä ohituspaikkoja. Mistähän olet sen jonon löytänyt muualta kuin hautajaissaattueesta.
- Hautajaisautomerkki
Surkeudensurkeus kirjoitti:
Etkä onneton päässyt ohi vaikka viikonloppuaamuisin ei ole paljon liikennettä ja ko. tiellä on paljon hyviä ohituspaikkoja. Mistähän olet sen jonon löytänyt muualta kuin hautajaissaattueesta.
Tojoja usein on hautajaisiin menossa, koska ovat vanhempien ihmisten suosima automerkki. Nuoremmat eivät välitä Toyotan entisestä menneestä maineesta.
- Anonyymi
Surkeudensurkeus kirjoitti:
Etkä onneton päässyt ohi vaikka viikonloppuaamuisin ei ole paljon liikennettä ja ko. tiellä on paljon hyviä ohituspaikkoja. Mistähän olet sen jonon löytänyt muualta kuin hautajaissaattueesta.
Siellä tulivat toiset Tojot vastaan vetäen kilometrien jonoja. Ei ne ohitukset onnistu, vaikka tie olisi kuinka hyvä, jos jonojarrut täyttävät tiet.
- köysi_kiristyy
Jos Toyota ei tee laadulleen ja ruostumiselle mitään pian, niin sen maine on mennyttä ja Toyotasta on todella helppo luopua sen jälkeen kun on muut aasialiset korvaa sen paremmalla laadulla ja nykyaikaisemmalla tekniikalla ja niissä on paremmat takuutkin ja takuun mitta vetoaa vaareihin ja muihin varattomiin vässyköihin.
- Toyota.rules
Lapsiko se siellä uhoaa purkaa pahaa mieltä?
- köysi_kiristyy
siis tarkoitin tietysti skodaa.
- Yarisman
Toyotan laatu on vieläkin paljon muita edellä. Toyota on kuuluisa viattomuudestaan ja pitkäikäiseksi todettu. Toyotat eivät ruostu nykyään oikein millään, mutta Ranskalaiset on kuuluisia nopeasta ruostumisestaan ja vika herkästä tekniikastaan. Skodaa ei osta muut kuin kommunistit. Se on maailman surkein auto, jos sitä enää voi autoksi kutsua.
- Skoda_laadun_merkki
Yarisman kirjoitti:
Toyotan laatu on vieläkin paljon muita edellä. Toyota on kuuluisa viattomuudestaan ja pitkäikäiseksi todettu. Toyotat eivät ruostu nykyään oikein millään, mutta Ranskalaiset on kuuluisia nopeasta ruostumisestaan ja vika herkästä tekniikastaan. Skodaa ei osta muut kuin kommunistit. Se on maailman surkein auto, jos sitä enää voi autoksi kutsua.
Taidat sekoilla omiasi.. Toyotalla on ruosteen kanssa ongelmia melko paljonkin.. Onhan se vaikea myöntää olevansa väärässä, varsinkin kun on tojo mies..
- Tähänonhelppoyhtyä
Toyotan laatu ei ole ollut suorastaan nousussa...
- ToyotanLaatuFlopannut
Juu, enempi syöksyssä on.
- Pierre_
Pitkä alamäki on menossa Toyotan laadussa.
- Hynytinkö
Matalalento jatkuu Tojon laadussa. Kannattaisi Tojon panostaa enemmän ompelukoneisiin - autohommista ei kunnollista synny.
- Zik-Zak-Toyota
Hynytinkö kirjoitti:
Matalalento jatkuu Tojon laadussa. Kannattaisi Tojon panostaa enemmän ompelukoneisiin - autohommista ei kunnollista synny.
Ompelukoneissa kilpailijat olivat liian laadukkaita ja sen seurauksena Toyotan painopiste siirtyi henkilöautoihin. Mihin tuotteisiin Toyota siirtyy henkilöautojen jälkeen, kun laskussa oleva laatu alkaa laskea jälleenmyyntiarvoa ja myyntiä muutenkin.
- Anonyymi
Tojon laatu on laskussa, mutta bratwurstit on hyviä.
- vanha-toyota-äijä
Kyll maar Toyota paras auto o.
Ei ol ikin parempaa autoo tehty.- vielä_vanhempi_setämies
Juu, Toyota on kaikkein haluttu auto rikkaiden ja kuuluisien joukossa.
- Pierre_
Sarkasmi ja ironia ovat Tojo-palstalle liian hienostuneita tyylilajeja - Perus-Tero vielä luulee sinu oikeasti tarkoittavan asian olevan noin.
- Siksakjutut
Eikö Toyota ole kuitenkin maailman eniten myyvä automerkki.
Osa yhtiöistä osaa tehdä muutakin kuin autoja, jotkut yrittää olla suurimpia makkaranteossa, palstaneromme laskee varmaan nekin kohta mukaan tuotantomääriin konsernin tuotoksina.
Vertailuksi autotehtaiden perustamisvuodet:
Toyota 28.8.1937
VW 28.5.1937
Hyundai 1967
VW historian kaikki varmaan tunteekin ja en nyt kehuisi sillä.
Hyundai on taas alunperin rakennusyhtiö, onko betonivalulla paljon yhteistä autoihin?- Täälläosaataan
En nyt ymmärrä miten aloitusvuosi ratkaisee mitään mutta Euroopassahan ne vanhimmat on, 1800-luvun loppua ja 1900uvun alkua. Euroopppalaisetnovt keksineet mm. auton ja moottorin.
- Anonyymi
Entä ompelukoneilla?
- Heikosti_menee
Toyotalla olisi kriisipalaverin paikka, tai sitten Toyota on kokonaan luopumassa Euroopan markkinoista.
- Eiooniikuennen
Nii on.myynti kasvanut euroopassa ni kannattaa kyllä nyt lopettaa myynti..
- Alamäkionalkanut
Euroopan markkinoista yritetään vielä saada muutama ropo irti, ennen kuin liian vaativasta markkina-alueesta luovutaan.
Toyotan suurilla resursseilla varmasti kyettäisiin luomaan kilpailukykyinen euro-mallisto, mutta pääkonttorilla ei tällaiseen panostukseen ole halua. - Loppuhäämöttää
Toyota on luopumassa Euroopasta liian vaikeana markkina-alueena.
- Tojotaexit
Eurooppaan ei enää panosteta, Eurooppaan tehdyistä malleista ollaan luopumassa. Brexit voi aiheuttaa, että merkittävä Toyotan tehdas on väärällä puolella tullirajaa.
- Anonyymi
Toyotan panostus Euroopan markkinoille on pientynyt ja Brexit tulee pienentämään panostusta vielä lisää.
- likaista.peliä
EU:n suurin automaailman lobbari vikavaagen on jo kauan yrittänyt työntää kapuloita Toyotan rattaisiin surkealla menestyksellä, itse koko ajan huijaten ja kusettaen.
- sakemanni_rulez
VW jyrää japsit 6-0 ja Suomessa eniten ostetaan vag-konsernin autoja, kun lasketaan VW Skoda Audi ja Seat yhteen. Kansa tietää että VW tekee parhaat autot.
- Mietihän_trolli_vähän
sakemanni_rulez kirjoitti:
VW jyrää japsit 6-0 ja Suomessa eniten ostetaan vag-konsernin autoja, kun lasketaan VW Skoda Audi ja Seat yhteen. Kansa tietää että VW tekee parhaat autot.
Vw on jyrännyt lähinnä itsensä konkurssin partaalle. Seuraava kaasuauton räjähdys tai uusi käry jostain apinoiden kaasutuksesta on kuin niskalaukaus Hitlerin pojille.
- ykköshuijari
" Kansa tietää että VW tekee parhaat autot."
Villi arvaukseni on että autoilun ykkösmaassa, USA:ssa taitaa jo ennemminkin olla kirosana koko huijarikonserni. KommariSkodaa eivät kelpuuta ollenkaan. - huijarivaroitus
Suomessakin fiksuimmat ovat siirtyneet jo pääosin Toyotan käyttäjiksi kun noita myyntilukuja vertailee. Toyotalla näkyy olevan raketinomainen nousu ja volkkarilla ansionsa mukainen lasku. Mitäköhän tuosta pitäisi päätellä?
- vasallin.onni
No sitä vaan että Angela-täti saattaa olla tosi vihainen ja laittaa lisää kapuloita markkinatalouden rattaisiin.
- Ainatuleeturpiin
kaikki toyotaa testanneet lehdet on säännönmukaisesti jättäneet sen koko vertailun viimeiseksi.
- Tero_Esson-baarista
Toyotalla on oma paikkansa vertailutestien hännillä. En usko että se osaamisesta olisi kiinni, vaan pelkästä säästämisestä valmistusprosessissa.
- vaikuttavanepärehellinen
Niin mutta kun saksalainen Autobild jätti volkkarin viimeiseksi laatu ja luotettavuusvertailussa. Pitäisikö olla huolissaan kun siinä oli kaikki yleisimmät merkit mukana? Tai .no ei Autobild jättänyt vaan julkaisi teettämänsä vertailun jossa oli mukana useita tuloksiin vaikuttavia tekijöitä uskottavan laaja-alaisesti, toisin kuin jossain lehtien ostetuissa vertailuissa. Volkkari on todistetusti kova huijari, niin miksei ostaisi vertailutuloksiakin? Ainakin on syytä epäillä.
- LaskujatkuuTojolla
Autojen laatua on hankala vertailla, koska usein verrataan enemmänki kunnossapidon toimintaa. Mikä hyvänsä auto menee katsastuksesta läpi, jos kaikki viat korjataan ennen katsastusta. Ruostuvasta raadosta saa ajopelin hitsaamalla uutta peltiä mädäntyneen tilalle.
Aurojen ominaisuuksia taas on helppo vertailla ja siksi lehdet ja muut julkaisut sitä tekevät . Toyotan testimenestys on viime vuosina ollut aika murheellista luettavaa. - Neeivaanosaa
LaskujatkuuTojolla kirjoitti:
Autojen laatua on hankala vertailla, koska usein verrataan enemmänki kunnossapidon toimintaa. Mikä hyvänsä auto menee katsastuksesta läpi, jos kaikki viat korjataan ennen katsastusta. Ruostuvasta raadosta saa ajopelin hitsaamalla uutta peltiä mädäntyneen tilalle.
Aurojen ominaisuuksia taas on helppo vertailla ja siksi lehdet ja muut julkaisut sitä tekevät . Toyotan testimenestys on viime vuosina ollut aika murheellista luettavaa.Uusin trendi taitaa olla se että Toyota välttelee testejä. Esimerkiksi Auto-Bildissä esiteltiin 39:n suosituimman auton ruostuneisuutta - ja toyota loisti poissaolollaan. Ja olikos se TM:n talvitesti josta chr viime tingassa jäi pois. Melko olennaiset testit - etenkin kun toitsu on ruosteherkkä auto vaatimattomilla ajo-ominaisuuksilla ja säikkyy aamupakkasia.
- Kerrankauansitten
Toyota on kuin onkin ollut innovatiivinen: se keksi jonkun puolasysteemkn ompelukoneisiin, joskus aika kauan sitten.
- Ihan_pian_taas
Singer sen keksi, Toyota vain kopioi. Sama meininki autoissa.
- Aivan_kohta
Ihan_pian_taas kirjoitti:
Singer sen keksi, Toyota vain kopioi. Sama meininki autoissa.
Toyota turvautuu koettuihin ratkaisuihin. Jopa Toyotan ompelukoneet ovat vanhaa tekniikkaa.
- Sivustaseurannut
Toyota voisi keskittyä ompelukoneidensa markkinointiin, ei tuosta autohommasta mitään tule.
- Markkinakellokas
Markkinaosuus ompelukoneissa on laskussa ja tuotteet ovat vanhanaikaisia - ihan kuin autoissakin.
- odottelen
Montako ladattavaa tai täyssähköä Toyota myi. Jos enemmän niin anna toki linkkiä asiaan.
- Anonyymi
Markkinakellokas kirjoitti:
Markkinaosuus ompelukoneissa on laskussa ja tuotteet ovat vanhanaikaisia - ihan kuin autoissakin.
Alkaa ompelukoneissa olla liian kova kilpailu Tojolle.
Autopuoli on ilmeisesti ottanut mallia ompelukonedivisioonasta, koska sik-sak ajo-ominaisuudet on ympätty myös autoihin.
- Mitenkä_lienee
Mikäs tilanne on Volkswagen-makkaroiden kohdalla? Onko niillä markkinaosuutta vai syötetäänkö sianlihat islaminuskoisille tehtaan työntekijöille. Tehtaan minareetista kajahtaa.
- Pystyykö_Pentti
Pentille kelpaa nykyään ihan mikä tahansa merkki vertailtavaksi kunhan sillä voi solvata Toyotaa. Pistäpäs Pentti linkkejä tiskiin, niitähän sinä olet koko ajan muilta vaatimassa. Pistä sekä ompelukoneiden että autojen markkina-asemasta joissa molemmissa Toyota on maailman suurin valmistaja. Kun mainitsit Hyundain niin pistä samalla linkki josta selviää sen "parempi" nykyaikaisuus, innovatiivisuus ja uudistuvuus. Se myönnetään ettei Toyotalla liene omaa makkaratehdasta kuten Volkswagenilla. Työläisillä saattaisi olla muuten nälkä. Muhammedille maistuukin liukuhihnan äärellä kunnon sikamakkara.
- Lapsellista
Mun isä voittaa sun isäs!
- Lapsettaa
Eikä voita!
Meidän äitellä on Tojota ja me tullaan aina sillä ennen muita perille. - Anonyymi
Lapsettaa kirjoitti:
Eikä voita!
Meidän äitellä on Tojota ja me tullaan aina sillä ennen muita perille.Älä vedä äiteetä tähän Tojo-juttuun.
Äiteesi johtaisi ajamista muunkin merkkisillä autoilla.
- Tojoterollasojottaa
Tojoterot on joko homoja tai härkiä, mutta kenelläkään ei kasva vielä sarvia !
- huiyndayy
TOYOTA Group kaikki autot
vuosi 2018 myynti saksa 45,277kpl vuosi2017 50,557 kpl ‐10.4 % Myynti romahtanut
VW Group
vuosi 2018 242,168 kpl- Audi-19.5
Sinulla on jotenkin valikoivaa tuo kertomus, sekoitat prosentit ja määrät sujuvasti.
Ohessa Kauppalehden uutinen 16.1, ilman linkkiä kun S24 ei pidä lehden linkeistä.
"Euroopan automyynnin alamäki on jatkunut jo neljä kuukautta – näin kävi Audille, BMW:lle ja Mercedekselle
Joulukuussa rekisteröinnit vähenivät lähes yhdeksän prosenttia.
Autojen myynti väheni Euroopassa 8,7 prosenttia joulukuussa 2018 edellisen vuoden joulukuuhun verrattuna, kertoo Euroopan autonvalmistajien järjestö ACEA.
Viime vuoden joulukuussa autoja rekisteröitiin 1,04 miljoonaa kappaletta, kun vuotta aiemmin määrä oli 1,14 miljoonaa. Päällimmäisenä syynä on siirtyminen WLTP-päästömittaukseen, joka on aiheuttanut toimitusvaikeuksia Euroopan autoteollisuudelle. Kyseessä on jo neljäs perättäinen miinusmerkkinen kuukausi. Samalla vuonna 2014 alkanut vuosittainen automyynnin kasvu päättyi.
Joulukuussa Euroopan suurimman autonvalmistajan Volkswagen-konsernin merkkien rekisteröinnit putosivat 9,3 prosenttia. Audin pudotus oli 19,5 prosenttia ja Porschen 16,5, kertoo uutistoimisto Reuters.
Renaultille tuli takkiin 16,7 prosenttia ja Nissanille peräti 28,9, Toyotalle 10,4, BMW:lle 8,7 ja PSA-konsernille 6 prosenttia.
Sen sijaan Daimler nosti myyntiään joulukuussa 8,5 prosenttia, Mercedes-Benz-merkin kasvuprosentti oli lähes 11.
Jaguar Land Rover oli 9,7 prosenttia plussalla.
Euroopassa myynti takkusi kaikilla tärkeimmillä markkina-alueilla, etenkin Ranskassa, missä pudotusta oli 14,5 prosenttia. Italia oli poikkeus, sillä siellä rekisteröintimäärät kasvoivat 2 prosenttia."
- jenkkipaskaa
"Eurooppaan ei enää panosteta, Eurooppaan tehdyistä malleista ollaan luopumassa. Brexit voi aiheuttaa, että merkittävä Toyotan tehdas on väärällä puolella tullirajaa."
Tojo on luovuttanut Euroopan osalta jo kauan sitten. Avensis ja Auris olivat Tojon lippulaivoja Euroopassa. Nyt molemmille on annettu niskalaukaus.
Näiden autojen suunnitelu tehtiin Euroopassa mutta nyt molemmat korvattiin Co-Rollaattorilla. Melkoinen pyllistys Tojolta Euroopan suuntaan.- Anonyymi
Toyota panostaa Aasiaan ja Lexus-merkillä USA:han.
Eurooppa on liian vaativa markkina-alue Toyotalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota panostaa Aasiaan ja Lexus-merkillä USA:han.
Eurooppa on liian vaativa markkina-alue Toyotalle.Eurooppa on hankala ja ylikilpailtu markkina-alue. Toyota tekee oikein, kun panostaa markkina-alueille, joilla sen tekniikka on kilpailukykyistä.
- Anonyymi
Toyotat eivät väistä mihinkään, ainakaan maanteillä. Sitkeästi terot vetävät pitkiä jonoja perässään.
- Anonyymi
Tero vetää jonoa lippalakki silmillä, rystyset valkoisena rattia puristaen ja peiliin katsomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tero vetää jonoa lippalakki silmillä, rystyset valkoisena rattia puristaen ja peiliin katsomatta.
Terot ovat mielestään turvallisia kuskeja, vaikka aiheuttat ohituksia hidastelullaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terot ovat mielestään turvallisia kuskeja, vaikka aiheuttat ohituksia hidastelullaan.
Naisille Terot ovat turvallisia ja eivät viekoittele huikentelevaan elämäntapaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisille Terot ovat turvallisia ja eivät viekoittele huikentelevaan elämäntapaan.
Tero voi olla nukkuva tiikeri, joka vain odottaa tilaisuutta.
Toyotalla tilaisuutta ei tule, mutta aina voi silti odottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tero voi olla nukkuva tiikeri, joka vain odottaa tilaisuutta.
Toyotalla tilaisuutta ei tule, mutta aina voi silti odottaa.Taitaa nukkuva Toyota-tiikeri Tero jatkaa nukkumista.
- Anonyymi
TOYO PAPAT ALKANEET VAIHTAA merkkii Kiia on paras 7 vuoden takuu
- Anonyymi
Hyundai on naurettava korealainen huijausauto. Jos jotakin autosta ymmärtää, tai korealaista yrityskulttuurista, kiertää nämä vehkeet kaukaa. Ennemmin vaikka Skoda.
- Anonyymi
Hyndai on luotettava ja nykyaikainen, ei tosin Skodassakaan mitään vikaa ole.
- Anonyymi
Korealaisesta yrityskulttuurista ei ole tietoa mutta saksalaisesta kaikki mediat kirjoittelee ja varsinkin sen epärehellisyydestä. Puolivalmisteita ja vikaherkkiä. Mitään kunnollista vakuutta tai takuuta ei myönnetä eikä suoranainen huijaaminenkaan ole jäänyt pois tuotepaletista. Että sellaista yrityskulttuuria.
- Anonyymi
Ei oikein siltä näytä että Toyota olisi minnekkään väistymässä mutta Volkkareita näkyy liikenteessä aina vaan vähemmän. Skodaakin jo näkyy enemmän. Paskatit ja puttipalliautot ovat jo marginaalimerkkejä. Maanantaina voidaan Trafin ensirekisteröintitilastosta taas todeta, mikä merkki ja malli on printattu tilaston ykköseksi. Jos ja kun Toyota on Ykkönen ja Corolla piikkipaikalla, niin sitten on, mitä sitä nyt panikoimaan? Ainahan tuo on mennyt niin että parhaat pärjää parhaiten ja huonommat huonommin.
- Anonyymi
Norjaan on maahantuonti kielto voimassa TOHJOTALLA PÄÄSTÖJÄ LIIKAA
- Anonyymi
Tojon itselataavat huijaavat päästömittauksissa - Norjassa hyväksytään vain oikeat sähköautot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojon itselataavat huijaavat päästömittauksissa - Norjassa hyväksytään vain oikeat sähköautot.
Tojot ovat oikeasti bensa-autoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojot ovat oikeasti bensa-autoja.
Mutta valovuoden päässä aloittajan mainitsemasta väistyvästä automerkistä....😄
https://www.is.fi/autot/art-2000006708584.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta valovuoden päässä aloittajan mainitsemasta väistyvästä automerkistä....😄
https://www.is.fi/autot/art-2000006708584.html"Mutta valovuoden päässä aloittajan mainitsemasta väistyvästä automerkistä....😄"
Niin sitä sanottiin Nokiastakin, ei kovin kauan sitten. Ihan sama tilanne nyt. Tesla on Toyotan iPhone. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta valovuoden päässä aloittajan mainitsemasta väistyvästä automerkistä....😄"
Niin sitä sanottiin Nokiastakin, ei kovin kauan sitten. Ihan sama tilanne nyt. Tesla on Toyotan iPhone.Ha Ha! Näkis vaan, ja kuulis kolinaa!! 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta valovuoden päässä aloittajan mainitsemasta väistyvästä automerkistä....😄"
Niin sitä sanottiin Nokiastakin, ei kovin kauan sitten. Ihan sama tilanne nyt. Tesla on Toyotan iPhone.Kunhan jokainen täälläkin trollaava kinkeli, kuten esim. sinä, ostaa ensin tuon Teslan niillä omilla tienatuilla rahoillansa, niin sitten asiasta voidaan edes joten kuten ruveta keskustelemaan. Muuten on vaan parempi ettet kommentoi mistään mitään sellaista, mistä et tiedä hölkäsen pöläytystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta valovuoden päässä aloittajan mainitsemasta väistyvästä automerkistä....😄"
Niin sitä sanottiin Nokiastakin, ei kovin kauan sitten. Ihan sama tilanne nyt. Tesla on Toyotan iPhone."Niin sitä sanottiin Nokiastakin, ei kovin kauan sitten. Ihan sama tilanne nyt. Tesla on Toyotan iPhone."
Toyotahan on ollut väistyvä automerkki jo 40 vuotta......🤣😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Niin sitä sanottiin Nokiastakin, ei kovin kauan sitten. Ihan sama tilanne nyt. Tesla on Toyotan iPhone."
Toyotahan on ollut väistyvä automerkki jo 40 vuotta......🤣😅Ajoin perjantain Riihimäeltä Lahteen 54-tietä pitkin.
Jonoa vetävä Toyota ei väistänyt mihinkään, vaan jatkoi jonon keräämistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoin perjantain Riihimäeltä Lahteen 54-tietä pitkin.
Jonoa vetävä Toyota ei väistänyt mihinkään, vaan jatkoi jonon keräämistä.Ajoin perjantain Riihimäeltä Lahteen 54-tietä pitkin.
Jonoa vetävästä Toyotasta en päässyt ohi mitenkään, vaan jatkoin jonon keräämistä kun vw:n pikkutuhnullani ei ohi pääse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoin perjantain Riihimäeltä Lahteen 54-tietä pitkin.
Jonoa vetävästä Toyotasta en päässyt ohi mitenkään, vaan jatkoin jonon keräämistä kun vw:n pikkutuhnullani ei ohi pääse.Minäkin olin samassa pitkässä jonoissa mukana ja kyllä tero Tojossa teki kaikkensa, että ei olisi ohiteltu. Ihme koukkimista ja nykimistä – Tojon ajo-ominaisuudet eivät ilmeisesti riitä Suomen maanteille.
- Anonyymi
Ei tänään Imatralla jonoa vetävä Toyota ainakaan mihinkään väistynyt.
Hyundai/Kia on paljon Tojoa nykyaikaisempi ja sen ovat ostajatkin huomanneet. - Anonyymi
Yaris floppasi pahoin ja möi eniten, hihii!!!
- Anonyymi
Ompelukoneet ovat oikein sopiva tuote Toytalle; voi kopioida ja ei tarvitse itse keksiä uusia juttuja.
- Anonyymi
Toyota ei tänään maantiellä väistynyt yhtään mihinkään, vaan sitkeästi veti jonoa alinopeudella.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 241749
Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus
Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha201654Minun oma kaivattuni
Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka711495Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!
Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.601493Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan
Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.1021414Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?
Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?571382Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024
Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne141349Sakarjan kirjan 6. luku
Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se191192Tervehdys!
Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot651140Elia tulee vielä
Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan351124