Onko tämä nyt veikkaukselta loppuun asti ajateltua toimintaa? Vai halutaanko pelihimoisilta viedä rahat, jos on sattunut säästöön tulemaan.
Kaikki pelirajat on tosiaan poistettu käytöstä. Niitä voi vapaasti muuttaa ainakin yhden kuukauden ajan ja tätä vielä mainostetaan sähköpostiin.
Mikään rahapelifirma ei ole tehnyt koskaan samaa. Veikkauksesta on tullut liian ahne.
Boikottiin koko firma
Veikkauksen pelirajat pois käytöstä
4
3285
Vastaukset
- KalleNN
Kaikki rahat kelpaa Veikkaukselle. Tulosta pitää saada. Joka vuosi vähintään pari miljardia tyhmiltä pelaajilta pois. Pelirajat ja tunnistautumissekoilut ovat ihan omaa luokaansa. Jotain koitetaan vähän kulissiksi, mutta tulos on tärkein ! Luuleeko joku, että automaatteihin tulee joku tunnistautuminen ? Ei varmasti tule, rahat pois vaan tyhmiltä.
- huijatt
Olen koko ikäni pelannut lottoa veikkauksella. Nyt lopetin koska olen joutunut rayltä siirtyneen rahankeruupokerin uhriksi. Viking lotto sekä Eurojackpot ovat ainoat pelit joita vaikkauksella pelaan!
- Nnnnkkyyt
Mitään arvontapelejä ja automaatteja ei pidä pelata.
- elviirat
vaikeuttaa pelaamistani kuukausi ja päivä rajat ei toimi vaikka olen suurentanut pelirajoja ??.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?293518- 973236
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim823059- 763054
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m552939Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862698- 352510
- 572371
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432255- 882022