Olen menossa rektoseele leikkaukseen kahden viikon kuluttua. Toki olen toimenpiteestä ja elämästä sen jälkeen lääkärin kanssa keskustellut. Mutta haluaisin kuulla leikkauksessa olleilta, että millainen toimenpide oli? Minulle se tehdään paikallispuudutuksessa. Samalla tehdään sentti lisää välilihaa. Ja miten tämä leikkaus vaikuttaa elämään? Miltä seksi on tuntunut leikkauksen jälkeen. Pelkään, että leikkauksesta koituu hankaluutta (arpi kipua tms.) tai tunnottomuutta seksielämään.
Vastaukset 1
- Silirimpsis
Moi
Haluaisin myös kuulla eri kokemuksia, varsinkin leikkauksen jälkeen, miten parantuminen edennyt ym.
Olin itse rektoseele ja kystoseele leikkauksessa 4 päivää sitten.
Melkein koknaan kivuton tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901653
- 861403
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15915Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597