Mielestäni Finnairilla on paras asiakaspalvelu.
Huolehtivat ennen matkaa, matkan aikana, matkan jälkeen.
Kaikesta saa vielä pluspisteitä :)
Finnairin kyydissä.
11
1548
Vastaukset
- Rxrxrxr
Et ole sitten muilla yhtiöillä lentänyt.
- Thaimanne
Kyllähän toki.
- Erkki-Eino
Minun mielestäni Finnairin asiakaspalvelu on huono.
Ennen lentoa, lennon, aikana, jälkeen lennon.
Hitaasti vastaavat palautteisiin.- Mustikkamehullako
Sinulla tuntuu olevan kovasti tarpeita asiakaspalvelulle joka tilanteessa ja palautteille?
Itse en kovin paljon näiltä asiakaspalvelutilanteilta odota, ei vaadi ihmeitä että portilta pääsee koneeseen ja koneessa saa ne palvelut mitkä on etukäteen ostanut, toki koneessa ostan lisäksi jotain pientä lisäksi. - Erkki-Eino
Mustikkamehullako kirjoitti:
Sinulla tuntuu olevan kovasti tarpeita asiakaspalvelulle joka tilanteessa ja palautteille?
Itse en kovin paljon näiltä asiakaspalvelutilanteilta odota, ei vaadi ihmeitä että portilta pääsee koneeseen ja koneessa saa ne palvelut mitkä on etukäteen ostanut, toki koneessa ostan lisäksi jotain pientä lisäksi.Ei ole kuin yksi ja sitäkään Finnair ei saa hoidettua, ei sitten millään....
- Palveluvalikoima
Erkki-Eino kirjoitti:
Ei ole kuin yksi ja sitäkään Finnair ei saa hoidettua, ei sitten millään....
Et kai pyydä palvelua jota ei ole tarjolla?
- Erkki-Eino
Palveluvalikoima kirjoitti:
Et kai pyydä palvelua jota ei ole tarjolla?
Mitäköhän palvelua mahdat tarkoittaa?
- Weköntduutät
TripAdvisorissa ynnä muualla on Finnairia moittivien kommenttien määrä räjähdysmäisesti kasvanut, etenkin viime viikkoina, buahahaha. Sopii mennä myös katsomaan Finnairin Facebook -sivuja.
Saavatpahan ansionsa mukaan. - 10xreissua_vuodessa
No Norwegian tekee aivan samat, ja paljon edullisemmin.
- Onnibussikinonparempi
Moelestäni Finnair on maailman kallein, epämiellyttävin ja tylyin lentoyhtiö. En enää ikinä matkusta Finnairilla.
- Kanta-asiakas2018
Omalta kohdaltani vältän Finnairin palveluja niin paljon kuin mahdollista. Nyt oli pakko lentää sinivalkoisella ja yhtiö ei ole pettänyt odotuksia: palvelu on pääsääntöisesti ollut ala-arvoista. On se ihmeellistä että mikään muu lentoyhtiö ei peruuta lentoja kuin Finski, jonka voisi odottaa osaavan operoida lumessa. Perusteluna siis matkustajien turvallisuus. Kustannussäästöjä todennäköisesti. Mitään ilmoitusta ei ole tullut ja kentällä saa kuulla että edessä on tuntien odotus. Mitään hyvitystä ei myöskään ole odotettavissa, koska yhtiön juristit ovat laatineet ehtokirjelmät pitäviksi. Jatkossa vältän Finnairin palveluja ja kehotan kaikkia muitakin tekemään samoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743710
- 2013002
- 252910
- 492778
- 242714
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412465Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2622231Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2101923Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241917- 441867