Uudet Dieselit haitallisempia kuin vanhat

kuolema.volkkarille

Apinakoe sen osoitti

Apinat meni ihan veteläks, tulokset salattiin. Uudet Dieselit todettu tuossa apinoiden ja koeihmisten kaasutus testissä haitallisemmiksi kuin 20 vuotta sitten valmistetut, silti myyttiin teille VW 'apinoille' miljoonia autoja, että se siitä konsernista...lopun alku on nyt nähty!

http://www.telegraph.co.uk/news/2018/01/31/suppressed-rigged-diesel-tests-monkeys-showed-new-cars-harmful/

German car giant Volkswagen tried to conceal the results of a diesel emissions test on monkeys because they showed a more damaging health impact than expected, a German news report has said.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-5339115/Volkswagen-hid-results-tests-carried-monkeys.html

26

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vw.rulettaa.taas

      Heija heijaa, ja vuoden kusettajan palkinnon saa...VAG

    • ja skodat ruostuvat puhki vuodessa. siihen pakokaasuongelmat niin huhhuijaa, kyllä on vakavan vaarallisia ajoneuvoja!

      • exasentaja

        Aloittaja kertoo palturia, ex dieselasentajana ja "vanhan koulukunnan" henkilönä tiedän, että vanhojen dieselien pakokaasupäästöt olivat ja ovat vieläkin myrkyllisempiä, riippuen moottorin valmistajista (vaihtelee merkkien välillä) ja tietenkin käyttökunnosta.

        Polttomoottoreita on mahdoton valmistaa täysin saasteettomina vielä tätänykyä, puhumattakaan hiilidioksidipäästöistä, joka sekin on myrkkyä, jos käytetään suljetussa tilassa, että se siitä.


      • älä.mulle.ala
        exasentaja kirjoitti:

        Aloittaja kertoo palturia, ex dieselasentajana ja "vanhan koulukunnan" henkilönä tiedän, että vanhojen dieselien pakokaasupäästöt olivat ja ovat vieläkin myrkyllisempiä, riippuen moottorin valmistajista (vaihtelee merkkien välillä) ja tietenkin käyttökunnosta.

        Polttomoottoreita on mahdoton valmistaa täysin saasteettomina vielä tätänykyä, puhumattakaan hiilidioksidipäästöistä, joka sekin on myrkkyä, jos käytetään suljetussa tilassa, että se siitä.

        Aloittaja ei keksi näitä itse vaan luki linkitetyt jutut, ehkä sinäkin vanha jäärä voisit seurata mitä maailmalla tapahtuu niin voisit oikoa omia kalkkeutuneita käsityksiäsi.

        Katsos jäärä kun NOx päästöt lisääntyy ihan helvetisti kun Diesel moottoreita viritetään, ja ennen Diesel moottorit oli laiskoja ja sehän se vitutti kun sporttiset pikkuautot jätti isot Dieselit valoissa, eikö. Sitten kehitettiin uusi Clean Diesel strategia jolla muka puhtaammat dieselit perusteltiin, myynnit saatiin vain kun tehoja oli tarpeeksi, kukaan niitä laiskoja Dieseleitä ei ennen ostanut ellei ajanut vuodessa ihan helvetisti jolloin Diesel tuli halvemmaksi.

        Katsos jäärä kun se teho on tehnyt näistä haitallisempia, jos olisi modernit saastelaitteet ja samat tehot kuin silloin ennen niin sitten olisivat puhtaampia, mutta sitten niitä ei saataisi juuri kaupaksi.


      • kusetus.tosi.vw
        älä.mulle.ala kirjoitti:

        Aloittaja ei keksi näitä itse vaan luki linkitetyt jutut, ehkä sinäkin vanha jäärä voisit seurata mitä maailmalla tapahtuu niin voisit oikoa omia kalkkeutuneita käsityksiäsi.

        Katsos jäärä kun NOx päästöt lisääntyy ihan helvetisti kun Diesel moottoreita viritetään, ja ennen Diesel moottorit oli laiskoja ja sehän se vitutti kun sporttiset pikkuautot jätti isot Dieselit valoissa, eikö. Sitten kehitettiin uusi Clean Diesel strategia jolla muka puhtaammat dieselit perusteltiin, myynnit saatiin vain kun tehoja oli tarpeeksi, kukaan niitä laiskoja Dieseleitä ei ennen ostanut ellei ajanut vuodessa ihan helvetisti jolloin Diesel tuli halvemmaksi.

        Katsos jäärä kun se teho on tehnyt näistä haitallisempia, jos olisi modernit saastelaitteet ja samat tehot kuin silloin ennen niin sitten olisivat puhtaampia, mutta sitten niitä ei saataisi juuri kaupaksi.

        Just näin, ennen Dieselit kiihty nollasta sataan 20 sekuntia, nykyään kovimmat menee jo alle 5 sekuntia mikä on Dieselille ihan helvetisti, kaikki tuo on tullut ihmisten terveyden kustannuksella. Raha meni kaiken edelle.


      • exasentaja
        älä.mulle.ala kirjoitti:

        Aloittaja ei keksi näitä itse vaan luki linkitetyt jutut, ehkä sinäkin vanha jäärä voisit seurata mitä maailmalla tapahtuu niin voisit oikoa omia kalkkeutuneita käsityksiäsi.

        Katsos jäärä kun NOx päästöt lisääntyy ihan helvetisti kun Diesel moottoreita viritetään, ja ennen Diesel moottorit oli laiskoja ja sehän se vitutti kun sporttiset pikkuautot jätti isot Dieselit valoissa, eikö. Sitten kehitettiin uusi Clean Diesel strategia jolla muka puhtaammat dieselit perusteltiin, myynnit saatiin vain kun tehoja oli tarpeeksi, kukaan niitä laiskoja Dieseleitä ei ennen ostanut ellei ajanut vuodessa ihan helvetisti jolloin Diesel tuli halvemmaksi.

        Katsos jäärä kun se teho on tehnyt näistä haitallisempia, jos olisi modernit saastelaitteet ja samat tehot kuin silloin ennen niin sitten olisivat puhtaampia, mutta sitten niitä ei saataisi juuri kaupaksi.

        Niin kauan kuin dieselmoottoreita on valmistettu, on ollut nokipäästöjen lisäksi myös reilut typenoksidi päästöt ja te nulikat ette olleet vielä isienne palleissakaan ja oliko edes vanhempannekaan olemassa, kun meikäläiset nuuhki nokivasaroiden katkuja.

        Vanhojen dieseleiden pakokaasuista tuli ihan yhtä huonovointiseksi ja moni sai keuhkosyöpiä vaikka ei tupakoinutkaan, monet eri valmistajien moottorityypit suihki pahimmillaan palamattomia hiilivetyjä pakoputkista, vallankin raskaan kaluston puolella.

        Dieselit viritettyinä nykymalliin tuottaa nyt typenoksideja kovassa kurmuutuksessa varmasti enempi kuin hiukkaspäästöjä ja suoranaisia hiilivetypäästöjä, mutta riippuu ajotavasta, lämpötiloista jne.

        Höpelöimmät dieselajoneuvojen kuskit lyö tallan pohjaan kiihdytyksessä, millä saa kyllä päästötasot nousemaan, sitä on monensortin ääliötä auton käyttäjissä!


    • ilta.sanomat.vw

      Oliko Ilta Sanomat kirjoittaneet tästä mitään? Siis Ilta Sanomat ??? IS se joka muka kaiken tietää mutta jättää paljon kertomatta jos mainostaja niin haluaa...

      • sivullinen.uhri.vw

        Joo ei ollut Ilta Sanomat kirjoittaneet tästä muuta kuin että VAG konserni oli muka uhri ja apinat vain sivullisia uhreja.


    • kolmemiljoonaa

      Miksi vituttaisi? Typeryydet tulee aina saattaa muidenkin tietoon, kun tätä kolme miljoonaa ihmistäkin seuraa päivittän, ettei yksi mielipide aina valtaa alaa koko ajan. Valehtelu ja huijaus pitää saadakuriin vw-trollien osalta
      Sitähän te itsekin koko ajan hoette, ja sorrutte aina samaan.
      Tyhmille trolleille voi aina kuittailla, kuten yhtätyhmille tai jopa, jos mahdollista, vieläkin tyhmemmille keskusta-kokoomus poliitikoillekin.
      Joukossa tyhmyys tiivistyy.
      Nyt se on teidän osalta tiivistynyt ja ollut jopa ylitäynnä jo pidempään!

      • takuulla.vw

        kerro nyt oikea syy miksi inhoat näitä kirottuja volkkareita, mitä vikaa niistä ei muka löydy, sano se!

        v: kaikki viat on huollossa löydetty ja kuntoon tulee viimeistään kun takuu loppuu ja goodwill kusetus alkaa, entten tentten teelika mentten, arpa ei suosinut tällä kertaa, joten omistan piikkiin. parempi tuuri ensi kerralla, eiköstä vaan?


    • kolmemiljoonaa

      Tämä edellinen"kolme miljoonaa"viesti liittyy välistä poistettuun viestiin, koska tyhmien viestejä on näköjään poistettu välistä. Valitan tapahtunutta. Aloitukseen yllä oleva pätee kuitenkin.

    • köysi_kiristyy

      ainakin uusimmat vag diesel autot pöllyttävät kuin vanhat hiilivoimalat. hiili on maailman tappavin energian lähde.

    • nyt.jysähti.fakta

      on se hyvä että volkswagen tajusi pistää pillit pussiin ja maailma pelastuu, hyvä Merkel, todella hieno ratkaisu saksalta.

      • Tajuaatyhmempikin

        Tien vieressä, kun nyt vaikka pyöräilet, niin miltä dieselin katku mielestäsi tuntuu? Sen huomaa jo hajusta, minkälaista myrkkyä diesel on. Bensiini autojen päästöt on kuin raitista ilmaa, noihin savuttajiin verrattuna.


      • Testaa_vaikka

        Itse asiassa, en usko, että erotat euro5 tai euro6 dieselin pakokaasua bensa-auton pakokaasusta hajun perusteella. Savua tai nokeakaan et putken päästä löydä.


      • mengele.merkel.vv
        Testaa_vaikka kirjoitti:

        Itse asiassa, en usko, että erotat euro5 tai euro6 dieselin pakokaasua bensa-auton pakokaasusta hajun perusteella. Savua tai nokeakaan et putken päästä löydä.

        NOx myrkky mitä Volkswagen dieselit käryttää on näkymätön ja hajuton hermomyrkky joka aiheuttaa syöpää, mitä tehokkaampi moottori sitä enemmän haitallista NOx hermomyrkkyä syntyy

        https://www.change.org/p/angela-merkel-cdu-investigate-volkswagen-monkey-gassing

        Merkel on vahvistanut että Volkswagenin tehtaat suljetaan lopullisesti. Saksan hallituksen mitta on täysi. Opel tulee ja VW katoaa, näin siinä kävi huijarifirmalle köpelösti.


    • onnefanaatikkoja

      Kaikkihan ne on kätyreitä, jotka ovat vw trollien kanssa eri mieltä. On ne niin fanaattisia. Pahempia kuin Aatu ite. Hyi helvetti.

    • HolistiOnOnneton

      Holistin aherrusta ja paskan jauhantaa.
      Kun Toyotan ruostuminen tuli julki, niin Holistina katkesi selkä ja käytön provoiluna ja valehtelu kasvoi potenssiin 10.

    • natsi.pökäleet.vv

      Ilmankos on syövät lisääntyny ja astmat, vitun natsi volkkarit kaiken syypää

    • hermo.romahdus.vw
    • Yhbvopl

      Kun uusi auto laivataan Aasiasta esim. Suomeen on se jo Hankoon saapuessaan saastuttanut enemmän kuin lähellä kasattu koko tulevana elinkaarenaan Kaikki varmaan osaa miettiä tai ottaa selvää mitä suuret rahtilaivat tupruttaa. Ei mitään suodattimia ja polttavat raskasta polttoöljyä. Huvittaa teidän näpertely. Jos haluat todella ekoilla osta made in uusikaupunki jos ostaa pitää.

      • Helppolaskea

        Kyllä laivat ajelee melkoista rallia saksan suuntaan, kun kierrätysmateriaalia tulee ennätyksellisen nopeaa, ympäri maailmaan, omien tuotteidensa vuoksi. Kun japani/korealainen auto tuodaan suomeen, se palvelee 30v suomen liikenteessä ja sen jälkeen, vaikka afrikassa, eli ei siinä nyt hirveästi laivamatkoja tule.


    • eivaraa

      Luuletko, että noilla tämänkin palstan luusereilla on varaa minkäänlaiseen autoon?
      Ainakaan uuteen.
      Näppäimistö on tutuin väline, johon he ovat koskeneet.

    • apinagatenytVWskoda

      kaasuautoon apina

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe