Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haimonni

Kemppi

Lahjoitetaan 2 haimonnia ISOON akvaarioon. Kalojen pituus on noin 40 cm. Nouto. 0405842542 Heini (forssa)

6

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bettaristic
      • Kemppi

        Olen ottanut kalat sijoitukseen pienemmästä akvaariosta vuosi sitten (itselläni on reilu 400l). Olen antanut armonaikaa 2 viikkoa ja ellei sopivaa allasta löydy, syömme kalasoppaa...
        p.s. vastuuntuntoinen "kalakauppias" ei ota edes myyntiin ko. lajia


      • Nimetön

        Millä tahansa elävällä olennolla on kuitenkin niin suuri vietti saada elää, että luultavasti kuitenkin mieluummin eläisivät pienessäkin tilassa kuin kuolisivat.
        Kuinka moni ihminen saa päivittäin liikuntaa sen verran, kuin kyseisen kokoiselle nisäkkäälle olisi sopivaa? Eivät kai silti kärsi, tuskin ainakaan haluaisivat kuolla siksi.
        Parempi tietysti, jos löytyisi se tosi iso allas. Harvalta varmaan löytyy, vaikka olishan se melkoisen upea, joku seinän kokoinen... Voisi tulla hiukka kalliiksi.


      • bettaristic
        Nimetön kirjoitti:

        Millä tahansa elävällä olennolla on kuitenkin niin suuri vietti saada elää, että luultavasti kuitenkin mieluummin eläisivät pienessäkin tilassa kuin kuolisivat.
        Kuinka moni ihminen saa päivittäin liikuntaa sen verran, kuin kyseisen kokoiselle nisäkkäälle olisi sopivaa? Eivät kai silti kärsi, tuskin ainakaan haluaisivat kuolla siksi.
        Parempi tietysti, jos löytyisi se tosi iso allas. Harvalta varmaan löytyy, vaikka olishan se melkoisen upea, joku seinän kokoinen... Voisi tulla hiukka kalliiksi.

        Ihmisillä on kuitenkin valinnan varaa. Voivat avata ulko-oven ja lähetä kävelylle jos alkaa 4 seinää ahdistaa. Kalojen kämpän pitää olla sen kokoinen että voivat liikkua siellä ainakin joten kuten luonnollisesti. Jos fisu kasvaa kääpiöityneenäkin 60 cm pituiseksi niin ei siinä ole tolkkua pitää sitä jossain parimetrisessä altaassa. Jos nyt suhteutetaan tuo ihmiseen, käytetään mua mittatikkuna, olen 170 cm pitkä.
        Jos haimonnin akva olisi 200 cm pitkä ja 60 cm leveä, niin mun kämppä olisi 567 cm x 170 cm kokoinen, eli asuisin koko loppuikäni 9,6 neliön yksiössä. Tiedä sitten jos tuollainen tuomio olisi edessä niin ottaisinko mieluummin Fiskarsista niskaan vai kituuttaisinko sontani keskellä seuraavat 50 vuotta.


      • TKP
        Kemppi kirjoitti:

        Olen ottanut kalat sijoitukseen pienemmästä akvaariosta vuosi sitten (itselläni on reilu 400l). Olen antanut armonaikaa 2 viikkoa ja ellei sopivaa allasta löydy, syömme kalasoppaa...
        p.s. vastuuntuntoinen "kalakauppias" ei ota edes myyntiin ko. lajia

        Siis todella vastuuntuntoinen jolla on noin 70 litraisessa useampi haimonni myytävänä.. Taisi olla 4,90€/kpl.. Liike on Hilsun Akvaarionurkka jos joku haluaa eläinrääkkääjäksi ryhtyä...


    • kemppi

      ...sopivaa ei sitten löytynyt...
      että se niistä monneista.
      p.s. enkä todellakaan aijo ottaa samanlaisia koskaan, enkä suosittele muillekkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe