MInun mielestäni aivan kaikki ihmiset maapallolla ovat tasa.arvoisia keskenään ja heille pitää olla samat oikeudet ja lait, nyky yhteiskunnassamme kuitenkin naisten asema on hyvin heikko ja konkreettisena esimerkkinä siitä naisen euro on vain kahdeksankymmentä senttiä. Myös naisten esineellistäminen on hyvin yleistä maassamme, jota minun rentona feministinä on vaikea niellä.
Mielestäni myös kaikki heteroseksuaalisen mainonnan tuottajajille pitäisi laatia ehdot siitä että heidän pitää alkaa tuottaa mainoksia myös homojen, lesbojen ja muiden vähemmistön edustajien kanssa. ja myös tiettyä stereotypiaa voimistavien laulujen poistamista internetistä kuten biisi: Tytöt tykkää. jonka kertosäteessä lauletaan kuinka "tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä" pitäisihän kaikkien jo tänä päivää tiedostaa ettei tuollainen sovellu nyky nuorison näkyville ja anna heille väärää luuloa todellisuudesta jossa kuitenkin jokainen saa tykätä mistä vaan, tai kenestä vaan.
T. Katri 39v
Tasa-arvo ja sukupuolineutraalisuus
RentoFeministi
0
150
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235128
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24573- 1031342
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19951viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779