Mitä teen? En tule toimeen päiväkodin hoitotätien kanssa. 2 vuotta sitten vaihtuivat päiväkotiin hoitotädit. Edelliset hoitotädit pitivät sylissä jokaista lasta 3-5 ikävuoden välillä, leikkivät yhdessä lasten kanssa, askartelivat ongelmitta jokaisen lapsen kanssa ja kertoivat jokaisen lapsen omalle vanhemmalle jos jonkun lapsella oli ollut häiriökäyttäytymistä tai muuta ongelmaa päivän aikana ja yhdessä pohdittiin ratkaisua käytökseen/sai ohjeet miten voisi kotona yhdessä opetella. Nykyiset hoitajat eivät leiki lasten kanssa, eivätkä ota syliin. Kun lapseni saa tietää että päiväkodissa on askartelua niin alkaa itkemään ettei halua askarrella! 2 vuoden ajan olin luullut ettei päiväkodissa ole ongelmia niin vasta viime syksynä sain tietää häiriökäyttäytymisestä, että ryökii ruokapöydässä ja muutakin on, mutta ei kerrottu mitä muuta. Siis mitä ihmettä?!
Päiväkodin hoitotädit
Huono_kokemus
1
3120
Vastaukset
- Turustavain
Hei jotkut päiväkodeista on tuollaisia. Ja esimerkiksi sinulla on mahdollisuus ns valittaa kaupungille päivähoidon laadusta. Niin minäkin tein turun kaupungille . Ja jos sinulla on jtn asiaa puhut lasten palaverissa jos sellainen on tai pyydät miehesi sinne jos hänellä on lasten asioita mahdollisuus hoitaa . Ihan rohkeasti vain asiaan ja sanot epäkohdat . Jos et muuta niin epäkohdat lehteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161