XD ei vittu mun frendin luokal ope sekos vitun pahasti alko kaikkee haukkuu mun frendii ja kaikkii oppilaita ja vittu huusi ja kirku yks muija kuvas siit videoo ja joku laitto sen ny youtubee xd ei vittu jos haluutte nähä täs linkki https://www.youtube.com/watch?v=0iLcgrXQ7R4&t=0s
Opettaja sekos tunnil!!!
14
3739
Vastaukset
- Poitsuliini14v
Vittu toi ope oli läppä! Oispa meiänki koulus tollasiin saatais repee ihan huolel!
- Usudususususususususu
Tämä.
- drthft
Ihan kuin Ansa Kansankynttilä
- Duudusuakdjfbxjfigivi
Ei helvetti mikä tätä maata vaivaa!???
- Ihmettelendawdaw
Siis kuka kehtaa kuvata tollee?
- AWIJDIWAOJHijoda
Mun frendi kerto tost tänään tapahtu niide koulus XD
- Thöööttti
Ei vittu xd en muista koska oisin viimeks anuroinu näin paljo
Vanha video. Älä yritä väittää jonkun muun tuotetta omaksesi.
- Appappap.opettaja.puhuu
Ernesti Lakipoikakin on tainnu nähä tuon videon...
- ennen_oli_paremmin
Ennen oli paremmin kun opettajatkin vielä löivät vittuilevaa oppilasta. Pakkolomillekin noita vittuilevia luusereiplanttuja pantiin, mutta ei ne imbesillit sitä rangaistuksena ymmärtäneet pitää.
Opettaja rassuilta on viety kurinpidolliset keinot. - Gruppenfuhrer_
Haluaisin nähdä videon siitä kun olisin itse tuon opettajan paikalla. Siellä ei kännykkä edes vilahtaisi ja jos niin kuitenkin kävisi, räkänokka keräisi sen osina lattialta ja nuolisi lopuksi lattian puhtaaksi. Jos kuuluisi ensimmäistäkään kirosanaa tai vittua niin käytäisiin välillä pesemässä suut saippualla. Räkänokkiin tehoaa vain toimet joita ne ymmärtävät selittelemättä. Kokeiltu on muissa yhteyksissä ja hiljaista tulee. Jossain vaiheessa alkavat itsekin ymmärtää omat rajansa.
- Pikku-Arvi
Ette te nykyajan pellet ja paskahousut kuin tarvitse turpaanne kunnolla, turpaan niin että sitä paskaa jota teidän vitun avuttomien olmien kasareissa on jo ennestään aina napollinen, tulisi pari vielä lisää.
Tuukko mun kanssa pelaamaan pelikonetta :)
- Skiusks
Xd vitun läppä video
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719397- 756382
- 286026
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965850Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435699Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995584- 625013
- 434697
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574046- 493665