XD ei vittu mun frendin luokal ope sekos vitun pahasti alko kaikkee haukkuu mun frendii ja kaikkii oppilaita ja vittu huusi ja kirku yks muija kuvas siit videoo ja joku laitto sen ny youtubee xd ei vittu jos haluutte nähä täs linkki https://www.youtube.com/watch?v=0iLcgrXQ7R4&t=0s
Opettaja sekos tunnil!!!
14
3736
Vastaukset
- Poitsuliini14v
Vittu toi ope oli läppä! Oispa meiänki koulus tollasiin saatais repee ihan huolel!
- Usudususususususususu
Tämä.
- drthft
Ihan kuin Ansa Kansankynttilä
- Duudusuakdjfbxjfigivi
Ei helvetti mikä tätä maata vaivaa!???
- Ihmettelendawdaw
Siis kuka kehtaa kuvata tollee?
- AWIJDIWAOJHijoda
Mun frendi kerto tost tänään tapahtu niide koulus XD
- Thöööttti
Ei vittu xd en muista koska oisin viimeks anuroinu näin paljo
Vanha video. Älä yritä väittää jonkun muun tuotetta omaksesi.
- Appappap.opettaja.puhuu
Ernesti Lakipoikakin on tainnu nähä tuon videon...
- ennen_oli_paremmin
Ennen oli paremmin kun opettajatkin vielä löivät vittuilevaa oppilasta. Pakkolomillekin noita vittuilevia luusereiplanttuja pantiin, mutta ei ne imbesillit sitä rangaistuksena ymmärtäneet pitää.
Opettaja rassuilta on viety kurinpidolliset keinot. - Gruppenfuhrer_
Haluaisin nähdä videon siitä kun olisin itse tuon opettajan paikalla. Siellä ei kännykkä edes vilahtaisi ja jos niin kuitenkin kävisi, räkänokka keräisi sen osina lattialta ja nuolisi lopuksi lattian puhtaaksi. Jos kuuluisi ensimmäistäkään kirosanaa tai vittua niin käytäisiin välillä pesemässä suut saippualla. Räkänokkiin tehoaa vain toimet joita ne ymmärtävät selittelemättä. Kokeiltu on muissa yhteyksissä ja hiljaista tulee. Jossain vaiheessa alkavat itsekin ymmärtää omat rajansa.
- Pikku-Arvi
Ette te nykyajan pellet ja paskahousut kuin tarvitse turpaanne kunnolla, turpaan niin että sitä paskaa jota teidän vitun avuttomien olmien kasareissa on jo ennestään aina napollinen, tulisi pari vielä lisää.
Tuukko mun kanssa pelaamaan pelikonetta :)
- Skiusks
Xd vitun läppä video
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest666053Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul1165331Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4154246Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön563555Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1493352Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma612840Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352204- 292201
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell851999Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri191980