XD ei vittu mun frendin luokal ope sekos vitun pahasti alko kaikkee haukkuu mun frendii ja kaikkii oppilaita ja vittu huusi ja kirku yks muija kuvas siit videoo ja joku laitto sen ny youtubee xd ei vittu jos haluutte nähä täs linkki https://www.youtube.com/watch?v=0iLcgrXQ7R4&t=0s
Opettaja sekos tunnil!!!
14
3729
Vastaukset
- Poitsuliini14v
Vittu toi ope oli läppä! Oispa meiänki koulus tollasiin saatais repee ihan huolel!
- Usudususususususususu
Tämä.
- drthft
Ihan kuin Ansa Kansankynttilä
- Duudusuakdjfbxjfigivi
Ei helvetti mikä tätä maata vaivaa!???
- Ihmettelendawdaw
Siis kuka kehtaa kuvata tollee?
- AWIJDIWAOJHijoda
Mun frendi kerto tost tänään tapahtu niide koulus XD
- Thöööttti
Ei vittu xd en muista koska oisin viimeks anuroinu näin paljo
Vanha video. Älä yritä väittää jonkun muun tuotetta omaksesi.
- Appappap.opettaja.puhuu
Ernesti Lakipoikakin on tainnu nähä tuon videon...
- ennen_oli_paremmin
Ennen oli paremmin kun opettajatkin vielä löivät vittuilevaa oppilasta. Pakkolomillekin noita vittuilevia luusereiplanttuja pantiin, mutta ei ne imbesillit sitä rangaistuksena ymmärtäneet pitää.
Opettaja rassuilta on viety kurinpidolliset keinot. - Gruppenfuhrer_
Haluaisin nähdä videon siitä kun olisin itse tuon opettajan paikalla. Siellä ei kännykkä edes vilahtaisi ja jos niin kuitenkin kävisi, räkänokka keräisi sen osina lattialta ja nuolisi lopuksi lattian puhtaaksi. Jos kuuluisi ensimmäistäkään kirosanaa tai vittua niin käytäisiin välillä pesemässä suut saippualla. Räkänokkiin tehoaa vain toimet joita ne ymmärtävät selittelemättä. Kokeiltu on muissa yhteyksissä ja hiljaista tulee. Jossain vaiheessa alkavat itsekin ymmärtää omat rajansa.
- Pikku-Arvi
Ette te nykyajan pellet ja paskahousut kuin tarvitse turpaanne kunnolla, turpaan niin että sitä paskaa jota teidän vitun avuttomien olmien kasareissa on jo ennestään aina napollinen, tulisi pari vielä lisää.
Tuukko mun kanssa pelaamaan pelikonetta :)
- Skiusks
Xd vitun läppä video
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158