Opettaja sekos tunnil!!!

Eivittutääoope

XD ei vittu mun frendin luokal ope sekos vitun pahasti alko kaikkee haukkuu mun frendii ja kaikkii oppilaita ja vittu huusi ja kirku yks muija kuvas siit videoo ja joku laitto sen ny youtubee xd ei vittu jos haluutte nähä täs linkki https://www.youtube.com/watch?v=0iLcgrXQ7R4&t=0s

14

3718

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poitsuliini14v

Vittu toi ope oli läppä! Oispa meiänki koulus tollasiin saatais repee ihan huolel!

• Usudususususususususu

Tämä.

• drthft

Ihan kuin Ansa Kansankynttilä

• Duudusuakdjfbxjfigivi

Ei helvetti mikä tätä maata vaivaa!???

• Ihmettelendawdaw

Siis kuka kehtaa kuvata tollee?

• AWIJDIWAOJHijoda

Mun frendi kerto tost tänään tapahtu niide koulus XD

• Thöööttti

Ei vittu xd en muista koska oisin viimeks anuroinu näin paljo

• Vanha video. Älä yritä väittää jonkun muun tuotetta omaksesi.

• Appappap.opettaja.puhuu

Ernesti Lakipoikakin on tainnu nähä tuon videon...

• ennen_oli_paremmin

Ennen oli paremmin kun opettajatkin vielä löivät vittuilevaa oppilasta. Pakkolomillekin noita vittuilevia luusereiplanttuja pantiin, mutta ei ne imbesillit sitä rangaistuksena ymmärtäneet pitää.

Opettaja rassuilta on viety kurinpidolliset keinot.

• Gruppenfuhrer_

Haluaisin nähdä videon siitä kun olisin itse tuon opettajan paikalla. Siellä ei kännykkä edes vilahtaisi ja jos niin kuitenkin kävisi, räkänokka keräisi sen osina lattialta ja nuolisi lopuksi lattian puhtaaksi. Jos kuuluisi ensimmäistäkään kirosanaa tai vittua niin käytäisiin välillä pesemässä suut saippualla. Räkänokkiin tehoaa vain toimet joita ne ymmärtävät selittelemättä. Kokeiltu on muissa yhteyksissä ja hiljaista tulee. Jossain vaiheessa alkavat itsekin ymmärtää omat rajansa.

• Pikku-Arvi

Ette te nykyajan pellet ja paskahousut kuin tarvitse turpaanne kunnolla, turpaan niin että sitä paskaa jota teidän vitun avuttomien olmien kasareissa on jo ennestään aina napollinen, tulisi pari vielä lisää.

• Tuukko mun kanssa pelaamaan pelikonetta :)

• Skiusks

Xd vitun läppä video

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4687
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      3969
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      153
      3735
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2638
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2161
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1850
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1719
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    Aihe