Yksinäiset naiset on nirsoja

naiset-feikkejä

Ja siksi ovat yksin. Ensin valittavat että ovat yksin ja haluavat vaikka lenkki seuraa mutta ja kun mies tarjoutuu niin naisell ei lepaa kun näkee miehen kuvan. Naiset on täysin feikkejä.

40

6467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleistys

Yksinäiset miehet ovat katkeria ja haluavat kumppanin; kaveruus ei kelpaa.

• jake.jassu

Yksinäiset naiset on nirsoja
        naiset-feikkejä
        5.2.2018 22:40

Ja siksi ovat yksin. Ensin valittavat että ovat yksin ja haluavat vaikka lenkki seuraa mutta ja kun mies tarjoutuu niin naisell ei lepaa kun näkee miehen kuvan. Naiset on täysin feikkejä.

VASTAUS:

Ei katkeria vaan erittäin ronkeleita ja erittäin vaativia. tämä on totuus. Naiset elää pilvilinnoissa. Niin kuin ketjun aloittaja antaa ymmärtää naisille miehen ulkonäkö on se tärkein kriteeri ja vaatimus. Pituus mukaan luettiuna. Auta armias jos mies on vain... sanotaanko esim. 175 pitkä noin lyhyet miehet hylätään suoralta kädeltä. Nykynaiset vaatii että miehen pitää olla reilusti yli 180 pitkä. tämän lisäksi myös todella komea.

Vaikka mies olisi miten kiva, mukava sympaattinen ja kunnollinen ei naiset anna noille seikoille mitään arvoa. Komea ja pitkä vain sellaiset miehet pärjää naismaailmassa. Katkera totuus mutta noin se vaan on

• gyhuikoöp

Kovin on katkeraa.

• Fiksu_löytää_parin

Kuka nyt haluaisi jonkin miehen palvelijaksi. Iso osa miehistä kaipaa vain äidin korviketta jatkamaan "hoitosuhdetta". Moni mies on aivan kädetön ruuanlaitossakin, eikä viitsi edes opetella.

• Vesimies84

Justjoo... tyypillistä haukkumista, mä yritän treenailla ruoanlaittoa.

No ei oo helppoo miellyttää massoja.

• hylätyksi.tullut

Fiksu_löytää_parin
        7.2.2018 7:13

Kuka nyt haluaisi jonkin miehen palvelijaksi. Iso osa miehistä kaipaa vain äidin korviketta jatkamaan "hoitosuhdetta". Moni mies on aivan kädetön ruuanlaitossakin, eikä viitsi edes opetella.

VASTAUS YLLÄ OLEVAAN

Kirjoittaja on todella aivan väärässä. Nimenomaan fiksut, raittiit ja savuttomat kuin myös ne jotka osaa todella laittaa ruokaa ja muutenkin hallitsevat niin miesten kuin naistenkin työt juuri sellaiset ei kiinnosta naisia voi sanoa ihan suoraan sellaiset miehet jää niin sanotusti rannalle ruikuttamaan. Ei voi kuin kysyä mikä ihme on naisiin mennyt?

• bbbbbbrbrsrsbsr

Ensimmäisen viestin kirjottaja on selvästi mies. Toisen kirjottaja aika selvästi nainen. Kolmannen kirjottaja on sit sukupuolineutraali ja neljännen kirjottaja täysin selvä nainen. Miks ei vaihteeks tehtäis sillai, että miehet ylistäis naisia ja naiset miehiä? Vähän vaihtelua tähän vanhaan perinteiseen kaavaan.

• yleistys

Olit väärässä ainakin toisen viestin kirjoittajan osalta, sillä olen mies. Tarkoitukseni oli heittää aloittajalle yhtä paha yleistys miehistä kuin mitä hän heitti naisista.

AP:n kaltaisesti ajatteleville: Kenelläkään ei tosiaankaan ole velvollisuutta sinuun tyytyä, jos et satu kiinnostamaan. Ei se kiinnostus pakottamalla synny ja jokaisella on oikeus omiin standardeihinsa. Montaakohan lihavaa ja rumaa naista aloittajakin on hiljattain pyytänyt kanssaan lenkkeilemään. Mitäpä jos keskittyisi kehittämään itseään ihmisenä sen sijaan, että toimettomana makaa aloillaan ja odottaa kohdalle osuvan jonkun joka tyytyy vähän vähempään. Haluatko olla tulevalle kumppanillesi "kelpaa paremman puutteessa"?

• Vesimies84

Asiaa! Stereotypiat My Ass!

Tätä samaa yrittää referoida myös Lenita Airisto, Rosa Meriläinen ja Atlas Saarikoski,

ei vaan tyhjäpäät kuuntele näiden viisauksia ollenkaan,
        minä kuuntelen hyvällä ruokahalulla.

• Naisilla on helppo saada miehiä, siksi heillä tietysti on kovemmat vaatimukset miehestä. Miehen ulkonäöllä ei toki vaikuta olevan kovin suurta merkitystä naisille, vaan naiset haluavat yleensä miehen joka on miehekäs.

• peoee

Miehen ulkonäöllä ei ole merkitystä?! No ei jos on rikas ehkä. Muuten naiset on nirsompia ulkonäön suhteen kuin miehet. Toiset tykkää toisenlaisesta ulkonäöstä kuin toiset, mutta joka tapauksessa. Tästä on konsensushavaintoa tuolla nettifoorumeilla.

Käveleppä vähän ulkona ja katso minkänäköisten kanssa naiset liikkuvat. Rumat naiset rumien miesten ja kauniit naiset komeiden miesten (tai rikkaiden).

• yksinäinenainenaina

Olen kohta 30-vuotias nainen eikä todellakaan ole mitään mahdollisuuksia saada seuraa. Olen ollut koko elämäni yksin. Kukaan mies ei halua edes koskea minua koska olen ruma ja lihava. Yritän laihduttaa, mutta kun on masentunut ja uneton on todella vaikea laihtua. Eikä kukaan halua mielisairasta naista. Sairastan useita mielenterveysongelmia enkä siksi kelpaa kenellekään mihinkään. Joten on täysin paskapuhetta että nainen saisi aina seuraa. Minä en ole omasta halustani yksin, minä kärsin tästä. Minulle ei miehen ulkonäöllä ole minkään valtakunnan merkitystä, ainut mikä merkitsee, on luonne ja se ettei ryyppäisi koska en itsekään juo.

• Vesimies84

Ylimielisyys ja paskantärkeys ei ole seksikäs piirre ihmisissä,
        yrittäkää tämä ymmärtää/tajuta!

Älkääkä menkö lankaan ja liian myöhään ruikuta kun on
        jo paskat housussa.

Rakkaus on ihana tunne kun kumpikin osapuoli panostaa
        100 lasissa eikä feikkaa jotain mitä eivät ole ollenkaan.

Aidot ja rennot ihmiset ovat paljon enempi mukavaa
        juttuseuraa ja joidenka seurassa viihtyy vuodesta
        toiseen.

Ottakaa Michael Monroesta mallia! Michael ei stressaa
        pienistä. Michaelin elämänasenne on ''take it easy and
        keep on smiling''.

• yksinäinenainenaina kirjoitti:

Olen kohta 30-vuotias nainen eikä todellakaan ole mitään mahdollisuuksia saada seuraa. Olen ollut koko elämäni yksin. Kukaan mies ei halua edes koskea minua koska olen ruma ja lihava. Yritän laihduttaa, mutta kun on masentunut ja uneton on todella vaikea laihtua. Eikä kukaan halua mielisairasta naista. Sairastan useita mielenterveysongelmia enkä siksi kelpaa kenellekään mihinkään. Joten on täysin paskapuhetta että nainen saisi aina seuraa. Minä en ole omasta halustani yksin, minä kärsin tästä. Minulle ei miehen ulkonäöllä ole minkään valtakunnan merkitystä, ainut mikä merkitsee, on luonne ja se ettei ryyppäisi koska en itsekään juo.

Itsekki vähä yli 30. aika yksinäinen, naisia ollut, mut ei oo enää, kun tullut kalja maha ja ohenevat hiukset. Ei kelpaa naisille, sit työttömyys ja masennus, ei mitää mahdollisuuksia, kaikki haluaa vaan eroon. Onneksi nyt laihdutan, ja hius siirtoon toiv pääsen.

• rumanaine
        peoee kirjoitti:

Miehen ulkonäöllä ei ole merkitystä?! No ei jos on rikas ehkä. Muuten naiset on nirsompia ulkonäön suhteen kuin miehet. Toiset tykkää toisenlaisesta ulkonäöstä kuin toiset, mutta joka tapauksessa. Tästä on konsensushavaintoa tuolla nettifoorumeilla.

Käveleppä vähän ulkona ja katso minkänäköisten kanssa naiset liikkuvat. Rumat naiset rumien miesten ja kauniit naiset komeiden miesten (tai rikkaiden).

Kyllä miehet on paljon pinnallisempia kuin me naiset. Mies voi olla miten lihava tahansa ja silti saa naisen koska on ihana "nallekarhu". Jos nainen on lihava, se on oksettava läski, jonka päälle syljetään ja jätetään yksin. Mies voi olla vaikka mikä mörkö ja silti saa naisen. Naisen pitää olla kaunis, naisellinen ja hoikka ja seksikäs ja sporttinen ja kaunis, vain sellainen nainen saa miehen. Rumat naiset voi samantien vaikka tappaa itsensä kuten itsekin aion tehdä koska en jaksa miesten pinnallisuutta.

• kylläsaaa

ei se ihan noin ole mitä kirjotatte paljon riippuu omasta itsestä missä liikkuu eli pitää lähteä pois sieltä kotoa ei ne kotoa tule hakemaan ne naiset ja mullakin ollut naisia vaikka en ole komea enkä pitkä mies riippuu ihan omasta käytöksestä ja siitä miten kohtelee naisia live-elämässä ja pitää olla kiinnostavan oloinen mies eikä sellainen ruikuttaja tai mikää nössö joka ei uskalla ees jutella naisille mitään niin ei sillon saa mitään kuten sanoin paljon riippuu omasta itestään ja ei se katso ulkonäköä kyllä ne muut tekijät merkkaa enemmän eli onko henkisesti valmis ja niin edelleen ja kuten sanoin pitää lähteä pois kotoa ei ne kotiin tule hakemaan ne naiset

• Ketjun aloitus on esimerkki siitä, mikä ainakin itselleni on aika "turn-off" ja takaa varmasti, etten kiinnostu. En ymmärrä tätä syyllisen etsintää omaan yksinäisyyteen oman persoonan ulkopuolelta ja tätä naisten jatkuvaa demonisointia. Naisellakin saa olla halut ja kriteerit sen suhteen mitä etsii, oli yksinäinen nainen tai ei. Sitä paitsi, eivät kaikki seuraa etsivät välttämättä ole yksinäisiä.

• ykykykkyykyk

Niin no...miksi siitä yksinäisyydestä pitäis toisaalta syyttää aina itseäkään? Yksinäisyydessä on jo itsessään aika iso taakka kannettavaks ja sit jos vielä alkaa syyttämään koko jutusta itseään, niin eipä sitä kovin moni kestä...helpompi vierittää syy toisille. Oli se sitten totta tai ei. Siinä mielessä mä ymmärrän ton mentaliteetin, mut en vois sanoa arvostavani sitä.

Naisten jatkuva demonisointi taas...naiset demonisoi vähintään samalla tavalla miehiä. Käypäs kurkkaamassa vaikka Vauva-palstaa hetkinen ja etsi, kuinka monta kertaa siellä kehutaan miehiä? Sit laske, kuinka monesti siellä moititaan miehiä ja puhutaan heistä paskaa? Mututuntumalla suhde on tyyliin 95% moititaan ja 5% kehutaan. Ehkä vieläkin ikävämpi miesten kannalta. En oo missään nähny niin suurta miesvihaa kuin siellä, enkä missään netissä nähny vastaavaa naisvihaa miehiltä.

Sekin on jännä, että naiset tuntuu monesti "vihaavan" tai mitätöivän tai muuten pitävän pilkkana sellasia miehiä, joiden kanssa ovat paraikaa/ ovat olleet suhteessa. Kun taas varsinkin yksinäisten miesten naisviha tuntuu enemmänkin keskittyvän naisiin, jotka eivät ole heidän kanssaan/eivät tule koskaan olemaankaan heidän kanssaan, kuten AP:n. Toiset valittaa elämässään olevasta/olleesta ihmisestä ja toiset valittaa sellaisesta, mitä eivät voi saada. Naiset ei oo tyytyväisiä suhteessa ja miehet ei oo tyytyväisiä ilman suhdetta. Naiset tykkää, että miehellä on suhteita takana ennestään ja miehille taas ei oo väliä, onko nainen ennestään ollu suhteissa alkuunkaan. Ollaan me hupsuja.

Mut mistäs minä mitään tiedän. Mulle on aina ollu yks maailman suurimmista mysteereistä, että miten kaks ihmistä voi löytää toisensa ja rakastaa toisiaan. Se on niin suuri ihme, että mä ihmettelen, miten niin monet siinä onnistuvat. Siks ei oo mulle mikään ihmeellinen juttu, et joku (kuten minä) ei siinä pakosta onnistu, joten siinä mielessä yksinäisyys ei oo mulle mikään maailman suurin ongelma. Ei oo suhdetta, entä sitten? Jos ois suhde, mitäs sitten? Ittesä kans joutuu olemaan koko ajan siitä huolimatta. Pääasia on rakastaa itseään ja viihtyä itsensä kanssa, sitä ei kukaan toinen ihminen, mies eikä nainen, voi sulle opettaa. Ja kun niin tekee, vähenee tällaiset AP:n kaltaiset vihan purkaukset, jotka todellisuudessa ei kerro naisista, vaan henkilöstä itsestään.

• ykykykkyykyk kirjoitti:

Niin no...miksi siitä yksinäisyydestä pitäis toisaalta syyttää aina itseäkään? Yksinäisyydessä on jo itsessään aika iso taakka kannettavaks ja sit jos vielä alkaa syyttämään koko jutusta itseään, niin eipä sitä kovin moni kestä...helpompi vierittää syy toisille. Oli se sitten totta tai ei. Siinä mielessä mä ymmärrän ton mentaliteetin, mut en vois sanoa arvostavani sitä.

Naisten jatkuva demonisointi taas...naiset demonisoi vähintään samalla tavalla miehiä. Käypäs kurkkaamassa vaikka Vauva-palstaa hetkinen ja etsi, kuinka monta kertaa siellä kehutaan miehiä? Sit laske, kuinka monesti siellä moititaan miehiä ja puhutaan heistä paskaa? Mututuntumalla suhde on tyyliin 95% moititaan ja 5% kehutaan. Ehkä vieläkin ikävämpi miesten kannalta. En oo missään nähny niin suurta miesvihaa kuin siellä, enkä missään netissä nähny vastaavaa naisvihaa miehiltä.

Sekin on jännä, että naiset tuntuu monesti "vihaavan" tai mitätöivän tai muuten pitävän pilkkana sellasia miehiä, joiden kanssa ovat paraikaa/ ovat olleet suhteessa. Kun taas varsinkin yksinäisten miesten naisviha tuntuu enemmänkin keskittyvän naisiin, jotka eivät ole heidän kanssaan/eivät tule koskaan olemaankaan heidän kanssaan, kuten AP:n. Toiset valittaa elämässään olevasta/olleesta ihmisestä ja toiset valittaa sellaisesta, mitä eivät voi saada. Naiset ei oo tyytyväisiä suhteessa ja miehet ei oo tyytyväisiä ilman suhdetta. Naiset tykkää, että miehellä on suhteita takana ennestään ja miehille taas ei oo väliä, onko nainen ennestään ollu suhteissa alkuunkaan. Ollaan me hupsuja.

Mut mistäs minä mitään tiedän. Mulle on aina ollu yks maailman suurimmista mysteereistä, että miten kaks ihmistä voi löytää toisensa ja rakastaa toisiaan. Se on niin suuri ihme, että mä ihmettelen, miten niin monet siinä onnistuvat. Siks ei oo mulle mikään ihmeellinen juttu, et joku (kuten minä) ei siinä pakosta onnistu, joten siinä mielessä yksinäisyys ei oo mulle mikään maailman suurin ongelma. Ei oo suhdetta, entä sitten? Jos ois suhde, mitäs sitten? Ittesä kans joutuu olemaan koko ajan siitä huolimatta. Pääasia on rakastaa itseään ja viihtyä itsensä kanssa, sitä ei kukaan toinen ihminen, mies eikä nainen, voi sulle opettaa. Ja kun niin tekee, vähenee tällaiset AP:n kaltaiset vihan purkaukset, jotka todellisuudessa ei kerro naisista, vaan henkilöstä itsestään.

En ole sanonut, että tarvitsisi syyttää itseäänkään, vaan miksi nyt ylipäätään etsiä sitä syyllistä, kun se ei ongelmaa itseään, eli yksinäisyyttä, korjaa mitenkään.
        Persoonaan viittasin sillä, että niitäkin yksinäisiä tapauksia on, jotka eivät paljon sieltä kotoa poistu ja sitten ihmettelevät, miksi ovat yksin. Tälläkin palstalla sinällään varmaan aika kliseeksi muodustunut lause "kukaan ei tule kotoa hakemaan" pätee tässäkin. Sinällään siis, kenties osa yksinäisistä ovat oman toimintansa uhreja ja tiedä sitten ratkaiseeko sekään välttämättä mitään, mutta tietynlainen ongelmaan keskittyvä, itseään tutkiskeleva pohdiskelutuokio "mitä voisin tehdä toisin", voisi joskus olla paikallaan. Palveluja ja toimintaa on nimittäin aika paljon tarjolla yksinäisillekin, mutta se aloite pitää kuitenkin lähteä siltä ihmiseltä itseltään. Kukaan ei tiedä yksinäisyydestäsi, ellet siitä kerro jollekin. Kukaan ei osaa auttaa, ellet ensin pyydä apua.

Itsessään kenen tahansa syyttely yhtään mistään on mielestäni luotaantyöntävää käytöstä ja kertoo ehkä jonkinasteisesta kypsymättömyydessä tietyillä osa-alueilla. Vauvapalstoista en tiedä, kun en niillä ihan syystä liiku.

• peleoif

Se vauva-palsta on jotenkin näköjään rönsyillyn nimensämukaisen aihealueen ulkopuolelle ja se on vähän sellainen yleispalsta nykyään. Monesti jos etsii googlesta jotain satunnaista niin aina se vauva-palsta on hakutulosten etusivulla. Ei toki kaikista aiheista, mutta varsinkin mistä tahansa ihmissuhteisiin liittyvästä aiheesta jos etsii niin tulee se vauvapalsta aina hakutuloksiin. Yleensä ensimmäiselle sivulle.

• Jasmin1984

Se,että yksinäiset naiset ovat nirsoja ei todellakaan ole totta. Jokaisella on omat syynsä.Eikä se tarkoita, että naisille kelpaa vain rikkaat ja komeat miehet. Kannattaa miettiä mitä kirjoittaa.

• Fanny_Hill

Aina voi lennähtää Gambiaan...

• Nipponkazauwa

Ota matka Japaniin. Paljon parempia ja kauneempia naisia kun suomessa. Ulkomaalaiselle miehelle myös helppoa saada sieltä kumppani.

T: 5v japanilaisen naisen kanssa ollut mies.

• Fanny_Hill

Ovat niin persoja sakelle siis sille riisiviinalle, en tarkottanut järvenpäätä.

• miehet_on_kranttuja

Kun olin nuori, niin jäin toistuvasti yksin. Vikaa ei ollut ulkonäössä, vaan en vain muutoin kelvannut miehille. Joko ne jättivät pian tai en alunperinkään kelvannut.

Sama on toistunut myöhemminkin.

Kyllä ne ovat miehiä, jotka ovat nirsoja. Miehelle kelpaa nainen, joka muistuttaa omaa äitiä, pölöttää jatkuvasti, tekee hyvää ruokaa ja silittää sukat ja solmiot ja jos on vielä näköä, se on plussaa, ei kuitenkaan välttämätön vaatimus. Eli kun nainen ei kelpaa, naisella on vikaa korvien välissä. Minun vikani on ollut, että minulla ei ole oikeastaan ollut mitään vaatimuksia miehelle, vaan olen ollut valmis hyväksymään miehen sellaisenaan puutteineen ja virheineen. Inhimillisiä olentojahan me kaikki olemme.

Vaateliailla naisilla kävi mäihä. Heitä tavoiteltiin, heissä oli jotain erityistä.

• Muuanukkeli

Jos naisella on hyvä itsetunto - olipa sitten runsasmuotoinen, laiha, pitkä tai pätkä - niin kyllä saa miehen kiinnostumaan. Jos nainen (kuin myös mies) on sinut itsensä kanssa, niin kyllä huomataan. Sellainen tyyppi on vapaa- ja huoletonkäytöksinen. Ja huumoria kehiin! Etenkin itseironia on plussaa. Mutta pitää olla hyvä itsetunto.

• miehenajatuksia

Suomes on yli miljoona yksinäistä koska naiset ei halua tutustua miehiin. Mies on liian ruma tai köyhä omillaan toimeentuleva ettei naisille kelpaa. Treffi palstat on täynnä yksinäisiä mutta naiset ei koskaan vastaa mitään koska naisille vain miehen hyvä ulkonäkö merkitsee hyvää suhdetta.
      Naiset olettaa että mies yksin on joku juoppo ja asiat muutenkin niin huonosti ettei kannata tutustua. Minulla on ainakin kaikki hyvin, kumppanin haluaisin ja elää normaalia elämää. Pärjään yksinkin mutta haluan ainakin kokea rakkautta ja elää jonkun kivan naisen kanssa. Se vaan on mahdotonta kun naiset on niin vaativia ettei 90 % miehistä täuytä niitä vaatimuksia.

• bbbbbrrrrrrbrr

Oikeassa oot. Mutta jos tilanne ois toisinpäin ja miehillä ois "varaa valita" sillai, niinku naisilla nyt, niin miehet ois ihan samanlaisia kuin naisetkin valintojensa kans ja monet naisista ois yksinäisiä ja ruikuttais miehien perään. Pelkästään naisia ei voi mun mielestä syyttää, sillä miehet on ihan samalla tavalla vaikuttaneet tähän nykyiseen tilanteeseen.

• enolevaativa

Naiset vaativia? Jaa, minä olen sitten varmaan mies, koska en ole yhtään vaativa. Etsin NIMENOMAAN yksinäistä miestä koska olen itsekin yksinäinen. Etsin NIMENOMAAN sulkeutunutta ja ujoa miestä jolla ei olisi kovin paljon entisiä suhteita, koska itsellänikään ei ole. Ulkonäöllä ei ole MITÄÄN merkitystä. Kunhan vaan ei ryyppää koska itse inhoan alkoholin hajuakin.

• Juttuseuraa_vailla

Katotaanpa ketkä on nirsoja. Laitoin just badoohon profiiliin, että erityisesti olen kiinnostunut tutustumaan muihin työttömiin. Kuva tai pari on kanssa.

• Juttuseuraa_vailla

Olen siis nainen

• epätäydellinenihminen

Kerro miten kävi. Olen joskus itse miettinyt että laittaisin ilmoituksen johonkin treffipalstalle ja kertoisin että en ole työelämässä vaan sairaseläkkeellä ja katsoisin tuleeko vastauksia. Olen myös nainen.

• gesiogesiespoge
        epätäydellinenihminen kirjoitti:

Kerro miten kävi. Olen joskus itse miettinyt että laittaisin ilmoituksen johonkin treffipalstalle ja kertoisin että en ole työelämässä vaan sairaseläkkeellä ja katsoisin tuleeko vastauksia. Olen myös nainen.

Siitä vaan niin tekemään ilmotusta! Mikset ole jo tehny? Tai laitatte vaikka tänne sähköpostin te kummatkin: Juttuseuraa_vailla ja epätäydellinenihminen. Ei tartte olla mikään virallinen sähköposti, vaan teette uuden. Oon hyvin varma,että joku/jotkut miehet vastaa teille täältä. Ja mikä ettei nainenkin, jos mies ei kelpaa. Se kirjottelu voi sit johtaa johonkin enempäänkin tai olla johtamatta, mut onpahan ainakin kirjotuskaveria hetkeks aikaa. Mäkin voin kanssanne kirjotella jos ootte 20-40 vuotiaita, muita vaatimuksia ei oo. On aika hirveet vaatimukset mullakin kirjotuskaverille...taidan olla nirso =)

• Juttuseuraa_vailla
        Juttuseuraa_vailla kirjoitti:

Olen siis nainen

Ei yhtään viestiä profiilin muokkaamisen jäkeen. Ennen tuli vähän väliä ja ne kaikki halus yleensä tavata...

• Einirso
        Juttuseuraa_vailla kirjoitti:

Ei yhtään viestiä profiilin muokkaamisen jäkeen. Ennen tuli vähän väliä ja ne kaikki halus yleensä tavata...

No oota nyt hyvänen aika vähän aikaa. Mitenkäs on sen sähköpostin laita? =) Sanotaanko näin, että oon monesti törmänny naisiin, jotka sanoo, ettei kukaan ota yhteyttä ja miehet on nirsoja jne. Mut sit kun sanoo millä tavalla yhteydenottoja sais, niin sitä ei edes kokeilla. Sähköposti tänne ja pikku esittelyteksti. Jos ei kukaan mies ota sillon yhteyttä, niin saat syödä minut. Samaa en voi luvata kenellekään miehelle, että varmasti joku nainen kirjottelee sulle, mut naisille voin luvata, että joku mies ottaa yhteyttä.

Sanoit, että ennen tuli vähän väliä viestejä, joten...ööh...kuka se tässä sitten nirso on? ;) Miehet pommittaa armotta ja kaikki ois halukkaita tapaamaan, mut jostain syystä ei seura kelpaa? Missä vika? Onko se kenties miehissä? Millaista etsit, kerropa hieman vaatimuslistaasi?

• Juttuseuraa_vaille
        Einirso kirjoitti:

No oota nyt hyvänen aika vähän aikaa. Mitenkäs on sen sähköpostin laita? =) Sanotaanko näin, että oon monesti törmänny naisiin, jotka sanoo, ettei kukaan ota yhteyttä ja miehet on nirsoja jne. Mut sit kun sanoo millä tavalla yhteydenottoja sais, niin sitä ei edes kokeilla. Sähköposti tänne ja pikku esittelyteksti. Jos ei kukaan mies ota sillon yhteyttä, niin saat syödä minut. Samaa en voi luvata kenellekään miehelle, että varmasti joku nainen kirjottelee sulle, mut naisille voin luvata, että joku mies ottaa yhteyttä.

Sanoit, että ennen tuli vähän väliä viestejä, joten...ööh...kuka se tässä sitten nirso on? ;) Miehet pommittaa armotta ja kaikki ois halukkaita tapaamaan, mut jostain syystä ei seura kelpaa? Missä vika? Onko se kenties miehissä? Millaista etsit, kerropa hieman vaatimuslistaasi?

Haluaisin ennen tapaamisia ensin keskustella ,enkä etsi panoseuraa ukkomiehistä tai muistakaan. Olen muutenkin sellaisessa tilanteessa missä treffejä on vaikea järjestää. Kaipaan edes vähän samanhenkistä keskustelukaveria tai harrastusseuraa ei välttämättä mitään kumppania jonka kanssa pitäisi nyhvätä käsikädessä. Ystäväksi kävisi kyllä nainenkin, mutta jostain syystä toisiin naisiin tutustuminen on ollut mulle vielä vaikeampaa.

• aivoinvalidi

Luuletko yksinäisyyden tarkoittava ilman vastakaista sukupuolta? No ei EI ei. Hanki kuule vauvaöljyä halpaa ja saat ilon irti siitä kourastasi.

• Jokuesiintyyminuna

Mun ei ole koskaan tarvinnut hakea seuraa nettitreffeiltä. Ja olen nirso. Jos mies ei parin treffikerran jälkeen saa mun sukkia pyörimään säärissä niin se on kaveri. Ulkonäöllä ei niin väliä kunhan siinä on jotakin. Ja käytöstavat pitää olla.
      Ja nyt ottaa päähän myös tää! Multa kysyttiin ett miksi suomi24lla on mun profiili. En ole itse sitä sinne laittanut. Kaikki täsmää. Kuvaa ei ole. Vai voiko olla joku ihan samanlainen, harrastukset ja ihan kaikki!

• Vesimies84

Joo, ja vastaantulevat naiset iältään 18-30 miehensä kanssa käsi kädessä käppäilevät naiset ovat niin hymyä, että... ihan puistattaa kun vilkaisenkin heihin päin, miten rakkaus voikaan sokaista ihmisen. Se on totta että Ranska, Italia, Kreikka ja Intia ovat olleet romantiikan ja erotiikan johtavia maita vuosisatojen ajan.

Kyllä, olen pannut merkille, että useammat naiset ovat säikkyjä taikka pingottuneita ja asenteellisia, ja herkästi kieltäytyvät seurasta jos satunkin kysäisemään ohimennen "kelpaisko seura?" niin vastaus on useimmiten "kiitos, ei tällä kertaa".

Osasiko naiset vv. 1900-1959 (1880-1941 syntyneet) olla paljon rennompia ja iloisempia vai onko tilanne sittenkään muuttunut vuosikymmenten saatossa mihinkään suuntaan. Tilannehan alkoi helpottamaan 60- ja 70-luvulla vaikka Ruotsi, Tanska, Länsi-Saksa ja Ranska olivat jo vapaita maita tuolloin, mutta miten oli maaseudun naisten suhteen tuolloin Suomessa, maaseudullahan perinteiset arvot ovat olleet kunniassa vuosisatojen ajan.

Onko se sitten hyvien tapojen lopun alkua jos kaikki kynnelle kykenevät sorjat naiset alkaa käyttäytyä huorahtavasti ja haalivat yhden yön suhteita. Siinähän olisi melkoinen sukupuolitautien saamisen riski ellei kortsua käytettäisi rakastellessa. Kortsunhan pitäisi olla itsestäänselvyys kun mies ja nainen menee vällyjen alle peuhaamaan. Ja näistä asioista luulisi jo tänä päivänä puhuttavan paljon vapaammin ja rennommin, vaan kun ei joissain yhteisöissä puhuta. Niinkin luonnollinen asia kuin alastomuus niin siitä tehdään helvetinmoinen haloo. Taiteilijoilla Albert Edelfeltilla ja Ville Vallgrenilla oli fiksu suhtautuminen alastomuuteen, vaikka Naisasialiitto Unioni oli tehnyt kantelun Vallgrenin taideteoksesta Havis Amandasta Helsingissä v. 1908, elikä tänä vuonna jo 110 vuotta sitten. En minä sitä katso pornografisesta näkövinkkelistä kun siitä satun Haviksen ohi kulkemaan. Minusta Sandro Botticellin maalaus Venuksen syntymä renesanssiajan Italiasta n. v:lta 1485, on hyvin onnistunut ja viehättävä kuvaus alastomasta Venuksesta. Käytän muotokielenä estetiikkaa ja naturalismia kun tarkastelen järjen kanssa alastomuutta.

Kyllähän se on fakta, että sorjat naiset saavat pään liitelemään pilvissä sekä sydämen ja alapään sykkimään. Ja olkaa miehet edes iloisia ja onnellisia jos teillä on edes 1 nainen vaikka vain platonisessa mielessä ystävänä, itselläni kun on ja olen tästä erittäin iloinen ja onnellinen. Sen voin sanoa etten ole osannut kauheasti aikuisiällä hurmata naisia haaviini. Suurin syy on se etten pyöri yökerhoissa ja baareissa pokailemassa naisia. Se kait ettei yökerhot ja baarit vain tunnu houkuttelevilta vaikka rokki- ja hevikonserteissa käynkin, seuraavaksi Ozzy Osbournen jäähyväiskonsertti Rockfestilla Hyvinkäällä nyt 6. kesäkuuta.

Tänään nuoruuttaan elävät naispuoliset henkilöt ovat syntyneet vv. 1988-2005. Mun mutsin ikäpolven naiset elivät nuoruuttaan vv. 1963-1985 (1950-1955 syntyneet).

Tässä kuva Havis Amandasta

mermaidsofearth.com/wp-content/uploads/MattPrinceCL.jpg

Tässä kuva Sandro Botticellin maalaus Venuksen syntymä (La nascita di Venere)

hi21kielilukio.blogspot.fi/2016/01/venuksen-syntyma.html

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      139
      3569
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      41
      2799
    3. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      40
      2709
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2568
    5. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2545
    6. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      116
      1895
    7. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      1631
    8. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      174
      1508
    9. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      316
      1414
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      66
      1268
    Aihe