Vessakäynnit

tyttönen05

Pikkuhiljaa alkaa vituttaa tämä touhu :) Olen 13v kutosluokkalainen tyttö eikä me saada käydä vessassa oppitunneilla. Eikä se vielä siinä, me ei saada käydä edes välitunnilla. Pisimmillään on kuitenkin seitsemän tunnin päiviä, niin kyllä mielestäni murrosikäisen tytön tulisi vessaan halutessaan päästä. Jos ei tunnilla, niin sitten välitunneilla. On se kumma, kun on vessaan menossa, niin aina ne samat apuopettajat tulee ja alkaa vittuilemaan että " on teillä kyllä erikoiset rakot kun joka tunti pitää päästä vessaan" tai "aina vaan samat tytöt käy, mä kyllä kellotan että kauanko te ootte siellä." Koulussa on kaksi kutosluokkaa ja tämä "vittuilu" tapahtuu vaan toisen kutosluokan tytöille. Tänään kuitenkin meni viimeinen pisara kun olin menossa kahden kaverini kanssa vessaan ( en minä heitä siis kyllä mukaan pyytänyt) kunnes toinen niistä apuopettajista tulee silleen että " HEI TE ETTE KYLLÄ MEE VESSAAN, TAKAS SIITÄ HOP" ja näin en päässyt vessaan. Minun mielestä on perus ihmisoikeus käyttää vessaa halutessaan. Toinen apuopettajista samana päivänä tuli matikantunnilla korjaamaan että pitää lisätä nolla. Laitoin sitten siihen nollan. Sitten se sanoi että tuostakin puuttuu. Laitoin siihenkin ja "heitin kynän kirjani päälle". ( YKsi luonteenpiirteistäni on, että jos jokin ei minua miellytä, sen saa kyllä kuulla/nähdä, paitsi harvemmin opettajat) Siihen apuope tokaisi että " älä nyt ala tinttaalemaan, vai pitääkö ärsyttää vielä lisääkin?" Siihen sanoin että " siitä vaan" ja hän lähti. On tuo kyllä minusta epäsopivaa käytöstä henkilökunnalta. En itse kyllä sanoisi omaa käyttäytymistä ruusuisimmaksi, mutta olen vasta lapsi/teini niin kyllä henkilökunnalta en suvaitsisi tuollaista oppilaiden tahallista ärsyttämistä. Ottakaahan kantaa!!

22

5863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna kun arvaan, naisopettajia.

      Anyway,
      onneksi pääset vajaan puolen vuoden päästä noistakin eroon kun siirryt yläasteelle. Koitat vain kestää sen ajan, se menee aika nopeasti.

      • tyttönen005

        Juurikin näitä naisopettajia


    • helpottaa

      "opettajan pöydän eteen kumpikin lasti"

    • NimimerkilläXD

      Senkun vaan marssit ovesta ulos ja et välitä mitä opettaja sanoo. Voit kertoa vanhemmille asiasta ja he lähettävät taatusti viestiä opettajalle.

    • hätäeiluelakia

      Pissatkaa siihen luokan lattialle niin eiköhän ens kerralla saa mennä vessaan.

    • varakahvinkeitin

      Kuse opettajan autoon

    • Meidän ala-asteella ei oo läheskään noin tiukkaa vessassa käyntien suhteen. Kumma kyllä että ylä-asteella ollaan paljon tiukempia kuin ala-asteella, mutta vaan harvat opettajat on semmosii että "oisit käyny vessassa sillon välitunnilla" yms... Kannattaa puhua vanhemmille tosta jutusta niin eiköhän asia ratkea ;)

    • Cool18

      Mun koulssa on sama peli ja kerran sanoin et naama kiii kyl mä saan mennä jo tuntuu siltä ei,lässyttäny sit enää.

    • Mikä ihmeen pissavessaalistusfetissi tässäkin ketjussa on taas aloittajan aiheena...

      Välitunnilla ei saa mennä vessaan? Kuka uskoo moista vuonna 2018?

      • retardiretu

        Aika moni näyttää uskovan...


      • retardiretu kirjoitti:

        Aika moni näyttää uskovan...

        Joo, jopa Yuggis. Se oikeastaan ihmetytti eniten.

        Jos kouluPÄIVÄN aikana ei oikeasti pääse vessaan, niin kyseessä on jo melkoinen ihmisoikeusloukkaus ja tämä palsta on aivan väärä paikka siitä kitisemiseen.


      • Cool18

        Kuule oot puhunu, mun kaa yhellä mun palstalla ja nyt oot täällä. Onks mulla kiva palsta? Vastaa kun näät tän.


      • Sanziaa

        Tuota. Ei mun ala-asteellaakaan saanu käyä koko koulupäivän aikana vessassa, ellei ollu just tullu liikkatunnilta, sillonki max 5minuuttia. Tunnen monta muutaki, eri kouluista, joilla on sama juttu


      • Cool18 kirjoitti:

        Kuule oot puhunu, mun kaa yhellä mun palstalla ja nyt oot täällä. Onks mulla kiva palsta? Vastaa kun näät tän.

        Ei kyllä soita kelloja millään tavalla. Valitan.


      • Cool18

        No en mö sun kans enäö puhu vittu, huomaa itte sekin!


    • Cool18

      Niinpä. Mun luokan ope on viel ärsyttävämpi, siis käyttäytyy kui haluis kovasti vaihtaa rooleja kanssani.

    • Jäbäjöbä

      Hauskaa ku tääl ei saa enää puhuu omista mielipiteistä. :) Heti valia että väärä paikka valittaa. Tämä on kuitenkin vapaa keskustelupalsta jossa saa kertoa mielipiteensä

    • krui

      Kannattaa hommata pullo(saa limun mukana kaupasta). Sitten vaan vetää letkun sinne, niin ei tarvitse miettiä tätä asiaa. Kannattaa olla lidlin pullo, ku niit ei voi paulauttaa muualle ku liideliin, nii periaattees iha turhii.

    • Meidän koulussa saa käydä vessassa jopa kokeitten aikana!

    • vessapakkoboii123

      Aika paskat opettajat. Samat oli minullakin, mutta menin ihan väkisin. Eihän ne saanut sitä lukittua ovea auki. Ja miksi ne minun melaani tulisi katselemaan joten antoivat olla.

    • Niiiiiiiin

      Vessassa käynti on jokaisen oikeus heille ei ole mitään oikeutta sitä kieltää

    • bjhjh

      Ahah, sellainen se ala-aste on. Yleensäkin monet ala-asteet ovat tällaisia natsikouluja, jossa perusoikeudetkin puuttuvat. Sellaista se vain on, ollaan kuitenkin vielä lapsia. Yläasteella vähän vapaampaa, mutta yhä jokseenkin samanlaista perusoikeuksien polkemista. Tosin myös se, että normaalit asiat, mitä normaalit ihmiset tekevät ovat kiellettyjä. Esim. haluat ikuistaa jonkun kaverisi esityksen koulun juhlasalissa, mutta et saa, sillä puhelimet ovat kiellettyjä. Jos nyt ihan totta puhutaan, niin kukaan vanhempi ihminen ei välittäisi mitään tällaisesta käytänteestä, ja tuskin sitä edes vanhemmalle sanottaisiin. Lukiossa sitten on paljon kehitytty tähän yläasteeseen nähden, ja se vasta on vapaampaa. Ja loppujen lopuksi yliopistossa alkaa se kunnon opiskelijaelämä. ;3

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe