Aika on aikaa mut Taika on Taikaa kiitos ajastasi

Tähtiinkinkirjoitettu

Mitä näkyy minulle ja jos suurempia muutoksia näet niin kerrothan mulle? Asuntoon /kotiin liittyvät sekä ihmissuhde rakkausasiat? Sinkkuna kuljen ja muutoksen tuulia odotan. Olen nuorekas sekä työssäkäyvä. Minulla on punertavat hiukset.
Tämä kysymys on tarkoitettu vain Taikalle.

5

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähtiinkinkirjoitettu

      Kiitos luottamuksesta, että kohdistit kysymyksesi juuri minun nimimerkille :) sinulle on tullut aika toteuttaa tämän kevään kuluessa juuri ne asiat, mitä olet hautonut koko talven . Jätä turhat pelkosi pois ja hae sitä uutta työpaikkaa. Saat myös rinnallesi kulkemaan ystävän, mutta vain ystävä muodossa. Ei näy salamarakkautta. Entinen suru/ luopuminen vaatii oman aikansa ja näin ollen et ole vielä valmis uuteen rakkaussuhteeseen. Kaunista energiaa näkyy ympärilläsi, olet kaunis ihminen. Elämäsi tulee kevenemään tämän kevään aikaan ja saat todella sen, mistä olet haaveillut. Sen voin sulle luvata.

      T. Taika

    • Tähtiinkinkirjoitettu

      Kiitos Taika. Olisin jo valmis uuteen suhteeseen koska olen eronnut 90-luvulla. Eikä sitä oikeaa ole vielä tullut vastaan? <3 Toki tuttuja on mutta ei mitään vakavampaa suhdetta vielä. Ystävä olisi tervetullut elämääni:) kiitos sitten siitä kun sen aika on.

    • Tähtiinkinkirjoitettu

      Entinen suru/ luopuminen vaatii oman aikansa ja näin ollen et ole vielä valmis uuteen rakkaussuhteeseen. En oikein ymmärtänyt näkemääsi? Olenhan eronnut jo 90-luvulla.

      • Tähtiinkinkirjoitettu

        Tämä sinun suru/luopuminen ei olekaan parisuhteestasi lähtöisin, vaan nyt on ihan muut luopumiset kyseessä. Sen sinä tiedät kyllä, mistä tämä aihe antaa muistuttaa sinua lähes joka päivä. Ja tämä on se asia, mikä pidättelee sinun etenemistä ihmissuhteissa. Mutta toivoa on, niinkuin kirjoitinkin, elä mieli avoinna ja sydän keveänä, niin ystävät kuljettaa sinut sinne ,missä tunnet olevasi kotona :)

        T. Taika


    • Tähtiinkinkirjoitettu

      Palautetta näkemääsi: . Elämäsi tulee kevenemään tämän kevään aikaan ja saat todella sen, mistä olet haaveillut. Sen voin sulle luvata.
      Mutta totuus on se että mitään muutosta ei ole tapahtunut. Kaikki jatkuu ainakin toistaiseksi samaan tahtiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe