Hirveää taksipalvelua

asiakaspalveliako

Oli kamala katsella kun taksinkuljettaja reuhasi asiakkaalle Tuiskun pihalla. Siihen hän jätti humalaisen ihmisen pihalle pakkaseen. Uskaltaako taksiinkaaniin enää luottaa.

27

7618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammattitanssija

      Onkohan kyseinen kuski sovelias kyseiseen ammattiin vai oliko pimeitä kuskeja?

      • yökuski

        Onko taksissa paljonkin pimeitä kuskeja?


    • Jox12

      En tiedä

    • tilaustaxi

      Humalaisessa ja hyvin käyttäytyneessä asiakkaassa ei sitten varmaankaan ollut mitään syytä. Hiljaisen pikku rassukan taksikuski tietty heitti autosta....halooo
      Minua en tähän mennessä ole kyllä nakattu pihalle vaikka käytän taksia paljonkin ja hyvää palvelua olen aina saanut. Kannattaa aina asiat ensin tarkistaa. Paikalla en ole ollut, mutta tämmöisiä on kokemukset olleet aiemmin. Jos tuommoista on näkemässä niin eikö kannata mennä ja tarkistaa paikan päällä eikä täällä sitä ihmetellä....

      • Hohhoijakkaaaaa

        Joo mutta ois soittanu poliisit eikä tuonu kymmenen minuutin päästä takas lähtöpaikalle.


      • taksiakäyttävä

        Onneksi poliisi tekee loppuraportin asiasta.


      • omaishoitaja8
        Hohhoijakkaaaaa kirjoitti:

        Joo mutta ois soittanu poliisit eikä tuonu kymmenen minuutin päästä takas lähtöpaikalle.

        Näinkö tilaustaksi toimii, emme uskalla tilata taksia vanhemmille jos järjestelmä toimii näin että asiakas tuodaan lähtöpaikkaan takaisin?


      • Taksihaapavesi
        Hohhoijakkaaaaa kirjoitti:

        Joo mutta ois soittanu poliisit eikä tuonu kymmenen minuutin päästä takas lähtöpaikalle.

        Eikös se liikenneministeri sanoi että ajetaan poka päällä mennessä tullen mutta kyydistä pois ottamisesta se ei kertonut mitään.


    • laatuako

      Heitteelle jättö?

      • varassheriffi

        Hetteelläjättö.


    • otaxilla

      onko tämä sitä "parempaa taksipalvelua" jota nivalan taksin facebook sivulla mainostetaan?

      • Opelisti

        Kyllä tämä oli se oikea taksi


    • hoitajatk

      Olen sivusta seurannut Nivalan taksien toimintaa. Ihmettelemme että minne on kadonnut Nivalan taksin nuoret? Ylivieskassa näitä kyllä löytyy. Nivalassa ei ole muuta kuin kärtyisiä eläkeläis ukkoja. Olen kyllä kuullut sanonnan että nuorisossa on meidän tulevaisuus. Mutta taitaa Nivalan taksissa olla hopeakerhon menneisyys.

      • taksiakinajava

        hoitajatk on siellä tk:ssakin vanhoja hoitajia jopa jo eläkkeitä nauttivia.ja tuosta taksikuskiasiasta jos sinä tk:ssa teet minuutinkaa ylitöitä sinä saat siitä korvauksen,taksissa päivystät arkiyönä klo 16-05.30 seuraava aamu ,pari 10 euron kyytiä,lähtisitkö sinä nuorena ihmisenä tällaisella palkalla töihin.tunteja tulee kk:ssa 246 ja siitä ylöspäin eikä ylityökorvauksia.että vieläkö ihmettelet jos taksialalle ei nuoria löydy ja mitä olen kuullut tk väestä siellä niitä ärtyakkoja onkin.siis nivalan tk:ssa ylivieskassa tosi kivoja ja auttavaisia hoitajia jopa iäkkäämmätkin


    • ValvojalleValitus

      Taksitarkastajalle voi tehdä valituksen. Pitää kysyä vain joltakin taksilta kuka on paikallinen taksien valvoja.

      • Skodalla

        Ei takseilla ole valvontaa kun kuuluu ykkösjoukkoon


    • rrahtari

      vittu pistäkää valitukset suoraan nivalan taksille tai johonki muualle :D ei se vinkuminen jossai foorumilla paljoo auta. on se kumma ku mikää ei kelepaa ja kokoaja taksista valitetaa, kävelkää sitte jos ei kelpaa

      • Sivustaseuraaja1234

        Sen takia varmasti Nivalan Taksi Facebook-sivu perustettu, että asiakkaat antaisivat suoraa palautetta, omalla nimellä.


      • taxilla

        Eihän niitä nivalan taksin facebook sivuja yllä pidä kun yksi turha renkipoika vaan.


      • Poooeekrrr334

        Mutta sivujen kautta palaute menee paremmin perille kun täällä huutelemalla, oli niitten ylläpitäjä sitten vaikka itse jumala.


      • Hhoohhoijjaa88
        taxilla kirjoitti:

        Eihän niitä nivalan taksin facebook sivuja yllä pidä kun yksi turha renkipoika vaan.

        Eikai sitä kovin turha voi olla, kun tulee n. 3500€ fyffeä tilille. ;)


      • taximan

        Valuaatio olis täten 18500 euroa kuukaudessa, joten aika hyvä on.


      • eteniko
        Poooeekrrr334 kirjoitti:

        Mutta sivujen kautta palaute menee paremmin perille kun täällä huutelemalla, oli niitten ylläpitäjä sitten vaikka itse jumala.

        Kännykällä rekisteristä ja autosta kuva ja se taksiliitolle. Auttoiko asiaa!


      • Asiakkaana

        Taksiliitto suojelee omia autoilijoita aivan turhaan sinne laittaa. Laittakaa kuvat rekisterinumero paikallislehtieen niin tulee kaikille tiedoksi.


    • Sähkömies

      Valuaatiosi taitaa olla alakanttiin. Enemmän ajavat ja tienaavat. Tietoa on.

    • Turvallisestiperille

      Taksi vie ja taksi tuo... hyvin on taksipalvelu aina toiminut ainakin omalla kohdalla

    • Tuuriss

      Kuuluuko otax bändiin tupakan haju? Kuski ja auto haisi tupakalle että meinasi tulla oksennus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe