Joulu meni jo mutta kyllä pitää nyt jo miettiä tämän vuoden joulua. alennuskoreista varastoon jotain pientä kivaa lahjasäkkeihin jo valmiiksi. ja villasukkia tulee iso varasto kun niitä nyt jo kutoo noin parit viikossa. loput joulukoristeet saa nyt alennuksessa vielä jämiä , kande hankkii.
juhannuksena on kova hätä että kesäkin alkaa hiipua mutta jotain toivoa kun tulee joulu. ihanaa.tykkään leipoa piparitaloja ja kaikkea hyvää mielin määrin, toki perinteinen joulukinkku, mieluten n. 7 kg että uuniin mahtuu ja ah niitä perinnelaatikoita.....nyt uutuutena olen kiinnostunut himmeleitten tekemisestä...niitäkin lahjaksi .kyllä joulumieli jatkuu kevääseen asti. kesälle pitää antaa periksi jos hyvä kesä mutta silloin on aikaa kerätä käpyjä kuivumaan ja kaikenmaailman risut ja sammaleet...joulun puuhastelua varten. joulun ajatus on koko vuoden.
Olen jouluihminen
vinkurat
1
1405
Vastaukset
- jotkutonjotkutei
Mikäs siinä, jos olet niin olet
Itse en ole, olen syksyihminen syksy saisi olla aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832