Siskoni on juuri hankkinut uuden kissanpennun ja olen huolissani pystyykö hän hoitamaan sitä. Siskoni asuu todella likaisessa asunnossa (lattia tahmea, roskia ympäriinsä yms.) eikä hänen henk. koht. hygieniansa ole kovin hyvä. Hänellä on aikaisemmin ollut kissa, joka kuoli sairauteen nuorehkona. Kissakin oli likainen, eikä siskoni ikinä vienyt kissaa lääkäriin ennen kuin oli liian myöhäistä.
Niin miten voisin tässä tilanteess toimia? Olen kissa rakas, itsellänikin on kissa ja siksi juuri tämä koskettaa minua niin paljon. Siskoni on masentunut, joten vaikka sanon hänelle asiasta hän lähinnä masentuu asiasta lisää, eikä saa mitään tehtyä.
Voisin itse ottaa kissan mutten voi sitä haneltä suoraan pyytää tai vaatia. Voiko asiasta ilmoittaa jonnekkin? Niin ettei siskoni tietäisi kyseessä olevan minä? En haluaisi myöskään, että tämä katkaisisi suhteemme.
Kissalle apua
6
1777
Vastaukset
- Paskaprovo
Keksi parempi ja uskottavampi aloitus. Huono trolli.
- KissojenKannattaja
Ei ole trolli.
- eläinrakasminäkin
Jos siskosi ei kykene huolehtimaan kissasta on sinun ilmoitettava asiasta. Täällä ainakin tällaiset tapaukset ilmoitetaan valvovalle eläinlääkärille joka sitten tarkistaa tilanteen. Valvovan eläinlääkärin yhteystiedot löytyvät kotikuntasi yhteystiedoista.
- Pupppua
KissojenKannattaja kirjoitti:
Ei ole trolli.
Sama tuttu kaava lemmikkipalstoilla. Keksi jotain ei noin ilmiselvää.
- siskonsakyttääjälle
Ei kodin "epäsiisteys", aiemman lemmikin kuoleminen nuorena sairauteen tai masennus ole eläimenpidon este. Päin vastoin liiallinen siisteys ja bakteerikammo ovat kissanpidon este, nuorena tappaville taudeille ei eläinlääkärikäänvoi mitään ja eläin voi olla mitä parasta lääkettä masentuneelle.
- Mielikuvituspuuttuuu
Huonolaatuinen provo ja huono trolli. Zero Points.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.743870Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j933251Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1162547Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.191730Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m751516Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1261481Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä751413- 1001400
- 551103
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä591091