Hei! Kertokaa jotain säästövinkkejä kohta 14-vuotiaalle pojalle. Mistä saisin kerättyä rahaa uuteen puhelimeen, jota vanhemmat eivät minulle osta?
Säästövinkkejä nuorelle
2
1721
Vastaukset
- EtsiJaLöydä
Pullojen keräys on klassinen vastaus, eikä edes huono.
Onko sinulla naapurissa vanhusta, joka tarvitsisi esim. kaupassa kävijää?
Laita kaupan ilmoitustaululle lappu, jolla myyt lumitöiden tekoa tmv.
Saatko vanhemmiltasi rahaa jos teet ylimääräisiä kotitöitä? Esim. auton/jääkaapin siivous, saunan/ikkunoiden pesu? - Järkikäteen
Joka viikko saat viikkorahaa ainakin 20,00 euroa. Siitä kymppi säästöön. Tilillä on kuukauden lopulla 40,00. Lisäksi voit pyrkiä jakelemaan mainoksia, kuten jotkut tekee tai odottaa pari kuukautta. Minun puhelimeni ostin Elisalta. Maksan 99,00 ja sen rahan voi maksaa kuukauden kuluttua mutta maksuaikaa on kolme vuotta, jos tahtoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743790Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1813022Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472936Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572431Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632220- 1601870
- 781565
- 321429
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352