Hei! Olen tällä hetkellä monimuoto-opiskelija. Haluaisin vaihtaa päivätoteutukseen. Tiedän että olisi mahdollista vaihtaa koulua sisäisesti ns vaihtohaun kautta mutta tuohon hakuun on aikaa niin pitkästi ja tuntuu että en jaksa enään hetkeäkään monimuotototeutusta. Eli siis jos otan eropaperit tämänhetkisestä koulusta ja haen tämän kevään yhteishaussa päivätoteutukseen niin vaikuttaako uudelleen hakiessa se, että olen ollut jo yhdessä amk:ssa sisällä? Sen tiedän etten hakijana ole enään ensikertalainen mutta onko sillä muuta merkitystä?
AMK haku jos sisällä toisessa AMK
2
2851
Vastaukset
- itsekinväsynyt
Ei kai sinun vielä tarvitse eropapereita ottaa? Voit hakea yhteishaussa ja sitten jos saat paikan niin eroat vanhasta koulusta ja otat vastaan paikan uudessa. Koska jos et pääsekään sisälle niin voit edelleen jatkaa kuitenkin opiskelijana ja hakea sitten syksyllä sitä sisäistä siirtoa päiväopiskelijaksi. Tai voithan kokeilla johonkin muuhun kouluun hakea kevään siirtohaussa jos sinulla on tarpeeksi opintopisteitä kasassa ja kiinnostusta muutta toiselle paikkakunnalle...
- BeenThereDoneThat1000
Vaikka saisit yhteishaussa paikan toisesta koulusta, ei sinun silti tarvitse luopua/erota aiemmastakaan opiskelupaikasta. Jos saat opintotukea, niin vain toinen opintopaikoistasi voi olla päätoiminen. Yhteishaun lisäksi voit tänä keväänä hakea paikkaa siirtohaun kautta muualle (tarkoititko tätä vaihtohaulla?), mutta niitä on nykyisin vaikeaa saada suosituilta opiskelualoilta. Et tosiaan enää olisi ensikertalainen hakija, mutta mikäs pakko sinun olisi pääsykokeissa kertoa aiemmista opinnoista, se on sinun oma asiasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774