Koiran kusettajat

Mengellinpoika

Eikö perkele löydy näille koiran kusettajille ja paskottajille mitään kuria kävelyteiden penkat täynnä paskaa ja kusta.

60

12467

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuukemoi

Ei. Oliko vielö jotakin muuta?

• PaskaKuskiEiSyöKuormasta

Pahoittelut epäasiallisesta kommentista koiranomistajia kohtaan aiemmin. Joka siis on poistunut täältä. Koiranomistajat ovat todella fiksua porukkaa, osaavat paskannuttaa koiran keskelle jalkakäytävää. Omille lapsilleen opettavat myös, että keltaista lunta saa syödä se maistuu jaffalle. Illalla ollaanki jo sitten puristelemassa koiran anaalirauhasia ja sen jälkeen omasta naamasta mustapäitä. Makunsa kullakin sanoi koira kun muniaan nuoli. Tosi on..

• Isojööti

Mä ainakin paskotutan oman koirani teiden varsille. Turha tull mulle lässyttää, nauran päin naamaria. Jos kotona on niin huono kasvatus, ettei viitti niitä räkänokkia opettaa olla syömättä sitä keltasta lunta ja olla syömättä jäisiä pökylöitä, niin voi olla ylpeä aikaansaannoksistaan.

• FaktaaTiskiin

Vai on se sääntöjen vastaista suomi24 mielestä, muistuttaa järjestyslaista? Kokeileppa poistaa tämä viesti, muistutan suomi24 netti sheriffiä: Suomessa jokainen saa muodostaa oman mielipiteensä ja ilmaista sen täysin vapaasti. Jokaisella on lain mukaan sananvapaus. Sananvapaudella tarkoitetaan oikeutta ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään sitä ennakolta estämättä.

Nyt koiranomistajille pieni muistin virkistys!

Järjestyslain mukaan koirien jätökset on kerättävä taajamien hoidetuilla alueilla, joilla tarkoitetaan kuntien ylläpitämiä ja yksityishenkilöiden hoitamia alueita.

Poliisi voi sakottaa koiranomistajaa, joka jättää jätökset keräämättä.

• Kyylääjäluojanarmosta

Kivan näköistä se pälyily, että näkikö kukaan. Jos tuntuu ettei nähnyt niin reippaasti eteenpäin. Rantapuistoon kyllä paskaa sopii.

• puudeli

Haistakaa wee nipottajat. Koiranpaska häviää maastosta, mutta miten on noiden pikkuherranterttusten räkänokkien olut ja energiajuomatölkit ja niiden pakkauspaketit jalkakäytävien varsilla. Niin kauan kuin niitä näkyy niin minun koira paskoo siihen mihin pyllistää.

• KesKustaLahkeessa

Olet muuten väärässä, yhtään energiajuoma tölkkiä tai kaljapulloa en nähnyt kaupungilla. Ne katsos kerätään pois ja niistä saa rahaa. Jos koiranpaskaa on maastossa se ei minua hetkauta. Jos taas se sinun maasto on esimerkiksi kauppakatu, jossa on myös koiranpaskaa niin se on hieman eriasia.

• puudeli

Suorista silmäsi "Väyrynen" ja kato silmillä äläkä reijillä, kyllä niitä tölkkejä löytyy.

• KuningasVäyrynen

Nyt aamulla joku talutti just valkoista puudelia, koira teki tarpeet jalkakäytävälle. Omistaja tapitti oikein, että montako papanaa tulee. Sen jälkeen keräsi kylläkin, mutta söi ne papanat. No mikäpä minä olen arvostelemaan ja pääasia, että keräsi.

• walkingthedog

Koirani saa kakkia mihin haluaa ja pissata myös. Baaribilettäjä ääliöt voivat konttailla suu kiinni ettei maistu aamulla kakki suussa.

• Höpöpöppöö

Kyllä tänne mualimoon yks jos toinenkin kakka kikkare ja kuspie mahtuu enkä puhu tällä kertaa näistä kommentoijists.

• haikesällä

Koiranomistajat ovat viksuja. Naiset nuolettaa pillunsa ,miehet munansa niin ei tartte käydä suihkussa kuin kerran viikossa,mitä nyt vähäsen kuselle haisevat kaupan kassa jonossa mutta mitäs se.

• hölökynkölökyn

Koiraihmiset eivät myöskään väistä kun kulkevat tiellä tai jalkakäytävällä, usein vielä porukalla ja koirat hyppivät laidasta laitaan ihmisten riesana. Yleensä ovat myös tupakoivia ja räkiviä. Koirat nuolevat toisten ja omat alapäänsä ja sitten omistajiensa naamat ja suun. Samanlaiset on tavat ja aivot sitten molemmilla, koirilla ja omistajilla.

• Kölökynhölökyn

Minun koirat ei ainakaan polta eikä juo ja eivät myöskää sylje kaduille. Itsekin nuolisin omaa alapäätä päivittäin jos vaan taipuisin.

• Törkeää

Voisiko joku koiran omistaja selventää/antaa pätevän syyn, että miksi koira pitää päästää tarpeilleen taloyhtiön pihakäytäville? Koira päästetään kusemaan naapurin oven pieleen? Miksi? Eikö sen koiran voisi viedä kauemmaksi tarpeilleen?

• KoirienYstäväEiOmistajan

Ei niistä ole vastaamaan kun ei ole aivokapasiteettiä luotu. Normaali järjellä varustettu ihminen ei kuseta tai paskota koiraansa toisen oven pieliin. Itselläni oli koira viikon hoidossa ja en kertaakaan paskotuttanut sitä jalkakäytäville. Ei ollut kovin vaikea päästää koiraa fleksillä metsän puolelle tarpeille. Koira monesti fiksumpi kun mitä taluttajansa, mutta jos ei anna narua niin siihen tekee mihin hihna yltää. Koirat mukavia, mutta harvat omistajat edes siedettäviä.

• kikkuripikkuri

Ei sitä kuule löydy. Pahempi paskaaja on tämä yhteiskunta saasteineen ja roskineen. Nyt otsikoissa, jos luet lehtiä, ni on tämä muoviroska, joka saastuttaa meret ja tämän maapallon.
      On siinä yksi maatuva koiranjätös ihan kärpäläesenpaska verrattuna maailman muovijätteeseen!

• hsdffdshhgs

Kai sitten tuolle "kärpäsenpaskalle" voisi tehdä jotain, ei kai oikeutus tyhmyydelle voi olla se, että joku on vielä tyhmempi (kuin koiranomistaja) vai onkohan sittenkään, kun lukee tuotakin kikkuripikkurin kommenttia

• Äläsotke

Onpa muuten todella kuvottavan näköistä kevyen liikenteen väylien varrella. Keltaista ja ruskeaa sitä itteään joka paikassa. Olisiko koiran omistajilta liikaa vaadittu, että ohjaisitte koiranne muualle tarpeilleen, sinne lumipenkan toiselle puolelle? Älkää vedotko roskaamisoikeuteen. Roskaaminen on typerää, joten miksi haluatte vedota niin typerään asiaan?

• xcgfhytfde

Kajaanilaiset kuulostavat välinpitämättömiltä ja vanhanaikaisilta! Kyllä kaupungissa koirien jätökset kuuluu kerätä, samoin kun ei ihmiset voi kakkia mihin huvittaa. Minulla on koira ja on ollut viimeiset 20-vuotta. Turhaan lietsotaan vihaa koiraparkoja kohtaan, vaikka syy ulkoiluttajassa.

• Klemm

Tässä pirkkaniksi kerrostalossa asuville koiranomistajille. Olen näin talvisin päästänyt koiran parvekkeelle paskalle. Seuraavana päivänä pökäleet on jo jäätyneet ja ne on helppo nakata hankeen parvekkeelta.

• klikto

Koiran paskattajat epäsiistiä porukkaa,ei heiltä voi vaatia siisteyttä.Minkähänlainen koti siisteys.

• NouHauhau

Eihän niille löydy ja nämä ulkoiluttajat räkyttävät takaisin jotta "niin kauan kuin ihminen sotkee jne. jne, koirani saa paskoa mihin haluaa...." eli heidät voi rinnastaa näihin aivottomiin pullon särkijöihin sun muihin, niinhän he itsekkin (huomaamattaan) tekevät.

Jos koira saisi päättä, paskoisi jonnekin muualla, mutta eihän se saa, vaan se aivoton omistaja.

• jghkjduytiyt7

koirani saa paskoa mihin haluaa

• bgfffffggghhhjj

Hyvä, että sinäkin voit päteä jossain asiassa!

• JeresDad

Meidän Jeren kakuli on niin pieni, että ei se ketään haittaa. Minulla on toki mukana lasten hiekkalapio, jolla sinkoan Jeren kaukulipökylin kauas tieltä. Lentää kauas, kun sillä sinkoaa...

• etkuse

Niinpä, jos itse ei saa aikaan minkäänlaista jälkeä niin pitää käyttää koiraa jälkien saamiseksi. Koiran sirottelemat lihapulliaiset valkoisella hangella ja keltaiset ruikkujäljet saavat taluttajassaan
      aikaan suuren taiteellisen onnistujan tunteen. Joku varmaan toivoo kun saisi vielä koiran ruikkimaan välillä punaistakin keltaisen viereen. Saisi valkoisen hangen vielä komeammaksi.

• köttbullar

Sinäpä sen sanoit lihapulliasia pyöräteille saavat piskin taluttajan kauhun valtaan...hahaha...

• hjruetyerte

koirani saa paskoa mihin haluaa.

• ruskeaharmaakoira

Onhan tuo kyllä aika epäsiistiä kun jotkut paskannuttavat koiransa suurin piirtein keskelle kävelytietä ja korkeintaan sen reunaan. Voisi varmaankin sen koiran ohjata sinne kauemmaksi penkalle. Niin minä ainakin teen, koira menee 4-7metriä ojan puolelle. Eihän se sekään kyllä järjestyssääntöje puittessa mene mutta on kait se jo parempi?

• 81kni

Minun koira tekee tarpeensa sinne missä hätä sattuu milloinkin tulemaan, jos se jotakuta häiritsee niin voi tulla keräämään jätökset. Itse en niitä kerää kun en niillä mitään tee, ja jos joku tulee valittamaan niin pistän valittajan keräämään ensin koiran jätökset ja sitten omat jäsenensä kaksin päivystykseen

• etkuse

Kenet sinä kutsut keräämään jos vällyjesi välissä on koiranpaska, kun et itse kerää? Tai, eipä se sinua haittaa.

• Kfl

Kerran tein eräälle idiootille koiranpaskottajalla jok Paskotti koiran kerrostalonpihaa että otettiin sitä paskaa muovinpalasen ja keppeihin ja hierottiin sen kyrvän auton pelteihin ja ovenkahvoihin.

Sinut muuten pistäisin nippuun niin että heilahtaa ja samalla pyyhkisin sinulla ne paskat siitä maasta. Vitun idiootti.

• 81kni

Tuskin pistäisit. Kynäniskat siitetään kyllä.

• 23r23r32r

Taidanpa toistaa tuon tempun jollekulle kyrpänaamalle. Haistelepa sormiasia jatkossa idiootti.

• Ripulirannukka

Ei varmaan kannata pidättää hengitystä odotellessa?? hehhehheee..

• lkjkgyutxdgzsdg

koirani saa paskoa mihin haluaa. koirani saa paskoa mihin haluaa.

• Vihaadogii.saatsotii

Hui kun pelottaa te vihaiset otukset. Minä käyn itse jokaisen mussuttajan luona paskomassa oven pieleen tai auton päälle. Olette niin lapsellisia, että muutakaan en keksi. Hahaa rotat.

• VoeMahoton
    • Jhg9

Pari kolme pientä muovipusseja ei taskussa vie suurta tilaa eikä paina juuri mitään, pusseihin olen kerännyt mitä koiramme lenkillä tekee mutta mutta pinssit olen jättänyt niille sijoille. Liikkuminen kadulla tiellä siinäpä olisi KAINUULAISILLLA hieman opettelun paikka, meinaan kummalla puolen katua tietä jalankulkijajan tulee kulkea liikkua,.

• PatikoijaPakkasesta

Jollain sentään järkeä päässä, arvostan suuresti tekoasi. Itselläni ei koiraa ole, mutta en myöskään luontoon syydä mitään roskia. Kukapa järkevä ihminen täällä haluaa roskien tai paskan seassa astella menemään. Hyvää kevään odottelua teille.

• Lapiomiese

Nyt joku roti näille rakkien omistajille jok ikinen paska kikkare ja kusi lapiolla pussiin ja roskiin.

• Bfk

Tervetuloa lapioimaan!

• ashtodash

Noo, kun ihan oikea ongelma näille ikuisille urputtajille tapahtuu elämässä(oma vakava sairaus,työkyvyttömyys, kuolema(lähiomainen), ja muuta...ne pikkuiset luontoon maatuvat kikkareet eivät paina pollassa enää, eivätkä järkytä mielenrauhaa! Vai?

• paskaapussiinsotsot

ei muutaku seuraavalla kerralla kun lähdet sitä puudelia ulkoiluttaa niin lapio matkaan ja paska kikkareet pussiin. se on siinä ja piste.

• Torttupaavo

Joo minä paskatan koirani yhden sokean ja halvaantuneen muorin pihaan. Eipä paina sillä pollaa eikä järkytä mieltä.

• jhurvhurtur

Koirani kakkii mihin haluaa. Se on siinä ja pilkku.

• hölökynkölökyn

Siis, mitkä ne aivot on? En ole koskaan kuullutkaan, tuskin koiranikaan. Jotain varmaan mun narikassa. Terveisin Krisse

• Jklg

Minä ja koirani emme ole Kainuusta kainuulaisia, yksinkertaisuus älykkyysosamäärän vailinaisuus tulee ilmi tällä sivulla. Hyvää tulevaa kevättä kaikille.

• vanhapaska

Ei muutako seuramaan sitä koiran omistajaa, ja paskotte sen portin pieleen kunnon paskaläjän niin loppu se .Joka aamu menette sinne paskalle,niin minä tein aikoinaan otatte kaverinne mukaan kanssa mutta enään en jaksa kun olen sen verran vanha

• Pitkään-kateltu

Naapuri kusettaa aamuisin irti olevan rakkinsa toisten porteille, kiinni ja kuriin se rakki ja omistaja tai löytyy syötävää penkasta.
      Vitun idiootit ei tajua että kun kusettaa rakkinsa melkein toisten pihalle, niin kaikki ohikulkijoiden koirat kusee samaan paikkaan.

• Keväänkääryleet

Meidän Bosse tekee kuset ja paskat sinne minne lystää. Siellä täällä yks kikkare lannoittaa hyvin aluskasvillisuutta.

• bdnVADB

Mitä pienempi asia, sitä suurempi poru.

• FlopFlop

Täysin totta, kaveri kerran ajoi yhden pienen piskin yli ja se kuoli. Kauhea itku yhdestä piskistä, kaveri maksoi ja sanoi osta uus...se siitä.

• turvenuijjat

Ihmisetkin kuolee, mitäs niistä, varsinkaan idiooteista, uusia syntyy miljoonia maailmaan joka sekuntti....

• Kuurnaasta

Yks tuttu vittuuntu ku idiootit anto rakkiensa paskoa tonttinsa nurmelle. Laitto varotuskyltin lasinsiruista nii loppu paskottaminen. Kyl se tyhminkin koiran kusettaja sen verran älyää varoo.

• 2hju

Täällä nämä kirjoitukset niin voi hyvä luoja, vetäkää Pettuleipää kaaliin jos älykkyysosa määrä kasvaisi.

• Kattelijapoju

Siis nähty on. Kuria ei löydy. Ei Lohtajan beaglemiehelle karvalakissaan, eikä muillekaan toisten portinpielien sotkijoille.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1206
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      91
      1189
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1040
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      888
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      778
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      732
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      707
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      619
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      603
    Aihe