Lieksakotiyhdistys ry hakee avustusta hissin uudistamiseen8.600e ja lukea saa kh päätöksen ettei tipu
Muistan kyllä että tuo sama summa meni kaupungilta tuon muovikierrätyksen jätteiden siivoukseen.
Sitten on toinen avustuspyyntö Pieisentie 2 osalle sinne löytyy rahaa hissien rakentamiseen yli 22.000e siellähän on talossa yrityksiä ja liikkuvia ihmisiä ,joten sillälailla
Tasan ei mene onnenlahjat kun kerrostalossa on kylpyhuoneremontti joka maksaa kaivele vaan kuvettasi jopa yli 15,000e
Jenkua pyydetään
7
3403
Vastaukset
- autaMk
MK voinee antaa rahaa kun voitti lotossa!
- jatkuvasti.voittoja
Onko nyt Lieksassa jo kaksi lottovoittajaa? Vuonna 1971 sai Lotto-Lassi lottovoivon. Siitä hän sai lisänimenkin niin kuin muistatte. Viime vuonnako oli sitten tämä joku toinen, tämä MK.
- jo.hokasin.hidin.hidsi
jatkuvasti.voittoja kirjoitti:
Onko nyt Lieksassa jo kaksi lottovoittajaa? Vuonna 1971 sai Lotto-Lassi lottovoivon. Siitä hän sai lisänimenkin niin kuin muistatte. Viime vuonnako oli sitten tämä joku toinen, tämä MK.
Voi hidsin hidsi. Voi hidsin hidsi. Nythän minä hokasin. Voi hidsin hidsi.
jatkuvasti.voittoja kirjoitti:
Lieksaan tuli elokuussa kimppalotossa jossa oli 12 osallistujaa joten Lieksaan tuli 1,6 miljoona euroa joten lottovoittajia on tusina ,mukana olin saaden 141 tuhatta euroa josta olen antanut jo lahjoituksina 20,000 euroa joten en ole mikään yhteiskunnan tukipilari koska jo aikaisemmin olen maksanut takauksia mutta olen toki nyt työllistänyt eri tavoin Lieksalaisia yrittäjiä nytkin on meneillään kylpyhuoneremontti taloyhtiössä ja minun osuus noin 15,000 euroa joten olen tehnyt hankintoja Lieksasta ja näin myöskin työllistänyt omalta osalta ihmisiä Kiitos mielenkiinnosta
- Lottering
markkukorpinen kirjoitti:
Lieksaan tuli elokuussa kimppalotossa jossa oli 12 osallistujaa joten Lieksaan tuli 1,6 miljoona euroa joten lottovoittajia on tusina ,mukana olin saaden 141 tuhatta euroa josta olen antanut jo lahjoituksina 20,000 euroa joten en ole mikään yhteiskunnan tukipilari koska jo aikaisemmin olen maksanut takauksia mutta olen toki nyt työllistänyt eri tavoin Lieksalaisia yrittäjiä nytkin on meneillään kylpyhuoneremontti taloyhtiössä ja minun osuus noin 15,000 euroa joten olen tehnyt hankintoja Lieksasta ja näin myöskin työllistänyt omalta osalta ihmisiä Kiitos mielenkiinnosta
Hienoa jos laitat hyvän kiertämään, annat ylimääräistä rahaasi sitä tarvitseville kantaväestön edustajille käyttöön hyviin tarkoituksiin. Ja koeta saada suurin osa jälkeläisillesi siten, että verottaja ei vie. Uskon että potti kohdallasi menee hyvään käyttöön. Hyvää jatkoa sinulle ja lapsillesi.
Olen asian huomioinut ja rehellisyys pitää olla. Hieman huumoria Tiedätkö että rikkaalla on perillisiä ja köyhällä jälkeläisiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962