Raumanvuorella käyminen on nyt entistä helpompaa sillä Kelhoistentien alkuun on tehty p-alue autoille. Matkaa p-alueelta Raumanvuorelle on noin 1.5 km.
Raumanvuori
15
2557
Vastaukset
- Kannaksellako
Hieno näköalapaikka, leveä polku huipulle, mutta opasteita ei ikävä kyllä ollut ainakaan vielä tammikuussa kun kävin.
- Tärkeämuistutus
Rikkemärauman puolelta ei Raumanvuorelle pääse.
- Ohentsaari
Lellaistentieltä ei kannata Raumanvuorelle pyrkiä sillä metsäautotie on erittäin surkeassa kunnossa.
- Rentunruusu_
Tietääkö joku että meneekö Immasista orjanojan ( Vaarjoen) yli vielä sitä siltaa? Pääsisi siitä kävellen peltoja pitkin Raumanvuorelle.
- Bridge_
Ei mene.
- Reissumies_-----
Raumanvuorelle ainoa oikea lähtöpaikka on Kelhoistentien p-paikka.
- Vuori-turisti
Viime kesänä kävin Raumanvuorella ja auton jätin Eräkoira tilan pihalle josta kävelin Portaanpääntien päähän ja sieltä lähtikin sitten polku. Pienen harhailun jälkeen löysin lopulta huipulle johtavalle paksulle polulle.
- Heevonen
Eikös siitä Pammontien ratsutilalta olisi kaikkein lyhyin kävelymatka?
- Laukkaaa
Ratsutilalle ei kannata autoa jättää sillä paikat ovat tarkoitettu vain ratsutilan käviöiden käyttöön.
- Nina_Salminen
Hei.
Ratsutilamme autopaikat ovat tarkoitettu vain ratsutilan asikkaiden käyttöön ja Raumanvuorelle menijät voivat jättää autonsa Kelhoistentien parkki alueelle.
- Teak
Eilen Raumanvuorella kävin ja auton jätin Kelhoistentien p-alueelle. Vaikka matka ei olekka pitkä p-aluelta vuorelle niin silti eksymis vaara on suuri, koska on osattava valita oikea polku.
- Rikkemä
Kannattaa huomioida ett Rikkemärauman polku EI mene huipulle vaan kiertää Raumanvuoren taakse Munnikanojan varteen ja Munnikanojan yli EI enää mene siltaa.
- Kikkeelomaa
Jos Kelhoistentien p-alueelta lähtee Raumanvuorelle niin ei siinä tarvitse mitään siltaa.
- Larry
Raumanvuori huiputettu eilen ja komeat maisemat merelle ja Naantaliin suuntaan sieltä olivat. Hyvä kuntoinen ja paksu polku johti huipulle.
- Onkovaieiköole
Onko se Kelhoistentien p-alue sama kuin Vähä-Joumon virkistysalueen p-alue?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181