Raumanvuori

Raummapoikkii

Raumanvuorella käyminen on nyt entistä helpompaa sillä Kelhoistentien alkuun on tehty p-alue autoille. Matkaa p-alueelta Raumanvuorelle on noin 1.5 km.

15

2557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannaksellako

Hieno näköalapaikka, leveä polku huipulle, mutta opasteita ei ikävä kyllä ollut ainakaan vielä tammikuussa kun kävin.

• Tärkeämuistutus

Rikkemärauman puolelta ei Raumanvuorelle pääse.

• Ohentsaari

Lellaistentieltä ei kannata Raumanvuorelle pyrkiä sillä metsäautotie on erittäin surkeassa kunnossa.

• Rentunruusu_

Tietääkö joku että meneekö Immasista orjanojan ( Vaarjoen) yli vielä sitä siltaa? Pääsisi siitä kävellen peltoja pitkin Raumanvuorelle.

• Bridge_

Ei mene.

• Reissumies_-----

Raumanvuorelle ainoa oikea lähtöpaikka on Kelhoistentien p-paikka.

• Vuori-turisti

Viime kesänä kävin Raumanvuorella ja auton jätin Eräkoira tilan pihalle josta kävelin Portaanpääntien päähän ja sieltä lähtikin sitten polku. Pienen harhailun jälkeen löysin lopulta huipulle johtavalle paksulle polulle.

• Heevonen

Eikös siitä Pammontien ratsutilalta olisi kaikkein lyhyin kävelymatka?

• Laukkaaa

Ratsutilalle ei kannata autoa jättää sillä paikat ovat tarkoitettu vain ratsutilan käviöiden käyttöön.

• Nina_Salminen

Hei.

Ratsutilamme autopaikat ovat tarkoitettu vain ratsutilan asikkaiden käyttöön ja Raumanvuorelle menijät voivat jättää autonsa Kelhoistentien parkki alueelle.

• Teak

Eilen Raumanvuorella kävin ja auton jätin Kelhoistentien p-alueelle. Vaikka matka ei olekka pitkä p-aluelta vuorelle niin silti eksymis vaara on suuri, koska on osattava valita oikea polku.

• Rikkemä

Kannattaa huomioida ett Rikkemärauman polku EI mene huipulle vaan kiertää Raumanvuoren taakse Munnikanojan varteen ja Munnikanojan yli EI enää mene siltaa.

• Kikkeelomaa

Jos Kelhoistentien p-alueelta lähtee Raumanvuorelle niin ei siinä tarvitse mitään siltaa.

• Larry

Raumanvuori huiputettu eilen ja komeat maisemat merelle ja Naantaliin suuntaan sieltä olivat. Hyvä kuntoinen ja paksu polku johti huipulle.

• Onkovaieiköole

Onko se Kelhoistentien p-alue sama kuin Vähä-Joumon virkistysalueen p-alue?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe