varoitus ja kuuleminen

huolestunutope

apua. olen saanut huomautuksen n kaksi vuotta sitten, aiheesta, käytin kaupungin maksukorttia omaan käyttöön, hlöksiirsin sen heti oortin lunastamiseen (56 e), koska oma pankkikortti oli hävinnyt ja paniikissa tein näin. Kerroin siitäheti työnantajalle seur pvnä.
Vuosi sitten vanhempi teki ilmoituksen epäselvyyksistä leirikouluasiassa, jossa olin hakenut apurahaa ja useista pyynnöistä huolimatta en luokan tilinroa saanut, joten laitoin oman (virhe), jonka kerroin luokan edustajalle ja sanoin että jos rahaa saadaan siirrän ne hetiluokan tilille. Rraha tuli, ja siirsin sen heti luokan tilille, välissä ei pankkitoimintoja. Rahaa ei puuttunut eikä mitään ole hävinnyt, siltä osi´n ei rikkomusta ole tapahtunut. No sain varoituksen, koska olin käsitellyt rahaa, josta minua oli ohjeistettu, että en voi niin tehdä ed kerralla.
No nyt uusi kuuleminen, jossa olen ottanut koulun puhelinta kotiin, vaikka ohjeistus on että sen phlimen paikka on luokassa. Olen puhunut työasioita, mutta laite oli joululoman aikana kotonani, joista osa on yksityispuheluita. Laskut ovat 8 e ja 29, jotka eivät kaikki ole minun puheluitani. en ole noudattanut työnantajan ohjetta, olen toiminut väärin, myönnän sen.
Voiko erottaminen olla seuraamus?

3

1782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lämä-DI

Huomautus on aika lievä "rangaistus". Varoitus on jo vakavampi, koska toista saati molmatta varoitusta ei tarvitse antaan vaan työnantaja voi irtisanoa jos homma ei muutu ensimmäisen varoituksen jälkeen. Varoitus toki sekin vanhenee aikanaan, käytännössä n. 1,5-2 vuodessa. Tiedän kyllä tapauksen, jossa eräs henkilö irtisanottiin kun kahden varoituksen väli oli 7 vuotta. Tällöin työnantaja kyllä joutui maksamaan irtisanotulle extraa useamman kuukauden palkkaa vastaavan summan.

• huomautusvsvaroitus

ei paniikinaihetta, näin on

• EnYmmärräLainkaan

Opettaja ei nykyään saa käsitellä mitään maksuliikennettä, kerätä rahaa tms. Jos kukaan vanhemmista ei siihen suostu, homma jää sitten siihen. Sinun opettajana ei edes pidä suostua siihen, vaikka pyydettäisiin.

Paniikki tai ei, et työnantajan korttia voi käyttää omiin tarkoituksiin - olisit lainannut kollegalta, sukulaiselta, naapurilta. Aiheesta sait huomautuksen.

Käytä työpuhelinta työasioihin. Jos saat käyttää sitä omiin asioihin, silloin myös olet verottajalle siitä velvollinen (työsuhdepuhelin!). Jos taas sinua on ohjeistettu jättämään se työpaikalla, jätä se sinne.

Mikä tässä nyt on niin vaikeaa? Aiheesta tullut huomautukset ja jos potkut seuraa, nekin mielestäni aiheesta, kun ehdoin tahdoin rikot ohjeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3970
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2071
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      549
      1647
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      86
      1323
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1107
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1038
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      215
      909
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      828
    Aihe