Olen selaillut joidenkin snäppi ms ja on tullut monesti vastaan sana ihmu niin tietääkö kukaan mitä tuo tarkottaa?
Mitä tarkoittaa ihmu?
Tohvelivarvas
6
1440
Vastaukset
- Parempikusä
Ihmu olet sinä
- Mamnamia
Anteeksi haluan asiallista kommentointia
- Tohvelivarvas
Hyvä mamnamia mutta en silti usko että ihmu tarkoittaa tuota
- Järkeväihminen
Olkaas nyt turpa kii ketään ei oikeesti kiinnosta mitä tarkoittaa ihmu vaikka se on helsingin koulu
- Ujoppi
Olen kuullu kans et jotku sanoo esim. "Jos joku haluu ostaa nää kengät niin ihmu" mut en itekkään tajuu tota sanontaa
- Tohvelivarvas
Joku järkevä nyt oikeesti tänne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443018Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532251Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052