Hei, kertokaahan turistille parhaat kirpparit Kokkolassa?
Missä paras hinta/laatusuhde? Lähinnä vaatetta etsin.
Ylihinnoitetut lumput ei nappaa.
Paras kirppis Kokkolassa?
28
12013
Vastaukset
- Eitoistakertaa
SPR. Ei mitään sijaa muilla. Paljon tavaraa ja kohtuuhintaan.
Kaikista onnettomin on tämä uusi Kokkotyösäätiön kirppis.- tottaniin
Aivan samaa mieltä noista kahdesta olen!
- Vaatefriikki
SPR hinnoitellut itsensä ulos sekä vaate huonolaatuista. Iäkäs äitini koki kassalla erittäin huonoa asiakaspalvelua. Emme enää avaa tämän kirppiksen ovea. Suosittelen Fidaa. Siisti paikka ja vaatteet hyvin esillä. Kokkotyöllä vähän tavaraa myynnissä, mutta asiakaspalvelu toimii.
- Kokeiltuon
Kallentorin kirppiksellä vaihtuu tavara usein, paljon on vaatteita kun vaan viitsii katsoa kunnolla. Joka viikko uutta. Fidalla hyvä järjestys. Pietarin katulasten kirppiksellä hauskoja löytöjä. Minusta kaikissa kannattaa käydä.
- asiakkaat
Ehdottomasti paras, edulliset hinnat, tavara kiertää nopeasti siksi löytää aina jotakin mieluisaa.
http://www.pietarinkatulapset.kpnet.com/
http://www.pietarinkatulapset.kpnet.com/logo1.jpg- MasaMeikäläinen
Kuulin että SPR kirppis myisi pullaa joka tarkoitettu jaettavaksi vähävaraisille kuten leivät, jotka kaupat lahjoittaa. Kirppis myy pullaa asiakkailleen hyvään hintaan. Röyhkeys ja ahneus sitä ei voi ymmärtää. Olkaa ihmiset hyvät tarkkoina mihin lahoitatte tavaraa. Itse vien Hope:lle. Menee hyvään tarkoitukseen ilman välikäsiä eikä kustanneta isojen pomojen tuntuvia tilipusseja. Ottakaa asioista selvää ja olkaa tarkkoina. Google oiva apu.
- lahjoitusleivät
No tuohon en usko että SPR myy pullaa jota kaupat lahjoittavat jaettavaksi vähävaraisille! Mutta toivottavasti lahjoitettavat kauppojen elintarvikkeet todella menee vähävaraisille eikä kormuille/itaroille joilla on varaa kaupasta ostaa. On turha mustamaalata SPR kirppari toimintaa! Eikä kukaan minkään pullan ja leivän perään lähde pelkästään kuka niitä nyt niin syö yksistään.
Tuo Pietarinkatulapsille kirppari on niin tunkkainen paikka että sinne kyllä mitään lahjoittaisi. Siellä henkeä salpaa ihan että on ovelta käännyttävä pois. Taitaa olla niitä välikäsiä siinäkin toiminnassa.
Mutta tuo Hope missä sellainen on ei ole kokemusta, pitää käydä katsastamassa- - Seppomies7
Minäkin luin Spr facesta kun hlö kysyi et onko kahvilan pulla lahjoitettua. Oli kysymys hyvin kierretty eikä vastausta. No kun kahvikupposen ostin kirpparilta ja kysyin henkilökuntaan kuuluvalta et mistä se teidän kahvilan pitko tulee niin vastaus oli että saavat sen leipien kanssa lahjoituksena. Eli ei sitä minun järjen mukaan kuuluisi myydä asiakkaille vaan lahjoittajaa köyhille. . Täytyypä vielä kysäistä cittarilta miten on asian laita. Sieltä leivät ja pullat tulevat jaettavaksi. Kokkotyöllä myös kahvila ja leipovat vissiin itse siellä. Rehellisyys maan perii.
- Timpurivaan
Mustamaalaaminen ja avoin keskustelu on eri asioita. Hyvä kun epäkohtiin puututaan ja niistä keskustellaan. Näin meitä köyhiä jymäytetään ja asiakkaita aliarvioidaan. Pätee moneen muuhunkin. Pitää uskaltaa kysyä ja puuttua asioihin jotka kokee oman moraalin vastaiseksi. Ei tarvitse vain antaa epärehellisyyden jyllätä. Sananvapaus se on hieno juttu.
- lahjoitusleivät
Seppomies7 kirjoitti:
Minäkin luin Spr facesta kun hlö kysyi et onko kahvilan pulla lahjoitettua. Oli kysymys hyvin kierretty eikä vastausta. No kun kahvikupposen ostin kirpparilta ja kysyin henkilökuntaan kuuluvalta et mistä se teidän kahvilan pitko tulee niin vastaus oli että saavat sen leipien kanssa lahjoituksena. Eli ei sitä minun järjen mukaan kuuluisi myydä asiakkaille vaan lahjoittajaa köyhille. . Täytyypä vielä kysäistä cittarilta miten on asian laita. Sieltä leivät ja pullat tulevat jaettavaksi. Kokkotyöllä myös kahvila ja leipovat vissiin itse siellä. Rehellisyys maan perii.
Mutta jospa se on niin että sitä pullaa ei veloiteta vaan ainoastaan kahvista maksu. Sen minä kyllä ymmärrän jos siinä sivussa saa "lahjoituspullan" kun kahvin ostaa jos pulla nyt niin tärkeä on. Myös minusta henkilökunta voi ainakin niitä vapaasti käyttää/syödä töissä ollessa ja useimmalla taitaa olla muutenkin tarve..
Cittarille täydet pisteet kun antaa SPR:lle jaettavaksi/käyttöön, olkoon sitten vaikka kahvipullaa. Kaikesta sitä ollaan kateellisia!
Ja kakki ilmaisen hakijat eivät toki ole köyhiä sellaisista sana kiertää ja niitä porttikiltojakin on kuulemma annettu. - sananvapauksesta
Timpurivaan kirjoitti:
Mustamaalaaminen ja avoin keskustelu on eri asioita. Hyvä kun epäkohtiin puututaan ja niistä keskustellaan. Näin meitä köyhiä jymäytetään ja asiakkaita aliarvioidaan. Pätee moneen muuhunkin. Pitää uskaltaa kysyä ja puuttua asioihin jotka kokee oman moraalin vastaiseksi. Ei tarvitse vain antaa epärehellisyyden jyllätä. Sananvapaus se on hieno juttu.
Jo on ...kele epäkohtia ja huoli moisesta! Naurettavaa ja typerää just sitä mustamaalaamista mutta kierolla tavalla. Jo on moraali kohdallaan nyt, jäätkö itse ilman jakeluista se tulee ilmi. Valitettavasti täällä ei ne kirjoittele jotka ruoka apua tarvitsevat, joille tuon avun soisin menevän.
- Pullaapirkko
Kyllä siitä ohuesta pullasiivusta joutuu siellä maksaa kuten kaffestakin. Jos pullan saavat ilmaiseksi niin se pitäisi myös antaa ilmaiseksi esim työntekijöiden kahvipullaksi. Ei sitä asiakkaille saisi myydä ja vielä jos pvm mennyt. Mitenkähän on pitääkö kirppareiden maksaa kahviloiden tuotteista veroa? Alkoi kiinnostaa. Hyvät on pullalla katteet.
- sprnpullat
Pullaapirkko kirjoitti:
Kyllä siitä ohuesta pullasiivusta joutuu siellä maksaa kuten kaffestakin. Jos pullan saavat ilmaiseksi niin se pitäisi myös antaa ilmaiseksi esim työntekijöiden kahvipullaksi. Ei sitä asiakkaille saisi myydä ja vielä jos pvm mennyt. Mitenkähän on pitääkö kirppareiden maksaa kahviloiden tuotteista veroa? Alkoi kiinnostaa. Hyvät on pullalla katteet.
Minähän soitan tai käyn niin kysyn ja kerron että täällä "jollain" tällainen huoli käykää katsomassa sivua.
- toivoakansalle
lahjoitusleivät kirjoitti:
No tuohon en usko että SPR myy pullaa jota kaupat lahjoittavat jaettavaksi vähävaraisille! Mutta toivottavasti lahjoitettavat kauppojen elintarvikkeet todella menee vähävaraisille eikä kormuille/itaroille joilla on varaa kaupasta ostaa. On turha mustamaalata SPR kirppari toimintaa! Eikä kukaan minkään pullan ja leivän perään lähde pelkästään kuka niitä nyt niin syö yksistään.
Tuo Pietarinkatulapsille kirppari on niin tunkkainen paikka että sinne kyllä mitään lahjoittaisi. Siellä henkeä salpaa ihan että on ovelta käännyttävä pois. Taitaa olla niitä välikäsiä siinäkin toiminnassa.
Mutta tuo Hope missä sellainen on ei ole kokemusta, pitää käydä katsastamassa-Hope on Eila Helenin rakennuksessa.Auttaa meidän suomalaisten apua tarvitsevia,ensin suomalaiset
- vanha-äijä
SPR ehdottomasti paras.Hyvää tavaraa ja edulliseen hintaan.
Hyvä palvelu. - asijantuntija
SPR =roistofirma.Johtajilla hirmu tulot
- apuatarvitsevia
Toki on noin isolla tulojakin, pitääkin olla kun katastrofin sattuessa apua järjestetään! Mutta olet käsittääkseni henkilö jolle on vähän kaikki muut kuin sinä itse epärellisiä väärin toimijoita! Verot, lait ja pykälät yms. säännöt ovat sellaisia joita muut ei noudata, näinhän se menee...
- Uteliasolen
Suuret tulot??? Onkohan nämä julkista tietoa vai sisäpiiri tietoa? Mistähän voisi tarkistaa jos on julkista tietoa?? Kylläpä nyt alkoi minuakin keskustelun sivustaseuraajaa kiinnostaa. Paras kirppis muuten on Baptistien kirpputori. Käykääpä kahtomassa.
- Äitykkä
Spr:llä o kävin ja huomasin vitriinissä 4kpl tummunutta Hopelusikka setti hintaan 150 e. Olikohan tullut yksi nolla liikaa, tiedä häntä. Ompelukone myös kiinnosti, mutta hinta 200 e oli minulle liikaa. Poikani halusi lelun, muovisen peräkärryn jota ei voinut mihinkään kiinnittää ja hinta oli 6 e. Menimme halppikseen. Sieltä sai uuden ja ehjän halvemmalla. Toivoisin ammattitaitoa hinnoitteluun. Muuten kiva paikka olisi. Mutta en hintojen takia voi siellä asioida. Liian kallista minulle.
- Vähänrajaahinnoille
Etsimme käytettyä koululaispöytää kyseisestä paikasta. Yksi löytyi jossa oli paljon kulumia ja laatikot ynnä kansi oli tarraliiman peitossa. Hinta 30e. Edes ilmaiseksi ei olisi huolittu.
- pelottavaa
No huh, huh mitä tekstiä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13902522/suomen-punainen-risti-(spr) - fida
Fidan kirppis
- VEK
Mun mielestä ehdottomasti paras kirppis on Kirkonmäellä entisen kaupan tiloissa oleva kirppis.
Siellä saa loistavaa palvelua erittäin ystävälliseltä ja iloiselta tyypiltä. ja hinnat ovat alhaiset.- ylijäämä-tavaraa
Niiiin ja samoin siinä toisessa joka sijaitsee laivanvarustajankadulla ne molemmat ovat "samaa" mutta eripaikoissa, laivanvarustajankadulle muuttivat sieltä keskeltä kokkolaa.
Aina kun käyn minimanissa poikkean myös tuolla uudessa paikassa paljon tilaa ja hyvää tavaraa, sekä edulliset hinnat jotka eivät ole apteekinhintoja.
- Anonyymi
Älytöntä toi sprn touhu ku saavat ilmaseksi tavarat ja katotaan netistä maksimihinnat joilla myydään. Jotenkin luulis et toiminta perustuu hyväntekeväisyyteen jolloin vähävaraisilla olisi varaa ostaa edullisia tavaroita jotka ovat saaneet ilmaiseksi. Ja sanotaan ettei hinnoista voi tinkiä vaikka kaupasta saisi halvemmalla. Kun taas esimerkiksi meillä porissa osto ja myyntiliikkeet maksaa hyvän hinnan kodin irtaimistoista ja myyvät edullisesti etiäpäin ja voi vielä aina tinkiä. Ja kulutkin ovat samat paitsi spr saa monenlaisia tukia lisäksi ja tulot menevät kuitenkin johtohenkilökunnan taskuun! Hiukka närkästynnyt turisti joka kävi asioimassa kyseisessä liikkeessä ja sai epämielyttävää palvelua!
- Anonyymi
Tästä syystä en itae käy SPR kirpputorilla. Olen saanut erittäin huonoa palvelua ja minusta on noloa, kun työntekijöitä pomotellaan asiakkaiden kuullen. Kerran kuulin kun annettiin myös noottia ihan asiakkaiden silmien alla. Hinnoittelu on hakusessa ja merkkivaaterekki ihan huippu. Ylikalliita kulahtaneita muka merkkejä tyyliin Nanso. Kaikkihan on jonkun brändin vaatteita ellei itse tee. Kirppis kaipaa päivitystä tälle vuosiluvulle ja äkkkiä . Likaisia vaatteita on myös myynnissä. Yök. Hyvä ja siisti kirppis on Kokkotyöllä ja osataan hinnoitella. Kivasti laitettu kaikki esille. Asun melkein naapurissa, joten päivittäin tulee käytyä. Aina iloinen palvelu ja siellä terhvehditään. Uskon että työilmapiiri heijastuu suoraan asiakaspalveluun.
- Anonyymi
Spr tekee arvokasta työtä kirpputoreillaan, kun työllistävät paljon ihmisiä, jotka tarvitsevat tukea työllistyäkseen. Ei voi liian kallista tavara olla, kun sieltä näköjään eräät ostaa huonekaluja ja seuraavana päivänä myyvät facen kirpputorilla kalliimpaan hintaan.
Toki joissakin tavaroissa hinnoittelu voi ollakin yläkanttiin, mutta hintaa laskevatkin näköjään jos ei tavara liiku. - Anonyymi
Vanhan erkinhallin kirppis paras. Hinnat kohtuulliset ja tavaraa löytyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759