pitäiskö erota?

helpppp

eli ollaan oltu mun ihanan poikaystävänkaa öömh ainaki 4 kuukautta yhessä, oon siis yläasteella ja ei siis mitään tosi vakavaa, halailua pussailua, paljon viestittelyä jne läheisyyttä mut siis meillä on semmone ongelma että hän suuttuu todella helposti ja muuten on tosi mukava ja sillei mut suuttuu todella helposti eikä pysty luottamaan jos vaikka olen jonkun toisen pojan kanssa vapaa-ajalle ettei vaa tapahu mitää ja sellasta... ollaan puhuttu tästä ja rakastetaan toisiamme nii paljo eikä haluta erota, mut riitoja tulee ainakin kerran viikossa joskus jopa kerran päivässä ja se huolestuttaa. mitä olis tehä?

6

5092

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eituotoimi

Kannattaa erota heti.

• Olikonytfiksua

Päätit sitte kirjoittaa tästä nettiin.. nyt ainakin eroon susta!!

• jeesjeesjees333

Noin vahva mustasukkaisuus kertoo siitä miten hän välittää sinusta. Kannattaa otta asia esille hänen kanssaan ja keskustella tästä vakavalla tavalla jos näet sen näin suurena ongelmana.

• Jos asiat huolestuttaa ja tuntuu epämukavilta, niin silloin sen pitäisi olla hälytyskello.

Olen elämäni varrella nähnyt aika monta parisuhdetta, joissa toinen osapuoli on kontrolloiva ja alistava ja luulee suunnilleen omistavansa sen toisen osapuolen.

Ei yläasteikäisen elämässä pitäisi olla tuollaisia murheita. Sairaalloinen mustasukkaisuus ja jatkuva riitely tuo mieleeni ainoastaan yhden ajatuksen: Pakene, kun vielä voit.

• onneasinulle

tuo helposti suuttuvuus ei lupaa hyvaa. on ollut muutama tytto jotka myos suuttunu helposti. en alkanut siksi suhteeseen, kun miksi olla huonossa ja epavarmassa suhteessa

• Cool18

Mä kun olisin sä mä, eroaisin hinnalla millä hyvänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2046
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1382
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1330
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      28
      1282
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      67
      1206
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1018
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      88
      941
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      53
      868
    9. 121
      777
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      766
    Aihe