eli ollaan oltu mun ihanan poikaystävänkaa öömh ainaki 4 kuukautta yhessä, oon siis yläasteella ja ei siis mitään tosi vakavaa, halailua pussailua, paljon viestittelyä jne läheisyyttä mut siis meillä on semmone ongelma että hän suuttuu todella helposti ja muuten on tosi mukava ja sillei mut suuttuu todella helposti eikä pysty luottamaan jos vaikka olen jonkun toisen pojan kanssa vapaa-ajalle ettei vaa tapahu mitää ja sellasta... ollaan puhuttu tästä ja rakastetaan toisiamme nii paljo eikä haluta erota, mut riitoja tulee ainakin kerran viikossa joskus jopa kerran päivässä ja se huolestuttaa. mitä olis tehä?
pitäiskö erota?
6
5065
Vastaukset
- Eituotoimi
Kannattaa erota heti.
- Olikonytfiksua
Päätit sitte kirjoittaa tästä nettiin.. nyt ainakin eroon susta!!
- jeesjeesjees333
Noin vahva mustasukkaisuus kertoo siitä miten hän välittää sinusta. Kannattaa otta asia esille hänen kanssaan ja keskustella tästä vakavalla tavalla jos näet sen näin suurena ongelmana.
Jos asiat huolestuttaa ja tuntuu epämukavilta, niin silloin sen pitäisi olla hälytyskello.
Olen elämäni varrella nähnyt aika monta parisuhdetta, joissa toinen osapuoli on kontrolloiva ja alistava ja luulee suunnilleen omistavansa sen toisen osapuolen.
Ei yläasteikäisen elämässä pitäisi olla tuollaisia murheita. Sairaalloinen mustasukkaisuus ja jatkuva riitely tuo mieleeni ainoastaan yhden ajatuksen: Pakene, kun vielä voit.- onneasinulle
tuo helposti suuttuvuus ei lupaa hyvaa. on ollut muutama tytto jotka myos suuttunu helposti. en alkanut siksi suhteeseen, kun miksi olla huonossa ja epavarmassa suhteessa
- Cool18
Mä kun olisin sä mä, eroaisin hinnalla millä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1212732- 981808
- 421255
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1811242Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771157Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261124Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i631066Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28987Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38920Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56901