Ahdistaa :( aloitin spironolaktonin reilu kaksi viikkoa sitten ja eilen alkoi sydänoireet. Vaikka olen nuori ja terve. Hankala kuvailla, mutta rinnassa on epämiellyttävä, normaalista poikkeava tunne. En ole vielä käynyt kontrollissa enkä pääse testaamaan kaliumarvoja vielä viikkoon. Pakko vaan lopettaa, en voi ottaa riskiä ja leikkiä terveydelläni. Harmittaa, koska odotin niin paljon spirolta eikä monella täällä vaikuta tulleen sydänoireita?
Pitää kysyä lääkäriltä, olisiko mitään turvallisempaa anti-androgeenia. Miten ovat esim Yasmin ja Diane Nova toimineet?
Spiro ja sydänoireet
lowdensity
1
1548
Vastaukset 1
- viiiiiiiiii
Millaisella annostuksella söit spiroa? Jos se on heti alkuun iso niin oireita voi tulla, mulla lääkäri käski aloittamaan 50mg/pvä, syödä viikon ja sitten nostaa 75 mg/pvä syödä viikon tai kaksi riippuen tuleeko sivuvaikutuksia ja sitten nostaa 100mg :) Minkä ikäinen olet?
Jos e-pillereiden käytölle ei ole estettä niin ne yleensä auttavat paremmin! Qlaira on ilmeisesti luonnollisin ja hyvä hiustenlähtöön :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435