En etsi neuvoja että mikä tähän auttaisi, vaan kysyn että onko joku muu kokenut samaa.
Viime viikko oli omaan normaaliin kaavaan verrattuna hyvin intensiivinen oksennuskausi. Joka päivä varmaan 10 sessiota. Se kuitenkin tyssäsi siihen, että kykyni oksentaa loppui. Kaksi syytä:
Jokin lihas kaulastani on kipeytynyt sillä tavalla, että yökkääminen, nauraminen ja syvään hengittäminen koskee. Mikään pään liike ei tunnu, mutta kaikki "sisäinen" toiminta sattuu helvetisti.
Toisena, että mahani/ruokatorveni ei vaan anna ruuan tulla kunnolla ylös. Kyse ei siis ole itse oksennusrefleksin puutumisesta, yökkään kyllä mutta ruokaa tulee hyvin vähän ylös per yökkäys. Minä kun olen tottunut että sieltä tulee ainakin se puoli litraa tavaraa per yökkäys, nyt lähinnä sylkäisystä pariin desiin.
Nämä yhdessä tekevät oksentamisesta lähes mahdotonta. Eilisen onnistuin olemaan ahmimatta, tänään taas iski ja kyllä turhauttaa. Kesti varmaan 40 min saada arviolta 3/4 - 2/3 ruuasta ylös ja loput ei tulleet, kun normaalisti menisi ehkä 10-15min koko satsin tyhjennykseen mahahappoja myöten.
Kokemuksia?
En kykene oksentamaan enää
bulimia666
2
1986
Vastaukset
- Hepst
Kauanko oot oksennellu eli siis millon alkoi?
- bulimia666
Ai millon mun bulimia alko? Vai tämä intensiivisempi jakso joka johti oksennuskyvyttömyyteen? Ensimmäiseen vastaus on 3-4 vuotta, toiseen reilu viikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi683297Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj903076SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773025- 1372406
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412376Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052221Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi521918Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371735Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4001690Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "51598