Risuja asiakaspalvelusta Pieksämäellä

pmk_p

Tänne Risut huonosta asiakaspalvelusta Pieksämäellä..

218

21795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • modiiliosaaminen

      Asiakaspalvelut siirtyy vauhdilla digiaikaan. Asiakaspalvelut toimii useimmissa yrityksissä 24 tuntia jokaisena päivänä vuodessa.

    • namataulu

      riippuu pärstäkertoimesta miten kohdellaan....

      • Nyökkäysees

        City- market, vuodesta toiseen kassoilla palvelu-/ tervehtimisongelma.


      • tyytyväinenoon

        Minä taas olen kohdannut hyvinkin ystävällistä palvelua Citymarketin kassoilla, vaikka siellä harvemmin asioin.


      • Marx2202

        Osuusliikkeessä ei ole yrittäjiä


      • Ööööoko
        Marx2202 kirjoitti:

        Osuusliikkeessä ei ole yrittäjiä

        Vapaamarkinatalous?


      • kerrannähty

        Taidan tietää kenestä on kyse. Yritän vältellä myös, jos huomaan hänen olevan kassavuorossa. On aika epämiellyttävä tunne, kun kassat supattelevat keskenään ja tottakai makeat naurut päälle.


      • Kotkotkotkotkot

        Hänen kassallaan on usein tilaa :)!! Mutta mielummin jonotan !!!! Osaa olla torjuva ja epämiellyttävä !! Miehille kyllä kaakattaa!!! :D


      • asiakasainaväärässä
        Nyökkäysees kirjoitti:

        City- market, vuodesta toiseen kassoilla palvelu-/ tervehtimisongelma.

        Ja helvetillinen soul-musiikki roikaa että mieli tekee päästä äkkiä pois kaupasta. Rakentamisesta aiheutuva meteli myös ikävää asiakkaitten halveksintaa, Kunhan Prisma avaa ovensa niin goodbye kitumarket tyhjine hyllyineen forever.


      • huohh
        Nyökkäysees kirjoitti:

        City- market, vuodesta toiseen kassoilla palvelu-/ tervehtimisongelma.

        kuka asiakaspalvelija nyt jaksaa hymyssä suin palvella jos ensimmäisenä asiakas huutaa asioista jotka ei myyjille kuulu. niin metsä vastaa kun sille huudetaan


      • Näin
        huohh kirjoitti:

        kuka asiakaspalvelija nyt jaksaa hymyssä suin palvella jos ensimmäisenä asiakas huutaa asioista jotka ei myyjille kuulu. niin metsä vastaa kun sille huudetaan

        Oliskos se hymyileminen ja ystävällisyys vähän niin kuin heidän työtään??!! Asiakas on AINA oikeassa :)!


      • huohh
        Näin kirjoitti:

        Oliskos se hymyileminen ja ystävällisyys vähän niin kuin heidän työtään??!! Asiakas on AINA oikeassa :)!

        kyllä usein aspa on iloinen ja hymyilee ja asiakas on muuten vain töykeä. ei heidän tehtävä ole väkisin vääntää juttua silloin. ja ei. asiakas ei todellakaan ole aina oikeassa :D


      • Niinon

        Elää höpöttele turhia!! Siitä aspoille maksetaan!


      • turhutunut
        Niinon kirjoitti:

        Elää höpöttele turhia!! Siitä aspoille maksetaan!

        Heille maksetaan siitä että ovat kassalla ja lukevat tuotteenne. ei siitä että te tulette sinne huutamaan turhan päiväisistä ongelmista. ihmiset jotka eivät osaa käyttäytyä, voisitteko tilata ruuat ennakkoon ja hakea ne niin tulisi kaikille vähemmän mielipahaa.


      • kyllänäinonnäppyläyt
        turhutunut kirjoitti:

        Heille maksetaan siitä että ovat kassalla ja lukevat tuotteenne. ei siitä että te tulette sinne huutamaan turhan päiväisistä ongelmista. ihmiset jotka eivät osaa käyttäytyä, voisitteko tilata ruuat ennakkoon ja hakea ne niin tulisi kaikille vähemmän mielipahaa.

        Just näin. kassatyöntekijät ei ole teille psykologina teijän ongelmia ja kitinää kuuntelemassa, maksakaa ja pakatkaa ostoksenne ja lähtekää livakasti siitä kassalta.


      • Kyyyyylllääää

        Tuskin CM:n kissoille kenenkään tekee mieli avautua :)!! Kyllä kassojen tehtävä on olla ystävällinen tai sitten siirtyä varaston puolelle! Eli kuuluu työhön!!!


      • Anonyymi
        Nyökkäysees kirjoitti:

        City- market, vuodesta toiseen kassoilla palvelu-/ tervehtimisongelma.

        Enpä ole koskaan kokenut tuota. Aina ystävällisiä, hymyileviä ja jutustelevia kassoja. Hyvää päivänjatkoa-toivotus tulee aina. Kiitos!


      • Anonyymi
        Nyökkäysees kirjoitti:

        City- market, vuodesta toiseen kassoilla palvelu-/ tervehtimisongelma.

        Hyvin on minua palveltu, kiiros City Market


    • kantaasukasajattelu

      Rautatieläiset saavat ilmaisia matkoja ostoksille muualle. Pieksämäen palvelut saavat olla rauhassa omissa sisäänpäin höyryävässä kivijalkakaupoissa.

    • wnb-stadilaiset

      Yhdessä kahvillassa ollaan niin nirppanokkaa asiakkaita kohtaan vaikka hinnat on helsingin tasoa

    • HuijaustaKokoPMK

      S-market ei myy tuotetta asiakkaalle hintalapun mukaan vaan sen mitä kassakone antaa.

      Kuluttajalakiin kuuluu että hintalappu on se minkä asiakas tarvitsee kasalla maksaa. Muussa tapauksessa hinnoittelu on huijausta.

      • Kunhan_ajattelin

        Tällaisessa pienen asiakasmäärän ja alhaisen ostovoiman kaupungissa se voittomarginaali tehdään näillä päivittäisillä pienillä "hinnoitteluvirheillä."


      • oletväärässä
        Kunhan_ajattelin kirjoitti:

        Tällaisessa pienen asiakasmäärän ja alhaisen ostovoiman kaupungissa se voittomarginaali tehdään näillä päivittäisillä pienillä "hinnoitteluvirheillä."

        ei tehdä. eipäs nyt puhuta jos ei tiedetä. hinnat muuttuvat kokoajan eikä välttämättä keretä siihen reagoida. virheitä sattuu kaikille. itse ainakin osaan katsoa hinnat ja käydä ystävällisesti sanomassa jos jokin väärin ollut, ja aina myös saanutkin erotuksen takaisin.


      • olenoikeassa_
        oletväärässä kirjoitti:

        ei tehdä. eipäs nyt puhuta jos ei tiedetä. hinnat muuttuvat kokoajan eikä välttämättä keretä siihen reagoida. virheitä sattuu kaikille. itse ainakin osaan katsoa hinnat ja käydä ystävällisesti sanomassa jos jokin väärin ollut, ja aina myös saanutkin erotuksen takaisin.

        Kyllä tehdään! Hintojen muuttuminen on vain virallinen selitys miksi näin tehdään. Asia jonka voisi helposti korjata, mutta vuodesta toiseen sitä ei tehdä ja syyt ovat selvät.


      • oletväärässä
        olenoikeassa_ kirjoitti:

        Kyllä tehdään! Hintojen muuttuminen on vain virallinen selitys miksi näin tehdään. Asia jonka voisi helposti korjata, mutta vuodesta toiseen sitä ei tehdä ja syyt ovat selvät.

        voithan toki uskoa niin jos se sinun mieltäsi helpottaa


      • Anonyymi
        Kunhan_ajattelin kirjoitti:

        Tällaisessa pienen asiakasmäärän ja alhaisen ostovoiman kaupungissa se voittomarginaali tehdään näillä päivittäisillä pienillä "hinnoitteluvirheillä."

        ostovoima häviää kun vertaa muiden kaupunkien hintoja.


    • TarkhintatasoJäppiläsale

      Jäppilässä selviää mitä tavaran oikea hinta on.

      • Juhlitaantaas

        Tavaran hinta riippuu iästä ja ulkonäöstä.


    • tyytymätönkahvinjuoja

      KAHVILA KESKUSTASSA. HInnat alas jos ei asiakaspalvelu onnistu.

      • Anonyymi

        Köyhät valittaa!


    • Niinmetsävastaa

      Höpö höpö. Älkää menkö naamat rypyssä asioimaan.

      • Isokahvi

        Höpö höpö, en menekään yhteenkään kahvilaan.
        Palvelu on kaiken A ja O. Opetelkaa se niin ehkä asiakkaitakin tulee.
        Henkilökunnan ulkonäölläkin on paljon merkitystä, pelkkä sisustus ei riitä. Mulkkaavat myyjät ja huono ilmapiiri EI KIITOS


      • February-2018
        Isokahvi kirjoitti:

        Höpö höpö, en menekään yhteenkään kahvilaan.
        Palvelu on kaiken A ja O. Opetelkaa se niin ehkä asiakkaitakin tulee.
        Henkilökunnan ulkonäölläkin on paljon merkitystä, pelkkä sisustus ei riitä. Mulkkaavat myyjät ja huono ilmapiiri EI KIITOS

        Eräällä kirpparilla perässä hiihtävä pullonpohjalasien läpi mulkoileva mummo häätää asiakkaat. Muutenkin ilmapiiri tuntuu aina vieraillessani kireältä.


      • care-free-granny
        February-2018 kirjoitti:

        Eräällä kirpparilla perässä hiihtävä pullonpohjalasien läpi mulkoileva mummo häätää asiakkaat. Muutenkin ilmapiiri tuntuu aina vieraillessani kireältä.

        Eläkemummo viettää aikaansa siellä. Joutais jo suosiolla jättää nämä hommat nuoremmille joille sitten maksettaisiin oikeaa palkkaa tästä samasta työstä. Nyt eläkeläinen vie tämän yhdenkin työpaika sitä aidosti tarvitsevilta.


      • absolutPMK
        February-2018 kirjoitti:

        Eräällä kirpparilla perässä hiihtävä pullonpohjalasien läpi mulkoileva mummo häätää asiakkaat. Muutenkin ilmapiiri tuntuu aina vieraillessani kireältä.

        Sen olen huomannut että kyseisessä paikassa henkilökunta kommunikoi myymälässä usein melko kovaäänisesti. Aina näyttää olevan jokin pielessä.

        Voi tietenkin johtua siitä että kyseisessä paikassa työskentelee paljon ihmisiä jotka on pakon sanelemana töissä tässä paikassa. Se on joko työkkärin karenssi, tai töissä siellä. Ja tätä pakkotilannetta käytetään hyväksi.
        Toinen vastaava paikka on eräs paikallinen yhdistys jonka myymälässä sama tilanne. Pakkotyöläisiä on helppo käskeä ja kiristää uhkailemalla työkkärin ja kelan jakamilla seuraamuksilla.


    • Ankeaaonkaikki

      Missään ei taida sitten hyvää palvelua saada?

      • asko.s

        Apteekissa ei varsinkaan, voihan piruvie niitä kyttäviä katseita kun ei asiakas saa rauhassa etes lääkepurkkiloita kiertää kaartaa.


    • näintäällä

      Olen saanut mielestäni kolmessa kohteessa nyrpeää, ylimieslistä, epäystävällistä palvelua Pieksämäellä, ja ne liikket ovat
      -Möyserö, sähköliike
      -Silmäasema, silmälasiliike
      -Istrumenttarium, silmälasiliike
      Möyserössä ja Silmäasemalla noin kymmenenvuotta sitten, Instrussa noin kolmevuotta sitten, ja voitte olla AIVAN varma, että en ole astutnut jalallani noihin liikkeisiin sen jälkeen, ENKÄ mene vastaisuudessakaan.
      Muutoin missä liikkeissä olen asioinut, ja luulen että tässä vuosikymmenien aikana on tullut käytyä aika monessa Pieksämäellä olevassaliikkeessä, ei ole mitään valittamista palvelun laadusta.

      • Anonyymi

        instrumenttaumissa sangattomat aurinkolasit 35 ekua,varkaudessa samat 12ekua.kyllä meni ostovoima.


    • smileandlifeisbright

      City-marketilla voisi kassaneidit hymyillä asiakkaalle! Apu ei myymälässä muutenkaan parhaiten saatavilla.. liian vähän hlökuntaa??

      • Asijakaspalavelija

        Hymyile itse ensin. Kiukuttelulla et saa kuin kiukuttelua. Tosin itse en vastaa samalla mitalla. Ei anneta toisten pahan olon tarttua.


      • Nirppanokkainenko

        Ei pidä olla niin herkkä. Teille maksetaan siitä ja teidän tehtävä on kohentaa asiakkaan mieltä.


      • niii33

        Jos ei esimies saa hlökuntaansa asiakaspalveluhenkiseksi niin osaavia myyjiä on työttömyyskortistossa pilvin pimein. SE on pomon laitettava homma toimii.


      • olet
        Nirppanokkainenko kirjoitti:

        Ei pidä olla niin herkkä. Teille maksetaan siitä ja teidän tehtävä on kohentaa asiakkaan mieltä.

        tuskin niille maksetaan siitä että joutuvat kuunnella asiakkaan mäkätystä joka asiasta. Jos on huono päivä niin ole hiljaa siellä kassalla äläkä pahota kassatyöntekijän mieltä, ihmisiä nekin ovat, yleensä kun sattuu aina unohtumaan.....


    • Itsesairaanhoitaja

      Terveyskeskuksesta saa tympeää palvelua. Onneksi osa on kadonnut sieltä. Liekö potkut saaneet. Ei muuten kuulu potilaan vaiva sille vastaanottovirkailijalle. Uteliaita ovat. Sitten naama rypyssä,kun sanoin kertovani käyntini syyn vasta lääkärille. Eikö siellä ole se nokkimisjärjestys. Konttorirotat nyhjätköön vaan siinä ruudun ääressä ja antakoot aikoja.

      • Eisaa

        Tk:ssa niitä aikoja vasta annetaankin mielialan mukaan. Ei tarvitse vaivaa kertoo kuin lääkärille! Mutta aika jää saamatta.


      • hygtrf

        Kyllä se vaiva pitää kertoa ajanvarauksessa. Mahdottomaksi menisi jos veronmaksajien maksamia lääkäriaikoja annettaisiin ihmisille pahimmillaan täysin perusteetta.


    • Vaalijalasucspalvelu

      Potilaan itsamääräämisoikeus on viety niin pitkälle että asiakkaan vanhemmat käyvät uhkailemassa ja jakamassa lopputilejä hoito-osastoilla. Jos omaiset on hyviä vanhempia hoitaisijat rakkaat lapsensa kotona. Yleensä tuodaan heti takaisin kun on paskat mennyt lapsosen housuun.

    • kyttäjuttupieksämäki

      ERäässä kahvilassa kytätään mitä asiakas tekee, en mee sinne enää

    • paskagigantti

      Gigantti!! Missä asiakaspalveluhenkisyys???

      • Anonyymi

        Paskat työntekijät


      • Anonyymi

        eivät tunne myymänsä esineen takuuta.


    • Tuorelammaspääsiäinen

      Miten Pieksämäellä ei ole myynnistä tuoretta kotimaista lampaanlihaa. Luomulammasta marinaadissa 36€ kilo Cittarissa 3kg viulu. Missä tavallista lihaa kohtuu hintaan. Kaikki on Australiasta tai Uudesta Seelannista. Onko tämä kauppiaitten vai tuottajien tahtotila.

      • Anonyymi

        kotimaan lampaanliha hinnoiteltu kullan arvoiseksi.varkaudesta saa ko.lihaa.täältä vain savustettua kirjolohta ja kanankoipia.vanhaa leipää.pieksämäen hinnat ylimitoitettua rajusti.esim.kuhafile.täällä 36 ekua kilo,muualla 16-25 kilo.sähköagregaatti täällä 600e varkaudessa 500e.antakaapa selitys.pieksämäki suomen kalleimpia kaupunkeja.tutkikaa ,älkää joutavia mölytkö.


    • pitäkäätunkkinne

      Tokmannista ei löydä tuotteita ja myyjiä ei ole vaan ne on hyllyntäyttäjiä jotka kysyttäessä vastaa "tuolla niitä on" ja viittaa kintaalla johonkin suuntaan. Asiakas maksaa teidänkin palkan jos enää suostuu tulemaan kauppaanne.

    • valittutlampaat

      Kauppapyhättö on valmistumassa Osuuskauppauskovaisille. Klupikorttilaiset uskovat ostoksien kartuttavan heidän uskottavuutta ja luotettavuutta. Se on eräänlaista taivaspaikkojen lunastamista, jota harjoitettiin kirkon piireissä jo keskiajalla. S-korttien tarkoitus on vain koukuttaa ostamaan samasta kauppaketjusta tavaroita.

      • ID-ID

        Onneksi en omista S-korttia.

        Yhteen aikaan sitä kysyttiin ja tyrkytettiin joka kassakäynnillä, mutta nyt se tyrkytys on onneksi loppunut.


      • Anonyymi

        prisma mainostaa samoja hintoja koko suomessa.kylläkai on muualla suomessa,mutta pieksämäellä on suurin osa kalliimpaa.ns.pieksämäki lisä.


    • Rouva62

      Kukka- ja Lahjatavarakauppa Naarajärvellä. Mies mulkoilee takahuoneesta päivittäin.
      Vähän kiusaantunut olo tulee siellä.

      • mihinäseon

        Missä se tommonen liike on
        Naarajärvellä?
        Kukkakauppa kyllä on siinä R-kiskan ja K-kaupan välissä mutta että oikein lahjatavaraliike, oon ikäni asunu täällä enkä tiedä tuommoista aloittajan mainitsemaa liikettä täällä.


      • Anonyymi
        mihinäseon kirjoitti:

        Missä se tommonen liike on
        Naarajärvellä?
        Kukkakauppa kyllä on siinä R-kiskan ja K-kaupan välissä mutta että oikein lahjatavaraliike, oon ikäni asunu täällä enkä tiedä tuommoista aloittajan mainitsemaa liikettä täällä.

        Katso kotisivut


    • Mikey

      Enimmäkseen hyvää palvelua. Mutta pitäkää huoli, että saatte kuitin, jos maksat käteisellä. Niin ei sitten aleta periä toiseen kertaan.

    • Voivalitusta

      Näin se on nähtävä, niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan! Jos ei löydy Pieksämäeltä mieleistä palvelua, eikä kauppaa... sitten vaan vaihdettava paikkakuntaa, jos se palvelu siellä parempaa!

      • Anonyymi

        olen vaitanu palvelupaikkakuntaa aikoja sitten.lyhyet matkat.miksi muuten täällä taas säästetään katujen hoidossa.talvella karhu ja ruoteliin ammattimies että ei tule 10 cm pykäliä risteyksiin.no myönnetään,keskuskatu on hyvä.mutta esim.savontie on karmea kesät talvet.kesällä ei paikata,ei kuulemma kannata väliaikainen paikka.no ei sitä kannata vesisateella paikata,kuten näin kaupungin miesten tekevän.syy on katu korjaamon johtamisessa.paikkaus kannattaa kun sen tekee ammattilainen.ajakaa jäppilään niin huomaatte.rahakin riittää kun ei tehdä esim.uusia asuinalueita ja rakenneta uusia kerrostaloja.tehkää,älkää olko kehityksen jarruna kun nyt on nuoret ruorissa.saatiin suurin osa vanhoista hörhöistä pois päättävistä elimistä.nyt on näytön paikka.


    • tanhuprinssi

      Tänään olin lähinnä huvittunut asioidessani CM - yhteydessä olevassa postissa. Jos olin itse ajatuksissa, niin oli myös postin työntekijä... Vinkiksi ensi yöksi, nukkuminen kannattaa.

      • PalveluaPerceestä

        Sen jälkeen kun posti siirtyi Citymarketin hoidettavaksi on näillä teinitytöillä ollut aina naama norsunvitulla kun olen siellä asioinut. Vuoroa saa odottaa minuuttitolkulla kun nämä puhuvat puhelimessa ja lopulta saat vain halveksiivia katseita ja erittäin kylmäkiskoista palvelua hitaalla laiskanoloisella tahdilla.


      • mlömlöä

        On siellä mukaviakin postityttöjä, kai se palvelu on naamakohtasta


      • Anonyymi

        CM.yksi ihminen hoitaa postin,veikkauksen,ja viereisen myymäläkassa palvelun.toinen on kuulema vessassa.no,vessassa on jonoa koska samaa vessaa käyttää lapsen hoitaja,naiset ja miehet sekä inva asiakkaat.joku istuu kauan pytyllä koska haluaa säästää paperia kotona.tolkutonta.


    • jj...jj

      joo kyllä tuo CM palvelu on todella huonoa,on kyllä kumma että kauppias ei tajua sitä.lukis vaikka tätä palstaa edes

      • Kaupanvaihtaja

        Cm palvelu on muuttunut sen jälkeen kun nämä nuoret kassat tulivat.
        Remontin jälkeen koko kaupan toimivuus muuttui niin ettei siellä viiti asioida kun mitään ei löydä tai tuote loppunut.
        Hinnat todella korkeat.
        Kylällä on muitakin kauppoja joista perustarvikkeet saa samalla reissulla.


      • Kotkotkotkot

        Kanat myös pois kassalta!!! Vanha kääkkä kana!!!


      • kotkot
        Kotkotkotkot kirjoitti:

        Kanat myös pois kassalta!!! Vanha kääkkä kana!!!

        kotkot, vaihda kauppaa niin ei tarvitse valittaa


      • Anonyymi
        Kaupanvaihtaja kirjoitti:

        Cm palvelu on muuttunut sen jälkeen kun nämä nuoret kassat tulivat.
        Remontin jälkeen koko kaupan toimivuus muuttui niin ettei siellä viiti asioida kun mitään ei löydä tai tuote loppunut.
        Hinnat todella korkeat.
        Kylällä on muitakin kauppoja joista perustarvikkeet saa samalla reissulla.

        Mikset käy euron päivillä, ei ole hinnat korkea, loput tuotteet Lidlistä


      • Anonyymi

        kauppias ei ole kouujansa käynyt.muikut 5e KILOLTA kalliimpia kuin muualla.pitäis jo tajuta.jo siitä mitä on autoja parkkipaikalla ja katsoo muiden kauppojen parkkia.kun ei niin ei.


      • Anonyymi
        Kaupanvaihtaja kirjoitti:

        Cm palvelu on muuttunut sen jälkeen kun nämä nuoret kassat tulivat.
        Remontin jälkeen koko kaupan toimivuus muuttui niin ettei siellä viiti asioida kun mitään ei löydä tai tuote loppunut.
        Hinnat todella korkeat.
        Kylällä on muitakin kauppoja joista perustarvikkeet saa samalla reissulla.

        nuoret saa töihin harjoittelupalkalla.vanhalle joutuu maksamaan kirjapalkan ja lahjaksi vielä joulutortun.nuorten työllistäminen on ihan ok.


    • Tokmannisuks

      Tokmanni ehdottomasti pahin. En edes pysty sanomaan kuka siellä niistä kassoista on törkein! Vois opetella ensiksi päivää, terve, moi sanomaan kun sanotaan. Siis ihan järkyttävään. Hyvät tavat ensin. Ei sillä. Enpä tuolla oo asioinutkaan.

      • Itse asiassa olen havainnut saman asian, varsinkin " vanhemmat rouvat" ilmeisesti saanut asiakaspalvelu koulutuksen aeroflotin lentoemäntä kursseilla neuvostoliiton aikoihin. Olen käynyt ympäri suomea useammassa Tokmannissa ja ent. tarjoustalossa ja tämä on ehdoton ykkönen


    • Ent.asiakas

      Naarajärven k kauppa. Pullonpalautusautomaatti piipittää täyttä, minä odotan pullokassien kanssa, odotan ja odotan..odotan. Myyjä ei tee mitään elettä tullakseen apuun, ei kutsu toista myyjää, ei noteraa tarvettani mitenkään... Palvelee vain kassalle saapuvia asiakkaita. Otan kuitin ulos ja vien pullot saleen. Kuitin poltin ja ostan mökkiruoat jatkossa osuusliikkeistä.

      • Anonyymi

        Sano kauppiaalle ei on tyhmä myyjä


    • Yökkäänkö

      Myyntitiski likainen, kahvia, limpparia tiskillä ja lattialla. Pullakorit yäk kuivaa hilloa reunat täynnä ja ne liinat. Vitriini, voisko sen edes pestä välillä? Jäätelökauha, samalla vaan kaikki maut sitten likoamaan pesemättömään vesikuppiin. Kahvikupissa roikkui vanha teepussi. Pöydät pyyhkimättä ja tuoleilla ties milloin tiputettua ruokaa. Seisova pöytä huhuh sitä täytti teurastaja vaatteista päätellen. Pyyhki roiskeita mutta johan oli rätti suorastaan paskainen. Yleisilme todella kuvottavaa ja palvelusta ei tietoakaan. Ostin pullon limsaa jonka join ulkona. Enkä muuten suosittele kenellekään.

      • ankeejalikainen

        No mitäpä ihmettä tuossa on...pmäellä ihan tavallista. Siisteydestä huolehtiminen ei todellakaan ole savolaisten suurin hyve.


    • Kuititkunniaan

      Kaikki mansikka joka myydään 5kg laatikoissa on harmaata taloutta.

      • Mikseinimellämyydä

        Jokainen 5kg mansikkalaatikko jossa ei ole viljelijän nimi tietoa on Suonenjoelta tuotua verottajalta pimeänä verottajalta tuotua harmaata taloutta. Pieksämellä myydään nimellä rehellisesti Kari Nenonen ja Ilpo Leva mansikkaa. Pitäisihän niissä laatikoissa olla omavalvontanumero, lajike ja poimintapäivämäärä.


      • 0607
        Mikseinimellämyydä kirjoitti:

        Jokainen 5kg mansikkalaatikko jossa ei ole viljelijän nimi tietoa on Suonenjoelta tuotua verottajalta pimeänä verottajalta tuotua harmaata taloutta. Pieksämellä myydään nimellä rehellisesti Kari Nenonen ja Ilpo Leva mansikkaa. Pitäisihän niissä laatikoissa olla omavalvontanumero, lajike ja poimintapäivämäärä.

        Tolmulan Tila myy omia tuotteitaan, myös Pieksämäellä:


    • Naarajärvi

      Nykyiset linjurikuskit ovat tosi töykeitä ja ei tunnu olevan mitään tietoa, mikä on hyvää asiakaspalvelua.

    • Toivomus

      No nyt on asiaa, Kantanen takas.

    • fiurua

      Onneksi ei ainakaan viiteen vuoteen mikäli lehtiä uskominen , sopimus mallia 3 2 vuotta vissiin. Kantanen meinaan.

    • NesteelläKuultua

      Varmana tietona kertoivat Kantasen palaavan takaisin hoitamaan kuljetuksia.

      • aabeeceelläKuultua

        Vielä varmempana, että palaa Naaralle istumaan...


    • Sannajä

      Osuuskaupan ravintolasta ei saa kun teennäistä hymyä ja haaleeta ruokaa. Jos jaksaa odottaa 1,5 tuntia. Ei ou keittiön porukkaa nopeudella siunattu. Tarjoilijapolot yrittää hymyillä teennäisesti ja selitellä miks pittää odottaa. Lounas on ollu yhdesti kymmenellä käyntikerralla syötävää ja maukasta. Liekö kokki vaihtunna. Haku on ainakii kova.

      • slashgear

        Oireet kuullostavat siltä kuin ravintolabisnes ei oikein kannattaisi. Pian päädytään samaan lopputulokseen kuin edellinenkin omistaja. Homma ei kannata!


      • Anonyymi

        Alkoholiin ei pidä työntää rahojaan. Kuppilat on sikahinnoitelleet itsensä. Konkurssiin vaan. Ei edes kaupasta alkoholia. Jos on riippuvuus niin aa kerho oikea osoite. Terveelliset ruokavalio ja liikunta niin säästyy rahaa ja ei tarvitse sairastaa.


      • Anonyymi
        slashgear kirjoitti:

        Oireet kuullostavat siltä kuin ravintolabisnes ei oikein kannattaisi. Pian päädytään samaan lopputulokseen kuin edellinenkin omistaja. Homma ei kannata!

        Sitä se on...kun ei ole riittävästi asiakkaita niin keittiö toimii hitaasti ei kannata pitää ruokia "valmiudessa".


    • eiseasiakkaanvikaole

      Ei se asiakkaan vika ole, että joudut liikkeesi kanssa konkurssiin. Kun asiakas astuu sisään liikkeeseesi, jossa on loppuunmyynti, sinun tehtäväsi on palvellä häntä ammatillisesti. Ei istua naama norsun vitulla tiskin takana....

    • ihanok

      Tokmanni on kyllä pahin. Silmälasipäinen kassatäti aina nyrpeänä, ikinä ei moikata. jättänyt menemättä koko kauppaan palvelun takia. S-marketissa ei ikinä sanota hyviä päivän jatkoja. Salessa punatukkainen nainen, hän osaa asiakaspalvelun! Sekä citymarketissa saanut myös hyvää palvelua kassalla, osastolla ei niinkään..

      • asiakaspalveluntäys10

        Salen punatukkainen nainen on päivän piristys! Asiakaspalvelun jalo taito hänellä hallussa!


    • KiitosEinollejaMatille

      Pieksämäen Palveluskoirayhdistys

      POSITIIVISTA JA PARANNETTAVAA/KEHITTÄVÄÄ Yleistä Positiivista: Muistetaan ne henkilöt, jotka tekevät töitä toiminnan eteen eikä niitä, jotka siitä vain ottaa hyödyn. Ruusut: Einolle ja Matille.. Nämä sedät jaksaa heilua! Itselläni on metsästyskoiria; hirvikoiria. Olen aina tuntenut, että olen tervetullut Toko- ja näyttelyharjoituksiin. Matin ja Eikan työpanos on kaikista suurin, koska he käyvät hallilla miltei päivittäin, vaikka he ovat koko porukan vanhimpia. Iso kiitos neuvoista ja ohjeista. Onnistumisen kokemuksia on tullut paljon ja toivottavasti tulee lisää vielä. Paljon ruusuja koko yhdistykselle iloisesta ja välittömästä ilmapiiristä! Ihmiset auttavat harjoituksissa toisiaan vilpittömästi. Tuntuu, että kaikilla on sama päämäärä = koiran kanssa yhdessä tekeminen ja ilo! Parivaljakko Matti ja Eino saavat minulta vain ruusuja. Yhdistys tarjoaa pienellä hinnalla paljon toimintaa, tästä paljon kiitosta! Kaiken kaikkiaan kiva paikka meille haukkuville pieksämäkeläisille. Erinomaisesti toimiva seura. Talous kunnossa, kun on hyvät talousveturit. Aktivoi nuoria harrastamaan. Poikia olisi kiva saada enemmän mukaan. Minun mielikuvani hieman sivusta seuranneena on, että aina on tervetullut entiseen kotiseuraan esim. kilpailemaan tai seuraamaan harjoituksia. Leppoisa ja hyvä tunnelma, iloisia ilmeitä aina! Yhdistyksellä on upeat puitteet koiraharrastukseen! Harmi, että asun niin kaukana, että pääsen enää harvoin hyödyntämään näitä olosuhteita. Erityiskiitokset lämpimästä vastaanotosta, jonka olen osakseni saanut joka kerta hallille tullessani, vieläkin vaikka olen jo yli viisi vuotta asunut muualla. Yhdistys tekee tärkeää työtä koirien ja omistajien yhteistyön edistämiseksi. Ei risuja, olemme olleet toiminnasta tauolla jonkun aikaa, mutta nyt on pentukoira, jonka kanssa aloitimme Tokon. Mukava oli taasen tulla koiraihmisten pariin ja nähdä tuttuja kasvoja. Paljon ruusuja Eikalle, aina niin positiivisesta olemuksesta! Kehitettävää: Erilajien harrastajat pitäisi saada yhdeksi tiimiksi. Opit haetaan koirakoulusta, mutta asioita tulee opetella kotona. Häiriö haetaan kentältä. Pieksämäen Palveluskoirayhdistys on liian avoin kaikille. Saa tulla ja mennä miten haluaa. Avaimia tuli olla ensin vain kouluttajilla, nyt niitä on joka toisella.

      • Anonyymi

        Onko se juuri tämä herra joka komentelee tuntemattomia koiraihmisiä tuolla Kukkaroniemen poluilla että "älä tule siitä ja älä mene sinne ja mene tuonne"!! Itsellään saksanpaimenkoira irti!!
        Oli vaikka kuinka palvelukoirat niin sitä ei pidä pitää irti koska luontopoluilla muitakin ihmisiä ja koiria....ja koirien kiinnipitoaikana olen myös nähnyt irrallaan näitä palveluskoiria.
        Vituttaa tuollaiset minä minä ylimieliset. Kuvittelevat olevansa jotenkin etuoikeutettuja palveluskoirineen.


    • Kattosmiestä

      Tallinnan reissulla huhuilivat, että Tapsa aloittanut jo neuvottelut paluusta paikallisliikenteeseen.

      • Anonyymi

        alkukantaista toiveajattelua.


    • Vaikea kommentoida. Aina kun satunnaisena matkailijana siellä käyn, kaikki on aina kiinni ;-) "Myö ee tiijetä mitteä. Mänkee poes!"

    • Terveydenhoitoparas

      Soita omaan soluun. Ilmoitus kaikki palvelut takaisiin soitolla ja paina 1. ODOTA MERKKIÄÄNI ETTÄ PUHELUSI ON REKISTERÖIDY. Merkkiääntä ei ikinä tule. 30-50 puhelua jonossa sairaanhoitajalla. Terveyskeskuksen sairaanhoitajalla menee työaika soittaessa asiakkaille ettei aikoja ole. Terveyskesksen käytävät huutaa tyhjyyttään. Poliilla 20 potilaan jono kun TK puolella pyöritellään peukaloita ja hohjoijaa kun ei potilaita. Työaika menee soitellessa ettei ole aikoja. Pitäisikö saada lisää murtaen suomea puhuvia lääkäreitä ja heittää eläkeikäiset akat miehille kotiin ruuanlaittoon.
      Jos noita yksityisiä yrityksiä ei olisi Pieksämäelle joutuisi potilaat jonosta sairaalan kylmioon.
      Eikö se TK hielle ja vanhalle viinalle haiseva johtaja voisi meloa muutakin kuin kajakkia eteenpäin.

    • Vis

      Optikko ja kello Seppänen. Yritin ostaa kummipojalle ylioppilaslahjaa. Henkilökuntaa paikalla 2, asiakkaita paikalla 2. Molemmat myyjät pörräsivät saman asiakkaan kimpussa. Palvelin itse itseäni, mutta maksaahan se ostos olisi pitänyt. Kumpikaan myyjä ei vaivautunut edes rahastamaan. Jätin ostoksen kassalle, kävelin ulos ja nykyisin kävelen ohi.

      • Anonyymi

        Siinä Kaxin kujan vieressä olevassa kelloliikkeessä narmuttavat AINA kellon takakannen kun olen siellä käynyt patteria vaihdattamassa. Ja mikä pahinta, niin patterin vaihtanut henkilö ei sano mitään vaikka on juuri rikkonut asiakkaan omaisuutta. Asiakas saa löytää naarmun itse vasta kotona jos ei muista tarkistaa sitä heti liikkeessä. Silti täysi hinta otetaan vaikka tuote palautetaan asiakkaalle huonommassa kunnossa kun se tuotiin liikkeeseen.

        Kolmatta kertaa en enää mene!


      • Anonyymi

        Seppäsellä olen saanut aina hyvää palvelua. Usein käyn ja niin ystävällistä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä Kaxin kujan vieressä olevassa kelloliikkeessä narmuttavat AINA kellon takakannen kun olen siellä käynyt patteria vaihdattamassa. Ja mikä pahinta, niin patterin vaihtanut henkilö ei sano mitään vaikka on juuri rikkonut asiakkaan omaisuutta. Asiakas saa löytää naarmun itse vasta kotona jos ei muista tarkistaa sitä heti liikkeessä. Silti täysi hinta otetaan vaikka tuote palautetaan asiakkaalle huonommassa kunnossa kun se tuotiin liikkeeseen.

        Kolmatta kertaa en enää mene!

        Ei näissä "kello-ja kultaliikkeissä" ole välttämättä kelloseppää eikä kultaseppää.
        Eli ei ammattitaitoa.
        Opettele mieluummin itse kellon patterin vaihto. Ei ole vaikea toimenpide.
        Takakansi auki ja patteri on klipsin alla.


    • VIP_asiakkaat

      Pieksämäen asiakas palvelun ongelma on etuoikeuden omaa vip asiakkaat jotka menee muista ohi. Yleensä vipit on muita yrittäjiä, kaupungin luottamushenkilöitä tai kaupungin johtoa. Huvittavinta näissä vipeissä on että he odottavat ilmaista palvelua. Osta ne ei yleensä mitään. Pahin riesa näistä persaukisista vipeistä on autokorjaamoilla pörräämässä etelästä ostettujen Mersujen kanssa.

    • Anonyymi

      Ramboll jättänyt radanvarret raivaamatta. 30m molemmin puolin kaikki kasvusto pois niin ei olisi puita ajolangalla.

      Rautatien suoja-alueRautatien suoja-alue ulottuu 30 metrinetäisyydelle radan raiteen tai, jos raiteita on useampia, uloimman raiteen keskilinjasta,jollei suoja-aluetta ratasuunnitelmassaerityisestä syystä supisteta tai laajennetaenintään 50 metriksi.Radanpitäjällä on tie- tai rautatieliikenteenturvallisuudensitä vaatiessa oikeus poistaasuoja-alueelta kasvillisuuttatai rajoittaakasvillisuuden korkeutta. Suoja-alueella ei saa pitää sellaista rakennusta, varastoa, aitaataikka muuta rakennelmaa tai laitetta, jostatai jonka käytöstä voi aiheutua vaaraa tie- tai rautatieliikenteenturvallisuudelletaikkahaittaa radanpidolle.

      • Anonyymi

        Radanpitäjä valtion rataverkolla on Väylävirasto.


      • Anonyymi

        yritäppä vaatia vee ärrältä tai väylävirastolta lakien noudattamista.hallitus miettii onko asetukset ja lait tehty oikein.


    • Anonyymi

      Väylävirastolle on käynyt melkoinen kämmi. Väyläviraston paikallisedustajalle ei kuulu sopimukseen radavarren kasvullisuuden valvonta. Se onkin niin vaativa homma että sen hoitaa Väylävirasto itse.

      Hoidamme Väylävirastolle ratojen, radan rakenteiden ja laitteiden, maa alueiden ja rakennusten kunnossapidon isännöinnin Länsi-, Itä- ja Pohjois- Suomessa. Toimimme Väyläviraston paikallisedustajana, mikä merkitsee myös naapuruusasioiden, maankäyttölupien ja vuokrauksen hoitoa, kaavalausuntojen valmistelua sekä junaliikenteen, kunnossapito- ja rakennushankkeiden yhteensovittamista.

      Toimenkuvaamme kuuluu hallinnollisia, taloudellisia ja teknisiä isännöintitehtäviä:

      Väyläviraston paikallisedustus
      Kunnossapidon kilpailuttaminen
      Rakennuttaminen ja projektinjohto
      Kustannusarviot ja kustannusohjaus
      Alus- ja päällysrakenteen, siltojen, sähköratarakenteiden ja turvalaitteiden korjaustöiden teettäminen
      Valvonta ja raportointi

      Kunnossapito ja turvallisuus

      Osallistumme kunnossapitotarpeiden määrittämiseen ja kunnossapitoon liittyvien urakoiden kilpailuttamiseen. Valvomme ja ohjaamme kunnossapitotöitä: varmistamme esimerkiksi työntekijöidenpätevyydet ja luvat sekä kunnossapitokaluston asianmukaisuuden. Valvomme lisäksi kunnossapitosopimusten toteutumista ja laskutusta. Isännöitsijän tehtäviin kuuluu myös turvallisuuden ja järjestyksen yleisvalvonta sekä onnettomuustilanteiden jälkitoimenpiteet.

    • Anonyymi

      Kuka valvoo Ramboll miesten pätevyydet.

      • Anonyymi

        Ei kukaan jos sertifioinnin ostaneet...sillä mennään..lapulla kun ei mitään arvoa..


    • Anonyymi

      Tenhunen ei tiedä asiakas on tärkeä . En mene enää . Sale konttari myyjät ei osaa asiakaspalvelua kiitos tai päivää..

    • Anonyymi

      Kirjoitatteko te ihmiset tänne suutuspäissänne? On vaikea saada selkoa teidän rivienvälistä- kirjoittelusta ja vihjailusta. Yrittäkää tuottaa tekstiä niin, että lukijatkin ymmärtää. Pisteet ja pilkut oikeisiin paikkoihin. Annatte tosi huonon kuvan pieksämäkeläisistä ihmisistä.

      • Anonyymi

        Nuorisotoimi muumimukit . Ei näin


      • Anonyymi

        kun on huonoja ja hyviä.


    • Anonyymi

      Se vaan on niin että kokemukset ovat jokaisella henkilökohtaisia. Mielestäni älytöntä yleistystä täällä taas. Miettikääpä itse kuinka käyttäydytte asioidessanne. Joskus on hyvä katsoa peiliin teidänkin. Yksi kun on saanut mielestään huonoa palvelua, juttu jalostuu matkalla sfääreihin, että vähintään on oltu jopa valtakunnan väärin kohdelluin ihminen. Semmosta se on suomalaisen elämä. Kyllä osataan aina haukkua. Kehuakin voisi joskus. Hyviäkin asioita tapahtuu. Elämä lyhyt annettu, yritetään nyt nauttia siitä edes.

      • Anonyymi

        Juuri ajattelin mainita että pitää olla myös viestiketju hyvälle palvelulle..no nyt mainitsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri ajattelin mainita että pitää olla myös viestiketju hyvälle palvelulle..no nyt mainitsin.

        Citymarketin possuviikolla torsana -lauantai ei ole possua kuin 10kg aamusta. Kotimaista nauden sisäfillä on kotimaisella nautaviikolla torstaista lauantaihin 10 kg aamusta. Kirjolohta on huipputarjouksessa torstai lauantai parikymmentä kilon kalaa aamusta. Possuviikon tarjous oli oikeis etusivulla pieksämäen lehdessä. Ei mene oikein perille penaaliin. Kehutaan kauppiasta valot on tosi kirkkaat ja myyjät ystävällisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Citymarketin possuviikolla torsana -lauantai ei ole possua kuin 10kg aamusta. Kotimaista nauden sisäfillä on kotimaisella nautaviikolla torstaista lauantaihin 10 kg aamusta. Kirjolohta on huipputarjouksessa torstai lauantai parikymmentä kilon kalaa aamusta. Possuviikon tarjous oli oikeis etusivulla pieksämäen lehdessä. Ei mene oikein perille penaaliin. Kehutaan kauppiasta valot on tosi kirkkaat ja myyjät ystävällisiä.

        Vihreän linjan eräällä kuljettajalla käytöstavat ovat täysin hukassa. Johtuneeko iästä vai mistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Citymarketin possuviikolla torsana -lauantai ei ole possua kuin 10kg aamusta. Kotimaista nauden sisäfillä on kotimaisella nautaviikolla torstaista lauantaihin 10 kg aamusta. Kirjolohta on huipputarjouksessa torstai lauantai parikymmentä kilon kalaa aamusta. Possuviikon tarjous oli oikeis etusivulla pieksämäen lehdessä. Ei mene oikein perille penaaliin. Kehutaan kauppiasta valot on tosi kirkkaat ja myyjät ystävällisiä.

        Asioikaa Lidlissä, siellä on hinnat kohdillaan ja jotkut tuotteet parempia kuin kitymarketissa tai rismassa!
        Verratkaapa esimerkiksi Lidlin lasagnea Prisman vastaavaan tai Lidlin jugurtteja sittarin tai Prisman jugurtteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreän linjan eräällä kuljettajalla käytöstavat ovat täysin hukassa. Johtuneeko iästä vai mistä.

        Pieksämäen vanhukset palanneet työelämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asioikaa Lidlissä, siellä on hinnat kohdillaan ja jotkut tuotteet parempia kuin kitymarketissa tai rismassa!
        Verratkaapa esimerkiksi Lidlin lasagnea Prisman vastaavaan tai Lidlin jugurtteja sittarin tai Prisman jugurtteihin.

        Lidlissä ei myyjät tervehdi juurikaan jos ovat hyllyjen välissä, nuoret flikat ovat niin kuin nolon näköisinä hyllyjä täyttämässä eivätkä ole huomaavinakaan asiakkaita.
        City-marketissa myyjät tervehtii kauempaakin asiakkaita ja kassalla toivottavat vielä hyvää päivän jatkoa!
        Cittarissa tuntuu käydä kivalta, Lidlissä on vähän niin kuin että miksi tänne tulit ja Prismassa on kuin uinuva robottipalvelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asioikaa Lidlissä, siellä on hinnat kohdillaan ja jotkut tuotteet parempia kuin kitymarketissa tai rismassa!
        Verratkaapa esimerkiksi Lidlin lasagnea Prisman vastaavaan tai Lidlin jugurtteja sittarin tai Prisman jugurtteihin.

        Osta kotimaista, rahat/verot jää Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Citymarketin possuviikolla torsana -lauantai ei ole possua kuin 10kg aamusta. Kotimaista nauden sisäfillä on kotimaisella nautaviikolla torstaista lauantaihin 10 kg aamusta. Kirjolohta on huipputarjouksessa torstai lauantai parikymmentä kilon kalaa aamusta. Possuviikon tarjous oli oikeis etusivulla pieksämäen lehdessä. Ei mene oikein perille penaaliin. Kehutaan kauppiasta valot on tosi kirkkaat ja myyjät ystävällisiä.

        Vihreät ajaa maatalouden alas, niin kohta ei ole senkään vertaa ruokaa tiskillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidlissä ei myyjät tervehdi juurikaan jos ovat hyllyjen välissä, nuoret flikat ovat niin kuin nolon näköisinä hyllyjä täyttämässä eivätkä ole huomaavinakaan asiakkaita.
        City-marketissa myyjät tervehtii kauempaakin asiakkaita ja kassalla toivottavat vielä hyvää päivän jatkoa!
        Cittarissa tuntuu käydä kivalta, Lidlissä on vähän niin kuin että miksi tänne tulit ja Prismassa on kuin uinuva robottipalvelu.

        Cittarissa on käynyt ovi viimeaikoina tiheään!

        Töntekijöistä on pula ja uudetkaan eivät viihdy kovinkaan pitkään.

        Mahtaako syynä olla työolosuhteet ja ilmapiiri, vai onko niin sanottu "hankala kauppias" tapaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cittarissa on käynyt ovi viimeaikoina tiheään!

        Töntekijöistä on pula ja uudetkaan eivät viihdy kovinkaan pitkään.

        Mahtaako syynä olla työolosuhteet ja ilmapiiri, vai onko niin sanottu "hankala kauppias" tapaus?

        Jos henkilökunta ei viihdy ja kato käy..missähän vika...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos henkilökunta ei viihdy ja kato käy..missähän vika...

        Ei mitenkään ympäristöystävällinen kauppa myöskään. Kaatopaikalle menevää jätettä ja hävikkiä syntyy kaikista kaupungin kaupoista eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitenkään ympäristöystävällinen kauppa myöskään. Kaatopaikalle menevää jätettä ja hävikkiä syntyy kaikista kaupungin kaupoista eniten.

        Prisma on kaupungin suurin kauppa myynnillä ja asiakasmäärillä
        mitattuna ja silti jätettä syntyy 1/3 osaa vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cittarissa on käynyt ovi viimeaikoina tiheään!

        Töntekijöistä on pula ja uudetkaan eivät viihdy kovinkaan pitkään.

        Mahtaako syynä olla työolosuhteet ja ilmapiiri, vai onko niin sanottu "hankala kauppias" tapaus?

        "Mahtaako syynä olla työolosuhteet ja ilmapiiri, vai onko niin sanottu "hankala kauppias" tapaus?"

        Vanhat työntekijät "savustavat" ulos uudet.

        Tulevat ja pilaavat vakiintuneen nokkimisjärjestyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mahtaako syynä olla työolosuhteet ja ilmapiiri, vai onko niin sanottu "hankala kauppias" tapaus?"

        Vanhat työntekijät "savustavat" ulos uudet.

        Tulevat ja pilaavat vakiintuneen nokkimisjärjestyksen.

        Vähän liian pitkään samoissa nurkissa pyörineitä eläkekypsiä vanhoja haaskoja jotka eivät pidä muutoksesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän liian pitkään samoissa nurkissa pyörineitä eläkekypsiä vanhoja haaskoja jotka eivät pidä muutoksesta!

        Jotka eivät selvästi tee työtään!

        Cittarissa eniten vanhentuneita tuotteita hyllyissä, kuin missään muussa tämän kaupungin kaupassa.

        Kompastuvat myös jatkuvasti omaan nokkeluuteensa, kun luulevat varmasti tietävän missä hyllyssä mitäkin tavaraa on ja sitten sitä ei löydykään sieltä, tai se on loppu tai vanhentunutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotka eivät selvästi tee työtään!

        Cittarissa eniten vanhentuneita tuotteita hyllyissä, kuin missään muussa tämän kaupungin kaupassa.

        Kompastuvat myös jatkuvasti omaan nokkeluuteensa, kun luulevat varmasti tietävän missä hyllyssä mitäkin tavaraa on ja sitten sitä ei löydykään sieltä, tai se on loppu tai vanhentunutta!

        Ja kovaäänisiä myyjiä. Kuulee monen hyllyvälin päästäkin missä nämä kalkkunat ovat menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kovaäänisiä myyjiä. Kuulee monen hyllyvälin päästäkin missä nämä kalkkunat ovat menossa.

        Cittarissa myös väärin hinnoiteltua tuotetta ei lasketa asiakkaan hyväksi! Vaikkakin kuluttajasuojalaki määrittelee niin että asiakkaan pitää maksaa vain se hinta mikä hintalapussa on. Liian pieni hinta lasketaan asiakkaan hyväksi.

        Mutta ei Cittarissa, jossa joudut väittelemään maailman tappiin asti että hyllyssä oli halvempi hinta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cittarissa myös väärin hinnoiteltua tuotetta ei lasketa asiakkaan hyväksi! Vaikkakin kuluttajasuojalaki määrittelee niin että asiakkaan pitää maksaa vain se hinta mikä hintalapussa on. Liian pieni hinta lasketaan asiakkaan hyväksi.

        Mutta ei Cittarissa, jossa joudut väittelemään maailman tappiin asti että hyllyssä oli halvempi hinta!

        Ei muuta kuin yhteys kuluttaja-asiamieheen niin alkaa iso pyörä pyöriä!

        Kauppa häviää tämän taistelun takuuvarmasti.

        On se kumma mitenkä ne jatkuvat "vahingot" hinnoittelussa sattuvat olemaan aina sinne isompaan hintaan päin. Tilastollisesti vanhinkoja pitäisi sattua suunnilleen saman verran molempiin suuntiin.

        'Hmmm....

        Siinäpä tulikin kaikki oleellinen tieto mitä tarvitset tietää tuon kaupan rehellisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cittarissa myös väärin hinnoiteltua tuotetta ei lasketa asiakkaan hyväksi! Vaikkakin kuluttajasuojalaki määrittelee niin että asiakkaan pitää maksaa vain se hinta mikä hintalapussa on. Liian pieni hinta lasketaan asiakkaan hyväksi.

        Mutta ei Cittarissa, jossa joudut väittelemään maailman tappiin asti että hyllyssä oli halvempi hinta!

        Väärin hinnoitellut tuoteet ovat yleisiä cittarissa.

        En ole tavannut missään muussa kaupungin kaupassa yhtä paljon vääriä hintoja kuin siellä. Se on aina jonkinlainen jokerikortti ja yllätys kassalla mitä mikäkin tuote maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin hinnoitellut tuoteet ovat yleisiä cittarissa.

        En ole tavannut missään muussa kaupungin kaupassa yhtä paljon vääriä hintoja kuin siellä. Se on aina jonkinlainen jokerikortti ja yllätys kassalla mitä mikäkin tuote maksaa.

        Viimeksi eilen oli minulla väärin hinnoiteltu tuote joka yllätti kassalla. Samoin löysin hyllystä tuotteen jolla ei ollut hintaa näkyvillä. Täysi mysteeri mitä se lopulta maksaa kun olet kanssalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi eilen oli minulla väärin hinnoiteltu tuote joka yllätti kassalla. Samoin löysin hyllystä tuotteen jolla ei ollut hintaa näkyvillä. Täysi mysteeri mitä se lopulta maksaa kun olet kanssalla.

        Pakastehyllyssä on paljon hinnoittelemattomia tuotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitenkään ympäristöystävällinen kauppa myöskään. Kaatopaikalle menevää jätettä ja hävikkiä syntyy kaikista kaupungin kaupoista eniten.

        Ympäristöystävällisyys ja henkilökunnan käytös tullaan mainitsemaan pian valmistuvassa raportissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ympäristöystävällisyys ja henkilökunnan käytös tullaan mainitsemaan pian valmistuvassa raportissa.

        Vasta äskettäin sain nähdä kuinka vanhempi työntekijä räyhäsi asiakkaiden nähden toiselle työntekijälle.
        Ei ihme jos cittarin ovi käy tiheään ja henkilökunnasta on puutetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta äskettäin sain nähdä kuinka vanhempi työntekijä räyhäsi asiakkaiden nähden toiselle työntekijälle.
        Ei ihme jos cittarin ovi käy tiheään ja henkilökunnasta on puutetta!

        On olemassa oikea ja väärä tapa ilmaista asioita. Räyhääminen, panetteleva ja vähättelevä tapa on niistä aina se väärä! Ammattilaisen tunnistaa aina siitä että asiat osataan hoitaa hillitysti.

        Ei ihme jos väki vaihtuu tiuhaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mahtaako syynä olla työolosuhteet ja ilmapiiri, vai onko niin sanottu "hankala kauppias" tapaus?"

        Vanhat työntekijät "savustavat" ulos uudet.

        Tulevat ja pilaavat vakiintuneen nokkimisjärjestyksen.

        Eihän kukaan täysjärkinen siedä V-mäisiä juoruämmiä pitkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kukaan täysjärkinen siedä V-mäisiä juoruämmiä pitkään!

        Ensi kesänä alkaa näitä vanhoja kääkkiä ja v-mäisiä ämmiä lähteä ja henkilökunta uudistua.

        Palvelualttius ja työilmapiiri paranee välittömästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi kesänä alkaa näitä vanhoja kääkkiä ja v-mäisiä ämmiä lähteä ja henkilökunta uudistua.

        Palvelualttius ja työilmapiiri paranee välittömästi!

        Ote k-ruoka.fi sivuilta: "Haluatko saada henkilökohtaisia etuja ja tarjouksia, jotka on tarkoitettu vain sinulle?"

        No älä mene Citymarkettiin!

        Tuotteet aina loppu ja kukaan ei tiedä tuleeko uusia ja milloin. Sain kokea vasta äsken vastaavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ote k-ruoka.fi sivuilta: "Haluatko saada henkilökohtaisia etuja ja tarjouksia, jotka on tarkoitettu vain sinulle?"

        No älä mene Citymarkettiin!

        Tuotteet aina loppu ja kukaan ei tiedä tuleeko uusia ja milloin. Sain kokea vasta äsken vastaavan.

        Henkilökohtaiset tarjoukset ja alennustuotteet ovat niin sanottuja "sisäänheittotuotteita" eli niillä saadaan asiakas kävelemään sisään kauppaan. (Sisäänheittotuote eli tarjoustuote on edullisesti pienellä katteella tai jopa tappiolla myytävä tuote, jolla liike yrittää houkutella asiakkaita.)

        Sillä ei ole niin väliä onko se tuote sitten loppu kun asiakas tulee sitä ostamaan, vaan sillä on merkitystä että asiakas on saatu kävelemään kauppaan sisälle ja hän todennäköisesti ostaa jotakin muutakin siinä samalla, kuin pelkästään tarjoustuotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi kesänä alkaa näitä vanhoja kääkkiä ja v-mäisiä ämmiä lähteä ja henkilökunta uudistua.

        Palvelualttius ja työilmapiiri paranee välittömästi!

        Jotenkin takakireitä cittarin naismyyjät!

        Tänäänkin oli jotenkin kiukkuisen oloinen nainen tonttuhattu päässä kun satuin jotakin häneltä kysymään.

        Aina saa kuulla vähän sellaista töykeää, ärtynyttä ja ylimielistä puhetta kun olen siellä jotakin kysynyt. Ja olen vähän tuttavilta kuullut että henkilökunnan kesken myös jotkut pomot puhuvat samaan tyyliin. Aina on sävy sellainen kuin jotakin olisi pahasti pielessä, silloinkin kun mitään ei ole. Maailmassa on paljon pahempiakin ongelmia kuin jonkun itsensä tärkeäksi tekevän päällepäsmärin teennäiset pikkupulmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin takakireitä cittarin naismyyjät!

        Tänäänkin oli jotenkin kiukkuisen oloinen nainen tonttuhattu päässä kun satuin jotakin häneltä kysymään.

        Aina saa kuulla vähän sellaista töykeää, ärtynyttä ja ylimielistä puhetta kun olen siellä jotakin kysynyt. Ja olen vähän tuttavilta kuullut että henkilökunnan kesken myös jotkut pomot puhuvat samaan tyyliin. Aina on sävy sellainen kuin jotakin olisi pahasti pielessä, silloinkin kun mitään ei ole. Maailmassa on paljon pahempiakin ongelmia kuin jonkun itsensä tärkeäksi tekevän päällepäsmärin teennäiset pikkupulmat.

        Joku psykologi voisi tehdä väitöskirjansa tuosta aiheesta.

        Napoleonkompleksi yhdistettynä vaihdevuosiin ja liian monta toistensa silmiä nokkivaa vanhaa korppia saman katon alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku psykologi voisi tehdä väitöskirjansa tuosta aiheesta.

        Napoleonkompleksi yhdistettynä vaihdevuosiin ja liian monta toistensa silmiä nokkivaa vanhaa korppia saman katon alla.

        Pieni palkka. vaihdevuodet ja kuiva römpsä.

        Kuka tahansa olisi kiukkuinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asioikaa Lidlissä, siellä on hinnat kohdillaan ja jotkut tuotteet parempia kuin kitymarketissa tai rismassa!
        Verratkaapa esimerkiksi Lidlin lasagnea Prisman vastaavaan tai Lidlin jugurtteja sittarin tai Prisman jugurtteihin.

        Oikeassa olet, tuli vaihto. Nyt Prismakin on täällä mutta kala sieltä vain. Pahaa en osaa sanoa mutta - 30% löytyy liiankin kanssa ja niistäkin vanhoja eli yli ajan. Käykää lidlissä, siitä tuli suosikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet, tuli vaihto. Nyt Prismakin on täällä mutta kala sieltä vain. Pahaa en osaa sanoa mutta - 30% löytyy liiankin kanssa ja niistäkin vanhoja eli yli ajan. Käykää lidlissä, siitä tuli suosikki.

        Kitumarketissa myydään päiväysvanhaa kalaa normaali hinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kitumarketissa myydään päiväysvanhaa kalaa normaali hinnalla.

        Sellainen pitäisi olla alennuksessa jo edellisenä päivänä, mutta olen nähnyt itsekin tuotteita jotka vielä viimeisenäkin myyntipäivänä on normaalihintaisia.
        Joskus jopa pari päivää vanhaa tavaraa on täysihintaisena hyllyssä. Koittavat ilmeisesti puristaa kaikesta maksimi voiton. Jos joku vaikka vahingossa erehtyisi ostamaan vanhankin tuotteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta äskettäin sain nähdä kuinka vanhempi työntekijä räyhäsi asiakkaiden nähden toiselle työntekijälle.
        Ei ihme jos cittarin ovi käy tiheään ja henkilökunnasta on puutetta!

        Juuri äskettäin sieltä lähti työntekijä tuosta syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri äskettäin sieltä lähti työntekijä tuosta syystä.

        Vakavia asioiden esittämiseen ja puhetapaan liittyviä ongelmia joillakin keskijohdon henkilöillä. Kotivaikeudet ilmeisesti vuotavat myös työpaikalle..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri ajattelin mainita että pitää olla myös viestiketju hyvälle palvelulle..no nyt mainitsin.

        litlissä hyvä palvelu paitsi että kassa vaihtuu tiuhaan.nim.kassa kaksi sulkeutuu,kassa neljä aukeaa,tmä toistuu jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asioikaa Lidlissä, siellä on hinnat kohdillaan ja jotkut tuotteet parempia kuin kitymarketissa tai rismassa!
        Verratkaapa esimerkiksi Lidlin lasagnea Prisman vastaavaan tai Lidlin jugurtteja sittarin tai Prisman jugurtteihin.

        nyt puhuit asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreän linjan eräällä kuljettajalla käytöstavat ovat täysin hukassa. Johtuneeko iästä vai mistä.

        ikä löysyttä tekareita kun ikenet kutistuu,se ärsyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asioikaa Lidlissä, siellä on hinnat kohdillaan ja jotkut tuotteet parempia kuin kitymarketissa tai rismassa!
        Verratkaapa esimerkiksi Lidlin lasagnea Prisman vastaavaan tai Lidlin jugurtteja sittarin tai Prisman jugurtteihin.

        Tuon olen kyllä huomannut, Prisman ja cittarin jugurtit karmeita, Lidlissä jugurtit todella hyviä..ja myös monet muutkin tuotteet. Lidl vaatii tuotteita enemmän laatua ja se näkyy ja maistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakavia asioiden esittämiseen ja puhetapaan liittyviä ongelmia joillakin keskijohdon henkilöillä. Kotivaikeudet ilmeisesti vuotavat myös työpaikalle..?

        Taas cittarista lähtenyt väkeä!

        Kaikkein mukavimmat myyjät lähtee, eli ne jotka eivät ole koppavia asiakkaita kohtaan.


    • Anonyymi

      Palvelujen tyytyväisyyskyselyjä löytyy kaupunkin sivuilta ajankohtaiset osiota.

    • Anonyymi

      Ruusut Kontiopuiston autojen korjaajalle, hyvä palvelu ja halpaa !

      • Anonyymi

        Hyvää ei saa halvalla se on fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää ei saa halvalla se on fakta.

        Rosvot on erikseen....


    • Anonyymi

      Lähetetään väärää tavaras ja sitten selitetään ettekö osaa kuunnella mitä teiltä tilatasn ja toimitus viellä kestää viikkotolkulla huonoa palvelua

      • Anonyymi

        Tilaa pari viikkoa aikaisemmin niin tavara on perillä nopeammin.


    • Anonyymi

      Sittarissa hyvå palvelu joka kassalla.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Sittarin koko henkilökunta hyvin ystävällisiä ja avuliaita.


    • Anonyymi

      totta puhut

    • Anonyymi

      Täällä ei näköjään jotku suvaitse rehellistä negatiivista arvostelua vaan poistattaa viestin. Ei se Imagen palvelu parane sillä että julkinen viesti poistetaan.

      • Anonyymi

        Eiköhän sitten pitäisi poistaa aika monta muutakin viestiä samoilla säännöillä.


      • Anonyymi

        Ai jos sattuu valvojalle mieleinen / tuttu yrittäjä /yritys niin sitä ei saa arvostella vaan negatiivinen kommentti poistetaan. Luulisi että valvojan jo uskottavuuden takia kuuluisi pitää sama linja kaikkien kommenttien suhteen mutta ei näköjään.
        Mistä saa tietää kuka / ketkä milläkin keskustelu osiolla valvojana, sillä toiminta haiskahtaa vahvasti.


      • Anonyymi

        Valvoja ei yleensä kommentoi. Viestiä voi lukija lähettää mutta valvojan viestit ovat kielletyt. Ylempänä löytyy koko käytön valvonta.


    • Anonyymi

      Nuoret kassa flikat tosi tylyn tuntuisia kaikissa kaupoissa, jotkut sentään tervehtivät iloisesti mutta esimerkiksi Lidlin lähes kaikki nuoret flikat on kuin myrkyn nielleitä, vaikka aivan ohi asiakas kävelee niin ei varmaan tervehditä.

      • Anonyymi

        Cittarissa tervehtivät vaikka olisivat hyllyjen välissä.


      • Anonyymi

        Pätkätyöt ei tunne asiakaspalvelua. Pomot seuraa valvontakameroista ja tahdin määrää suoritteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätkätyöt ei tunne asiakaspalvelua. Pomot seuraa valvontakameroista ja tahdin määrää suoritteet.

        Henkilökunnan seuraaminen valvontakameroilla on kiellettyä!

        Vasta äskettäin Helsinkiläisessä Citymarketissa oli tapaus joka sai huomiota lehdissäkin. Jos näin tehdään Pieksämnäellä, on siitä tehtävä tutkintapyyntö heti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilökunnan seuraaminen valvontakameroilla on kiellettyä!

        Vasta äskettäin Helsinkiläisessä Citymarketissa oli tapaus joka sai huomiota lehdissäkin. Jos näin tehdään Pieksämnäellä, on siitä tehtävä tutkintapyyntö heti!

        Tutkinta ei yleensä johda mihinkään. Nauhoitteet katoavat yllättäen kun asiaa aletaan tutkimaan.


    • Anonyymi

      Valittajat tervetuioa pieksämäelle. Täällä on paljon teikäläisiä.

      • Anonyymi

        No olethan sinäkin täällä.


    • Anonyymi

      Miten johdetaan Pieksämäen Prismaa?

      • Anonyymi

        Nollatunti soppareita. Lihatiski on paras.


      • Anonyymi

        Ihan hyvin ja kauppa käy ....toisin kuin kitumarketissa joka on jo ovelta lähtien luotaantyöntävän epämiellyttävä kokemus , kaikkineen kaakattavine kassoineen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvin ja kauppa käy ....toisin kuin kitumarketissa joka on jo ovelta lähtien luotaantyöntävän epämiellyttävä kokemus , kaikkineen kaakattavine kassoineen....

        Minusta ihmiset (myyjät) kassalla ovat ihan kohteliaita eivätkä kaakata, sinun kannattaa tarkistaa kuulolaitteesi ja tarkistaa myös lonksuuko tekarit.


      • Anonyymi

        luullaan että kuluttajat ovat sokeita eikä hintatietoisia.


      • Anonyymi

        Onko Pieksämäen Prismassa ja Citymarketissa jotkut identtiset kaksoispojat töissä kun molemmissa kaupoissa minua on palvellut täsmälleen samannäköinen nuori mies?


    • Anonyymi

      Mutta yhessä kaupassa onkin rakastajattarei, siellä käyn... Mmmmmm

    • Anonyymi

      Perusta joku yritys niin voidaan sua sit haukkua!

      • Anonyymi

        Huonosti kauppakamari bfiiffaa kaupungin päättäjiä. Jäikö vuoden alusta jotain henkilökohtaista hampaan koloon.
        Torilla ei ollut koko päivänä kaupungin virkamies johtoa, kaupunginhallitus eikä kaupungin valtuustosta ketään.
        Tori täynnä eläkeläisiä ja muuten vaan vajaakuntoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti kauppakamari bfiiffaa kaupungin päättäjiä. Jäikö vuoden alusta jotain henkilökohtaista hampaan koloon.
        Torilla ei ollut koko päivänä kaupungin virkamies johtoa, kaupunginhallitus eikä kaupungin valtuustosta ketään.
        Tori täynnä eläkeläisiä ja muuten vaan vajaakuntoisia.

        Pieksämäen tori tapahtumat on tosi pieksämäkisiä. Tuttuja ei tervehditä mutta kuitenkin tuijotetaan ja arvioidaan nenän vartta pitkin.


    • Anonyymi

      Hyvä puoli pieksämäen kaupoissa on että toisin kuin muulla, täällä ei asiakkaan kylkeen heti liimaannu joku vanha horovintturi joka alkaa kyselemään ja pakkomyymään kaikkia tuotteita!

      • Anonyymi

        Taisin nähdä Tokmannin kassajonossa tänään sellaisen!

        Alkoi julistamaan turvaetäisyyksiä kovalla äänellä kaikille ympärillä olleille. Oli jotenkin takakireän ja vihaisen oloinen jatkuvasti.


      • Anonyymi

        osta kuusi,saan seitsän hinnalla.


    • Anonyymi

      Menee vielä muutama vuosikymmen ennekuin nämä pieksun myyjät ymmärtää , että ASIAKKAAT maksaa heidän palkkansa.

      • Anonyymi

        2.12 alkaen kysytyimmät ei oo tuotteet Pieksämäellä Prisman kirjolohi ja Lidl 3 kpl Juhlapäivän konvehti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2.12 alkaen kysytyimmät ei oo tuotteet Pieksämäellä Prisman kirjolohi ja Lidl 3 kpl Juhlapäivän konvehti

        Ja vessapaperitarjoukset on aina loppu, kun niitä lähdet hakemaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vessapaperitarjoukset on aina loppu, kun niitä lähdet hakemaan...

        mitäs tuosta.saat sittarin vessasta ilmaista paperia jos sovit samaan vessaan kaikkien kanssa.


      • Anonyymi

        Ei ne sittenkään ymmärrä, Piexu pysyy sisäsiittoisena ja jäljet näky ihmisissä.


    • Anonyymi

      Pieksämäki on synkkä paikka.

      • Anonyymi

        Jeeeee! Minä tykkään kun on synkkää🤡👻💩👽🎃😈👿👹👺


      • Anonyymi

        Onko Pieksämäki saanut nimensä siitä että siellä pieksettiin ihmisiä? Kuolinsyy: pieksetty mäellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Pieksämäki saanut nimensä siitä että siellä pieksettiin ihmisiä? Kuolinsyy: pieksetty mäellä...

        Kyllä..ja edelleen piestään hengiltä.


    • Anonyymi

      Tuohon huonoon asiakaspalveluun voin kommentoida että sellainen on palvelu kuin on asiakkaat!
      Joulupäivänä kävelin Hiekan päässä ja törmäsin erääseen rouvaan joka oli kesällä muuttanut tänne kuten minäkin. Keskustelimme siitä kuinka täällä Pieksämäellä ihmiset ovat sulkeutuneita ja epäkohteliaita. Eivät tervehdin, eivät sano kiitos tai anteeksi eli palvelu on ihan peilikuva asiakkaista.

      • Anonyymi

        Ja tuolla ylempänä puhuttu väärä hinnoittelu liittyy siihen mitenkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuolla ylempänä puhuttu väärä hinnoittelu liittyy siihen mitenkä?

        Ei liity ei!


    • Anonyymi

      Kaupoissa nykyään itsepalvelukassoja. Minä en periaatteesta niitä käytä koska tuotteiden hintoihin on lisätty se että kassalla istuu myyjä joka palvelee.
      Sitten käytän itsepalvelukassoja jos tuotteet saisi halvemmalla koska itse teet sen työn kassahenkilön puolesta.

    • Anonyymi

      Pieksämäellä viisikymmentä luvulla noin 10% ihmisistä ollut ns. heikkolahjaisia. Se on prosentuaalisesti paljon, eniten Suomen paikkakunnista.
      Onko siksi perustettu Vaalijala?

      • Anonyymi

        Viisikymmen luvulla maan tapa oli sijoitttaa hoitoa tarvitsevat ihmiset kaupungeista suljettuihin laitoksiin maaseudulle. Sama ahdistus aiheuttaa valituksia, kun hoitolaitoksia ja vankiloita sijoitetaan kaupunkeihin asema-kaavoitetuille alueille asuinalueille. Asunnon omistajat pelkää kiinteistöjensä arvon tippumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisikymmen luvulla maan tapa oli sijoitttaa hoitoa tarvitsevat ihmiset kaupungeista suljettuihin laitoksiin maaseudulle. Sama ahdistus aiheuttaa valituksia, kun hoitolaitoksia ja vankiloita sijoitetaan kaupunkeihin asema-kaavoitetuille alueille asuinalueille. Asunnon omistajat pelkää kiinteistöjensä arvon tippumista.

        Kun lehdet tulee ne haisee tupakalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun lehdet tulee ne haisee tupakalle.

        Torstaina 20.1.2022 jäi paras Lehti Pieksämäen Seudun Paikallinen postilta jakamatta Siikamäessä.


    • Anonyymi

      Paikallisliikenteen kuskeissa nämä vanhukset ei ymmärrä asiakaspalvelusta mitään.

    • Anonyymi

      Yrittäkää sopeutua, Pieksämäki on Pieksämäki kaupungin päättäjiä myöten.
      Ei halua
      Ei kykene
      Ei osaa
      Ei tohi
      Ei pysty
      Ei voi
      Ei ehdi
      Ei viitsi
      Ei ymmärrä
      Ei tajua
      Ei halua
      Ei kun ei
      Ei ja ei
      Ei ei ei

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1771
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1112
    Aihe